Liever niet dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, best wel. Heb je soms, als je er niet om vraagt.
Je hebt tijd genoeg gehad om er één met toevoeging te openenquote:
Ja ik was dus te vroeg... en werd zeiknat.. maar goed dat was ik ook al van het sporten... dus meteen mijn douche gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef VoreG het volgende:
De storm kwam net over, gelukkig nu al, dan kan ik straks lekker droog fietsen./
Het was echt helemaal pikzwart en het hoosde niet normaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik was dus te vroeg... en werd zeiknat.. maar goed dat was ik ook al van het sporten... dus meteen mijn douche gehad
hier nietquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een gezeur over het weer, tis prachtig zonnig geweest de hele dag.
Het is de hele dag warm geweest tot een uur of 7, maar ik heb geen zon gezienquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezeur over het weer, tis prachtig zonnig geweest de hele dag.
Ik had me voorgenomen een tijdje alleen te blijven. Maar dat liep anders en ja, ik ben nu erg blij ermee.quote:
quote:
werden die in de fik gestoken tijdens Jong Oranje - Jong Marokko ?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand het nummer Yeah Yeah Yeah van The Hot Stewards?
Yeah Yeah Yeahquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
werden die in de fik gestoken tijdens Jong Oranje - Jong Marokko ?
En neus dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Ole het volgende:![]()
tong heeft geloof ik weer wat probleempjes met zijn internet![]()
bliksem in Bommelquote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Ole het volgende:![]()
tong heeft geloof ik weer wat probleempjes met zijn internet![]()
op youtube http://www.youtube.com/watch?v=LsIEIhGOr7Uquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef VoreG het volgende:
ik ken alleen de Yeah Yeah Yeahsquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef VoreG het volgende:
quote:
quote:
quote:
Wat is daar dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Bjoro het volgende:
zijn er nog fokkers te zien op rtl 5 ?
over swingers en parenclubs enzo ...quote:
Alles, maar vooral jostiquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Ole het volgende:
Is die BG nou gewoon gek, dom, aandachtshoer?
Of allemaal?
dacht ik al. Draaft maar door de hele tijdquote:
Groningen zit er middenin nu.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Onweer en regen en donders en bliksems. Net nu ik alleen ben. Ieks
Jij??quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Bjoro het volgende:
zijn er nog fokkers te zien op rtl 5 ?
wie? wat?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Ole het volgende:
Is die BG nou gewoon gek, dom, aandachtshoer?
Of allemaal?
Die bedoelde ikquote:
Hey je krijgt de groeten van Appeldinnetjequote:
nee dank je.... ik snap er niets van, hoe mensen dat kunnenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je krijgt de groeten van Appeldinnetje![]()
ik snap er niets van Olequote:
Mogen ze zelf weten, maar als ik een vriendje zou hebben die dat zou voorstellenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee dank je.... ik snap er niets van, hoe mensen dat kunnen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kan weer normaal hooleren. Virus verwijdersd en alles weer ip to date gemaakt door een vriend.
Ik ben lost zonder goede vrienden in deze crule wereld
tuurlijk moeten ze het zelf weten..en als ze ervan genietenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Mogen ze zelf weten, maar als ik een vriendje zou hebben die dat zou voorstellen![]()
maar goed, ben inmiddels de afkickers aan het kijken op bnn.. Triest hoor![]()
leuk, zo'n relatie tussen 2 afkickersquote:
Het gaat zo voorbij clau!!!quote:
quote:
Over josti's gesproken, Bluezz....quote:
Nee nog steeds een groot gatquote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]doe maar terug
al iets meer duidelijkheid en vooruitgang over het huis?
Agh alle DGK kijkers sporen niet, dus daar kan hij ook wel bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Ole het volgende:
[..]
deze spoort niet (TS)
Huub is een acteur van tien.
Ik snap dat (gelukkig) ook niet.. ik moet er niet aan denken dat iemand anders aan mijn vriendin zit.. echt nooit!!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee dank je.... ik snap er niets van, hoe mensen dat kunnen![]()
Heeft neus80 alles gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kan weer normaal hooleren. Virus verwijdersd en alles weer ip to date gemaakt door een vriend.
Ik ben lost zonder goede vrienden in deze crule wereld
Valt toch wel mee ?? gewoon de ramen open doenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een hitte binnen.
Buiten is het heerlijk
Oja ik zie het.. gaat lekker te keer daarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga mn bed maar in, ik vind echt niks dit weer. Dikke schijterd ben ik ook
Met mien koppie onder de deekn's, trusten mensjes!!
Wat een idioot.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Over josti's gesproken, Bluezz....
Softballer EHS breekt kaak na klap knuppel
Ik ken het slachtoffer een klein beetje![]()
quote:
en opgepakt hoorde ik net van vrienden van het slachtoffer...ze hebben aangifte gedaan 'poging tot doodslag' ............ en z'n vrouw is 6 maanden zwanger geloof ikquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Dader is gelukkig direct geroyeerd, lees ik.
Jezus, gaat richting vblquote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Over josti's gesproken, Bluezz....
Softballer EHS breekt kaak na klap knuppel
Ik ken het slachtoffer een klein beetje![]()
In het scherm waar je ook kan klikken om gesprekken te beginnen op het pijltje klikken achter de naam.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]heeft mijn maat gedaan
Hoe verander ik dat
menu extra -> optiesquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]heeft mijn maat gedaan
Hoe verander ik dat
staat al in VBLquote:
Ben bij mn ouders, maar het lijkt hier meer op een discoquote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Onweer en regen en donders en bliksems. Net nu ik alleen ben. Ieks
heb trouwens vanavond tijdens het noodweer even een live CD van De Dijk opgezet......quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Dader is gelukkig direct geroyeerd, lees ik.
daar moet je niet op staan met noodweerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb trouwens vanavond tijdens het noodweer even een live CD van De Dijk opgezet......![]()
echte die-hards doen dat welquote:
Maar als er een bliksemstraal op je komt ials je op de dijk staat is dat niet prettigquote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
echte die-hards doen dat welvraag maar aan Bluezz en Golfert
Terug naar de toekomst waren ze er blij mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
echte die-hards doen dat welvraag maar aan Bluezz en Golfert
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar als er een bliksemstraal op je komt ials je op de dijk staat is dat niet prettig![]()
we hebben het over Bloemendaal, niet over Texelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Maar als er een bliksemstraal op je komt als je opbij de dijk staat is dat niet prettig![]()
hier moet je ook niet wonen hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we hebben het over Bloemendaal, niet over Texel![]()
quote:IJMUIDEN De Bonekampstraat in IJmuiden heeft zondag voor de vierde keer in zes jaar tijd te maken gehad met blikseminslag.
De havenstad wordt sowieso vaak getroffen. Behalve in de Bonekampstraat trof de bliksem ook een schoorsteen in de Noostraat.
De bewoners van de Bonekampstraat vinden dat de vele inslagen geen toeval kunnen zijn en willen dat de woningbouwvereniging onderzoek doet. Woonbedrijf Velsen gaf eerder aan dat niet te willen, maar vindt dat na de inslag van zondag ook dat er iets moet gebeuren.
quote:
quote:AMSTELVEEN In Amstelveen hebben 2500 huishoudens al sinds maandag 14.00 uur geen telefoon, tv, radio of internet.
Een dragline heeft een hoofdkabel van Casema kapotgetrokken in Amstelveen Noord bij Uilenstede. De 72 vezels van de kabel moeten allemaal apart weer aan elkaar worden gelast. Als er geen onweer komt denkt Casema maandag rond middernacht alles te hebben hersteld.
De kabelmaatschappij probeert wel om de huishoudens via een omweg eerder weer tv-beelden te verschaffen
Borisz heeft net nog gepost en EC is op vakantiequote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Borisz heeft net nog gepost en EC is op vakantie
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik heb mijn eigennaaam weer op MSN ben ik cool of wat ?
Ben je gekrompenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik heb mijn eigennaaam weer op MSN ben ik cool of wat ?
Je bent een heldquote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het scherm waar je ook kan klikken om gesprekken te beginnen op het pijltje klikken achter de naam.
Dan naar opties en dan zie je in een balk Mieperd staan, dat aanklikken en zo kun je het waarschijnlijk aanpassen. Daarna op OK of TOepassen klikken.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Een boek lezen is er tegenwoordig niet meer bij he... Zullen er over 9 maanden ws wel een paar nieuwe Amstelveeners worden geboren.
Even nederig vanavond. Ik had zoveel hulp nodigquote:
Zelfs MSN is een brug te ver?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even nederig vanavond. Ik had zoveel hulp nodig
Laat me alle hitchcock films na 1924 opnoemen en ik zit er niet ver naast. Maar dit soort dingenquote:
Kan. Die staat bij mij op 10.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef Ole het volgende:
Ik heb ineens een kanaal waar alleen maar tellsel op zit![]()
Okee, scheelt niet veelquote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Die woont over het kanaal in Velsen-Noord![]()
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat me alle hitchcock films na 1924 opnoemen en ik zit er niet ver naast. Maar dit soort dingen
Doe mar niet is te latquote:
Joa, vriendinlief is net thuis, dus ik ga ook weer. Halve avond de Sims 2 gespeeld. Morgen naar mijn huis voor mijn verjaardag van woensdag.quote:
Redelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 23:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Joa, vriendinlief is net thuis, dus ik ga ook weer. Halve avond de Sims 2 gespeeld. Morgen naar mijn huis voor mijn verjaardag van woensdag.
Hoeist daar?
bij mij op 11quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk
MOrgen is het een jaar geleden dat ma overleed, dat begin ik wel te merken....
Dank je.quote:
11 = Comedy Centralquote:
Vandaag iemand gebeld wiens vader was overleden afgelopen zaterdag. Was 83 maar toch het was ome Jan. Bos hoe ouder je wordt hoe vaker je het mee gaat maken. Dit was wel erg dichtbij. Ik vind het altijd mooi om te lezen met hoeveel respect je over je ma praat. Een jaar is nog veel te kort. Dikke knuffel.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk
MOrgen is het een jaar geleden dat ma overleed, dat begin ik wel te merken....
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag iemand gebeld wiens vader was overleden afgelopen zaterdag. Was 83 maar toch het was ome Jan. Bos hoe ouder je wordt hoe vaker je het mee gaat maken. Dit was wel erg dichtbij. Ik vind het altijd mooi om te lezen met hoeveel respect je over je ma praat. Een jaar is nog veel te kort. Dikke knuffel.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Morgen is het een jaar geleden dat ma overleed, dat begin ik wel te merken....
Clauu...je zit weer te posten op het account van Gollumquote:Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef Grulez het volgende:
[bibbermodus]WOW wat een onweer..[/bibbermodus]
slaapzequote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie doet me wel goed
Maar ik sluit af.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clauu...je zit weer te posten op het account van Gollum![]()
Jammer.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie doet me wel goed
Maar ik sluit af.
Jouw stemming veranderd ook per minuutquote:
Dat noemen ze nou borderlinequote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw stemming veranderd ook per minuut
Oh dear. Moet ik een paar men in white bellen?quote:
Die linksonder is hard op weg hier naartoe!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zit nog precies in de rode streep bovenin![]()
[afbeelding]
Sterkte morgen, Bos.quote:I.
Can death be sleep, when life is but a dream,
And scenes of bliss pass as a phantom by?
The transient pleasures as a vision seem,
And yet we think the greatest pain's to die.
II.
How strange it is that man on earth should roam,
And lead a life of woe, but not forsake
His rugged path; nor dare he view alone
His future doom which is but to awake.
© John Keats
Laat ze de dwangbuis niet vergetenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh dear. Moet ik een paar men in white bellen?
Je bent nog steeds een surfbordquote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik heb mijn eigennaam weer op MSN ben ik cool of wat ?
Zijn voetbal ligt op het dak bij de burenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie het alweer, wij gaan er weer goed af komenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef borisz het volgende:
hier in Bloemendaal regent het alleen maar.
Niet eens bliksem daarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef borisz het volgende:
hier in IJmuiden regent het alleen maar.
Is het wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:02 schreef dndiek het volgende:
Ik lees nog even de laatste pagina's van de autobiografie van Ronnie O'Sullivan en dan ga ik slapen
Trusten
Do what must be done. Do not hesitate, show no mercy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Aanvoerder het volgende:
ik wacht al op de eerste grapjas met lul80 als username.
En dat had een 5 voor Engelsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Do what must be done. Do not hesitate, show no mercy.
1. 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Ik vind hem ook leukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik moest lachen om neus80, sorry...
* Dylan Dog gaat pitten, hier vallen de eerste regendruppels van de dag (en dan bedoel ik eigenlijk gisteren)!
Jordan and Baker - Explodequote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:34 schreef VoreG het volgende:
Link
Wie weet hoe dit nummer heet?
Kom maar niet op de naam...
foto'squote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:00 schreef golfer het volgende:
Goede morgen!
Vreemd natuurverschijnsel boven Bloemendaal, het is rond en geel en warm.
zo maar eens aan de koffiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:13 schreef pascalheister het volgende:
wat zullen we vandaag eens doen op kantoor
Nee je bent geen kloon van Tong.. want werken en Tongquote:
ook al niet ?quote:
en Brabanders die in Tilburg wonen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Moest ff CZ bellen ivm. m'n zorgverzekering. Tilburgers... dat accent... vre-se-lijk! Brab's vallen nog wel mee, maar Tilburgers...
Hangt er vanaf hoelang al.quote:
sinds Tilburg in Brabant ligtquote:
Van de vrouwen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Jesus Christ.... Werken in het buitenland is echt geen pretje. Ik word gek van alles waar ik achteraan moet.
Ok, ik heb geloof ik iets gemist?quote:
Vandaag is het 1 jaar geleden dat mijn moeder overleedquote:
[HOOLS] Het VBL-Café #1601quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ok, ik heb geloof ik iets gemist?
Sterkte...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag is het 1 jaar geleden dat mijn moeder overleed
Ook van mij sterkte geweest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef DarkShine het volgende:
@ Bos: Sterkte vandaag!..
Was meer bedoeld van hoe dicht feest en verdriet bij elkaar kunnen liggen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt ofzo, maar dat is toch juist niet krom?
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was meer bedoeld van hoe dicht feest en verdriet bij elkaar kunnen liggen...
de Stereophinics dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef DarkShine het volgende:
The Office Theme als ringtone ingesteld.
Is begonnen op Eurosportquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Nog een uurtje en dan Tour kijken. Verwacht vuurwerk vandaag.
Bestaat er ook nog een aars80quote:
Ik heb er echt tot nu toe niet meer dan 10 minuten van gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Nog een uurtje en dan Tour kijken. Verwacht vuurwerk vandaag.
geen idee, ik durf er m'n neus niet in te stekenquote:
* neus80 ziet het woord kelderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Enneh neussie, ben jij al ontmaagd in de hoolskelder![]()
brrrrquote:
Die was naar eigen zeggen geniaalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef RayMania het volgende:
TerroRubbie was leuker inderdaad.
oeh, niet zo mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Laatste nieuws, bloesemama (bijna 87) werd gisteren opgenomen op de IC van 'mijn' ziekenhuis, klein hartinfarct
Vanmiddag in ander zkh catheteriseren... duimen hools
op kantoor ookquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef DarkShine het volgende:
Heb dus een zeer lelijke astma, maar 't kon erger
Ja, ik vond het wel de moeite waardquote:
Klote DS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef DarkShine het volgende:
Heb dus een zeer lelijke astma, maar 't kon erger
Ben nog niet bij de doktor geweest. Mijn oom (longarts) heb ik een kopie van de uitslag gemailed. Die zij wat het was. Heb momenteel Seretide 500 maar krijg iig een sterkere...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klote DS.
Heb je nu inhaler en andere instructies qua sport etc?
VolgenSCH mij iSCH neus80 van iemand anderSCHquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
neus80 is toch gewoon de werktijd versie van Golfer neem ik aan
Dat zou betekenen dat SCH ineens in ONZ ging posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VolgenSCH mij iSCH neus80 van iemand anderSCH
Dan is het iemand anders. DaveMaster ofzo. Maar GOlfer zal het dan dus ook niet zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat SCH ineens in ONZ ging posten.
Zeker wel!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:08 schreef VoreG het volgende:
Heerlijke etappe weer.
Je moet er echt mee leren leven, sterkte daarmeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Ben nog niet bij de doktor geweest. Mijn oom (longarts) heb ik een kopie van de uitslag gemailed. Die zij wat het was. Heb momenteel Seretide 500 maar krijg iig een sterkere...
Nog niks gehoord, zijn nog bezig... ik hoop echt dat het broze lijfje dit aankan.quote:Hoe is het met Bleuzzmama?
'Valt door het ijs'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef appelsientje het volgende:
Mooie etappe en mooie overwinning... en Menchov wat valt die door het ijs zeg.
Vind je niet dan ?? Ik had mee verwacht van hem om eerlijk te zijn......quote:
Je zakt door het ijs of je valt door de mand, sienemans.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je niet dan ?? Ik had mee verwacht van hem om eerlijk te zijn......
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zakt door het ijs of je valt door de mand, sienemans.
Wie de schoen past komt om zijn loontje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]haha ... oeps
![]()
De beste stuurlui vallen niet ver van de boom
Zenkjoequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef appelsientje het volgende:
O ik lees het nu pas...
Sterkte Bluezzieen bluezzemama natuurlijk!
van de ene kutclub naar de anderequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Arjen Robben van Chelsea naar Real Madrid.
klinkt goed, maar eens verder luisterenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van John Carrie.
www.johncarriemusic.com
schoot mij te binnen tijdens het nuttigen van een broodje zalmquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
neus, hoe ben je op deze username gekomen?
Je bent wel het neusje van de zalm!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef neus80 het volgende:
[..]
schoot mij te binnen tijdens het nuttigen van een broodje zalm
Eeuwige trouw ?quote:
Je wilt niet als enigste uit de kast komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |