abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:05:07 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51553252
quote:
Hier mijn favoriete opstelling op basis van de huidige spelersgroep (plus Luís Suarez):

4-1-2-1-2

Aangezien we weinig tot geen échte buitenspelers hebben, is een driespitsensysteem sowieso niet geschikt, daarbij hebben we vorig seizoen tijdens FCT- en PSV-uit aangetoond uitstekend te kunnen presteren in dit systeem. Waarom dus niet overstappen naar dit systeem?

Mijn favoriete systeem is het 3-4-3-systeem, waarin Ajax van 1994 tot 1997 het Europese voetbal domineerde. De opstelling was dan alsvolgt:

3-4-3

De belangrijkste positie was de tien, dit was een middenvelder die ook de vierde aanvaller was, soms zelfs tweede centrumspits. Verder waren beide backs de mandekkers, zelden tot nooit kwamen zij op en zij speelden véél centralen dan de back tegenwoordig. De beide centrale verdedigers hadden dus veel meer vrijheid, waardoor er één doorschoof naar het middenveld. Voordeel hiervan is dat Ajax in feite met vier middenvelders speelde én met drie aanvallers, waardoor de veldbezetting optimaal was.

Tegenwoordig wordt er NOOIT meer zo gespeeld, de backs komen op en de twee centrale verdedigers houden zich bezig met de mandekking, er schuift niemand meer door naar het middenveld. Als er op het middenveld met de punt naar voren wordt gespeeld, is het veel te kwetsbaar en als er met de punt naar achteren wordt gespeeld, raakt de centrumspits geïsoleerd. Deze twee situaties heb ik hieronder uiteengezet:

4-3-3, met de punt naar voren.

4-3-3, met de punt naar achteren.

Mijn conclusie is dat Ajax het beste 4-1-2-1-2 kan spelen en als het op termijn toch weer met drie spitsen wil gaan spelen, ze wel het systeem van Louis van Gaal moeten aanhouden. 4-3-3 met opkomende backs werkt gewoon simpelweg niet, dan heb je het systeem gewoon simpelweg niet begrepen. Dus óf je speelt 3-4-3 óf een 4-4-2-variant (zoals 4-1-2-1-2), want 4-3-3, met de punt naar voren en 4-3-3, met de punt naar achteren werken beiden niet. Dit geldt voor Ajax, maar bijvoorbeeld ook voor Oranje.
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik kan me nog herrinneren dat Advocaat met het Nederlands elftal door de mand viel met 4-1-2-1-2 opstelling oftewel met een ruit op het middenveld.

Opzich ben ik het wel met je eens Montana, sowieso kan Ajax niet meer kiezen voor het 4-3-3, omdat we er simpelweg de spelers niet meer voor hebben. Het nadeel van die 4-1-2-1-2 opstelling is dat als je tegen een sterk middenveld aanloopt (CL) je overlopen wordt en de spelers elkaar totaal niet meer kunnen vinden en eigenlijk alleen nog terug kunnen ipv naar de zijkanten bijvoorbeeld, je verliest hierin de grip op de wedstrijd en is het heel moeilijk om die grip terug te krijgen. Het voordeel is wel weer dat je in het positiespel veel meer (aanvallende)mogelijkheden kunt hebben mits alles goed wordt uitgevoerd en het erg succesvol kan zijn.

Naar mijn mening moet Ajax kijken naar de tegenstander en daar waar nodig de opstelling moet aanpassen.

even een ander idee:

-----------aankoop---Huntelaar-------
---Davids--Sneijder--Gabri--Kennedy
Emanualeson--Vermealen--Stam--Heitinga
--------------------Steek------------------

Waarbij je in de aanval een 5 mans middenveld kunt creeren met emanuelson en waar Heitinga dan iets moet knijpen. Kennedy kan ala Yilderim bij heerenveen Huntelaar uitstekend bedienen en Sneijder kan achter of tussen de spitsen opduiken. Gabri heeft een meer verdedigende rol. Het nadeel hiervan is dat spelers goed moeten kunnen omgaan met omschakelen en geen fout kunnen permiteren, in het verleden is gebleken dat Emanuelson daar bijvoorbeeld veel problemen mee om keuzes te maken wanneer hij zich bij het middenveld kan voegen.
Het systeem waar Dick Advocaat mee door de mand viel, was geen 4-1-2-1-2, maar een 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Het verschil tussen beide systemen is dat 4-4-2 met een ruit op het middenveld het veld breed houdt, waardoor je centraal bijna niets hebt lopen en je dus inderdaad overlopen wordt. Bij 4-1-2-1-2 heb je dat probleem nooit, je hebt juist een erg sterk blok op het middenveld, kijk maar bij Ajax: Gabri en Davids, met kort daarachter nog Heitinga.
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef Pritt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de opstelling van M0NTANA echt een heel goede opstelling vind. Vooral in topwedstrijden is dat een ideaal systeem als de tegenstander 4-3-3 speelt.

Ik heb op die opstelling een variant bedacht die naar mijn mening nog effectiever is tegen ploegen die 4-4-2 spelen. Het 3-5-2 systeem, het systeem waarmee volgens mij West-Duitsland een aantal EK/WK's heeft gewonnen als ik me niet vergis.

Zo ziet het er op papier uit:

------------------------ Stekelenburg ---------------------------
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------Stam-----------------------------------
----------------Heitinga----------Vermaelen-------------------
-----------------Gabri----------------Davids----------------------
--Kennedy-------------------------------------Emanuelson---
---------------------------Sneijder----------------------------------
------------------------------------------------------------------------
----------------Suarez--------------Huntelaar-------------------

Uitleg:

Drie verdedigers, tenopzichte van twee aanvallers moet dat voldoende zijn, vooral wanneer de aanvallers van een wat minder niveau zijn. Heitinga en Vermaelen zijn dan de mandekkers en Stam is de rugdekker/slot op de deur. Dit moet voldoende zijn achterin in aangezien je 2 (!!) verdedigende middenvelders hebt die de opkomende middenvelders van de tegenstander opvangen. Het middenveld moet dus worden gecontroleerd door Gabri en Davids, die in samenspraak met Kennedy en Emanuelson ook de gaten rondom de back-posities in de gaten houden (leuke woordspeling haha). Kennedy en Emanuelson zijn dan echte flankspelers die over de gehele lengte van het veld actief zijn en dus vaak een goede voorzet moeten kunnen leveren. Sneijder krijgt een vrije rol op de 10 waar hij zich natuurlijk thuisvoelt als een vis in het water. Voorin hebben we twee klasbakken die het elke verdediging lastig kunnen maken.

Ajax kan zo dus tegen een wat zwakkere ploeg met 5 man pressie vormen terwijl er toch goed gecontroleerd wordt.

Op de plek van Kennedy kan trouwens ook Xabi Prieto goed uit de voeten.

(Suarez kan door Milevsky worden vervangen )

Your thoughts?
Ziet er ook goed uit, als zou ik Jaap Stam in de mandekking zetten en juist Johnney heitinga de vrije rol geven.

Overigens heeft ook Co Adriaanse het ooit geprobeerd in het 3-5-2-systeem, in de voorronde CL tegen Celtic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51553345
Voortaan MONTANA maar de vaste TS maken?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:08:06 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51553346
Milevskiy zou wel een echte Ajax speler zijn qua uitstraling en arrogantie
Jawel, je keek.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:09:12 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_51553394
Maar even zonder dollen: zijn er nog kaarten voor Glasgow Rangers - Ajax? Een tripje naar Schotland lijkt me wel weer eens leuk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:10:39 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51553437
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
Maar even zonder dollen: zijn er nog kaarten voor Glasgow Rangers - Ajax? Een tripje naar Schotland lijkt me wel weer eens leuk.
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63224
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51553455
Repost van vorige topic:

Ik moet zeggen dat ik de opstelling van M0NTANA echt een heel goede opstelling vind. Vooral in topwedstrijden is dat een ideaal systeem als de tegenstander 4-3-3 speelt.

Ik heb op die opstelling een variant bedacht die naar mijn mening nog effectiever is tegen ploegen die 4-4-2 spelen. Het 3-5-2 systeem, het systeem waarmee volgens mij West-Duitsland een aantal EK/WK's heeft gewonnen als ik me niet vergis.

Zo ziet het er op papier uit:

------------------------ Stekelenburg ---------------------------
-----------------------------Stam-----------------------------------
----------------Heitinga----------Vermaelen-------------------
-----------------Gabri----------------Davids----------------------
--Kennedy-------------------------------------Emanuelson---
---------------------------Sneijder----------------------------------
------------------------------------------------------------------------
----------------Suarez--------------Huntelaar-------------------

Uitleg:

Drie verdedigers, tenopzichte van twee aanvallers moet dat voldoende zijn, vooral wanneer de aanvallers van een wat minder niveau zijn. Heitinga en Vermaelen zijn dan de mandekkers en Stam is de rugdekker/slot op de deur. Dit moet voldoende zijn achterin in aangezien je 2 (!!) verdedigende middenvelders hebt die de opkomende middenvelders van de tegenstander opvangen. Het middenveld moet dus worden gecontroleerd door Gabri en Davids, die in samenspraak met Kennedy en Emanuelson ook de gaten rondom de back-posities in de gaten houden (leuke woordspeling haha). Kennedy en Emanuelson zijn dan echte flankspelers die over de gehele lengte van het veld actief zijn en dus vaak een goede voorzet moeten kunnen leveren. Sneijder krijgt een vrije rol op de 10 waar hij zich natuurlijk thuisvoelt als een vis in het water. Voorin hebben we twee klasbakken die het elke verdediging lastig kunnen maken.

Ajax kan zo dus tegen een wat zwakkere ploeg met 5 man pressie vormen terwijl er toch goed gecontroleerd wordt.

Op de plek van Kennedy kan trouwens ook Xabi Prieto goed uit de voeten.

(Suarez kan door Milevsky worden vervangen )

Your thoughts?

Oops zie dat M0NTANA hem al in OP heeft gezet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_51553476
Helaas +50 posts verwijderd uit het vorige topic, is toch nog steeds nodig.
In dit deel proberen om weer eens ontopic te blijven .
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Bullebak het volgende:
De OP is oke ole ole tvp
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51553482
41212 is natuurlijk gewoon een 343 met een extra verdediger ipv een aanvaller. Vind ik niets.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:12:43 #9
52871 Blight
Supersized.
pi_51553498
quote:
Zo ver was ik. Staat niets over het aantal kaarten wat nog beschikbaar is. Oh well, moet wel lukken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51553509
Anders bel je even naar de supportersbalie, als je het 100% zeker wilt weten.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_51553525
Maar als het eerste elftal geen 4-3-3 meer gaat spelen moet je de jeugdopleiding ook veranderen. Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:13:25 #12
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51553526
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Fides het volgende:
41212 is natuurlijk gewoon een 343 met een extra verdediger ipv een aanvaller. Vind ik niets.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. De spelers bewegen ook anders bij 4-1-2-1-2 dan bij 3-4-3.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51553529
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Blight het volgende:

[..]

Zo ver was ik. Staat niets over het aantal kaarten wat nog beschikbaar is. Oh well, moet wel lukken.
"Er zijn voldoende kaarten beschikbaar."
Het staat er toch echt.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:14:31 #14
52871 Blight
Supersized.
pi_51553563
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

"Er zijn voldoende kaarten beschikbaar."
Het staat er toch echt.
Oeps. .
pi_51553598
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
Maar als het eerste elftal geen 4-3-3 meer gaat spelen moet je de jeugdopleiding ook veranderen. Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:17:04 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51553632
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.
4-2-2 vind ik echt het slechtst mogelijke systeem dat vandaag geopperd is, welke spelers zou je dan op de bank willen zetten?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:17:21 #17
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51553642
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Voortaan MONTANA maar de vaste TS maken?
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?
Wat interesseert het mij nou hoe die zelfbenoemde profeet Ajax het liefst ziet spelen .
-
pi_51553676
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

4-2-2 wordt best lastig voor sommige denk ik Maar de jeugdopleiding moet natuurlijk zo zijn als het eerste elftal speelt maar dat zullen ze wel niet veranderen waardoor de doorstroming niet optimaal hoeft te zijn...
pi_51553691
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

4-2-2 vind ik echt het slechtst mogelijke systeem dat vandaag geopperd is, welke spelers zou je dan op de bank willen zetten?
, hey, typfoutje.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:18:56 #20
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51553701
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat interesseert het mij nou hoe die zelfbenoemde profeet Ajax het liefst ziet spelen .
Eerste keer dat 'ie zo'n lange OP erin gooit, maar goed. Bovendien ging de discussie er over op het eind in het vorige topic.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:19:57 #21
148059 Pritt
Atheïst
pi_51553736
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de bedoeling van deze reeks.
Praten ze over supporters zaken is het niet goed volgens jou, praten we over systemen is het ook al niet goed.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:21:57 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51553804
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:19 schreef Pritt het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de bedoeling van deze reeks.
Praten ze over supporters zaken is het niet goed volgens jou, praten we over systemen is het ook al niet goed.
Het ging me om de OP, popje. .
-
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:30:11 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51554074
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het ging me om de OP, popje. .
ομοφυλόφιλος
pi_51554112
Welk syteem of formatie boeit op zich niet, het gaat er voornamelijk om hoe de spelers het uitvoeren. Als Huntelaar en de tweede spits geen bal raken, kom je echt helemaal nergens met twee spitsen. Heb je een spits die helemaal niets met lange ballen kan, want dat gebeurt vaker in 442 dan in 433, dan heb je er ook weinig aan.

Aan de andere kant. Heb je buitenspelers in 433 die geen bal raken, is je hele aanval dood. Heb je een middenvelder die amper openingen vindt, heb je totaal geen creativiteit en aanvalsopbouw.

442, 433, 41212. Het boeit allemaal niet als er maar 4 creatieve spelers in staan, met een afmakende spits die het liefst allemaal gelijktijdig in vorm zijn.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:33:55 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51554202
homophulophilos?

Ik droomde vannacht dat Edgar Davids was overleden, wat weer duidelijk maakt dat ik aan vakantie toe ben. Wat ik ook ga nemen vandaag, dus ik ben twee weken weg.
Ajuus Ajacieden!
Gourmetten of steengrillen?
pi_51554313
Valencia neemt contact op met Sneijder buiten Ajax om omdat Ajax een aantal keer de telefoon niet opnam !
pi_51554332
Even de taktiek van 1995:

-----------------------1--------------------
------------2----------3----------5--------
-----------------------4--------------------
-------------6---------------8-------------
--7------------------10---------------11--
----------------------9---------------------

2 en 5 zijn de mandekkers. 3 is de laatste man, 4 schuift door naar het middenveld. 6 en 8 zijn de middenvelders. 10 de schaduwspits, 7 en 11 zijn de vleugelspitsen en 9 is de spits.

1| Stekelenburg, Gentenaar, Heijblok
2| Stam, vd Wiel
3| Heitinga
4| Davids, Maduro, Heitinga
5| Vermaelen, Vertonghen
6| Gabri, Delorge, Maduro, Donald
7| Kennedy
8| Emanuelson, Davids, Schilder, Vertonghen
9| Huntelaar,
10| Sneijder, Sarpong, Manucharyan
11| Leonardo, Mitea, Manucharyan

Je ziet dus dat we eigenlijk een verdediger (Colin?) bij, een rechts (Doutie?) en linksbuiten, en een reserve spits (Terror?).
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:38:58 #28
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51554373
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef De_Ananas het volgende:
Valencia neemt contact op met Sneijder buiten Ajax om omdat Ajax een aantal keer de telefoon niet opnam !
Zeker supporterszaken gebeld
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:44:37 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51554547
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Fides het volgende:
Even de taktiek van 1995:

-----------------------1--------------------
------------2----------3----------5--------
-----------------------4--------------------
-------------6---------------8-------------
--7------------------10---------------11--
----------------------9---------------------

2 en 5 zijn de mandekkers. 3 is de laatste man, 4 schuift door naar het middenveld. 6 en 8 zijn de middenvelders. 10 de schaduwspits, 7 en 11 zijn de vleugelspitsen en 9 is de spits.

1| Stekelenburg, Gentenaar, Heijblok
2| Stam, vd Wiel
3| Heitinga
4| Davids, Maduro, Heitinga
5| Vermaelen, Vertonghen
6| Gabri, Delorge, Maduro, Donald
7| Kennedy
8| Emanuelson, Davids, Schilder, Vertonghen
9| Huntelaar,
10| Sneijder, Sarpong, Manucharyan
11| Leonardo, Mitea, Manucharyan

Je ziet dus dat we eigenlijk een verdediger (Colin?) bij, een rechts (Doutie?) en linksbuiten, en een reserve spits (Terror?).
Klopt helemaal, zoals ik ook al schreef (zie OP).

Aangezien we nooit meer naar een situatie zullen gaan dat de backs de mandekkers worden, is het een utopie dat we ooit nog in dat systeem gaan voetballen. Met andere woorden, het zal dus altijd een viermansverdediging worden, waarbij de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn.

3-4-3 is dus verleden tijd, maar zoals eerder aangegeven is 4-3-3 absoluut ongeschikt. Als je met de punt naar voren speelt, ben je te kwetsbaar, omdat je de vier mist. Je speelt dan in feite met slechts twee middenvelders, waardoor je volledig overlopen wordt. Ook als je met de punt naar achteren speelt, is het niets. Oranje is daar een heel goed voorbeeld van, de spits komt op een eiland te staan en in feite speel je dan 4-5-1 en ben je volledig afhankelijk van de oplevingen van je buitenspelers.

We moeten dus een 4-4-2-variant kiezen, persoonlijk ga ik voor de 4-1-2-1-2, aangezien we vorig seizoen (FCT- en PSV-uit) al hebben bewezen hierin uitstekend te kunnen presteren.
pi_51554594
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:57:33 #31
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51554959
Milevsky zal wel niet waar zijn maar als ik iemand graag zie komen is het Milevsky wel
ben echt groot fan van 'em
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:00:37 #32
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51555058
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef BigFire het volgende:
Milevsky zal wel niet waar zijn maar als ik iemand graag zie komen is het Milevsky wel
Als je dat lukt dan heb je de toptransfer van Nederland iig wel te pakken.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:01:54 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51555113
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:00 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Als je dat lukt dan heb je de toptransfer van Nederland iig wel te pakken.
Mwoah, toptransfer? Beetje vergelijkbaar met Danko Lazovic.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:03:22 #34
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51555167
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Milevsky is wel stukje beter dan Danko "ik ben bij lange na niet zo goed als Kezman" Lazovic.
pi_51555177
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef BigFire het volgende:
Milevsky komt net zo hard naar Ajax als dat Guardado naar PSV komt.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:04:08 #36
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51555204
quote:

[..]

Lazovic mag de schoenen nog niet eens poetsen van Artem

- Edgar Davids
pi_51555398
Nog even in reactie op MONTANA's OP: Die 3-5-2 was dat die zogenaamde "Berlijnse Muur" opstelling? Ik herinner me dat we uit bij Celtic erg goed speelden met een uitstekende Wamberto. Verder wonnen we in de competitie ook een hele reeks zware wedstrijden in die opstelling.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:11:32 #38
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_51555543
Zeg M0NTANA, waarom hou je je niet gewoon aan de traditie van de OP's en hang je een heel lulverhaal op? Doe dat lekker in een latere post. . Ik vind dat Ajax gewoon moet proberen 4-3-3 of 3-4-3 blijven te spelen. Dat kan best met wat meer hangende vleugelspelers, zolang die maar het vermogen en de intentie hebben een actie buitenom te maken en de achterlijn een paar keer per wedstrijd te halen. Er is áltijd gezeik over de vleugelspelers, die zijn bijna nooit goed genoeg in de ogen van velen. Of het nou Roy, Babel, Van het Schip of De Mul is. Het is gewoon een verdomd moeilijke positie, maar het geeft Ajax het grote voordeel dat het zijn eigen herkenbare en bij internationale tegenstanders veelal onbekende systeem kan spelen waarin de eigen jeugdspelers zijn opgegroeid, die tactische voordelen voor de technische middenvelders heeft en die Ajax een heel bijzondere uitstraling over de hele fucking wereld geeft.

Ik persoonlijk zie liever Ajax wat vaker niet de finale van de CL halen terwijl het wel in z'n karakteristieke huisstijl blijft spelen met de bijbehorende charme, dan dat we daarvan afstappen en net als PSV zo'n zeikerig grijs saai resultatenvoetbalploegje worden waarvan er al ontelbaren zijn . Er is maar één Ajax, tien keer liever strijdend en trots ten onder!

En ja, er zijn afgelopen seizoen best een paar goede wedstrijden met 4-4-2 gespeeld, zoals tegen Twente en PSV. Maar laten we ook even de sessie tegen Werder niet vergeten. Uit, met een half spitsje en zoveel mogelijk verdedigers waren de spelers duidelijk compleet van de kaart en werden weggespeeld; thuis, terug in de eigen stijl en met de intentie "We gaan gewoon aanvallen we hebben toch niets te verliezen" zagen we opeens hoe benauwd Werder het kreeg. En dat zou elke tegenstander het krijgen als er maar een beetje vorm is en de spelers het lef en zelfvertrouwen hebben om vooruit te denken.

Kortom, ik ben voor een eigenwijs-open-vizier 3-4-3, met twee mandekkers en Stam achterin, middenveld met Emanuelson, Davids, Sneijder en Gabri en een aanval met Suarez, Huntelaar en Barkircioglu. Op termijn zal het échte voetbal altijd winnen. .

gaat weer terug in lurkermode
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:15:35 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51555703
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog even in reactie op MONTANA's OP: Die 3-5-2 was dat die zogenaamde "Berlijnse Muur" opstelling? Ik herinner me dat we uit bij Celtic erg goed speelden met een uitstekende Wamberto. Verder wonnen we in de competitie ook een hele reeks zware wedstrijden in die opstelling.
Klopt, was naar aanleiding van een oefenwedstrijd in Berlijn. In de CL speelden we tegen Celtic 3-5-2-, met inderdaad een uitblinkende Wamberto achter de spitsen en een geniale Maxwell en Rafael van der Vaart.
pi_51555787
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Milevsky komt net zo hard naar Ajax als dat Guardado naar PSV komt.
Ik neem het ook nog met een korreltje zout.
pi_51556002
Op transfermarkt.de is het contract van Milevski tot 2008. Ik dacht dat hij vorig jaar had bijgetekend tot 2010 ofzo?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:23:49 #42
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51556033
quote:

[..]

Begrijp je nu waarom sommigen je niet meer serieus nemen?
-
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:26:05 #43
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51556123
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef TheJanitor het volgende:
Op transfermarkt.de is het contract van Milevski tot 2008. Ik dacht dat hij vorig jaar had bijgetekend tot 2010 ofzo?
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.
pi_51556217
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:

[..]

Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.
Verschil is dat Shakhtar een veel kapitaal krachtigere vereniging is dan Kiev.
Shakhtar heeft het geld niet nodig, Kiev in ieder geval meer dan Shakhtar.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:29:54 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51556259
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:11 schreef keesjeislief het volgende:
Zeg M0NTANA, waarom hou je je niet gewoon aan de traditie van de OP's en hang je een heel lulverhaal op? Doe dat lekker in een latere post. .
Excuses, ik hou nu eenmaal niet van tradities en ongeschreven regels, daarom dacht ik dat het voor de discussie wel een keer goed was om de discussie uit het vorige deel te behandelen, maar ik zal het niet meer doen.
quote:
Ik vind dat Ajax gewoon moet proberen 4-3-3 of 3-4-3 blijven te spelen. Dat kan best met wat meer hangende vleugelspelers, zolang die maar het vermogen en de intentie hebben een actie buitenom te maken en de achterlijn een paar keer per wedstrijd te halen. Er is áltijd gezeik over de vleugelspelers, die zijn bijna nooit goed genoeg in de ogen van velen. Of het nou Roy, Babel, Van het Schip of De Mul is. Het is gewoon een verdomd moeilijke positie, maar het geeft Ajax het grote voordeel dat het zijn eigen herkenbare en bij internationale tegenstanders veelal onbekende systeem kan spelen waarin de eigen jeugdspelers zijn opgegroeid, die tactische voordelen voor de technische middenvelders heeft en die Ajax een heel bijzondere uitstraling over de hele fucking wereld geeft.
Het 4-3-3 waarin Ajax zo succesvol was en zoveel aanzien kreeg, was meer een 3-4-3. Zou graag hebben dat Ajax opnieuw zo zou spelen, maar het zit er niet in. Zoals ik al aangeaf, speelt men tegenwoordig met vier verdedigers op rij, waarvan de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn. Als je daarvoor drie middenvelders opstelt, wordt het sowieso kut qua bezetting, of je nou met de punt naar voren of met de punt naar achteren speelt. 4-3-3 is gewoon niets, want óf je spits komt op een eiland te staan óf je middenveld wordt overlopen. 3-4-3 kan wel, maar dan wel op de manier waarop Louis van Gaal het gebruikte of anders een ander systeem, 4-1-2-1-2 bijvoorbeeld.
quote:
Ik persoonlijk zie liever Ajax wat vaker niet de finale van de CL halen terwijl het wel in z'n karakteristieke huisstijl blijft spelen met de bijbehorende charme, dan dat we daarvan afstappen en net als PSV zo'n zeikerig grijs saai resultatenvoetbalploegje worden waarvan er al ontelbaren zijn [afbeelding]. Er is maar één Ajax, tien keer liever strijdend en trots ten onder!
Klopt, maar én niet aantrekkelijk spelen én niet succesvol zijn, zoals de afgelopen jaren, is toch ook niets? Dan toch echt liever resultaat, zónder mooi voetbal, het mooie voetbal komt dan later wel.
quote:
En ja, er zijn afgelopen seizoen best een paar goede wedstrijden met 4-4-2 gespeeld, zoals tegen Twente en PSV. Maar laten we ook even de sessie tegen Werder niet vergeten. Uit, met een half spitsje en zoveel mogelijk verdedigers waren de spelers duidelijk compleet van de kaart en werden weggespeeld; thuis, terug in de eigen stijl en met de intentie "We gaan gewoon aanvallen we hebben toch niets te verliezen" zagen we opeens hoe benauwd Werder het kreeg. En dat zou elke tegenstander het krijgen als er maar een beetje vorm is en de spelers het lef en zelfvertrouwen hebben om vooruit te denken.
Gast, hoe had Ajax dan uit bij Werder Bremen moeten voetballen, meer dan de helft van de basis was geblesseerd en/of geschorst. Als we beide wedstrijden geen spelers misten, hadden we een kans gemaakt. Maar nu was het de eerste wedstrijd al beslist, waardoor Werder ons de tweede wedstrijd liet komen en overigens, bij rust had het in de Amsterdam ArenA al 1-3 kunnen staan.
quote:
Kortom, ik ben voor een eigenwijs-open-vizier 3-4-3, met twee mandekkers en Stam achterin, middenveld met Emanuelson, Davids, Sneijder en Gabri en een aanval met Suarez, Huntelaar en Barkircioglu. Op termijn zal het échte voetbal altijd winnen. .

gaat weer terug in lurkermode
3-4-3 is ook mij favoriet, maar veel liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:11 #46
51286 w00h00
Digital man!
pi_51556276

Geen aankoop, maar wel weer een speler erbij.

Leo is weer teurg aan het trainen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:13 #47
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51556277
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:

[..]

Zenit is geen Ajax. Ach, in Rusland rollen de Dollars gewoon keihard.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:54 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51556302
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Begrijp je nu waarom sommigen je niet meer serieus nemen?
Gast, moet ik bij elke cynische opmerking verplicht een PI of smilie gebruiken?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:55 #49
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51556303
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]

Volgende keer ook een broekje aantrekken.
pi_51556307
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]

Zonder broek?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:31:08 #51
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51556312
Dat is dan wel weer zo, maar het zijn toch twee min of meer gelijke clubs. De een zal misschien wat sneller geneigd zijn te vekopen dan de andere, maar door het bedrag wat is genoemd hoef je het niet al te serieus te nemen. Zes miljoen is al te weinig voor Suarez
pi_51556544

Leonardo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:38:00 #53
51286 w00h00
Digital man!
pi_51556589
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:31 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Zonder broek?
Stiekem een hele korte

Ik denk dat Leo te lang in brazilie heeft gerevalideerd.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:44:29 #54
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51556854
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Leonardo
Doe eens even niet lolbroek.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:44:45 #55
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51556860
quote:
[afbeelding]
Leonardo
Gadver haal het weg
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:46:29 #56
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_51556926
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Het 4-3-3 waarin Ajax zo succesvol was en zoveel aanzien kreeg, was meer een 3-4-3. Zou graag hebben dat Ajax opnieuw zo zou spelen, maar het zit er niet in. Zoals ik al aangeaf, speelt men tegenwoordig met vier verdedigers op rij, waarvan de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn. Als je daarvoor drie middenvelders opstelt, wordt het sowieso kut qua bezetting, of je nou met de punt naar voren of met de punt naar achteren speelt. 4-3-3 is gewoon niets, want óf je spits komt op een eiland te staan óf je middenveld wordt overlopen. 3-4-3 kan wel, maar dan wel op de manier waarop Louis van Gaal het gebruikte of anders een ander systeem, 4-1-2-1-2 bijvoorbeeld.
[..]

3-4-3 is ook mij favoriet, maar veel liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.
Wat vind je dan van de 3-4-3-opstelling die ik voorstelde (daarbij aangenomen dat Suarez komt)? Daarbij heb je m.i. met de ervaring en het vermogen van vooral Stam, Davids en Gabri voldoende verdedigende kwaliteiten die ook goed kunnen omgaan met de ruimtes die ontstaan om de vaste mandekkers heen en lopende middenvelders van de tegenstander; Stam kan prima als inschuivende verdediger a la Blind fungeren indien nodig/mogelijk (hell, hij gaat door tot aan de achterlijn als hij eenmaal op gang is ); met Emanuelson is er dynamiek aan de linkerkant en is het niet zo erg als Suarez niet continu het krijt aan z'n schoenen houdt omdat Emanuelson erover heen kan komen als Suarez een actie naar binnen maakt en ten slotte kan Sneijder heerlijk dicht tegen Huntelaar aanspelen vanwege de bezetting achter hem.

Als je dat toch eens een aantal wedstrijden zou kunnen laten staan en op elkaar zou kunnen laten inspelen, dan kan dat toch niet anders als genieten worden??
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_51556988
Dat was duidelijk nog uit z'n fnoord tijd
pi_51557239
quote:

Leonardo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:55:56 #59
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51557268
Ok, ik kom wel weer terug in #702 als het weer wat minder gay is.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:56:00 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51557270
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Wat vind je dan van de 3-4-3-opstelling die ik voorstelde (daarbij aangenomen dat Suarez komt)? Daarbij heb je m.i. met de ervaring en het vermogen van vooral Stam, Davids en Gabri voldoende verdedigende kwaliteiten die ook goed kunnen omgaan met de ruimtes die ontstaan om de vaste mandekkers heen en lopende middenvelders van de tegenstander; Stam kan prima als inschuivende verdediger a la Blind fungeren indien nodig/mogelijk (hell, hij gaat door tot aan de achterlijn als hij eenmaal op gang is ); met Emanuelson is er dynamiek aan de linkerkant en is het niet zo erg als Suarez niet continu het krijt aan z'n schoenen houdt omdat Emanuelson erover heen kan komen als Suarez een actie naar binnen maakt en ten slotte kan Sneijder heerlijk dicht tegen Huntelaar aanspelen vanwege de bezetting achter hem.

Als je dat toch eens een aantal wedstrijden zou kunnen laten staan en op elkaar zou kunnen laten inspelen, dan kan dat toch niet anders als genieten worden??
Zou persoonlijk dan Jaap Stam juist als mandekker opstellen, samen met Thomas Vermaelen bijvoorbeeld en Johnney Heitinga in de vrije rol. Daarvoor controlerend Edgar Davids, Gabri rechtshalf, Urby Emanuelson linkshalf en Wesley Sneijder op tien. Voorin dan dus Kenney Bakircioglu op rechtsbuiten, Klaas Jan Huntelaar centraal en Luís Suarez als linksbuiten, ook al ben ik bang dat hij dat nog slechter kan invullen dan Ryan Babel.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:57:13 #61
131729 jna
pi_51557317
Haal dat plaatje eens weg...
Jawel, je keek.
pi_51557328
Dat 1ste systeem in de OP ziet er best bruut uit.

En we moeten Leonardo niet vergeten, maar na het zien van die foto, lama zitten!

Helaas vrees ik voor Sneijder
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:58:34 #63
82589 S-Two
barba macacu
pi_51557354
Ben weer terug van twee week vakantie, geen zin om alles terug te lezen. Maar voor zover dus Babel naar Liverpool, Perez naar PSV en Suarez misschien (via de rechter) naar Ajax. Verder niets gebeurd? (ja, twee oefenwedstrijden, Vertonhgen en Mitea geblesseerd nu)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_51557367
Alsjeblieft zeg, dat plaatje, haal het weg
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:59:25 #65
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51557391
de tering
Geef mij maar Amsterdam
pi_51557396
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Ben weer terug van twee week vakantie, geen zin om alles terug te lezen. Maar voor zover dus Babel naar Liverpool, Perez naar PSV en Suarez misschien (via de rechter) naar Ajax. Verder niets gebeurd? (ja, twee oefenwedstrijden, Vertonhgen en Mitea geblesseerd nu)
Sneijder hoopt op Valencia (nog steeds)
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:59:53 #67
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51557403
Omg dat plaatje
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51557408
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Sneijder in de belangstelling van Valencia en Real Madrid. Tevens schijnt Ajax (afrondende) onderhandeling met Xabi Prietro.
pi_51557453
quote:
[afbeelding]
Leonardo
pi_51557534
Dat plaatje hoort in de OP!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51557563
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Alsjeblieft zeg, dat plaatje, haal het weg
Gun BonJovi ook z'n pleziertje.
pi_51557667
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Inter, etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door hello_moto1992 op 17-07-2007 14:12:24 ]
pi_51557732
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Internet, etc.
Geld.
pi_51557764
Internet . Ik bedoelde eigenlijk Inter .
pi_51557776
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Internet, etc.
Valencia past inmiddels prima tussen dit rijtje...
Geld is verder de reden natuurlijk.
pi_51557800
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
pi_51557810
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dan edit je dat

Edit: Wat Longmen zegt dus
pi_51557928
Weet ik wel .

Waar blijven de aankopen trouwens ?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:25:07 #79
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51558377
Is Del Horno niet een verdediger die we zoeken? Mag vertrekken bij Valencia. Ik weet dat we aanvallende spelers moeten hebben maar we hebben toch wel geld.
pi_51558447
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet ik wel .

Waar blijven de aankopen trouwens ?
Volgens bronnen bij Ajax Netwerk zou vandaag of morgen de transfer van Prieto bekend worden gemaakt. Nu neem ik internetbronnen nooit zo serieus, maar Ajax Netwerk heeft wel een naam hoog te houden.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:26:59 #81
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51558459
Geeft nog maar aan hoe onbekwaam die trainer van Valencia nou eigenlijk is. Vorig jaar voor tien miljoen gekocht, en nu ineens niet goed genoeg meer voor de bank. Lekkere club om naartoe te gaan op dit moment, dat Valencia.

Ze moeten daar echt iemand anders op de bank zetten voordat die gozer de hele club verkloot.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:29:09 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51558552
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef Chivu het volgende:
Geeft nog maar aan hoe onbekwaam die trainer van Valencia nou eigenlijk is. Vorig jaar voor tien miljoen gekocht, en nu ineens niet goed genoeg meer voor de bank. Lekkere club om naartoe te gaan op dit moment, dat Valencia.

Ze moeten daar echt iemand anders op de bank zetten voordat die gozer de hele club verkloot.
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:31:20 #83
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_51558640
Duurt nog wel lang die uitspraak over Suarez..
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:33:03 #84
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51558708
Perez zou gewoon in de selectie zijn opgenomen. Dat Ten Cate er slecht mee om is gegaan, dat staat als een paal boven water. Maar die coach van Valencia heeft er samen met de technisch directeur ook nog eens voor gezorgd dat Aimar en Ayala daar vertrokken. Het lijkt me echt geen fijne man om mee te werken, en ik kan nu niet zeggen dat Aimar en Sneijder zulke verschillende spelers zijn.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:33:22 #85
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51558723
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.
En 1.7 miljoen euro voor een speler met de kwaliteiten van Perez is natuurlijk een koopje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:34:15 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51558758
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
Perez zou gewoon in de selectie zijn opgenomen. Dat Ten Cate er slecht mee om is gegaan, dat staat als een paal boven water. Maar die coach van Valencia heeft er samen met de technisch directeur ook nog eens voor gezorgd dat Aimar en Ayala daar vertrokken. Het lijkt me echt geen fijne man om mee te werken, en ik kan nu niet zeggen dat Aimar en Sneijder zulke verschillende spelers zijn.
Omstandigheden zullen nooit hetzelfde zijn, maar het komt gewoon voor dat spelers met bepaalde trainers niet door 1 deur kunnen. En ja, dan wint de trainer meestal.

Je weet nooit hoe het echt zit.
Get woke, go broke!
pi_51558795
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Gun BonJovi ook z'n pleziertje.
Je kon het verwachten
AFC AJAX
pi_51558825
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Je kon het verwachten
Plaatje opgeslagen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51559121
Nee man, kvind wel grappig dat mensen hier denken dat ik op mannen val ofzo
AFC AJAX
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:52:31 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51559303
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Nee man, kvind wel grappig dat mensen hier denken dat ik op mannen val ofzo
Praat er hier maar verder over: http://www.hoehetmoet.nl/forum/forum/list_topics/21

Hier verder gewoon weer on topic!
pi_51559374
Ik kwam net een artikel tegen over Samaras. Die zat in hetzelfde vaatje als Suarez nu zit, wilde via de rechter naar een grotere club omdat het positieverbetering zou zijn. Dit werd echter afgewezen door de rechter.

Waarom? Het uitgangspunt van de arbitragecommissie bij een verzoek een arbeidsovereenkomst te ontbinden is dat overeenkomsten dienen te worden nagekomen. Anders gezegd: een man een man, een woord een woord. Alleen als zich zeer bijzondere omstandigheden voordoen kan tussentijds een arbeidsovereenkomst worden ontbonden. Naar het oordeel van de arbitragecommissie was daarvan geen sprake.

Samaras verwachtte dat de arbitragecommissie de arbeidsovereenkomst zou ontbinden, omdat de transfer naar Manchester City een positieverbetering zou zijn. Met name een financiële positieverbetering. Samaras verdiende bij SC Heerenveen ¤ 144.000 netto per jaar en zal bij Manchester City het achtvoudige verdienen: ¤ 1.170.000 netto per jaar.

Als je het zo leest is de kans dat Ajax en Suarez in het gelijk worden gesteld wel klein. Echter, ze zijn niet altijd even rechtlijnig in Zeist.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:56:32 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51559404
Als ik dat lees denk ik dat Ajax en Suarez er juist NIET uit komen zo hoor .
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:57:11 #93
52871 Blight
Supersized.
pi_51559432
Het is niet voor niets de KNJB. .
pi_51559548
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Als ik dat lees denk ik dat Ajax en Suarez er juist NIET uit komen zo hoor .
Dat zeg ik toch ook?
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef JeroenV het volgende:
Als je het zo leest is de kans dat Ajax en Suarez in het gelijk worden gesteld wel klein. Echter, ze zijn niet altijd even rechtlijnig in Zeist.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:09:42 #95
82589 S-Two
barba macacu
pi_51559790
Het zou op zich wel tof zijn als Suarez komt ja, maar een contract is een contract en ik zou het dus 100% terecht vinden als de commissie het afwijst.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_51559824
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:11:33 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51559850
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:01 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook?
[..]

My bad .
Get woke, go broke!
pi_51560621
Kan Ajax Pelle niet snel wegkapen?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:40:25 #99
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51560898
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef BB-boy het volgende:
Kan Ajax Pelle niet snel wegkapen?
Zou van mij mogen ja, maar even relativerend is het natuurlijk wel een 22-jarige speler die nog nooit op niveau gepresteerd heeft. Zes miljoen is voor hem een hele hoop geld, dan besteed ik dat liever aan een groter talent.
pi_51560990
De laatste keer dat we iemand hebben weggekaapt was geloof ik met Froylan Ledezma
Beter van niet dus.
pi_51561120
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Plaatje opgeslagen?
Natuurlijk, inscannen die hap en inlijsten. The gay of fame.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:49:38 #102
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51561239

speelt Klaas nu op Nike's?

- Edgar Davids
pi_51561255
En gaan we van PSV winnen voor de Johan Cruijff schaal
AFC AJAX
pi_51561370
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef BonJovi het volgende:
En gaan we van PSV winnen voor de Johan Cruijff schaal
Nee.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:54:12 #105
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51561463
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]

speelt Klaas nu op Nike's?
quote:
Klaas-Jan tekent contract bij Nike
02/07/2007

Klaas-Jan heeft vanaf vandaag een nieuw sponsorcontract bij Nike. Zijn vorige contract was bij Adidas. Daar heeft hij vijf jaar naar eigen zeggen een prima tijd gekend.

Tot op het laatste moment waren beide partijen in de race om de spits voor hen te winnen. Uiteindelijk hebben sportieve en zakelijke punten de doorslag gegeven. Het contract heeft de duur van vijf jaar en start vanaf 1 juli. Klaas-Jan was zelf erg tevreden met het nieuwe contract.

´De mensen van Nike, die ik heb gesproken, gaven mij een heel goed gevoel. Zij stellen alles in hun werk, zodat ik optimaal kan presteren, aldus Klaas-Jan´
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:56:02 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51561545
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef FootballPlayer het volgende:

[..]

Nee.
Ja!

Goeie argumenten heb jij, aanwinstje weer >
Get woke, go broke!
pi_51561706
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja!

Goeie argumenten heb jij, aanwinstje weer >
Jij ook topargument!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:02:29 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51561816
Van mij mag PSV komend seizoen best eens de JC-schaal winnen, als wij de landstitel dan maar weer eens pakken!
pi_51561877
We gaan gewoon alles pakken aankomend jaar ik voel het! Psv alvast een voorproefje geven als vernedering
AFC AJAX
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:07:02 #110
52871 Blight
Supersized.
pi_51561996
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:
We gaan gewoon alles pakken aankomend jaar ik voel het! Psv alvast een voorproefje geven als vernedering
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
pi_51562036
Voorlopig staat het raamwerk van het elftal nog steeds hoor.Perez was geen basisspeler, voor Tom de Mul kan Kennedy spelen en Babel...nou goed we missen Babel. Staat tegenover dat vorig seizoen Huntelaar geschorst was en dat Davids nog niet was teruggekeerd.
pi_51562089
Wie gaat snijdert vervangen?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:09:54 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51562112
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?

Ik snap dat het voor hem erg vervelend is, maar komop op zijn leeftijd is een jaartje Ajax erbij toch geen ramp? Binnen ben je al, echt rijk ga je echt nog wel worden en prijzen pak je ook wel.

Schitter nog 1 jaar bij Ajax en je speelt jezelf ECHT in de kijker. En dan mag je echt wel weg voor 20 miljoen volgend jaar. Ajax blij, wij blij, en jij... jij wordt ook wel blij hoor...
Get woke, go broke!
pi_51562119
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik ook, maar je kan zeggen wat je wilt maar hij is voorlopig nog bij ons. Het gaat echt niet zo snel hoe het met Babel ging, ik denk wel dat hij vertrekt ja. Maar ik heb vertrouwen in van Geel dus het komt wel goed.
AFC AJAX
pi_51562214
D
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?

Ik snap dat het voor hem erg vervelend is, maar komop op zijn leeftijd is een jaartje Ajax erbij toch geen ramp? Binnen ben je al, echt rijk ga je echt nog wel worden en prijzen pak je ook wel.

Schitter nog 1 jaar bij Ajax en je speelt jezelf ECHT in de kijker. En dan mag je echt wel weg voor 20 miljoen volgend jaar. Ajax blij, wij blij, en jij... jij wordt ook wel blij hoor...
Dat is wel zo, maar hij ziet zelf ook al dat Babel een mooie transfer heeft gekregen en hij hoopt daar ook op. Ik kan het hem niks kwalijk nemen, maar het zou echt wel een titel op zich zijn als hij blijft.
AFC AJAX
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:24:04 #116
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51562662
Als Sneijder nog vertrekt bij ajax zou het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor ajax.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:26:42 #117
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51562744
Dat zou met Sneijder ook zomaar kunnen hoor. Het ligt echt compleet aan wie Sneijder opvolgt. Als Bakircioglu dat moet doen en er verder slechts halfslachtige aankopen volgen dan zie ik het niet rooskleurig in. Maar van de 20 miljoen die Sneijder op moet brengen kun je je toch wel roeren op de transfermarkt en wat toptalenten aanschaffen. Zeker als je weet dat je al zo'n 20 miljoen aan transfers hebt verdiend.
pi_51562746
pi_51562752
Als er geen goede vervanger voor hem komt, dan word het moeilijk. Maar als we Perez nou hadden dan werd het al een beetje opgevangen, aangezien we hem niet hebben word het toch moeilijk om iemand met kwaliteiten op zijn positie te vinden. Hopelijk vangen we het goed op anders word het heel lastig.
AFC AJAX
pi_51562910
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?

Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
pi_51562982
Als Sneijder weg is gaat het lastig worden.
pi_51562984
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?

Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?
pi_51563052
quote:

Wat is Ajax zonder een fatsoenlijke aanval en 10?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:35:08 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51563055
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
Als Sneijder nog vertrekt bij ajax zou het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor ajax.
Klopt, maar ook als hij blijft, kan het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor Ajax en zonder hem kunnen we ook kampioen worden, het hangt niet allemaal af van Wesley Sneijder.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:35:16 #125
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51563061
quote:
Tsja, PSV heeft verder weinig verloren. Cocu en Alex zijn heel moeilijk op te vangen, maar blijkbaar zijn Babel en Sneijder dat ook.
pi_51563089
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?
Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:37:36 #127
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51563135
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.
Mwa, het zou vandaag of morgen rond kunnen komen. Ajax kennende volgt de presentatie dan pas volgende week maandag.
pi_51563485
Maar hij wordt dus niet gehaald als rechtsbuiten? Daar komt nog iemand anders voor?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:50:24 #129
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_51563548
Ajax heeft haar prijs genoemd aan Real Madrid voor Wesley Sneijder. Evenals bij Ryan Babel ligt dat bedrag op een grote hoogte. Destijds werd Ajax gesterkt door de contractduur van Ryan Babel, die een langdurige verbintenis had in Amsterdam, bij Sneijder liggen deze zaken echter anders. De flamboyante middenvelder staat namelijk nog maar twee jaar onder contract bij de hoofdstedelingen.

Ajax zou volgens 'betrouwbare bronnen' van voetbal community V-bal.nl een fax naar Valencia en Real Madrid hebben gestuurd met daarin de prijs voor Sneijder: 32,5 miljoen euro. De waarde die de Ajacied volgens Martin van Geel vertegenwoordigt.

De deur naar een vertrek is nu écht op een kier komen te staan. Valencia haakt sowieso af in de strijd, omdat de club gewoon geen 32,5 miljoen voor Sneijder over heeft. Real Madrid zou naar verluidt de transfer nog in overweging nemen.

Indien Sneijder voor dat bedrag vertrekt breekt hij alle records in de Eredivisie. Hij wordt dan namelijk de duurste Nederlandse Ajacied ooit, dat record heeft Babel nu in handen. Ook wordt hij de duurste de duurste Ajacied ooit. Die status van duurste Ajacied ooit heeft Christian Chivu nog altijd, hij verkaste in 2003 voor achttien miljoen euro naar AS Roma. Het record van duurste Nederlandse speler is nog altijd in handen van Marc Overmars, die vertrok voor 40 miljoen euro (88 miljoen gulden) naar FC Barcelona.

Dit bericht mag voorlopig met een korreltje zout worden genomen, aangezien V-bal.nl nog geen bron vermeldt.
brugge-ado
pi_51563678
32,5 miljoen

Daar zal Sneijder blij mee zijn.

Rechtzaakje?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:54:35 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51563717
Sneijder zou geen arbritagezaak aanspannen heeft hij gezegd.
Get woke, go broke!
pi_51563725
Sneijder heeft aangegeven dat niet te doen . Hij is al heel zijn leven een Ajacied, en heeft veel aan Ajax te denken en omgekeerd.
AFC AJAX
pi_51563726
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef FootballPlayer het volgende:
Rechtzaakje?
Nope, dat wilde hij niet.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:55:17 #134
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51563739
Overmars Dat was ook een bizarre transfer indd
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:56:30 #135
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51563793
Tsja, die bron he?
pi_51563821
Het zou wel waar kunnen zijn, ik vind het echt een goede actie van Van Geel.
AFC AJAX
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:57:29 #137
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_51563828
sneijder heeft vandaag juist aangegeven dat hij een arbitragezaak niet uitsluit.
brugge-ado
pi_51563855
32,5 miljoen Ondanks dat ik 'm toch echt liever hou lach ik me kapot als ie voor dat geld weggaat. Ik zie het Real Madrid nog wel betalen ook, een miljoen of 30 dan. En natuurlijk een paar leuke clausules. Van Geel is wel een echte business-man
pi_51563863
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Bullebak het volgende:
Overmars
http://nl.youtube.com/watch?v=k5osx-mgnu4
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:58:48 #140
52871 Blight
Supersized.
pi_51563883
V-Bal klinkt ongeveer even betrouwbaar als een marktkraamlied op de Beverwijkse bazaar die stellig vol houdt dat zijn waren toch écht van de vrachtwagen zijn gevallen.
pi_51563889
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef soccerbrain het volgende:
sneijder heeft vandaag juist aangegeven dat hij een arbitragezaak niet uitsluit.
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.
pi_51563907
Hij zei eerst van niet, maar ik vind het wel matig van hem dan. Hij is een Ajacied in hart en nieren, hij speelt eral een tijdje, vanaf de jeugd. Ik zou het best wel een naaistreek vinden van Sneijder, je moet je club nooit de rug toe keren op zo een manier. Van Geel heeft echt het beste met Sneijder en Ajax voor
AFC AJAX
pi_51563966
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:04:53 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51564052
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Laat me raden? Kakkerlak?

PSV'ers, je kan zeggen wat je wil maar die kunnen meestal nog wel een beetje normaal doen....
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:06:23 #145
131729 jna
pi_51564105
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.
Jij neemt hem nog serieus ook

Die gast komt hier alleen onzin uitkramen zoals altijd
Jawel, je keek.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:06:26 #146
52871 Blight
Supersized.
pi_51564109
quote:
Valencia zonder drietal naar Ermelo
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 17 juli om 14:19

De toekomst van Curro Torres, Asier del Horno en David Navarro ligt niet bij Valencia. Het drietal hoeft van trainer Quique Sánchez Flores niet mee naar het trainingskamp in Ermelo, waar het tussen 18 en 27 juli haar tenten opslaat.

De oefenmeester van Los Che heeft de drie verdedigers bovendien laten weten dat zij bij terugkomst, mocht in de tussentijd geen nieuwe werkgever gevonden zijn, apart van de selectie moeten trainen. Dezelfde werkwijze werd een jaar geleden ook bij Patrick Kluivert toegepast.

Vooral de beslissing over Del Horno is opmerkelijk. De linkerverdediger werd vorig jaar zomer nog voor tien miljoen euro van Chelsea overgenomen, maar kwam door blessureleed maar slechts zes duels in actie. Daarvoor stond de 26-jarige verdediger onder contract bij Athletic Bilbao.

Torres (30) staat al zes seizoenen onder contract, maar verloor vorig seizoen de concurrentiestrijd om de rechtsbackpositie van Miguel. Door de komst van de talentvolle Alexis zit Sánchez Flores ruimer in zijn opties.

Voor Navarro kwam de beslissing niet als een donderslag uit de hemel vallen. De 27-jarige verdediger kwam de voorbije twee seizoenen nauwelijks verder dan de reservebank en werd door zijn incident in de wedstrijd tegen Internazionale voor zeven maanden geschorst. Navarro brak na afloop van het Champions League-duel de neus van Nicolás Burdisso.
Del Horno lijkt me wel een welkome versterking achterin bij Ajax, maar om de kas van Valencia nu te gaan spekken is niet echt een goed idee. .
pi_51564357
Voor 25 miljoen en Del Horno mogen ze Sneijder hebben.
pi_51564361
Del Horny + 25 miljoen voor Sneijder dan.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:16:11 #149
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51564393
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen

Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.

Maar ik kan me ook voorstellen dat Sneijder op z'n zachtst gezegd 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:16:48 #150
52871 Blight
Supersized.
pi_51564406
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:

Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.

Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
Vooralsnog geloof ik geen snars van dat bericht, gezien de bron.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:17:38 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51564429
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:

Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
Ach, das toch echt niet alleen Ajax die dat doet hoor. Heb wel eens een club over 100 miljoen horen praten voor iemand. Gewoon als signaal: niet te koop wat ons betreft, wil je toch, schokken met die poen.

Sneijder moet niet zo zeuren. Nogmaals, die gast komt er wel, zijn carriere is echt niet voorbij met nog 1 jaar Ajax.
Get woke, go broke!
pi_51564446
Del Horno mag alweer weg. Gaat goed met de carriere van die jongen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51564464
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:

Sneijder moet niet zo zeuren.
Doet hij toch ook niet?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:19:22 #154
52871 Blight
Supersized.
pi_51564479
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Del Horno mag alweer weg. Gaat goed met de carriere van die jongen
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:19:54 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51564496
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:18 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Doet hij toch ook niet?
Mwah, hij houdt zich netjes. Maar eigenlijk moet ie stoppen met vertellen dat hij zo graag weg wil nu.
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:20:21 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51564504
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:18 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Doet hij toch ook niet?
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:20:59 #157
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51564526
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef Blight het volgende:

[..]

In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:21:24 #158
80382 manny
30 is best veel
pi_51564541
Kom nou GVD eens met een goede aankoop. Van Geel zal toch geen bonus-regeling in zijn contract hebben die verband houdt met de financiele resultaten? Die miljoenen van Babel zijn ook geschikt om een begrotingsgaatje mee te dichten...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:21:45 #159
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_51564554
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
brugge-ado
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:22:24 #160
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51564573
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:

[..]

wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
Nou nou nou wat een taal mannetje
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:23:28 #161
52871 Blight
Supersized.
pi_51564608
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.
My bad.
pi_51564644
quote:

[..]

Beetje minder mag ook hoor.
pi_51564646
Sneijder verdient na 5 seizoenen Ajax gewoon een transfer. Jammer dat Van Geel hem dat niet gunt.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:25:08 #164
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51564674
quote:

[..]

Let op je hart!

Nerd
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:27:51 #165
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_51564759
sneijder moet weg dan wordt ADO over 2 jaar kampioen.
brugge-ado
pi_51564816
we moeten Pazzini gewoon halen
AFC AJAX
pi_51565089
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef soccerbrain het volgende:
he gasten!
zat net ff te klooien op het ajax topic....die joodjes zijn zo bang dat wesley S. weggaat
hoe zit het nou met de plaatsgebonden seizoenskaarten? ben tijdje weggeweest...
de bloed...
pi_51565253
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:56:02 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51565585
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.
Uit op een rel wtf?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:58:10 #170
131729 jna
pi_51565647
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Uit op een rel wtf?
Misschien denkt ie dat je soccerbrainless bent
Jawel, je keek.
pi_51565683
Pyth is ook een stokertje hoor. Hij is er alleen niet zo goed in.
pi_51565727
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Uit op een rel wtf?
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:01:40 #173
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51565731
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
Pyth is ook een stokertje hoor. Hij is er alleen niet zo goed in.
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.

Over het algemeen post ik hier altijd normaal hoor.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:04:13 #174
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51565794
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.
Maar ik reageer ook meer op de hoge transfersom die voor Sneijder zou worden gevraagd (wat wel kolder zal zijn)

En verder neem ik aan dat jullie ajacieden het ook niet erg vinden dat Alex en Cocu weg zijn bij PSV weg zijn, en als Gomes of Farfan zouden vertrekken idem dito.
pi_51565863
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.

Over het algemeen post ik hier altijd normaal hoor.
Oei oei op je pikkie getrapt?

Je loopt alleen maar negatief over de club te lullen nooit positief, dat vind ik stoken ja. Zal mij voor de rest me reet roesten hoor, maar ik maak gewoon die constatering.
pi_51565865
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.
Maar ik reageer ook meer op de hoge transfersom die voor Sneijder zou worden gevraagd (wat wel kolder zal zijn)

En verder neem ik aan dat jullie ajacieden het ook niet erg vinden dat Alex en Cocu weg zijn bij PSV weg zijn, en als Gomes of Farfan zouden vertrekken idem dito.
Precies, ik bedoelde ook niet stoken zoals andere wél doen. Sorry.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:11:49 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51565989
32,5 miljoen euro? Ach, Ajax noemt tenminste nog een prijs, zouden ze bij FCG ook moeten doen!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:12:01 #178
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51565996
Koekje van eigen deeg:
quote:
Sneijder sluit arbitrage niet uit
Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Amsterdammers.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.

15 juli 2007 - 10:51

bron: RTV Noord-Holland
pi_51565998
Als Ajax Milevsky trouwens haalt , dan moeten ze gelijk Oleksandr Aliiev mee nemen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:15:48 #180
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51566097
!!!!

klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51566140
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef Magno het volgende:
Koekje van eigen deeg:
[..]
Ik weet dat het komkommertijd is, maar dat is toch helemaal geen nieuws? Stond er drie dagen geleden al. Alleen dan in met de woorden 'In principe niet' over de arbitragezaak. Is maar hoe je het wilt lezen.

15/7/2007 - Sneijder: geen arbitragezaak om transfer af te dwingen

Wesley Sneijder hoopt nog steeds dat Ajax en Valencia eruit komen en wel voor 14 augustus, de deadline die hij zelf gesteld heeft. Een arbitragezaak, zoals Suarez heeft ingesteld ziet hij echter niet zitten, zo liet hij weten tegenover Langs de Lijn.
"In principe niet", zei hij. "Zo zit ik niet in elkaar. Als ik bij Ajax moet blijven is dat ook zeker niet met tegenzin. Maar ik geef de moed niet op. Vaak wint een speler in een dergelijke zaak toch. Ik hoop dat Ajax deze week met Valencia gaat praten."
pi_51566253
Inderdaad. Typisch staaltje verdraaien van een ander bericht.
pi_51567030
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:52:53 #184
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51567046
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
Als Ajax Milevsky trouwens haalt , dan moeten ze gelijk Oleksandr Aliiev mee nemen.
Wat is er gebeurd met die gast? Toch een van de smaakmakers van 't WKU20 hier in Nederland, maar nu uitgeleend aan een of ander clubje in de Oekraine?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:53:44 #185
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51567070
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.
pi_51567140
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:53 schreef Chivu het volgende:

[..]

Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.
Sneijders hoofd is zo op hol gebracht dat hij nu echt niet meer wilt blijven vrees ik.
pi_51567193
Ik hoop dat Ajax ondertussen een mooi dealtje aan het smeden is met Real.
pi_51567248
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Yep t wordt me iets te serieus nu.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:00:24 #189
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51567253
Sneijder blijft wel professioneel, en heeft niet veel te willen wanneer het bod onder de 20 miljoen blijft. Die 32,5 miljoen is een brug te ver, maar 25 miljoen moet een reeel bod zijn wanneer Real Madrid zich ook meldt. Die leggen dat nog wel neer voor hem.

Na de transfer van Babel zei ik dat Sneijder moeilijk tegen te houden zou zijn bij een bod van 15 miljoen + wat clausules, maar nu Real zich heeft gemeld en het steeds later en later wordt kan dat minimumbedrag natuurlijk flink omhoog.

Misschien loopt de transferdeadline nog tot 1 september, maar 1 augustus is een voor Ajax veel belangrijkere deadline met het oog op de voorronde Champions League.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:01:24 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51567279
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
pi_51567329
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef Chivu het volgende:
Sneijder blijft wel professioneel, en heeft niet veel te willen wanneer het bod onder de 20 miljoen blijft. Die 32,5 miljoen is een brug te ver, maar 25 miljoen moet een reeel bod zijn wanneer Real Madrid zich ook meldt. Die leggen dat nog wel neer voor hem.

Na de transfer van Babel zei ik dat Sneijder moeilijk tegen te houden zou zijn bij een bod van 15 miljoen + wat clausules, maar nu Real zich heeft gemeld en het steeds later en later wordt kan dat minimumbedrag natuurlijk flink omhoog.

Misschien loopt de transferdeadline nog tot 1 september, maar 1 augustus is een voor Ajax veel belangrijkere deadline met het oog op de voorronde Champions League.
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.

Ik begin zo langszamerhand ook een beetje gek te worden van de berichten van 32,5 miljoen. En de mensen die het zomaar overnemen en geloven... Denk eens logisch na.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:03:53 #192
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51567364
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:05:36 #193
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51567420
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:

[..]

Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?
Neh, dat ruilen lijkt me niet zo verstandig..

Maar hij aanwezig bij de vorige oefenwedstrijd van FC Groningen. Misschien dat hij wat vrienden heeft gemaakt, maar ik was gewoon nieuwsgierig.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:06:19 #194
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51567442
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.

Ik begin zo langszamerhand ook een beetje gek te worden van de berichten van 32,5 miljoen. En de mensen die het zomaar overnemen en geloven... Denk eens logisch na.
Valencia niet, inderdaad. Maar Real Madrid is wel zo achterlijk om meer dan 20 miljoen te betalen. Die willen zelfs 10 miljoen voor Drenthe betalen, dus laat ze maar lekker bloeden als ze Sneijder graag willen.

Zoals gezegd, 32,5 miljoen is veel te veel voor Sneijder, en als Ajax dat zou vragen zou ik als ik Sneijder was zelf naar de arbitragecommissie stappen. Maar een miljoen of 10 minder zal best kunnen wanneer er twee Spaanse topclubs interesse tonen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:13:54 #195
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51567707
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Hij gaat in het 2e spelen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_51567829
25 miljoen vind ik zelf een redelijk prijs voor Sneijder.. Voor minder hoeft hij vn mij niet weg.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:19:06 #197
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51567874
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Hij gaat in het 2e spelen.
Ok, thanks.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:35:17 #198
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51568407
Ik ben bang dat Sneijder voor eind volgende week weg
Ik hoop wel dat ze wel wat vervangers aan gaan trekken want ik vind het een beetje angstvallig stil
Ik ben inmiddels overleden
pi_51568557
Sneijder MOET blijven. Anders maken we helemaal geen kans meer op t kampioensschap
pi_51568683
quote:
Milevskiy ook op lijstje AJAX
Delgado in afrondende fase

Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy. La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.

Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer vier miljoen euro moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro.
ajax...nl geen betrouwbare site. Maar wel interresant.
pi_51568745
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef toma het volgende:
Sneijder MOET blijven. Anders maken we helemaal geen kans meer op t kampioensschap
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_51569080
Is dat weer een andere Delgado? Ik dacht dat ze met die Matías Delgado bezig waren, van Besiktas.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51569117
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
Is dat weer een andere Delgado? Ik dacht dat ze met die Matías Delgado bezig waren, van Besiktas.
Cesar Delgado is een Argentijn die speelt in Mexico bij Cruz Azul.
Maar ik heb nog geen officiele mexicaanse bron gevonden die dit gerucht bevestigd.
pi_51569123
Milevskiy. Weinig meer over gehoord.
pi_51569194
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Cesar Delgado is een Argentijn die speelt in Mexico bij Cruz Azul.
Maar ik heb nog geen officiele mexicaanse bron gevonden die dit gerucht bevestigd.
Die is toch al ouder of was dat een andere César die ooit eens naar het WK mee was?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51569197
Al die geruchten zonder fatsoenlijke bronnen: !

De presidentsverkiezingen van Athletic de Bilbao zijn donderdag geloof ik, waarschijnlijk dan ook meer duidelijkheid over Xabier Prieto.
pi_51569334
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die is toch al ouder of was dat een andere César die ooit eens naar het WK mee was?
Cesar Delgado is 25 jaar en heeft wel mee gedaan aan de OS en de CA in 2004
pi_51571043
Babel is al populair bij liverpool. Lopen mensen aan de kant Ryan Babel te zingen terwijl hij niet eens op het veld staat
pi_51571414
Wacht maar tot ze hem zien stuntelen met aanname van de bal.
pi_51572848
Wat een mongolen hier weer die over aanname van Babel hebben, sjesus hij is echt een goede speler en het word een grote let maar op. Maar nee mensen van FOK weten het beter dan de kenners die al voor de geboorten van de Fokkers actief waren met voetbal.
AFC AJAX
pi_51572856
We wachten rustig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:38:02 #212
51286 w00h00
Digital man!
pi_51573146
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten rustig ongeduldig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:39:44 #213
148059 Pritt
Atheïst
pi_51573205
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten rustig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
pi_51573220
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Van Geel. Dus ik maak me niet zenuwachtig. Komt allemaal goed
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:45:34 #215
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51573427
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Wat een mongolen hier weer die over aanname van Babel hebben, sjesus hij is echt een goede speler en het word een grote let maar op. Maar nee mensen van FOK weten het beter dan de kenners die al voor de geboorten van de Fokkers actief waren met voetbal.
Respecteer eens gewoon dat mensen hier ook een inhoudelijke mening kunnen hebben over een voetbalspeler. Dat jouw meningen niet verder gaan dan het uiterlijk van De Ridder, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo moet zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:48:15 #216
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_51573528
Ik vind het ook helemaal niet erg dat Babel weg is. Uiteindelijk is 18 (?) miljoen Euro gewoon een hele goede deal voor een aanvaller die zo weinig scoort en zo voorspelbaar is. Bovendien heeft hij inderdaad een dramatische aanname. Straks heeft Ajax Suarez en Leonardo beschikbaar voor links in de aanval en niemand zal meer aan Babel terug denken.
pi_51573705
We zullen zien over een paar jaar dan smeken we om Babel terug te halen
AFC AJAX
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:54:01 #218
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51573744
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien over een paar jaar dan smeken we om Babel terug te halen
Ja, zo ken ik er nog wel een paar

Jeez
Geef mij maar Amsterdam
pi_51573800
Ik ben gewoon blij dat hij een mooie transfer heeft gekregen, en hopelijk gaat hiij daar schitteren. Maar het lijkt of de meeste hier hopen dat hij hard op zijn bek gaat.
AFC AJAX
pi_51573868
17 miljoen voor een misbare speler is gewoon erg goed. Kan best dat hij de nieuwe Henry wordt, maar dat was bij Ajax niet gebeurd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51573967
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben gewoon blij dat hij een mooie transfer heeft gekregen, en hopelijk gaat hiij daar schitteren. Maar het lijkt of de meeste hier hopen dat hij hard op zijn bek gaat.
Wie hoopt dat? Geef eens voorbeelden van Ajacieden die hopen dat hij bij Liverpool op zijn bek gaat.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:02:39 #222
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51574125
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
Klasje terug naar groep 6, nog een keer een lesje begrijpend lezen.
Geef mij maar Amsterdam
pi_51574204
toch vreemd om babel in een ander shirt te zien
pi_51574350
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wie hoopt dat? Geef eens voorbeelden van Ajacieden die hopen dat hij bij Liverpool op zijn bek gaat.
"wacht maar tot ze zijn bal aannamen zien"

"supporters zongen Babel al toe terwijl hij niet eens speelden"

dat is niet echt positief of wel?
AFC AJAX
pi_51574372
Babel hoeft echt niet op zn bek te gaan hoor, maar je mag ook reeel stellen dat Ajax ook zonder Babel best veel opties voor de linkerkant heeft.
pi_51574428
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef BonJovi het volgende:

[..]

1. Daar is niets aan gelogen. Zijn balaanname is nog dramatisch. Als je dat constateert, hoop je meteen dat iemand op zijn bek gaat?

2. Moet ik hier op ingaan? Dat is gewoon een mededeling. Het is niet eens een mening
pi_51574505
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef BonJovi het volgende:

[..]

je eerste quote kan geïnterpreteerd worden als een insinuatie. Daar heb je dus een punt
Je tweede quote is een pure constatering.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:17:49 #228
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51574760
Geef mij maar Amsterdam
pi_51575041
Ik zie babel graag goed doen. Hoop echt dat hij zn ritme vind en een basisplek krijgt. Babel
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:10:17 #230
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51576837
Ga nu niet allemaal tegen BonJovi in!

You give Fok a bad name!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:54:03 #231
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51578444
Als Milevsky komt bedruk ik zijn naam op mijn ajaxshirt
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:00:31 #232
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51578633
Dat wordt lastig. Het kan Milevsky, Milevskij, Milevski, Milevskiy, Miljevski, Mil... enfin, zo heb je nog een hele rits schrijfwijzes voor zijn naam.
pi_51578709
volgens mij is t Milevsky
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:05:24 #234
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51578787
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:02 schreef toma het volgende:
volgens mij is t Milevsky
Het is het allemaal. Gaat om de transliteratie van zijn naam vanuit het Oekraiens (en/ of Russisch) naar het Latijnse alfabet.

Артем Мілевський

Artem Milevs'kij. Zo zou ik het doen. Maar Oekraieners maken er over het algemeen Artem Milevsky van geloof ik, maar zeker weet ik het niet (edit: ja dus. Ff de Oekraiense Google gebruikt).

[ Bericht 13% gewijzigd door Aanvoerder op 18-07-2007 00:12:47 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:07:44 #235
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51578850
Ajax moet wachten op Suárez
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM - Ajax moet zo’n twee weken geduld hebben met Luis Suárez. Op maandagavond 30 juli dient de spoedarbitrage die de 20-jarige aanvaller van FC Groningen aanspande bij de geschillencommissie in Zeist.

In die arbitragezaak hoopt Suárez een overstap naar Ajax af te dwingen, op basis van een ‘sportieve en financiële positieverbetering’.

FC Groningen wenste na een Amsterdams openingsbod niet te onderhandelen over een transfer. ,,Dat is nog steeds ons uitgangspunt,’’ reageerde Hans Nijland van FC Groningen gisteren. De directeur houdt zich ‘omwille van een optimale voorbereiding’ inhoudelijk op de vlakte.

Ajax houdt zich afzijdig. ,,Wij wachten het rustig af,’’ aldus technisch directeur Martin van Geel. ,,Wat wij kunnen doen, is de bereidheid tonen om op elk moment alsnog om de tafel te gaan zitten.’’

Suarez viert de komende dagen nog vakantie, nadat hij deze maand met Uruguay deelnam aan het jeugd-WK in Canada. Woensdag meldt hij zich weer in Groningen.

De zaak-Suárez roept herinneringen op aan de arbitragezaak die Georgios Samaras een jaar geleden aanspande. De aanvaller kon zich financieel flink verbeteren bij Manchester City en wilde per se vertrekken bij Heerenveen. Samaras verloor de spoedarbitrage, net als Frank en Ronald de Boer die in 1999 Ajax wilden verruilen voor Barcelona. Zowel de Griekse aanvaller als de Nederlandse tweeling werd in het ongelijk gesteld door een onafhankelijke commissie, maar ze vertrokken niet veel later alsnog toen er sprake bleek van een ‘onwerkbare situatie’.

Mr. Jan Kabalt, advocaat van Suarez, gaat in Zeist ook op de sportieve vooruitgang wijzen.

Nijland plaatste vraagtekens bij die route. ,,Ik vraag me af of die sportieve verbetering aantoonbaar is. Ajax speelde afgelopen jaar in het UEFA Cup-toernooi, net als FC Groningen. En de kans is reëel dat het dit seizoen opnieuw zo gaat.’’

pi_51578937
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:

Waar kots je nou precies op?
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:13:09 #237
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51578987
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waar kots je nou precies op?
Dikgedrukte?
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:13:54 #238
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51579006
Nijland vind ik maar een calimero.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:15:02 #239
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51579035
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dikgedrukte?

Van Geel is gewoon verkeerd bezig. Zowel uit etisch als professioneel standpunt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:31:40 #240
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51579471
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Van Geel is gewoon verkeerd bezig. Zowel uit etisch als professioneel standpunt.
wat kan hij anders doen in deze situatie dan? als een dolle hond op zijn bureau gaan staan en schreeuwen dat Nijland maar een zielig mannetje is?
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:36:01 #241
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51579584
Ben trouwens benieuwd welke speler er in de volgende wedstrijd geblesseerd uitvalt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:39:02 #242
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51579674
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:31 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

wat kan hij anders doen in deze situatie dan? als een dolle hond op zijn bureau gaan staan en schreeuwen dat Nijland maar een zielig mannetje is?
Hij had gelijk moeten zeggen dat Ajax gen speler wil die een arbitragezaak aanspant tegen zijn club. Vervolgens had hij uit moeten kijken naar een andere speler, wat hij sowieso had moeten doen aangezien Suarez niet geschikt is voor de linksbuiten rol, maar ik betwijfel of er naast Suarez nog meer namen staan op de befaamde schaduwlijst.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:40:45 #243
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51579712
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Hij had gelijk moeten zeggen dat Ajax gen speler wil die een arbitragezaak aanspant tegen zijn club. Vervolgens had hij uit moeten kijken naar een andere speler, wat hij sowieso had moeten doen aangezien Suarez niet geschikt is voor de linksbuiten rol, maar ik betwijfel of er naast Suarez nog meer namen staan op de befaamde schaduwlijst.
het is nog vroeg he, wachten..
pi_51579739
vroeg? 8 augustus of 11 is de eerste wedstrijd al.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:46:36 #245
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51579829
Nog 3 lange weken.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:53:52 #246
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51580013
Zaterdag 11 augustus, 20:00, JC-Schaal.
pi_51580025
ja en er moeten nog vervangers voor de mul, babel en perez komen.. en sneijder gaat warschijnlijk nog weg.. zie het allemaal niet zitten. ze moeten op suarez wachten etc.. bleh...

hopelijk verrast V.Geel ons.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:56:19 #248
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51580083
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zaterdag 11 augustus, 20:00, JC-Schaal.
Dat ding interesseerd me dan ook niet zo heel veel. Al is het leuk om PSV een ass-wooping te bezorgen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:57:07 #249
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51580098
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:54 schreef Jnk18 het volgende:
ja en er moeten nog vervangers voor de mul, babel en perez komen.. en sneijder gaat warschijnlijk nog weg.. zie het allemaal niet zitten. ze moeten op suarez wachten etc.. bleh...

hopelijk verrast V.Geel ons.
De Mul vangen we wel op met een jeugdspeler, je gaat er iig niet op achter uit.
pi_51580119
Ik heb vertrouwen in Van Geel
AFC AJAX
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:58:37 #251
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51580131
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb vertrouwen in Van Geel
Het is ook zo'n mooie man. (sorry, kon me niet inhouden)
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:59:14 #252
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51580141
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:56 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Dat ding interesseerd me dan ook niet zo heel veel. Al is het leuk om PSV een ass-wooping te bezorgen.
Lekker boeien, ik wil gewoon weer een wedstrijd zien.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:00:04 #253
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51580159
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lekker boeien, ik wil gewoon weer een wedstrijd zien.
Wacht daar nu nog maar even mee, we hebben ons nog niet versterkt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:01:35 #254
51286 w00h00
Digital man!
pi_51580200
Ik denk dat Van Geel geld aan het tellen is.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:01:52 #255
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51580213
het begint bij mij ook weer te jeuken
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:02:13 #256
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51580223
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
Al een paar weken hier.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:02:34 #257
51286 w00h00
Digital man!
pi_51580231
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
bij mij ook als ik naar je avatar kijk
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:02:59 #258
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51580241
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Van Geel geld aan het tellen is.
moet ook wel want er moet nogal wat neergeteld gaan worden voor Artem!
Hoop dat Van Geel hem kan strikken.
pi_51580257
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:02 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Al een paar weken hier.
Al sinds het laatste seizoen is afgelopen. Ik mis het voetbal echt zo erg. Gelukkig vliegt de tijd voorbij en is het alweer bijna Augustus

AJAX!!!!!!!!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:05:24 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51580291
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:03 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Al sinds het laatste seizoen is afgelopen. Ik mis het voetbal echt zo erg. Gelukkig vliegt de tijd voorbij en is het alweer bijna Augustus

AJAX!!!!!!!!!!
eerst op vakantie ! Ajax shirt weer mee geweldig in het buitenland
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:18:29 #261
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_51580596
Wat me opvalt is dat t filmpje op ajax internet TV over de wedstrijd tegen GFC eerst een titel had met Sneijder er in.. en dat het filmpje nu gewoon GFC - Ajax (0-9) heet..
Dit is vast niet zonder reden veranderd..
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:19:20 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51580618
niet teveel denken
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:28:30 #263
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51580813
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

eerst op vakantie ! Ajax shirt weer mee geweldig in het buitenland
Niet naar Oekraine meegenomen, maar naar Praag gaat 'ie mee. Zit ook lekker met het warme weer nu in Tsjechie.
pi_51580927
Netjes hoor Aanvoerder woon je daar nu ook al?
AFC AJAX
pi_51581037
Kennedy maakt in ieder geval een solide indruk tot dusver.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:45:35 #266
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51581078
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:34 schreef BonJovi het volgende:
Netjes hoor Aanvoerder woon je daar nu ook al?
Check m'n sig en je weet wanneer ik vertrek.
  woensdag 18 juli 2007 @ 05:24:36 #267
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51582165
Volgens de telegraaf vraagt Ajax 30 miljoen voor Sneijder.
pi_51582169
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 05:24 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Is een nette prijs. Willen ze hem hebben betalen ze maar gewoon de hoofdprijs. Voor dat geld kunnen we echt wel iets vinden dat een balletje kan trappen. Misschien/waarschijnlijk een speler die minder is dan Sneijder, maar echt iets anders zit er niet op.
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:28:22 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51582459
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 05:24 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ben jij werkzaam voor de Telegraaf?

Hier het volledige artikel:
quote:
Ajax vraagt dertig miljoen voor Sneijder

AMSTERDAM - Valencia heeft een vergeefse poging gedaan om de onderhandelingen over Wesley Sneijder met een goed gevoel te heropenen. Gisteren bracht de Spaanse topclub een bod uit van zestien miljoen euro, vier miljoen meer dan tijdens het laatste gesprek van enkele weken geleden.

Ajax heeft echter opnieuw duidelijk gemaakt sterspeler Sneijder te willen behouden, in elk geval nog dit seizoen. De vraagprijs is dan ook opgeschroefd naar dertig miljoen euro, een bedrag waar Valencia vermoedelijk nooit meer aan zal komen. Een andere geïnteresseerde club is Real Madrid, maar ook hier is het de vraag of de Koninklijke na de miljoenendeal met Arjen Robben nog wel bereid is om zo diep in de buidel te tasten voor de Utrechter. Real heeft zich overigens nog niet gemeld bij de Amsterdammers.

Valencia had Ajax in een eerder stadium nog laten weten af te zien van Sneijder, maar vervolgens liepen de gesprekken met FC Porto over de Argentijn Lucho Gonzaléz stuk. De vraagprijs van twintig miljoen vond Valencia te gortig. Vandaar dat het vizier weer werd gericht op Sneijder.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:02:44 #270
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51582642
Niet echt helemaal fair van Ajax , je vraagprijs verdubbelen (mocht het allemaal waar zijn)
Aan de ene kant bergrijp het wel dat ze niet nog meer spelers kwijt willen , maar to Sneijer kan je dat eigenlijk nie tmaken vind ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_51582652
Ik vraag me ook af wat de verdere plannen met Sneijder zijn. Als Ajax echt 30 miljoen vraagt dan zal Sneijder niet geneigd zijn nogmaals zijn contract te verlengen en daar komt dan weer uit voort dat hij volgend jaar een lage transferwaarde heeft.
pi_51582661
Ik zie ook liever een sterk Ajax dan een zwak Ajax met een volle bankrekening uiteraard maar 20/25 miljoen vernietigen is ook weer zoiets.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:14:30 #273
80382 manny
30 is best veel
pi_51582731
Vertrouwen in Van Geel heb ik ook, maar ik ben wel bang dat hij naast "voetbaltechnische" ook financiele doelstellingen heeft gekregen van Ajax NV...en dan zou het dus goed kunnen dat een deel van de opbrengsten gebruikt gaan worden om een gaatje in de begroting (lees: geen CL vorig jaar) te dichten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_51582737
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
Prima actie! Staat ook op voetbalzone. En die reacties van lezers. Wat een trieste lui op die site...
pi_51582742
Uitstekend van Ajax. 30 miljoen is een keurig bedrag voor een speler als Sneijder en zeker geen cent te veel. Ik ga er vanuit dat niemand 30 miljoen voor Sneijder wilt betalen, dus waarschijnlijk kunnen we nog een jaartje van hem in ons mooie shirt genieten.
pi_51582744
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vraag me ook af wat de verdere plannen met Sneijder zijn. Als Ajax echt 30 miljoen vraagt dan zal Sneijder niet geneigd zijn nogmaals zijn contract te verlengen en daar komt dan weer uit voort dat hij volgend jaar een lage transferwaarde heeft.
Dat is dan jammer. Hij blijft nu wel.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:50:26 #277
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51583151
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

Prima actie! Staat ook op voetbalzone. En die reacties van lezers. Wat een trieste lui op die site...
Er is helemal niets mis met duh mensuh die daar reageere. Hartstikke intelegent ensow.

Hier is mn opstelling:

Stekelenburg

Heitinga - Stam - Cannavaro - Chivu

Etc. etc.
Wat een verzameling simpele zielen loopt daar rond zeg.
-
pi_51583231
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Er is helemal niets mis met duh mensuh die daar reageere. Hartstikke intelegent ensow.

Hier is mn opstelling:

Stekelenburg

Etc. etc.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:09:53 #279
52871 Blight
Supersized.
pi_51583443
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hier is mn opstelling:

Stekelenburg

Etc. etc.
Die lui op voetbalzone zijn inderdaad triest en ik vind jou een prima gozer, maar doe asjeblieft wat aan je avatar. Je lijkt Cyberia18 wel zo. Het is alweer weken geleden, gun die AZ'ers toch niet zoveel aandacht.
pi_51583550
Die avater en ondertitel zijn nu wel erg overkill inderdaad
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:20:19 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51583672
Dr.Daggla heeft er gewoon een tijd over gedaan om zijn avatar af te hebben.
pi_51583721
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Dr.Daggla heeft er gewoon een tijd over gedaan om zijn avatar af te hebben.
Of hij heeft er een hele tijd overgedaan om een passende ondertitel te bedenken
pi_51583874
Begin de verkoop van Perez aan psv steeds meer een blunder te vinden.......
Ajax!!
pi_51583895
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
Eindelijk begint Ajax het onderhandelen een beetje te leren. Hoewel ik 30 miljoen wel overdreven hoog vind. Maar goed, voor Nani is ook zo'n bedrag neergelegd, dus waarom niet.
pi_51583900
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?

Ik ben blij dat hij opgerot is, zeikerd.
pi_51583912
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Daar gaan ze nog flink spijt van krijgen inderdaad.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:32:19 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51583916
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!
Get woke, go broke!
pi_51583932
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Perez ook...
pi_51583960
Perez is gewoon een hele goede voetballer, en het is jammer dat Ten Cate zo kinderachtig is. Maar goed, het bestuur kiest logisch de zijde van de trainer, en in dit geval is het gewoon beter om Perez te laten gaan. Op onrust en sfeerverzieking binnen de groep zitten we niet te wachten.

Wat ik niet kan ontkennen is dat het wel een cadeautje voor PSV is.
pi_51583984
Mitea staat voorlopig weer een aantal weken aan de kant. Links is de spoeling dun dus...
pi_51583999
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Perez een zeikerd ja. Hij had Sneijder voor zich en op linksbuiten vond ik hem ook niet geweldig. Waarom zou hij dan recht op een basisplaats hebben?
pi_51584006
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Omdat hij de rol vanaf de linkerkant perfect kan invullen... Omdat wij daar nu niemand hebben.... Ze hoeven niet bij elkaar in bed te kruipen... Dit is gewoon een blunder van de bovenste plank...... En nee niet vanwege dat oefenwedstrijdje, waar hij trouwens weergaloos speelde als ik de reacties zo lees....
Ajax!!
pi_51584046
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea staat voorlopig weer een aantal weken aan de kant. Links is de spoeling dun dus...
Dat zou toch wel ingecalculeerd zijn?
pi_51584048
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Perez is gewoon een hele goede voetballer, en het is jammer dat Ten Cate zo kinderachtig is. Maar goed, het bestuur kiest logisch de zijde van de trainer, en in dit geval is het gewoon beter om Perez te laten gaan. Op onrust en sfeerverzieking binnen de groep zitten we niet te wachten.

Wat ik niet kan ontkennen is dat het wel een cadeautje voor PSV is.
Denk je als het andersom was en hij had bij psv gespeeld, dat ze hem dan voor 1.7 naar Ajax hadden laten gaan? never
Ajax!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:38:01 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51584057
Ben blij dat Perez zo'n zeikerd is in ieder geval
Bij ons doet hij het nu meer dan goed al zegt dat natuurlijk nog heel weinig tegen amateurclubs.
pi_51584079
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:37 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Denk je als het andersom was en hij had bij psv gespeeld, dat ze hem dan voor 1.7 naar Ajax hadden laten gaan? never
Nee, daarom dat cadeautje.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:40:03 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51584107
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Ben blij dat Perez zo'n zeikerd is in ieder geval
Bij ons doet hij het nu meer dan goed al zegt dat natuurlijk nog heel weinig tegen amateurclubs.
Wat wordt jullie basis volgend jaar? 4-3-3 met Kenneth Perez als linksbuiten of 4-4-2 met Perez op tien?
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:46:01 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51584235
Mitea, echt dit gaat toch nergens meer over? Jammer maar helaas maar dit kost Ajax alleen maar onnodig geld.
Get woke, go broke!
pi_51584237
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, daarom dat cadeautje.
precies.... iedereen is lyrisch over Van Geel, maar dit vind ik toch wel een mindere actie.... Dan maar ontevreden op de bank... of buitenland.... Nou zit je weer te kloten met een rechtzaak over Suarez. Voor dat die erbij is speel je al de vooronde...

Het duurt me allemaal te lang...
Ajax!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:47:30 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51584269
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat wordt jullie basis volgend jaar? 4-3-3 met Kenneth Perez als linksbuiten of 4-4-2 met Perez op tien?
Beide varianten zijn mogelijk, ik verwacht gezien de uitspraken van Koeman dat hij met 4-3-3 (met Perez op links) zal beginnen.
Maar natuurlijk is dat ook afhankelijk van welke spelers er beschikbaar zijn.

Ik heb in ieder geval heel veel zin in het nieuwe seizoen, al moet ik het begin van het seizoen missen door mijn vakantie.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:48:08 #301
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_51584283
30 miljoen voor Sneijder...goed gedaan van Van Geel! 30 miljoen of niet simpel! Alleen wil Sneijder nog steeds weg hopelijk kan die toch nog een goed jaar spelen en ons kampioen maken en de beker en een goed Champions League avontuur!

-Steek-
-Ogararu-Stam-Vermaelen-Urby-
--------Heitinga-------------
---Gabri------Davids-----
-------Sneijder----------
---Kennedy---KJH------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')