Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mild, beschaafd, open-minded, kritisch en geen volger.
Zeker weten van wel hoor.quote:
Ik moet je toch echt overrulen.quote:
Gaat je niet lukkenquote:
Dat mag je mij wel vertellen, want ik ken haar eik niet zo goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:22 schreef Elseetje het volgende:
Gaat je niet lukkenJe kan me best vertellen wat je van jezelf vindt, maar je kan met niet vertellen waarom ik Tori Amos bij je vind passen
Niet eens? Beter je best doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat mag je mij wel vertellen, want ik ken haar eik niet zo goed.![]()
Dat kan. Ze is toch schizo, geloof ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:27 schreef Elseetje het volgende:
Niet eens? Beter je best doenMisschien vindt ze je wel heel lief
Net als de broekrok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Elseetje het volgende:
Leggings zouden landelijk verboden moeten worden
Wat vindt jouw grote roerganger Wilders hier nou van?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onrust in Apeldoorn: Leggingverbod op Apeldoornse school
Geen flauw idee, ik ken 'r nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan. Ze is toch schizo, geloof ik?
Waarom past ze dan bij mij?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onrust in Apeldoorn: Leggingverbod op Apeldoornse school
quote:Alle verschillen verdwijnen, en daarom zie je in deze tijd allerlei gekke dingen. Dat mensen zich qua sekse laten ombouwen. Zo slaan we verkeerde wegen in.
Dan zeg ik dat je uit je nek lult.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:33 schreef Elseetje het volgende:
Je houdt het wel lang vol
Wat nou als ik zeg dat Pink Floyd bij je past?
Je hoort soms gekke dingen hier. Bij de lokale CDJA, waar ondergetekende ook aan verbonden is, heeft er iemand problemen gekregen met zijn kerkgemeente en zijn ouders omdat hij bij het CDJA ging. Zijn ouders en zijn kerkgemeente vinden het CDA te liberaal en de jongerenafdeling al helemaal.quote:
Nog steeds op, PJO?quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lees jij je OP's voordat je op invoeren drukt?
Vanmiddag even niet. Het lukte mij om 10 minuten (!!) naar de Tour te kijkenquote:
Grappig, op een berg?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanmiddag even niet. Het lukte mij om 10 minuten (!!) naar de Tour te kijken. Achteraf realiseerde ik mij wel waarom. Een wielrenner kwam een hond tegen
![]()
Ja volgens mij wel. Ik was ook verbaasd. De meeste deden de slaom om dat beest. Die ene niet.quote:
Ik baal dat ik niets gezien heb. Weer een leuke winnaar vandaag en boeiende ontwikkelingen in het klassement.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanmiddag even niet. Het lukte mij om 10 minuten (!!) naar de Tour te kijken. Achteraf realiseerde ik mij wel waarom. Een wielrenner kwam een hond tegen
![]()
Ik vind het zo saai geworden door dat ploegenregime. Vroeger kwam het voor dat een sprinter een bergetappe won. Nu is alles zo uitgekookt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik baal dat ik niets gezien heb. Weer een leuke winnaar vandaag en boeiende ontwikkelingen in het klassement.
Je bent gewoon een moralistische grefo die vrouwen minacht en graag een dikke auto wil om z'n kleine pikkie te compenseren. Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet anders dan dat. Vraag het Du_Ke maar. Die kan het weten.![]()
Dat laatste heb ik dan weer niet gezien. Maar kijk vanavond naar het sportjournaal. Wordt vast herhaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik baal dat ik niets gezien heb. Weer een leuke winnaar vandaag en boeiende ontwikkelingen in het klassement.
Och vorige week nog een typische tijdrijder die een sprintetappe won. Zaterdag een Duitse nobody die de rit, wit en het geel pakt. Dit is de afwisselendste tour in jaren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind het zo saai geworden door dat ploegenregime. Vroeger kwam het voor dat een sprinter een bergetappe won. Nu is alles zo uitgekookt.
Denk dat het kromme wiel van Burghardt meer aandacht krijgtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dan weer niet gezien. Maar kijk vanavond naar het sportjournaal. Wordt vast herhaald.
en die hond......die wordt beroemd. Staat morgen overal in de krant. Reken maar. Het beest keek een beetje verbouwereerd. En alsof het dier besefte dat het fout zat.
Nee, Dr.Nikitaquote:
Sowieso totale onzin: ten eerste laten mensen zich juist ombouwen omdat er een dergelijke kloof bestaat tussen de verschillende seksen, waardoor er een onlosmakelijke spagaat ontstaat tussen de fysieke geslachtsidentiteit en de geestelijke geslachtsidentiteit. Ten tweede zijn geslachtsoperaties niet iets van deze tijd; ze worden in provisorische vorm al een jaar of tweeduizend uitgevoerd.quote:
Daarom ben ik ook fan van Van Agtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent gewoon een moralistische grefo die vrouwen minacht
Du_Ke, geloof me op een ding: grote of kleine pik: dit is echt,echt heel leuk :quote:en graag een dikke auto wil om z'n kleine pikkie te compenseren. Bedoel je dat?
Klein pikkie dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook fan van Van AgtIn mijn geouwehoer lijk ik er zelfs op.
[..]
Du_Ke, geloof me op een ding: grote of kleine pik: dit is echt,echt heel leuk :
http://www.youtube.com/watch?v=ROvC2G8TdRA
![]()
Volgens mij wil du_ke je niet zo van dienst zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet anders dan dat. Vraag het Du_Ke maar. Die kan het weten.![]()
Uurtje of zeven geslapen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nog steeds op, PJO?
Da's te doen. Ik probeer na een nacht doorhalen altijd pas 's avonds weer te gaan slapen. Twee keer slapen op een dag is een crime voor je lichaam.quote:
Daar heb ik geen probleem, erg verfrissend zelfs. Alleen gaat slapen dan wel je leven beheersen als je dat te vaak gaat doen. In mijn tijd van vroege en nachtdiensten deed ik het vaak, maar uiteindelijk leek ik wel op een andere planeet te leven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Da's te doen. Ik probeer na een nacht doorhalen altijd pas 's avonds weer te gaan slapen. Twee keer slapen op een dag is een crime voor je lichaam.
Een echte Retrieveractie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |