Liever niet dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, best wel. Heb je soms, als je er niet om vraagt.
Je hebt tijd genoeg gehad om er één met toevoeging te openenquote:
Ja ik was dus te vroeg... en werd zeiknat.. maar goed dat was ik ook al van het sporten... dus meteen mijn douche gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef VoreG het volgende:
De storm kwam net over, gelukkig nu al, dan kan ik straks lekker droog fietsen./
Het was echt helemaal pikzwart en het hoosde niet normaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik was dus te vroeg... en werd zeiknat.. maar goed dat was ik ook al van het sporten... dus meteen mijn douche gehad
hier nietquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een gezeur over het weer, tis prachtig zonnig geweest de hele dag.
Het is de hele dag warm geweest tot een uur of 7, maar ik heb geen zon gezienquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezeur over het weer, tis prachtig zonnig geweest de hele dag.
Ik had me voorgenomen een tijdje alleen te blijven. Maar dat liep anders en ja, ik ben nu erg blij ermee.quote:
quote:
werden die in de fik gestoken tijdens Jong Oranje - Jong Marokko ?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand het nummer Yeah Yeah Yeah van The Hot Stewards?
Yeah Yeah Yeahquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
werden die in de fik gestoken tijdens Jong Oranje - Jong Marokko ?
En neus dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Ole het volgende:![]()
tong heeft geloof ik weer wat probleempjes met zijn internet![]()
bliksem in Bommelquote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Ole het volgende:![]()
tong heeft geloof ik weer wat probleempjes met zijn internet![]()
op youtube http://www.youtube.com/watch?v=LsIEIhGOr7Uquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef VoreG het volgende:
ik ken alleen de Yeah Yeah Yeahsquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef VoreG het volgende:
quote:
quote:
quote:
Wat is daar dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Bjoro het volgende:
zijn er nog fokkers te zien op rtl 5 ?
over swingers en parenclubs enzo ...quote:
Alles, maar vooral jostiquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Ole het volgende:
Is die BG nou gewoon gek, dom, aandachtshoer?
Of allemaal?
dacht ik al. Draaft maar door de hele tijdquote:
Groningen zit er middenin nu.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Onweer en regen en donders en bliksems. Net nu ik alleen ben. Ieks
Jij??quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Bjoro het volgende:
zijn er nog fokkers te zien op rtl 5 ?
wie? wat?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef Ole het volgende:
Is die BG nou gewoon gek, dom, aandachtshoer?
Of allemaal?
Die bedoelde ikquote:
Hey je krijgt de groeten van Appeldinnetjequote:
nee dank je.... ik snap er niets van, hoe mensen dat kunnenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je krijgt de groeten van Appeldinnetje![]()
ik snap er niets van Olequote:
Mogen ze zelf weten, maar als ik een vriendje zou hebben die dat zou voorstellenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee dank je.... ik snap er niets van, hoe mensen dat kunnen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kan weer normaal hooleren. Virus verwijdersd en alles weer ip to date gemaakt door een vriend.
Ik ben lost zonder goede vrienden in deze crule wereld
tuurlijk moeten ze het zelf weten..en als ze ervan genietenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Mogen ze zelf weten, maar als ik een vriendje zou hebben die dat zou voorstellen![]()
maar goed, ben inmiddels de afkickers aan het kijken op bnn.. Triest hoor![]()
leuk, zo'n relatie tussen 2 afkickersquote:
Het gaat zo voorbij clau!!!quote:
quote:
Over josti's gesproken, Bluezz....quote:
Nee nog steeds een groot gatquote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]doe maar terug
al iets meer duidelijkheid en vooruitgang over het huis?
Agh alle DGK kijkers sporen niet, dus daar kan hij ook wel bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Ole het volgende:
[..]
deze spoort niet (TS)
Huub is een acteur van tien.
Ik snap dat (gelukkig) ook niet.. ik moet er niet aan denken dat iemand anders aan mijn vriendin zit.. echt nooit!!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee dank je.... ik snap er niets van, hoe mensen dat kunnen![]()
Heeft neus80 alles gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kan weer normaal hooleren. Virus verwijdersd en alles weer ip to date gemaakt door een vriend.
Ik ben lost zonder goede vrienden in deze crule wereld
Valt toch wel mee ?? gewoon de ramen open doenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een hitte binnen.
Buiten is het heerlijk
Oja ik zie het.. gaat lekker te keer daarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga mn bed maar in, ik vind echt niks dit weer. Dikke schijterd ben ik ook
Met mien koppie onder de deekn's, trusten mensjes!!
Wat een idioot.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Over josti's gesproken, Bluezz....
Softballer EHS breekt kaak na klap knuppel
Ik ken het slachtoffer een klein beetje![]()
quote:
en opgepakt hoorde ik net van vrienden van het slachtoffer...ze hebben aangifte gedaan 'poging tot doodslag' ............ en z'n vrouw is 6 maanden zwanger geloof ikquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Dader is gelukkig direct geroyeerd, lees ik.
Jezus, gaat richting vblquote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Over josti's gesproken, Bluezz....
Softballer EHS breekt kaak na klap knuppel
Ik ken het slachtoffer een klein beetje![]()
In het scherm waar je ook kan klikken om gesprekken te beginnen op het pijltje klikken achter de naam.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]heeft mijn maat gedaan
Hoe verander ik dat
menu extra -> optiesquote:Op maandag 16 juli 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]heeft mijn maat gedaan
Hoe verander ik dat
staat al in VBLquote:
Ben bij mn ouders, maar het lijkt hier meer op een discoquote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Onweer en regen en donders en bliksems. Net nu ik alleen ben. Ieks
heb trouwens vanavond tijdens het noodweer even een live CD van De Dijk opgezet......quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Dader is gelukkig direct geroyeerd, lees ik.
daar moet je niet op staan met noodweerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb trouwens vanavond tijdens het noodweer even een live CD van De Dijk opgezet......![]()
echte die-hards doen dat welquote:
Maar als er een bliksemstraal op je komt ials je op de dijk staat is dat niet prettigquote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
echte die-hards doen dat welvraag maar aan Bluezz en Golfert
Terug naar de toekomst waren ze er blij mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
echte die-hards doen dat welvraag maar aan Bluezz en Golfert
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar als er een bliksemstraal op je komt ials je op de dijk staat is dat niet prettig![]()
we hebben het over Bloemendaal, niet over Texelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Maar als er een bliksemstraal op je komt als je opbij de dijk staat is dat niet prettig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |