Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een baggeroplossing, was hij niet al eens mod van POL?
Dat gaan we dan eens mooi oplossen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
Op deze manier wordt het wel heel pijnlijk duidelijk dat er veel fout zit in Pol, nietwaar, Yvonne?
Ik gun het Mutant01 prima hoor, het is een lieve jongen, maar je zou kunnen zeggen dat de sollicitatiecommissie behoorlijk is mislukt he?
Welnee, chewie gaat snel weg, snelle oplossing, prima keuze, Muttie is al een bewezen prima modquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
Op deze manier wordt het wel heel pijnlijk duidelijk dat er veel fout zit in Pol, nietwaar, Yvonne?
Ik gun het Mutant01 prima hoor, het is een lieve jongen, maar je zou kunnen zeggen dat de sollicitatiecommissie behoorlijk is mislukt he?
Bezint eer ge begint, zou ik zeggen, maar misschien is het gewoon wel goed voor je ontwikkelingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gaan we dan eens mooi oplossen toch?
Dat was klowjowquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een baggeroplossing, was hij niet al eens mod van POL?
Ik heb mijn twijfels of dat ook zo zal gelden in de heersende sigmisèrequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, chewie gaat snel weg, snelle oplossing, prima keuze, Muttie is al een bewezen prima mod
Oh ja, die twee haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was klowjow
Doe je lief tegen Muttie?
Zit wel goed, deed ie in NWS ook niet zo op de voorgrond tredendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh ja, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nou, met muttie heb ik een haat-liefde verhouding. Ik hoop dat hij bij moslimdiscussies op de achtergrond blijft.
Ik ben nu een maand weg, dus een goede start gun ik hem alvast!![]()
![]()
Dan heeft die mijn zegen, go muftie!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit wel goed, deed ie in NWS ook niet zo op de voorgrond tredend
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan heeft die mijn zegen, go muftie!![]()
![]()
Wat ben jij een enorme zeikerd zeg. Sta jij niet bekend als een van de slechtse mods in de geschiedenis van POL?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of dat ook zo zal gelden in de heersende sigmisère
ik zal je zoals een goed informant betaamt, blijven pm'en
Sta jij niet bekend als clinikloonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme zeikerd zeg. Sta jij niet bekend als een van de slechtse mods in de geschiedenis van POL?
kLowJow is ook geen mod van POL geweest.quote:
Dat dacht ik ook al inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
kLowJow is ook geen mod van POL geweest.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
kLowJow is ook geen mod van POL geweest.
Ik heb je vraag naar achteren gegooid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Sidekick het volgende:
Kan de topiclijst van POL weer worden teruggezet (door een FA) naar 2 weken? Tijd geleden is het naar een week verkort vanwege de drukte, maar nu is de lijst wel erg kort.
Hoppa.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Sidekick het volgende:
Kan de topiclijst van POL weer worden teruggezet (door een FA) naar 2 weken? Tijd geleden is het naar een week verkort vanwege de drukte, maar nu is de lijst wel erg kort.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:34 schreef sigme het volgende:
Topic gaat niet over politiek maar over normen en waarden, cultuur, religie, opvoeding, liedjes.
Mijn politieke standpunt is denk ik duidelijk verwoord. Het is slechts een heel klein gedeelte uit mijn gedachtengoed. Er valt politiek niet bijster veel over te zeggen. Het is een kwestie van er iets voor voelen of juist niet.quote:Slot. EG, kom maar melden of je d'r weer een politieke draai aan denkt te kunnen geven, of een schopje naar GC, OUD, oid wil hebben.
Misschien dat ik maar een moet proberen de mensen maar weer eens ontopic te krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Het gaat om een verplichting vanuit de overheid, hoe is dat niet politiek?
Wat mij betreft wel. Ik wil hem wel ff een korte periode open gooien zodat je die post kan plaatsen, maar dan moet je wel ff PM-en wanneer je er klaar voor bent.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Modjes, mag ik een 2e post hebben in het geplakte topic van Sidekick om een lijst van links te maken naar politieke youtube en google.video films die ik zelf bij hou en waar mensen mij via pm op fimpjes kunnen wijzen?
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Check.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wat mij betreft wel. Ik wil hem wel ff een korte periode open gooien zodat je die post kan plaatsen, maar dan moet je wel ff PM-en wanneer je er klaar voor bent.
Open het is. Probeer het op het politieke vlak te trekken / houden. Beleid, regelgeving, standpunten van partijen etc etc.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien dat ik maar een moet proberen de mensen maar weer eens ontopic te krijgen.
Sigme, mag het topic weer open?
Thanks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Open het is. Probeer het op het politieke vlak te trekken / houden. Beleid, regelgeving, standpunten van partijen etc etc.
Succes!
check.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Stop verregaande SLAVERNIJ door werkgevers.
Gaarne " weghalen. Thanks.![]()
verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef gelly het volgende:
Zeg, hoe staan jullie tegenover users met een overduidelijke geestelijke aandoening die topics onderspammen met de meest paranoide onzin ? Persoonlijk vind ik het nogal ongewenst.
-3 Voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
verbeter de wereld, begin bij jezelf
Maak je verhaal dan eens wat concreterquote:
Nee, want dan speel ik op de man. Het lijkt mij wel duidelijk om wie het gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maak je verhaal dan eens wat concreter
We zullen er extra opletten. En wanneer het de spuigaten uitloopt ingrijpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, want dan speel ik op de man. Het lijkt mij wel duidelijk om wie het gaat.
Toegegeven het topic heeft niet de beste kwaliteit, maar ik begrijp niet waarom het gesloten wordt. Eindelijk eens een mooi platform waar ik kan uitleggen waarom mensen als De Winter en Wilders racistisch handelen. Bovendien had ik net een mooie post klaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Fiskus het volgende:
Racist zus, racist zo
WTF? Ik stel het label wat bepaalde politici krijgen ter discussie. Ik was net een lange inhoudelijke post aan het maken.
Probeer het nog maar een keer, maar dan op een normale manier, zonder zelf het topic onder te spammen met links-rechts-moslim-hindoe-bami bash posts. Het is hier verdomme geen speeltuin.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Fiskus het volgende:
Racist zus, racist zo
WTF? Ik stel het label wat bepaalde politici krijgen ter discussie. Ik was net een lange inhoudelijke post aan het maken.
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Toegegeven het topic heeft niet de beste kwaliteit, maar ik begrijp niet waarom het gesloten wordt. Eindelijk eens een mooi platform waar ik kan uitleggen waarom mensen als De Winter en Wilders racistisch handelen. Bovendien had ik net een mooie post klaar.![]()
Ok, gooi hem weer open en ik zal mijn toon matigen, ook zal ik ff de OP aanpassen en het milder stellen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probeer het nog maar een keer, maar dan op een normale manier, zonder zelf het topic onder te spammen met links-rechts-moslim-hindoe-bami bash posts. Het is hier verdomme geen speeltuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |