bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/80261quote:Een achttienjarige man uit Bergen (Limburg) is door een ‘grapje’ zeer ernstig gewond geraakt. Een twintigjarige man uit Well zag een groepje vrienden over de stoep in de Jeroen Boschstraat lopen. Onder het groepje bevond zich ook het achttienjarige slachtoffer.
De Wellenaar besloot bij het zien van het groepje om hen voor de grap over de stoep hard tegemoet te rijden. Het slachtoffer schrok hier zo ontzettend van dat hij de rijbaan opsprong om de auto te ontwijken. Echter, op hetzelfde moment reed de dader ook weer de weg op en schepte de Bergena
Waarom? Zo heet het artikel nou eenmaal.quote:
Dat jij zo dom bent om te denken: "Oh, dat is Karel's auto. Niets aan het handje" moet je zelf weten. Maar ik spring toch mooi opzij als er een auto over de stoep op me afkomtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ach, wij deden dat vroeger ook wel eens, alleen jammer dat zo'n pauper dan weer verkeerd reageert.
Je herkent toch de auto van je maat, of had ie een slecht geweten
Ik ken heul geen Karelquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij zo dom bent om te denken: "Oh, dat is Karel's auto. Niets aan het handje" moet je zelf weten. Maar ik spring toch mooi opzij als er een auto over de stoep op me afkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |