Je zal me idd heel moeilijk kunnen onderscheiden. Een tip: ik heb een baardjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:04 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ja maar dan halen we jouw, Leonidas en truttebosje door elkaar
Nee een 30D de grote broer van de 350D.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Welk toestel heb jij eigenlijk? Een 350D?
die heb ik! en ben me er toch blij mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Welk toestel heb jij eigenlijk? Een 350D?
Ik neem mijn panasonic wel meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:54 schreef becky27 het volgende:
ps neemt er iemand een camara mee voor het topic "Meet & Greet met Fokklussers" oid
Als je me maar niet tussen de cameras op tefel zet in jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Marsepein het volgende:
Ik laat mijn camera ook thuis
Maar ik neem tnimble wel mee
quote:Ik heb er zin in
Lekker eten en drinken met FOK!kers
Ik ben in eenbui
Aha, die heb ik ook weleens in handen gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nee een 30D de grote broer van de 350D.
Er zijn altijd mensen die in in suggestieve posts trappen, check de PIquote:
tuurlijk kom ik, heb al heel de dag vrijgepland, en het komt vast goed met meerijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die in in suggestieve posts trappen, check de PI![]()
Het ging over meerijden, Gurb wilde meerijden, maar dat blijkt logistiek niet helemaal handig te zijn. Maar wie weet komt het toch nog uit.
Ey richard je hebt een pbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef richie29 het volgende:
Ik ben ook niet zo'n slimme jongen, vandaar denk ik![]()
Weet je mij eigenlijk wonen? -> Hundelgemsesteenweg 79 (rood huis, met 3 grote ramen vanvoor)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Archont het volgende:
Routeplanner ligt hier nog niet in auto, maar locaties zijn wel al erin gestoken. We (dit zijn MMach, leonidas en ik) gaan wss rond kwart voor vier à vier uur toekomen. Voor mij mag er tegen dan een donkere leffe worden klaargezet
Prima, wel druk en chaotisch!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:06 schreef Marsepein het volgende:
Dank je wel BE, hoe is het daar?
nu wel. Hundelgemse steenweg ken ik natuurljk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:33 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Weet je mij eigenlijk wonen? -> Hundelgemsesteenweg 79 (rood huis, met 3 grote ramen vanvoor)
hmmm moet ik mijn discopak maar in de auto droppen voor het feestje ernaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En de dresscode was toch kluskleding
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef truttebosje het volgende:
joehoe!!! wij zijn kinderloos en hebben lekker uitgeslapen...we zijn er klaar voor....ik twijfel alleen nog of ik voor de zaag of de hamer ga...of toch de schroevendraaier....hmmmmzzz
of heel effectief....de ladder in mn panty.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef truttebosje het volgende:
joehoe!!! wij zijn kinderloos en hebben lekker uitgeslapen...we zijn er klaar voor....ik twijfel alleen nog of ik voor de zaag of de hamer ga...of toch de schroevendraaier....hmmmmzzz
of heel effectief....de ladder in mn panty.
ach...staat je vast geweldig, komen je benen goed uit, lol.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef tnimble het volgende:
[..]Damn moet ik even wat anders uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |