Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef BonJovi het volgende:
En gaan we van PSV winnen voor de Johan Cruijff schaal
quote:
quote:Klaas-Jan tekent contract bij Nike
02/07/2007
Klaas-Jan heeft vanaf vandaag een nieuw sponsorcontract bij Nike. Zijn vorige contract was bij Adidas. Daar heeft hij vijf jaar naar eigen zeggen een prima tijd gekend.
Tot op het laatste moment waren beide partijen in de race om de spits voor hen te winnen. Uiteindelijk hebben sportieve en zakelijke punten de doorslag gegeven. Het contract heeft de duur van vijf jaar en start vanaf 1 juli. Klaas-Jan was zelf erg tevreden met het nieuwe contract.
´De mensen van Nike, die ik heb gesproken, gaven mij een heel goed gevoel. Zij stellen alles in hun werk, zodat ik optimaal kan presteren, aldus Klaas-Jan´
Ja!quote:
Jij ook topargument!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja!
Goeie argumenten heb jij, aanwinstje weer>
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef BonJovi het volgende:
We gaan gewoon alles pakken aankomend jaar ik voel het! Psv alvast een voorproefje geven als vernedering
Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
Ik ook, maar je kan zeggen wat je wilt maar hij is voorlopig nog bij ons. Het gaat echt niet zo snel hoe het met Babel ging, ik denk wel dat hij vertrekt ja. Maar ik heb vertrouwen in van Geel dus het komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Sneijder verterkt zie ik het somber in, eerlijk gezegd.
Dat is wel zo, maar hij ziet zelf ook al dat Babel een mooie transfer heeft gekregen en hij hoopt daar ook op. Ik kan het hem niks kwalijk nemen, maar het zou echt wel een titel op zich zijn als hij blijft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als er een vervanger voor komt ok, maar wie?
Ik snap dat het voor hem erg vervelend is, maar komop op zijn leeftijd is een jaartje Ajax erbij toch geen ramp? Binnen ben je al, echt rijk ga je echt nog wel worden en prijzen pak je ook wel.
Schitter nog 1 jaar bij Ajax en je speelt jezelf ECHT in de kijker. En dan mag je echt wel weg voor 20 miljoen volgend jaar. Ajax blij, wij blij, en jij... jij wordt ook wel blij hoor...
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?
Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Wat is Ajax zonder een fatsoenlijke aanval en 10?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen. Wat is psv nou zonder Alex en Cocu (en met Koeman)?
Al is feyenoord wel een gevaarlijke outsider natuurlijk. Az zal wel weer net niet worden tenzij die Ari echt zo'n geweldenaar is.
Klopt, maar ook als hij blijft, kan het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor Ajax en zonder hem kunnen we ook kampioen worden, het hangt niet allemaal af van Wesley Sneijder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
Als Sneijder nog vertrekt bij ajax zou het zo maar weer een seizoen zonder hoofdprijs kunnen worden voor ajax.
Tsja, PSV heeft verder weinig verloren. Cocu en Alex zijn heel moeilijk op te vangen, maar blijkbaar zijn Babel en Sneijder dat ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie AZ nooit meer zo dicht bij de titel komen als dit jaar. OT: Is er al iets bekend over die Prieto?
Mwa, het zou vandaag of morgen rond kunnen komen. Ajax kennende volgt de presentatie dan pas volgende week maandag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die zou vandaag of morgen gepresenteerd worden.
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef soccerbrain het volgende:
sneijder heeft vandaag juist aangegeven dat hij een arbitragezaak niet uitsluit.
Laat me raden? Kakkerlak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
Jij neemt hem nog serieus ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bron? Gisteren zei ie namelijk nog dat ie dat nooit zou doen.
Del Horno lijkt me wel een welkome versterking achterin bij Ajax, maar om de kas van Valencia nu te gaan spekken is niet echt een goed idee.quote:Valencia zonder drietal naar Ermelo
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 17 juli om 14:19
De toekomst van Curro Torres, Asier del Horno en David Navarro ligt niet bij Valencia. Het drietal hoeft van trainer Quique Sánchez Flores niet mee naar het trainingskamp in Ermelo, waar het tussen 18 en 27 juli haar tenten opslaat.
De oefenmeester van Los Che heeft de drie verdedigers bovendien laten weten dat zij bij terugkomst, mocht in de tussentijd geen nieuwe werkgever gevonden zijn, apart van de selectie moeten trainen. Dezelfde werkwijze werd een jaar geleden ook bij Patrick Kluivert toegepast.
Vooral de beslissing over Del Horno is opmerkelijk. De linkerverdediger werd vorig jaar zomer nog voor tien miljoen euro van Chelsea overgenomen, maar kwam door blessureleed maar slechts zes duels in actie. Daarvoor stond de 26-jarige verdediger onder contract bij Athletic Bilbao.
Torres (30) staat al zes seizoenen onder contract, maar verloor vorig seizoen de concurrentiestrijd om de rechtsbackpositie van Miguel. Door de komst van de talentvolle Alexis zit Sánchez Flores ruimer in zijn opties.
Voor Navarro kwam de beslissing niet als een donderslag uit de hemel vallen. De 27-jarige verdediger kwam de voorbije twee seizoenen nauwelijks verder dan de reservebank en werd door zijn incident in de wedstrijd tegen Internazionale voor zeven maanden geschorst. Navarro brak na afloop van het Champions League-duel de neus van Nicolás Burdisso.
Vooralsnog geloof ik geen snars van dat bericht, gezien de bron.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen![]()
Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.
Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
Ach, das toch echt niet alleen Ajax die dat doet hoor. Heb wel eens een club over 100 miljoen horen praten voor iemand. Gewoon als signaal: niet te koop wat ons betreft, wil je toch, schokken met die poen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen![]()
Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.
Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Del Horno mag alweer weg. Gaat goed met de carriere van die jongen
Mwah, hij houdt zich netjes. Maar eigenlijk moet ie stoppen met vertellen dat hij zo graag weg wil nu.quote:
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.quote:
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef Blight het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
Nou nou nou wat een taal mannetjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
My bad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.
Beetje minder mag ook hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
Let op je hart!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef soccerbrain het volgende:
he gasten!
zat net ff te klooien op het ajax topic....die joodjes zijn zo bang dat wesley S. weggaat
hoe zit het nou met de plaatsgebonden seizoenskaarten? ben tijdje weggeweest...
de bloed...
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.
Uit op een rel wtf?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.quote:
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
Pyth is ook een stokertje hoor. Hij is er alleen niet zo goed in.
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.
Oei oei op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.
Over het algemeen post ik hier altijd normaal hoor.
Precies, ik bedoelde ook niet stoken zoals andere wél doen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.
Maar ik reageer ook meer op de hoge transfersom die voor Sneijder zou worden gevraagd (wat wel kolder zal zijn)
En verder neem ik aan dat jullie ajacieden het ook niet erg vinden dat Alex en Cocu weg zijn bij PSV weg zijn, en als Gomes of Farfan zouden vertrekken idem dito.
quote:Sneijder sluit arbitrage niet uit
Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Amsterdammers.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.
15 juli 2007 - 10:51
bron: RTV Noord-Holland
Ik weet dat het komkommertijd is, maar dat is toch helemaal geen nieuws? Stond er drie dagen geleden al. Alleen dan in met de woorden 'In principe niet' over de arbitragezaak. Is maar hoe je het wilt lezen.quote:
Wat is er gebeurd met die gast? Toch een van de smaakmakers van 't WKU20 hier in Nederland, maar nu uitgeleend aan een of ander clubje in de Oekraine?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
Als Ajax Milevsky trouwens haalt, dan moeten ze gelijk Oleksandr Aliiev mee nemen.
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
Sneijders hoofd is zo op hol gebracht dat hij nu echt niet meer wilt blijven vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, ze mogen praten wat ze willen, maar de clubs moeten er toch uit zien te komen.
Yep t wordt me iets te serieus nu.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Net was op het Sportjournaal dat Valencia met Sneijder is gaan praten. Hiervoor zou Ajax toestemming moeten geven, maar omdat Ajax dit niet wil doen zijn ze met medeweten van de Fifa toch alvast begonnen.
Zoiets kon ik eruit opmaken.
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef Chivu het volgende:
Sneijder blijft wel professioneel, en heeft niet veel te willen wanneer het bod onder de 20 miljoen blijft. Die 32,5 miljoen is een brug te ver, maar 25 miljoen moet een reeel bod zijn wanneer Real Madrid zich ook meldt. Die leggen dat nog wel neer voor hem.
Na de transfer van Babel zei ik dat Sneijder moeilijk tegen te houden zou zijn bij een bod van 15 miljoen + wat clausules, maar nu Real zich heeft gemeld en het steeds later en later wordt kan dat minimumbedrag natuurlijk flink omhoog.
Misschien loopt de transferdeadline nog tot 1 september, maar 1 augustus is een voor Ajax veel belangrijkere deadline met het oog op de voorronde Champions League.
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Neh, dat ruilen lijkt me niet zo verstandig..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op dat Ajax erg actief is wat betreft linksbacks. Colin komt, die er zou kunnen spelen. Maar Lindenbergh is ook weg, dus een backup blijft handig. Of jullie moeten 'm willen ruilen tegen Suarez?
Valencia niet, inderdaad. Maar Real Madrid is wel zo achterlijk om meer dan 20 miljoen te betalen. Die willen zelfs 10 miljoen voor Drenthe betalen, dus laat ze maar lekker bloeden als ze Sneijder graag willen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Babel was al een exceptioneel hoog en absurt bedrag. Dat Liverpool zo gek mag zijn wil niet zeggen dat Valencia het ook even neer gaat leggen. Ze kunnen leuk tegen elkaar opbieden, maar ik denk dat 20 miljoen echt het maximale is wat je eruit kan krijgen.
Ik begin zo langszamerhand ook een beetje gek te worden van de berichten van 32,5 miljoen. En de mensen die het zomaar overnemen en geloven... Denk eens logisch na.
Hij gaat in het 2e spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaat Slijngard volgens seizoen eigenlijk doen? Komt ie bij het eerste of gaat Ajax hem wederom verhuren?
Ok, thanks.quote:
ajax...nl geen betrouwbare site. Maar wel interresant.quote:Milevskiy ook op lijstje AJAX
Delgado in afrondende fase
Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy. La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.
Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer vier miljoen euro moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |