Deze mevrouw en haar experiment:quote:
Ja, dus? Je hebt dus ook haar zonder kapselquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
kap·sel (het ~, ~s)
1 wijze waarop het haar in model is gebracht => coiffure, frisuur, haardracht, haarsnit, haartooi
2 zak- of beursvormig omhulsel
3 [biol.] bepaalde doosvrucht![]()
Volgens dit onderzoek ben ik geen manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op zwart haar
Ik val nog binnen 20% [afbeelding]
Iets zegt mij dat ik verder niet op linkjes moet klikkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze mevrouw en haar experiment:
http://www.janeelliott.com/
Misschien niet de allermooiste, maar wel heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:12 schreef Elseetje het volgende:
M-o-o-i-e
Groot verschil tussen mooi en aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Misschien niet de allermooiste, maar wel heel aantrekkelijk.
Vroeger, toen Oprah nog nieuw was voor Nederland, en commerciele tv ook trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik verder niet op linkjes moet klikken
quote:![]()
Jane Elliott, internationally known teacher, lecturer, diversity trainer, and recipient of the National Mental Health Association Award for Excellence in Education, exposes prejudice and bigotry for what it is, an irrational class system based upon purely arbitrary factors. And if you think this does not apply to you. . . you are in for a rude awakening.
In response to the assassination of Martin Luther King, Jr. over thirty years ago, Jane Elliott devised the controversial and startling, "Blue Eyes/Brown Eyes" exercise. This, now famous, exercise labels participants as inferior or superior based solely upon the color of their eyes and exposes them to the experience of being a minority. Everyone who is exposed to Jane Elliott's work, be it through a lecture, workshop, or video, is dramatically affected by it.
Mijn haar is kapselresistent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, dus? Je hebt dus ook haar zonder kapselAls het niet in model is gebracht
Feitelijk is een kapsel gewoon haar dat gekapt is
Oh, zo. Eens. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen, en daarna durfde ik niks verder aan te klikken
Natuurlijk. Genetisch. Afwijking.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het blijft natuurlijk een genetische afwijking, rood haar.
Ik had al veel moed nodig om de achterkant te lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zo. Eens. Ik ook niet.
Beetje net als die 'Mannen van Mars, Vrouwen van Venus'. Als handvat is de titel nog wel bruikbaar, maar vooral het boek niet eens openslaan.
Het is een beetje als pulken aan een nog echt vastzittend korstje. Huiveringwekkend en toch lokt het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik had al veel moed nodig om de achterkant te lezen
Dus jij hebt het gelezen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een beetje als pulken aan een nog echt vastzittend korstje. Huiveringwekkend en toch lokt het.
Het was wel een exemplarisch hilarisch boek.
Stiekum valt iedereen toch op blond?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
Nou ja, en ik val op blond. Vergoedt dat wat?
Ja. Het gen dat rood haar geeft is altijd recessief. Pigmenten worden door genen gevormd.quote:
Misschien, als je het vaak genoeg zegt, wordt het waarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stiekum valt iedereen toch op blond?
Blond is ook recessief. Ik dacht dat rood ontstaat door mutaties?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja. Het gen dat rood haar geeft is altijd recessief. Pigmeneten worden door genen gevormd.
Goeie oude tijd, toen rookte ik nog, en paste op mijn babynichtje. In de gang -waar gerookt mocht worden- lag die Mars/Venus. Dus nee; ik kon het niet niet lezen, maar eveneens nee, ik heb het niet gelezen. Ik heb erin gelezen. Overigens heel leerzaam: drogredeneren, zelfbevestigen, en herhalen herhalen herhalen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt het gelezen?
Kan jij als leesverslaafde eigenlijk wel een boek níet lezen?
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeie oude tijd, toen rookte ik nog, en paste op mijn babynichtje. In de gang -waar gerookt mocht worden- lag die Mars/Venus. Dus nee; ik kon het niet niet lezen, maar eveneens nee, ik heb het niet gelezen. Ik heb erin gelezen. Overigens heel leerzaam: drogredeneren, zelfbevestigen, en herhalen herhalen herhalen.
Dat maakt het geen afwijking. Uiteraard is het natuurlijk, en 'genen' zijn een verklaring van de orde van god.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja. Het gen dat rood haar geeft is altijd recessief. Pigmeneten worden door genen gevormd.
Fokquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Heeft er recent nog iets leuks op je nachtkastje gelegen?
ies al bezetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger, toen Oprah nog nieuw was voor Nederland, en commerciele tv ook trouwens.
Nou ja, en ik val op blond. Vergoedt dat wat?
Nee hoor, stiekum valt iedereen op een mooie bos krullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stiekum valt iedereen toch op blond?
Krullen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, stiekum valt iedereen op een mooie bos krullen.
Even crosspost uit het aangewezen topic hiervoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Fok?
Laatst gelezen was denk ik 'het cijfer zeven' van Chaim Potok. Herlezen, eigenlijk.
Nu liggen hier (nog niet in begonnen) 'Onafhankelijke mensen' van Halldór Laxness en 'De boekhandelaar van Kaboel' van Asne (met rondje op de A) Seierstad.
En jij? Nog aanraders?
Wel eens wat van Peter Hoeg (met streepje door de o) gelezen?
Esther Verhoef raad ik niet aanquote:Op maandag 9 juli 2007 08:51 schreef Elseetje het volgende:
Net uit:
[afbeelding]
Mohsin Hamid, De val van een fundamentalist. Prachtig boek, heel bijzonder, een must voor iedereen die dweept met de vliegeraar
Nu bezig in Close-Up van Esther Verhoef, bevalt best, maar wat een schril contrast met bovenstaand boek
Ik wil ook weer krullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verklaart je reactiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krullen.![]()
Net gemuteerd schaamhaar.
Jij bent een sloopkogel van het libido.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:31 schreef Elseetje het volgende:
Misschien, als je het vaak genoeg zegt, wordt het waar
Ja, dat heb ik al bevestigd ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
Kan dat kapot dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent een sloopkogel van het libido.![]()
Ik zal er even een terugvindpost plaatsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Even crosspost uit het aangewezen topic hiervoor
[..]
Ja, vind ik wel. Realistisch met absurde elementen, wat mij vaak aanspreekt. Smilla's gevoel voor sneeuw vind ik het minst aan te raden, het beste 'Grensgevallen'.quote:Esther Verhoef raad ik niet aan
Nee, geen Peter Høeg gelezen, wel veel over gehoord. Is het wat?
doe eerst maar eens wat aan die fat assquote:
Misschien moesten wij maar eens niet meeten.quote:
Dat heb ik meer gehoord, dat Smilla's gevoel voor sneeuw niet erg leesbaar is. Ik ga maar 's iets opsnorren in de biebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal er even een terugvindpost plaatsen.
[..]
Ja, vind ik wel. Realistisch met absurde elementen, wat mij vaak aanspreekt. Smilla's gevoel voor sneeuw vind ik het minst aan te raden, het beste 'Grensgevallen'.
Doe eerst maar 's een goed plaatje postenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
doe eerst maar eens wat aan die fat ass
[afbeelding]
Het is gebrek aan kennis van genetica die je hier opbreekt. Pigmenten van rood haar kunnen alleen gevormd worden door 2 recessieve alellen. Dat is een afwijking. En genen aan God toeschrijvenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat maakt het geen afwijking. Uiteraard is het natuurlijk, en 'genen' zijn een verklaring van de orde van god.
Te gevaarlijk?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef sigme het volgende:
Misschien moesten wij maar eens niet meeten.
Oh, ik vond het wel goed leesbaar, leest als een trein eigenlijk, maar het absurde of magische of hoe je het wil noemen komt slecht uit de verf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gehoord, dat Smilla's gevoel voor sneeuw niet erg leesbaar is. Ik ga maar 's iets opsnorren in de bieb
Deceptie of orgie.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
En genen aan God toeschrijven. Darwin zou zich omdraaien in z'n graf.
Ok, wel leesbaar dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel goed leesbaar, leest als een trein eigenlijk, maar het absurde of magische of hoe je het wil noemen komt slecht uit de verf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |