Hier mijn favoriete opstelling op basis van de huidige spelersgroep (plus Luís Suarez):quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Het grote AFC Ajax-topic #343: Hét Ajax-systeem!
Het systeem waar Dick Advocaat mee door de mand viel, was geen 4-1-2-1-2, maar een 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Het verschil tussen beide systemen is dat 4-4-2 met een ruit op het middenveld het veld breed houdt, waardoor je centraal bijna niets hebt lopen en je dus inderdaad overlopen wordt. Bij 4-1-2-1-2 heb je dat probleem nooit, je hebt juist een erg sterk blok op het middenveld, kijk maar bij Ajax: Gabri en Davids, met kort daarachter nog Heitinga.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik kan me nog herrinneren dat Advocaat met het Nederlands elftal door de mand viel met 4-1-2-1-2 opstelling oftewel met een ruit op het middenveld.
Opzich ben ik het wel met je eens Montana, sowieso kan Ajax niet meer kiezen voor het 4-3-3, omdat we er simpelweg de spelers niet meer voor hebben. Het nadeel van die 4-1-2-1-2 opstelling is dat als je tegen een sterk middenveld aanloopt (CL) je overlopen wordt en de spelers elkaar totaal niet meer kunnen vinden en eigenlijk alleen nog terug kunnen ipv naar de zijkanten bijvoorbeeld, je verliest hierin de grip op de wedstrijd en is het heel moeilijk om die grip terug te krijgen. Het voordeel is wel weer dat je in het positiespel veel meer (aanvallende)mogelijkheden kunt hebben mits alles goed wordt uitgevoerd en het erg succesvol kan zijn.
Naar mijn mening moet Ajax kijken naar de tegenstander en daar waar nodig de opstelling moet aanpassen.
even een ander idee:
-----------aankoop---Huntelaar-------
---Davids--Sneijder--Gabri--Kennedy
Emanualeson--Vermealen--Stam--Heitinga
--------------------Steek------------------
Waarbij je in de aanval een 5 mans middenveld kunt creeren met emanuelson en waar Heitinga dan iets moet knijpen. Kennedy kan ala Yilderim bij heerenveen Huntelaar uitstekend bedienen en Sneijder kan achter of tussen de spitsen opduiken. Gabri heeft een meer verdedigende rol. Het nadeel hiervan is dat spelers goed moeten kunnen omgaan met omschakelen en geen fout kunnen permiteren, in het verleden is gebleken dat Emanuelson daar bijvoorbeeld veel problemen mee om keuzes te maken wanneer hij zich bij het middenveld kan voegen.
Ziet er ook goed uit, als zou ik Jaap Stam in de mandekking zetten en juist Johnney heitinga de vrije rol geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef Pritt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de opstelling van M0NTANA echt een heel goede opstelling vind. Vooral in topwedstrijden is dat een ideaal systeem als de tegenstander 4-3-3 speelt.
Ik heb op die opstelling een variant bedacht die naar mijn mening nog effectiever is tegen ploegen die 4-4-2 spelen. Het 3-5-2 systeem, het systeem waarmee volgens mij West-Duitsland een aantal EK/WK's heeft gewonnen als ik me niet vergis.
Zo ziet het er op papier uit:
------------------------ Stekelenburg ---------------------------
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------Stam-----------------------------------
----------------Heitinga----------Vermaelen-------------------
-----------------------------------------------------------------------
-----------------Gabri----------------Davids----------------------
--Kennedy-------------------------------------Emanuelson---
---------------------------Sneijder----------------------------------
------------------------------------------------------------------------
----------------Suarez--------------Huntelaar-------------------
Uitleg:
Drie verdedigers, tenopzichte van twee aanvallers moet dat voldoende zijn, vooral wanneer de aanvallers van een wat minder niveau zijn. Heitinga en Vermaelen zijn dan de mandekkers en Stam is de rugdekker/slot op de deur. Dit moet voldoende zijn achterin in aangezien je 2 (!!) verdedigende middenvelders hebt die de opkomende middenvelders van de tegenstander opvangen. Het middenveld moet dus worden gecontroleerd door Gabri en Davids, die in samenspraak met Kennedy en Emanuelson ook de gaten rondom de back-posities in de gaten houden (leuke woordspeling haha). Kennedy en Emanuelson zijn dan echte flankspelers die over de gehele lengte van het veld actief zijn en dus vaak een goede voorzet moeten kunnen leveren. Sneijder krijgt een vrije rol op de 10 waar hij zich natuurlijk thuisvoelt als een vis in het water. Voorin hebben we twee klasbakken die het elke verdediging lastig kunnen maken.
Ajax kan zo dus tegen een wat zwakkere ploeg met 5 man pressie vormen terwijl er toch goed gecontroleerd wordt.
Op de plek van Kennedy kan trouwens ook Xabi Prieto goed uit de voeten.
(Suarez kan door Milevsky worden vervangen)
Your thoughts?
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63224quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
Maar even zonder dollen: zijn er nog kaarten voor Glasgow Rangers - Ajax? Een tripje naar Schotland lijkt me wel weer eens leuk.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Bullebak het volgende:
De OP is oke ole ole tvp
Zo ver was ik. Staat niets over het aantal kaarten wat nog beschikbaar is. Oh well, moet wel lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=63224
Dat is wel heel erg kort door de bocht. De spelers bewegen ook anders bij 4-1-2-1-2 dan bij 3-4-3.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Fides het volgende:
41212 is natuurlijk gewoon een 343 met een extra verdediger ipv een aanvaller. Vind ik niets.
"Er zijn voldoende kaarten beschikbaar."quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Zo ver was ik. Staat niets over het aantal kaarten wat nog beschikbaar is. Oh well, moet wel lukken.
Oeps.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
"Er zijn voldoende kaarten beschikbaar."
Het staat er toch echt.
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
Maar als het eerste elftal geen 4-3-3 meer gaat spelen moet je de jeugdopleiding ook veranderen. Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren
4-2-2 vind ik echt het slechtst mogelijke systeem dat vandaag geopperd is, welke spelers zou je dan op de bank willen zetten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Voortaan MONTANA maar de vaste TS maken?
4-2-2 wordt best lastig voor sommige denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een speler die doorstroomt uit de jeugd heeft hopelijk toch wel het vermogen om om te schakelen naar 4-2-2, niet? Ik vind dat een club altijd moet spelen op de manier dat de spelers het beste worden gebruikt. Ajax heeft nu amper buitenspelers, 4-3-3 is dus zelfmoord.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4-2-2 vind ik echt het slechtst mogelijke systeem dat vandaag geopperd is, welke spelers zou je dan op de bank willen zetten?
Eerste keer dat 'ie zo'n lange OP erin gooit, maar goed. Bovendien ging de discussie er over op het eind in het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?
Wat interesseert het mij nou hoe die zelfbenoemde profeet Ajax het liefst ziet spelen.
Volgens mij is dat de bedoeling van deze reeks.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zodat we elke keer zo'n onnozel lange OP hebben?
Wat interesseert het mij nou hoe die zelfbenoemde profeet Ajax het liefst ziet spelen.
Het ging me om de OP, popje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:19 schreef Pritt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de bedoeling van deze reeks.![]()
Praten ze over supporters zaken is het niet goed volgens jou, praten we over systemen is het ook al niet goed.![]()
ομοφυλόφιλοςquote:
Zeker supporterszaken gebeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef De_Ananas het volgende:
Valencia neemt contact op met Sneijder buiten Ajax om omdat Ajax een aantal keer de telefoon niet opnam!
Klopt helemaal, zoals ik ook al schreef (zie OP).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef Fides het volgende:
Even de taktiek van 1995:
-----------------------1--------------------
------------2----------3----------5--------
-----------------------4--------------------
-------------6---------------8-------------
--7------------------10---------------11--
----------------------9---------------------
2 en 5 zijn de mandekkers. 3 is de laatste man, 4 schuift door naar het middenveld. 6 en 8 zijn de middenvelders. 10 de schaduwspits, 7 en 11 zijn de vleugelspitsen en 9 is de spits.
1| Stekelenburg, Gentenaar, Heijblok
2| Stam, vd Wiel
3| Heitinga
4| Davids, Maduro, Heitinga
5| Vermaelen, Vertonghen
6| Gabri, Delorge, Maduro, Donald
7| Kennedy
8| Emanuelson, Davids, Schilder, Vertonghen
9| Huntelaar,
10| Sneijder, Sarpong, Manucharyan
11| Leonardo, Mitea, Manucharyan
Je ziet dus dat we eigenlijk een verdediger (Colin?) bij, een rechts (Doutie?) en linksbuiten, en een reserve spits (Terror?).
Als je dat lukt dan heb je de toptransfer van Nederland iig wel te pakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef BigFire het volgende:
Milevsky zal wel niet waar zijn maar als ik iemand graag zie komen is het Milevsky wel
ben echt groot fan van 'em![]()
Mwoah, toptransfer? Beetje vergelijkbaar met Danko Lazovic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:00 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Als je dat lukt dan heb je de toptransfer van Nederland iig wel te pakken.
Milevsky is wel stukje beter dan Danko "ik ben bij lange na niet zo goed als Kezman" Lazovic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mwoah, toptransfer? Beetje vergelijkbaar met Danko Lazovic.
Milevsky komt net zo hard naar Ajax als dat Guardado naar PSV komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef BigFire het volgende:
Milevsky zal wel niet waar zijn maar als ik iemand graag zie komen is het Milevsky wel
ben echt groot fan van 'em![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, was naar aanleiding van een oefenwedstrijd in Berlijn. In de CL speelden we tegen Celtic 3-5-2-, met inderdaad een uitblinkende Wamberto achter de spitsen en een geniale Maxwell en Rafael van der Vaart.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog even in reactie op MONTANA's OP: Die 3-5-2 was dat die zogenaamde "Berlijnse Muur" opstelling? Ik herinner me dat we uit bij Celtic erg goed speelden met een uitstekende Wamberto. Verder wonnen we in de competitie ook een hele reeks zware wedstrijden in die opstelling.
Ik neem het ook nog met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Milevsky komt net zo hard naar Ajax als dat Guardado naar PSV komt.
Begrijp je nu waarom sommigen je niet meer serieus nemen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef TheJanitor het volgende:
Op transfermarkt.de is het contract van Milevski tot 2008. Ik dacht dat hij vorig jaar had bijgetekend tot 2010 ofzo?
Verschil is dat Shakhtar een veel kapitaal krachtigere vereniging is dan Kiev.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.
Excuses, ik hou nu eenmaal niet van tradities en ongeschreven regels, daarom dacht ik dat het voor de discussie wel een keer goed was om de discussie uit het vorige deel te behandelen, maar ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:11 schreef keesjeislief het volgende:
Zeg M0NTANA, waarom hou je je niet gewoon aan de traditie van de OP's en hang je een heel lulverhaal op? Doe dat lekker in een latere post..
Het 4-3-3 waarin Ajax zo succesvol was en zoveel aanzien kreeg, was meer een 3-4-3. Zou graag hebben dat Ajax opnieuw zo zou spelen, maar het zit er niet in. Zoals ik al aangeaf, speelt men tegenwoordig met vier verdedigers op rij, waarvan de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn. Als je daarvoor drie middenvelders opstelt, wordt het sowieso kut qua bezetting, of je nou met de punt naar voren of met de punt naar achteren speelt. 4-3-3 is gewoon niets, want óf je spits komt op een eiland te staan óf je middenveld wordt overlopen. 3-4-3 kan wel, maar dan wel op de manier waarop Louis van Gaal het gebruikte of anders een ander systeem, 4-1-2-1-2 bijvoorbeeld.quote:Ik vind dat Ajax gewoon moet proberen 4-3-3 of 3-4-3 blijven te spelen. Dat kan best met wat meer hangende vleugelspelers, zolang die maar het vermogen en de intentie hebben een actie buitenom te maken en de achterlijn een paar keer per wedstrijd te halen. Er is áltijd gezeik over de vleugelspelers, die zijn bijna nooit goed genoeg in de ogen van velen. Of het nou Roy, Babel, Van het Schip of De Mul is. Het is gewoon een verdomd moeilijke positie, maar het geeft Ajax het grote voordeel dat het zijn eigen herkenbare en bij internationale tegenstanders veelal onbekende systeem kan spelen waarin de eigen jeugdspelers zijn opgegroeid, die tactische voordelen voor de technische middenvelders heeft en die Ajax een heel bijzondere uitstraling over de hele fucking wereld geeft.
Klopt, maar én niet aantrekkelijk spelen én niet succesvol zijn, zoals de afgelopen jaren, is toch ook niets? Dan toch echt liever resultaat, zónder mooi voetbal, het mooie voetbal komt dan later wel.quote:Ik persoonlijk zie liever Ajax wat vaker niet de finale van de CL halen terwijl het wel in z'n karakteristieke huisstijl blijft spelen met de bijbehorende charme, dan dat we daarvan afstappen en net als PSV zo'n zeikerig grijs saai resultatenvoetbalploegje worden waarvan er al ontelbaren zijn [afbeelding]. Er is maar één Ajax, tien keer liever strijdend en trots ten onder!
Gast, hoe had Ajax dan uit bij Werder Bremen moeten voetballen, meer dan de helft van de basis was geblesseerd en/of geschorst. Als we beide wedstrijden geen spelers misten, hadden we een kans gemaakt. Maar nu was het de eerste wedstrijd al beslist, waardoor Werder ons de tweede wedstrijd liet komen en overigens, bij rust had het in de Amsterdam ArenA al 1-3 kunnen staan.quote:En ja, er zijn afgelopen seizoen best een paar goede wedstrijden met 4-4-2 gespeeld, zoals tegen Twente en PSV. Maar laten we ook even de sessie tegen Werder niet vergeten. Uit, met een half spitsje en zoveel mogelijk verdedigers waren de spelers duidelijk compleet van de kaart en werden weggespeeld; thuis, terug in de eigen stijl en met de intentie "We gaan gewoon aanvallen we hebben toch niets te verliezen" zagen we opeens hoe benauwd Werder het kreeg. En dat zou elke tegenstander het krijgen als er maar een beetje vorm is en de spelers het lef en zelfvertrouwen hebben om vooruit te denken.
3-4-3 is ook mij favoriet, maar veel liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.quote:Kortom, ik ben voor een eigenwijs-open-vizier 3-4-3, met twee mandekkers en Stam achterin, middenveld met Emanuelson, Davids, Sneijder en Gabri en een aanval met Suarez, Huntelaar en Barkircioglu. Op termijn zal het échte voetbal altijd winnen..
gaat weer terug in lurkermode
Zenit is geen Ajax. Ach, in Rusland rollen de Dollars gewoon keihard.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Transfermarkt.de is een weinig betrouwbare site. En als je ziet wat Zenith voor Tymoschuk moest betalen weet je dat ook Dynamo Kiev niet zo weinig zal vragen voor Milevskiy.
Gast, moet ik bij elke cynische opmerking verplicht een PI of smilie gebruiken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom sommigen je niet meer serieus nemen?
Volgende keer ook een broekje aantrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Geen aankoop, maar wel weer een speler erbij.
Leo is weer teurg aan het trainen.![]()
Zonder broek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Geen aankoop, maar wel weer een speler erbij.
Leo is weer teurg aan het trainen.![]()
Doe eens even niet lolbroek.quote:
Gadver haal het wegquote:
Wat vind je dan van de 3-4-3-opstelling die ik voorstelde (daarbij aangenomen dat Suarez komt)? Daarbij heb je m.i. met de ervaring en het vermogen van vooral Stam, Davids en Gabri voldoende verdedigende kwaliteiten die ook goed kunnen omgaan met de ruimtes die ontstaan om de vaste mandekkers heen en lopende middenvelders van de tegenstander; Stam kan prima als inschuivende verdediger a la Blind fungeren indien nodig/mogelijk (hell, hij gaat door tot aan de achterlijn als hij eenmaal op gang isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het 4-3-3 waarin Ajax zo succesvol was en zoveel aanzien kreeg, was meer een 3-4-3. Zou graag hebben dat Ajax opnieuw zo zou spelen, maar het zit er niet in. Zoals ik al aangeaf, speelt men tegenwoordig met vier verdedigers op rij, waarvan de backs opkomen en de centrale verdedigers de mandekkers zijn. Als je daarvoor drie middenvelders opstelt, wordt het sowieso kut qua bezetting, of je nou met de punt naar voren of met de punt naar achteren speelt. 4-3-3 is gewoon niets, want óf je spits komt op een eiland te staan óf je middenveld wordt overlopen. 3-4-3 kan wel, maar dan wel op de manier waarop Louis van Gaal het gebruikte of anders een ander systeem, 4-1-2-1-2 bijvoorbeeld.
[..]
3-4-3 is ook mij favoriet, maar veel liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.
Zou persoonlijk dan Jaap Stam juist als mandekker opstellen, samen met Thomas Vermaelen bijvoorbeeld en Johnney Heitinga in de vrije rol. Daarvoor controlerend Edgar Davids, Gabri rechtshalf, Urby Emanuelson linkshalf en Wesley Sneijder op tien. Voorin dan dus Kenney Bakircioglu op rechtsbuiten, Klaas Jan Huntelaar centraal en Luís Suarez als linksbuiten, ook al ben ik bang dat hij dat nog slechter kan invullen dan Ryan Babel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de 3-4-3-opstelling die ik voorstelde (daarbij aangenomen dat Suarez komt)? Daarbij heb je m.i. met de ervaring en het vermogen van vooral Stam, Davids en Gabri voldoende verdedigende kwaliteiten die ook goed kunnen omgaan met de ruimtes die ontstaan om de vaste mandekkers heen en lopende middenvelders van de tegenstander; Stam kan prima als inschuivende verdediger a la Blind fungeren indien nodig/mogelijk (hell, hij gaat door tot aan de achterlijn als hij eenmaal op gang is); met Emanuelson is er dynamiek aan de linkerkant en is het niet zo erg als Suarez niet continu het krijt aan z'n schoenen houdt omdat Emanuelson erover heen kan komen als Suarez een actie naar binnen maakt en ten slotte kan Sneijder heerlijk dicht tegen Huntelaar aanspelen vanwege de bezetting achter hem.
Als je dat toch eens een aantal wedstrijden zou kunnen laten staan en op elkaar zou kunnen laten inspelen, dan kan dat toch niet anders als genieten worden??
Sneijder hoopt op Valencia (nog steeds)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Ben weer terug van twee week vakantie, geen zin om alles terug te lezen. Maar voor zover dus Babel naar Liverpool, Perez naar PSV en Suarez misschien (via de rechter) naar Ajax. Verder niets gebeurd? (ja, twee oefenwedstrijden, Vertonhgen en Mitea geblesseerd nu)
Sneijder in de belangstelling van Valencia en Real Madrid. Tevens schijnt Ajax (afrondende) onderhandeling met Xabi Prietro.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Ben weer terug van twee week vakantie, geen zin om alles terug te lezen. Maar voor zover dus Babel naar Liverpool, Perez naar PSV en Suarez misschien (via de rechter) naar Ajax. Verder niets gebeurd? (ja, twee oefenwedstrijden, Vertonhgen en Mitea geblesseerd nu)
Gun BonJovi ook z'n pleziertje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Alsjeblieft zeg, dat plaatje, haal het weg
Geld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Internet, etc.
Valencia past inmiddels prima tussen dit rijtje...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom wil Sneijder zo graag naar Valencia? Leuk clubje, maar wacht dan even op Real, Barca, Milan, Internet, etc.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Internet. Ik bedoelde eigenlijk Inter
.
Dan edit je datquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Internet. Ik bedoelde eigenlijk Inter
.
Volgens bronnen bij Ajax Netwerk zou vandaag of morgen de transfer van Prieto bekend worden gemaakt. Nu neem ik internetbronnen nooit zo serieus, maar Ajax Netwerk heeft wel een naam hoog te houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet ik wel.
Waar blijven de aankopen trouwens?
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef Chivu het volgende:
Geeft nog maar aan hoe onbekwaam die trainer van Valencia nou eigenlijk is. Vorig jaar voor tien miljoen gekocht, en nu ineens niet goed genoeg meer voor de bank. Lekkere club om naartoe te gaan op dit moment, dat Valencia.
Ze moeten daar echt iemand anders op de bank zetten voordat die gozer de hele club verkloot.
En 1.7 miljoen euro voor een speler met de kwaliteiten van Perez is natuurlijk een koopjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.
Omstandigheden zullen nooit hetzelfde zijn, maar het komt gewoon voor dat spelers met bepaalde trainers niet door 1 deur kunnen. En ja, dan wint de trainer meestal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
Perez zou gewoon in de selectie zijn opgenomen. Dat Ten Cate er slecht mee om is gegaan, dat staat als een paal boven water. Maar die coach van Valencia heeft er samen met de technisch directeur ook nog eens voor gezorgd dat Aimar en Ayala daar vertrokken. Het lijkt me echt geen fijne man om mee te werken, en ik kan nu niet zeggen dat Aimar en Sneijder zulke verschillende spelers zijn.
Plaatje opgeslagen?quote:
Praat er hier maar verder over: http://www.hoehetmoet.nl/forum/forum/list_topics/21quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Nee man, kvind wel grappig dat mensen hier denken dat ik op mannen val ofzo![]()
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Als ik dat lees denk ik dat Ajax en Suarez er juist NIET uit komen zo hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef JeroenV het volgende:
Als je het zo leest is de kans dat Ajax en Suarez in het gelijk worden gesteld wel klein. Echter, ze zijn niet altijd even rechtlijnig in Zeist.
Zou van mij mogen ja, maar even relativerend is het natuurlijk wel een 22-jarige speler die nog nooit op niveau gepresteerd heeft. Zes miljoen is voor hem een hele hoop geld, dan besteed ik dat liever aan een groter talent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef BB-boy het volgende:
Kan Ajax Pelle niet snel wegkapen?
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef BonJovi het volgende:
En gaan we van PSV winnen voor de Johan Cruijff schaal
quote:
quote:Klaas-Jan tekent contract bij Nike
02/07/2007
Klaas-Jan heeft vanaf vandaag een nieuw sponsorcontract bij Nike. Zijn vorige contract was bij Adidas. Daar heeft hij vijf jaar naar eigen zeggen een prima tijd gekend.
Tot op het laatste moment waren beide partijen in de race om de spits voor hen te winnen. Uiteindelijk hebben sportieve en zakelijke punten de doorslag gegeven. Het contract heeft de duur van vijf jaar en start vanaf 1 juli. Klaas-Jan was zelf erg tevreden met het nieuwe contract.
´De mensen van Nike, die ik heb gesproken, gaven mij een heel goed gevoel. Zij stellen alles in hun werk, zodat ik optimaal kan presteren, aldus Klaas-Jan´
Ja!quote:
Jij ook topargument!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja!
Goeie argumenten heb jij, aanwinstje weer>
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:
We gaan gewoon alles pakken aankomend jaar ik voel het! Psv alvast een voorproefje geven als vernedering
Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
Ik ook, maar je kan zeggen wat je wilt maar hij is voorlopig nog bij ons. Het gaat echt niet zo snel hoe het met Babel ging, ik denk wel dat hij vertrekt ja. Maar ik heb vertrouwen in van Geel dus het komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
Dat is wel zo, maar hij ziet zelf ook al dat Babel een mooie transfer heeft gekregen en hij hoopt daar ook op. Ik kan het hem niks kwalijk nemen, maar het zou echt wel een titel op zich zijn als hij blijft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?
Ik snap dat het voor hem erg vervelend is, maar komop op zijn leeftijd is een jaartje Ajax erbij toch geen ramp? Binnen ben je al, echt rijk ga je echt nog wel worden en prijzen pak je ook wel.
Schitter nog 1 jaar bij Ajax en je speelt jezelf ECHT in de kijker. En dan mag je echt wel weg voor 20 miljoen volgend jaar. Ajax blij, wij blij, en jij... jij wordt ook wel blij hoor...
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?
Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Wat is Ajax zonder een fatsoenlijke aanval en 10?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?
Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Klopt, maar ook als hij blijft, kan het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor Ajax en zonder hem kunnen we ook kampioen worden, het hangt niet allemaal af van Wesley Sneijder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
Als Sneijder nog vertrekt bij ajax zou het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor ajax.
Tsja, PSV heeft verder weinig verloren. Cocu en Alex zijn heel moeilijk op te vangen, maar blijkbaar zijn Babel en Sneijder dat ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?
Mwa, het zou vandaag of morgen rond kunnen komen. Ajax kennende volgt de presentatie dan pas volgende week maandag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef soccerbrain het volgende:
sneijder heeft vandaag juist aangegeven dat hij een arbitragezaak niet uitsluit.
Laat me raden? Kakkerlak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
Jij neemt hem nog serieus ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.
Del Horno lijkt me wel een welkome versterking achterin bij Ajax, maar om de kas van Valencia nu te gaan spekken is niet echt een goed idee.quote:Valencia zonder drietal naar Ermelo
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 17 juli om 14:19
De toekomst van Curro Torres, Asier del Horno en David Navarro ligt niet bij Valencia. Het drietal hoeft van trainer Quique Sánchez Flores niet mee naar het trainingskamp in Ermelo, waar het tussen 18 en 27 juli haar tenten opslaat.
De oefenmeester van Los Che heeft de drie verdedigers bovendien laten weten dat zij bij terugkomst, mocht in de tussentijd geen nieuwe werkgever gevonden zijn, apart van de selectie moeten trainen. Dezelfde werkwijze werd een jaar geleden ook bij Patrick Kluivert toegepast.
Vooral de beslissing over Del Horno is opmerkelijk. De linkerverdediger werd vorig jaar zomer nog voor tien miljoen euro van Chelsea overgenomen, maar kwam door blessureleed maar slechts zes duels in actie. Daarvoor stond de 26-jarige verdediger onder contract bij Athletic Bilbao.
Torres (30) staat al zes seizoenen onder contract, maar verloor vorig seizoen de concurrentiestrijd om de rechtsbackpositie van Miguel. Door de komst van de talentvolle Alexis zit Sánchez Flores ruimer in zijn opties.
Voor Navarro kwam de beslissing niet als een donderslag uit de hemel vallen. De 27-jarige verdediger kwam de voorbije twee seizoenen nauwelijks verder dan de reservebank en werd door zijn incident in de wedstrijd tegen Internazionale voor zeven maanden geschorst. Navarro brak na afloop van het Champions League-duel de neus van Nicolás Burdisso.
Vooralsnog geloof ik geen snars van dat bericht, gezien de bron.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen![]()
Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.
Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
Ach, das toch echt niet alleen Ajax die dat doet hoor. Heb wel eens een club over 100 miljoen horen praten voor iemand. Gewoon als signaal: niet te koop wat ons betreft, wil je toch, schokken met die poen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen![]()
Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.
Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Del Horno mag alweer weg. Gaat goed met de carriere van die jongen
Mwah, hij houdt zich netjes. Maar eigenlijk moet ie stoppen met vertellen dat hij zo graag weg wil nu.quote:
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.quote:
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef Blight het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
Nou nou nou wat een taal mannetjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
My bad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.
Beetje minder mag ook hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
Let op je hart!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef soccerbrain het volgende:
he gasten!
zat net ff te klooien op het ajax topic....die joodjes zijn zo bang dat wesley S. weggaat
hoe zit het nou met de plaatsgebonden seizoenskaarten? ben tijdje weggeweest...
de bloed...
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.
Uit op een rel wtf?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.quote:
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
Pyth is ook een stokertje hoor. Hij is er alleen niet zo goed in.
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.
Oei oei op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.
Over het algemeen post ik hier altijd normaal hoor.
Precies, ik bedoelde ook niet stoken zoals andere wél doen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.
Maar ik reageer ook meer op de hoge transfersom die voor Sneijder zou worden gevraagd (wat wel kolder zal zijn)
En verder neem ik aan dat jullie ajacieden het ook niet erg vinden dat Alex en Cocu weg zijn bij PSV weg zijn, en als Gomes of Farfan zouden vertrekken idem dito.
quote:Sneijder sluit arbitrage niet uit
Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Amsterdammers.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.
15 juli 2007 - 10:51
bron: RTV Noord-Holland
Ik weet dat het komkommertijd is, maar dat is toch helemaal geen nieuws? Stond er drie dagen geleden al. Alleen dan in met de woorden 'In principe niet' over de arbitragezaak. Is maar hoe je het wilt lezen.quote:
Wat is er gebeurd met die gast? Toch een van de smaakmakers van 't WKU20 hier in Nederland, maar nu uitgeleend aan een of ander clubje in de Oekraine?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
Als Ajax Milevsky trouwens haalt, dan moeten ze gelijk Oleksandr Aliiev mee nemen.
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
Sneijders hoofd is zo op hol gebracht dat hij nu echt niet meer wilt blijven vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.
Yep t wordt me iets te serieus nu.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef Chivu het volgende:
Sneijder blijft wel professioneel, en heeft niet veel te willen wanneer het bod onder de 20 miljoen blijft. Die 32,5 miljoen is een brug te ver, maar 25 miljoen moet een reeel bod zijn wanneer Real Madrid zich ook meldt. Die leggen dat nog wel neer voor hem.
Na de transfer van Babel zei ik dat Sneijder moeilijk tegen te houden zou zijn bij een bod van 15 miljoen + wat clausules, maar nu Real zich heeft gemeld en het steeds later en later wordt kan dat minimumbedrag natuurlijk flink omhoog.
Misschien loopt de transferdeadline nog tot 1 september, maar 1 augustus is een voor Ajax veel belangrijkere deadline met het oog op de voorronde Champions League.
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Neh, dat ruilen lijkt me niet zo verstandig..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?
Valencia niet, inderdaad. Maar Real Madrid is wel zo achterlijk om meer dan 20 miljoen te betalen. Die willen zelfs 10 miljoen voor Drenthe betalen, dus laat ze maar lekker bloeden als ze Sneijder graag willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.
Ik begin zo langszamerhand ook een beetje gek te worden van de berichten van 32,5 miljoen. En de mensen die het zomaar overnemen en geloven... Denk eens logisch na.
Hij gaat in het 2e spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Ok, thanks.quote:
ajax...nl geen betrouwbare site. Maar wel interresant.quote:Milevskiy ook op lijstje AJAX
Delgado in afrondende fase
Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy. La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.
Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer vier miljoen euro moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef toma het volgende:
Sneijder MOET blijven. Anders maken we helemaal geen kans meer op t kampioensschap
Cesar Delgado is een Argentijn die speelt in Mexico bij Cruz Azul.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
Is dat weer een andere Delgado? Ik dacht dat ze met die Matías Delgado bezig waren, van Besiktas.
Die is toch al ouder of was dat een andere César die ooit eens naar het WK mee was?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cesar Delgado is een Argentijn die speelt in Mexico bij Cruz Azul.
Maar ik heb nog geen officiele mexicaanse bron gevonden die dit gerucht bevestigd.
Cesar Delgado is 25 jaar en heeft wel mee gedaan aan de OS en de CA in 2004quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is toch al ouder of was dat een andere César die ooit eens naar het WK mee was?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten rustig ongeduldig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten rustig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
Respecteer eens gewoon dat mensen hier ook een inhoudelijke mening kunnen hebben over een voetbalspeler. Dat jouw meningen niet verder gaan dan het uiterlijk van De Ridder, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo moet zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Wat een mongolen hier weer die over aanname van Babel hebben, sjesus hij is echt een goede speler en het word een grote let maar op. Maar nee mensen van FOK weten het beter dan de kenners die al voor de geboorten van de Fokkers actief waren met voetbal.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien over een paar jaar dan smeken we om Babel terug te halen
Wie hoopt dat? Geef eens voorbeelden van Ajacieden die hopen dat hij bij Liverpool op zijn bek gaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben gewoon blij dat hij een mooie transfer heeft gekregen, en hopelijk gaat hiij daar schitteren. Maar het lijkt of de meeste hier hopen dat hij hard op zijn bek gaat.
Klasje terug naar groep 6, nog een keer een lesje begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben gewoon blij dat hij een mooie transfer heeft gekregen, en hopelijk gaat hiij daar schitteren. Maar het lijkt of de meeste hier hopen dat hij hard op zijn bek gaat.
"wacht maar tot ze zijn bal aannamen zien"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie hoopt dat? Geef eens voorbeelden van Ajacieden die hopen dat hij bij Liverpool op zijn bek gaat.
1. Daar is niets aan gelogen. Zijn balaanname is nog dramatisch. Als je dat constateert, hoop je meteen dat iemand op zijn bek gaat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"wacht maar tot ze zijn bal aannamen zien"
"supporters zongen Babel al toe terwijl hij niet eens speelden"
dat is niet echt positief of wel?
je eerste quote kan geïnterpreteerd worden als een insinuatie. Daar heb je dus een puntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"wacht maar tot ze zijn bal aannamen zien"
"supporters zongen Babel al toe terwijl hij niet eens speelden"
dat is niet echt positief of wel?
Het is het allemaal. Gaat om de transliteratie van zijn naam vanuit het Oekraiens (en/ of Russisch) naar het Latijnse alfabet.quote:
Dikgedrukte?quote:
quote:
wat kan hij anders doen in deze situatie dan? als een dolle hond op zijn bureau gaan staan en schreeuwen dat Nijland maar een zielig mannetje is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
![]()
Van Geel is gewoon verkeerd bezig. Zowel uit etisch als professioneel standpunt.
Hij had gelijk moeten zeggen dat Ajax gen speler wil die een arbitragezaak aanspant tegen zijn club. Vervolgens had hij uit moeten kijken naar een andere speler, wat hij sowieso had moeten doen aangezien Suarez niet geschikt is voor de linksbuiten rol, maar ik betwijfel of er naast Suarez nog meer namen staan op de befaamde schaduwlijst.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:31 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
wat kan hij anders doen in deze situatie dan? als een dolle hond op zijn bureau gaan staan en schreeuwen dat Nijland maar een zielig mannetje is?
het is nog vroeg he, wachten..quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij had gelijk moeten zeggen dat Ajax gen speler wil die een arbitragezaak aanspant tegen zijn club. Vervolgens had hij uit moeten kijken naar een andere speler, wat hij sowieso had moeten doen aangezien Suarez niet geschikt is voor de linksbuiten rol, maar ik betwijfel of er naast Suarez nog meer namen staan op de befaamde schaduwlijst.
Dat ding interesseerd me dan ook niet zo heel veel. Al is het leuk om PSV een ass-wooping te bezorgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zaterdag 11 augustus, 20:00, JC-Schaal.
De Mul vangen we wel op met een jeugdspeler, je gaat er iig niet op achter uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:54 schreef Jnk18 het volgende:
ja en er moeten nog vervangers voor de mul, babel en perez komen.. en sneijder gaat warschijnlijk nog weg.. zie het allemaal niet zitten. ze moeten op suarez wachten etc.. bleh...
hopelijk verrast V.Geel ons.
Het is ook zo'n mooie man.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb vertrouwen in Van Geel
Lekker boeien, ik wil gewoon weer een wedstrijd zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:56 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dat ding interesseerd me dan ook niet zo heel veel. Al is het leuk om PSV een ass-wooping te bezorgen.
Wacht daar nu nog maar even mee, we hebben ons nog niet versterkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker boeien, ik wil gewoon weer een wedstrijd zien.
Al een paar weken hier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
het begint bij mij ook weer te jeuken
bij mij ook als ik naar je avatar kijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
het begint bij mij ook weer te jeuken
moet ook wel want er moet nogal wat neergeteld gaan worden voor Artem!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:01 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Van Geel geld aan het tellen is.
Al sinds het laatste seizoen is afgelopen. Ik mis het voetbal echt zo erg. Gelukkig vliegt de tijd voorbij en is het alweer bijna Augustusquote:
eerst op vakantie ! Ajax shirt weer meequote:Op woensdag 18 juli 2007 01:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Al sinds het laatste seizoen is afgelopen. Ik mis het voetbal echt zo erg. Gelukkig vliegt de tijd voorbij en is het alweer bijna Augustus
AJAX!!!!!!!!!!![]()
Niet naar Oekraine meegenomen, maar naar Praag gaat 'ie mee. Zit ook lekker met het warme weer nu in Tsjechie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
eerst op vakantie ! Ajax shirt weer meegeweldig in het buitenland
Check m'n sig en je weet wanneer ik vertrek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:34 schreef BonJovi het volgende:
Netjes hoor Aanvoerder woon je daar nu ook al?
Is een nette prijs. Willen ze hem hebben betalen ze maar gewoon de hoofdprijs. Voor dat geld kunnen we echt wel iets vinden dat een balletje kan trappen. Misschien/waarschijnlijk een speler die minder is dan Sneijder, maar echt iets anders zit er niet op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:24 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens de telegraaf vraagt Ajax 30 miljoen voor Sneijder.
Ben jij werkzaam voor de Telegraaf?quote:Op woensdag 18 juli 2007 05:24 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens de telegraaf vraagt Ajax 30 miljoen voor Sneijder.
quote:Ajax vraagt dertig miljoen voor Sneijder
AMSTERDAM - Valencia heeft een vergeefse poging gedaan om de onderhandelingen over Wesley Sneijder met een goed gevoel te heropenen. Gisteren bracht de Spaanse topclub een bod uit van zestien miljoen euro, vier miljoen meer dan tijdens het laatste gesprek van enkele weken geleden.
Ajax heeft echter opnieuw duidelijk gemaakt sterspeler Sneijder te willen behouden, in elk geval nog dit seizoen. De vraagprijs is dan ook opgeschroefd naar dertig miljoen euro, een bedrag waar Valencia vermoedelijk nooit meer aan zal komen. Een andere geïnteresseerde club is Real Madrid, maar ook hier is het de vraag of de Koninklijke na de miljoenendeal met Arjen Robben nog wel bereid is om zo diep in de buidel te tasten voor de Utrechter. Real heeft zich overigens nog niet gemeld bij de Amsterdammers.
Valencia had Ajax in een eerder stadium nog laten weten af te zien van Sneijder, maar vervolgens liepen de gesprekken met FC Porto over de Argentijn Lucho Gonzaléz stuk. De vraagprijs van twintig miljoen vond Valencia te gortig. Vandaar dat het vizier weer werd gericht op Sneijder.
Prima actie!quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij werkzaam voor de Telegraaf?
Hier het volledige artikel:
[..]
Dat is dan jammer. Hij blijft nu wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vraag me ook af wat de verdere plannen met Sneijder zijn. Als Ajax echt 30 miljoen vraagt dan zal Sneijder niet geneigd zijn nogmaals zijn contract te verlengen en daar komt dan weer uit voort dat hij volgend jaar een lage transferwaarde heeft.
Er is helemal niets mis met duh mensuh die daar reageere. Hartstikke intelegent ensow.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Prima actie!Staat ook op voetbalzone. En die reacties van lezers.
Wat een trieste lui op die site...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is helemal niets mis met duh mensuh die daar reageere. Hartstikke intelegent ensow.
Hier is mn opstelling:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Cannavaro - Chivu
Etc. etc.
Wat een verzameling simpele zielen loopt daar rond zeg.
Die lui op voetbalzone zijn inderdaad triest en ik vind jou een prima gozer, maar doe asjeblieft wat aan je avatar. Je lijkt Cyberia18 wel zo. Het is alweer weken geleden, gun die AZ'ers toch niet zoveel aandacht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is helemal niets mis met duh mensuh die daar reageere. Hartstikke intelegent ensow.
Hier is mn opstelling:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Cannavaro - Chivu
Etc. etc.
Wat een verzameling simpele zielen loopt daar rond zeg.
Of hij heeft er een hele tijd overgedaan om een passende ondertitel te bedenkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Dr.Daggla heeft er gewoon een tijd over gedaan om zijn avatar af te hebben.![]()
Eindelijk begint Ajax het onderhandelen een beetje te leren. Hoewel ik 30 miljoen wel overdreven hoog vind. Maar goed, voor Nani is ook zo'n bedrag neergelegd, dus waarom niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij werkzaam voor de Telegraaf?
Hier het volledige artikel:
[..]
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Begin de verkoop van Perez aan psv steeds meer een blunder te vinden.......
Daar gaan ze nog flink spijt van krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Begin de verkoop van Perez aan psv steeds meer een blunder te vinden.......
Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?
Ik ben blij dat hij opgerot is, zeikerd.
Perez ook...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!
Perez een zeikerd ja. Hij had Sneijder voor zich en op linksbuiten vond ik hem ook niet geweldig. Waarom zou hij dan recht op een basisplaats hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!
Omdat hij de rol vanaf de linkerkant perfect kan invullen... Omdat wij daar nu niemand hebben.... Ze hoeven niet bij elkaar in bed te kruipen... Dit is gewoon een blunder van de bovenste plank...... En nee niet vanwege dat oefenwedstrijdje, waar hij trouwens weergaloos speelde als ik de reacties zo lees....quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?
Ik ben blij dat hij opgerot is, zeikerd.
Dat zou toch wel ingecalculeerd zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea staat voorlopig weer een aantal weken aan de kant. Links is de spoeling dun dus...
Denk je als het andersom was en hij had bij psv gespeeld, dat ze hem dan voor 1.7 naar Ajax hadden laten gaan? neverquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Perez is gewoon een hele goede voetballer, en het is jammer dat Ten Cate zo kinderachtig is. Maar goed, het bestuur kiest logisch de zijde van de trainer, en in dit geval is het gewoon beter om Perez te laten gaan. Op onrust en sfeerverzieking binnen de groep zitten we niet te wachten.
Wat ik niet kan ontkennen is dat het wel een cadeautje voor PSV is.
Nee, daarom dat cadeautje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Denk je als het andersom was en hij had bij psv gespeeld, dat ze hem dan voor 1.7 naar Ajax hadden laten gaan? never![]()
Wat wordt jullie basis volgend jaar? 4-3-3 met Kenneth Perez als linksbuiten of 4-4-2 met Perez op tien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Ben blij dat Perez zo'n zeikerd is in ieder geval
Bij ons doet hij het nu meer dan goed al zegt dat natuurlijk nog heel weinig tegen amateurclubs.
precies.... iedereen is lyrisch over Van Geel, maar dit vind ik toch wel een mindere actie.... Dan maar ontevreden op de bank... of buitenland.... Nou zit je weer te kloten met een rechtzaak over Suarez. Voor dat die erbij is speel je al de vooronde...quote:
Beide varianten zijn mogelijk, ik verwacht gezien de uitspraken van Koeman dat hij met 4-3-3 (met Perez op links) zal beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat wordt jullie basis volgend jaar? 4-3-3 met Kenneth Perez als linksbuiten of 4-4-2 met Perez op tien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |