Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
iddquote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
Komop zeg tenzij je alleen maar op filmsterren ofzo verliefd wordt moet er toch wel 1 tussenzitten die jou ook leuk vind....quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Tjen het volgende:
[..]
Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef KarlNoten het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof je 'm begrijpt als dat duidelijk niet zo is hoor
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef addictivebeat het volgende:
Wat voor "sociale capaciteiten" mis je eigenlijk naar jouw zeggen?
Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff
maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Tjen het volgende:
Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!
Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef Tjen het volgende:
Haha de meeste reactie tot nu toe had ik wel verwacht, van elk potje past een deksel en het komst wel geod en liefde is niet zo belangrijk. Ik denk dat het makkeijk praten is als je zelf niet in een dergelijke sitautie zit. Net zoals het makkeijk is te oordelen over het midden oosten conflict zonder er zelf in te zitten. (beetje scheve vergelijking maar you get the point)
Over jezelf verbeter, tjah dat is waar ik continue naar streef maar blijkbaar niet (voldoende) in gelsaagd ben. Echter het continue proberen mijzelf te verbeteren hopend dat het nut zal hebben is een zware weg. Misschien is opgeven wel makkelijker dan hopen dat het ooit goed komt.
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:
[..]
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.
Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
Tjah ik beweer ook niet dat ik uniek ben, of wel??? Het was slechts een antwoord op de vraag waarom ik mezelf als sociaal in Incapabel zie pfffquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.
[afbeelding]
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.
[afbeelding]
Ehm dat was eigenlijk de reden venr mijn startpost, om te horen hoe deze mensen erover denken. Of is het gewoon iets waar je liever niet over wil praten omdat het te gevoeliig ligt. Dat mag maar waarom val je mij dan aan?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef oddman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?
Is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat er mensen zijn die er wèl mee om weten te gaan?
Is dat een retorische vraag of moet ik gaan raden?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?
Even afgezien dat je moet stoppen zo melodramatisch te doen, moet je bij het begin beginnen. Volgens mij weet je alleen nog niet waar dat is. Je zegt dat je het moeilijk vindt een gesprek aan te knopen met een meisje. Hoe komt dat dan? Durf je geen initiatief te nemen? Durf je geen verantwoordelijkheid te nemen? Heb je een negatief zelfbeeld? Bedenk eens welke van de drie je het meest aanspreekt en ga daar eens mee aan de slag. Dan zul je vanzelf zien dat de de andere twee ook beter gaan.quote:Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.
haha, dat is allemaal niet zo bjizonder hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:
[..]
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.
Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef MUUS het volgende:
Het is niet zo heel gek dat je geen vriendin hebt hè? Je bent nou niet bepaald een feestje om mee om te gaan als ik het zo lees..
Die 'oplossingen' ook van je. Pffff, zelfmoord is geen optie, dus plannen we maar alvast een kutleven.
Dude, get a grip!
Je pleegt geen zelfmoord omdat je liefde voelt voor diegene om je heen?quote:Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.
de fatalistische slachtofferrol bevalt je anders wel prima, héquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Maar zoals ik zei ik ben wat te voorbarig geweest.
Oh. Maar vertel er dan even bij dat je liever alleen reacties wil lezen die in jouw denkstraatje passen, ipv dat er ook reacties komen van mensen die misschien wel ervaring hebben en weten wat je fout doet. Maar laten we vooral elkaar in een theekransje je louterquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Ik voel me enorm gewaarschuwd.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef oddman het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?
Beschouw jezelf als gewaarschuwd, anders moet ik onoirbare voorstellen gaan doen.
Nee, je had liever mensen gehad die met je mee zouden gaan zitten huilen. Lekker met z'n allen kwijnen en je neus snuiten in de mouwen van iemand anders. Heerlijk, samen plannen bedenken waardoor het allemaal nóg treuriger wordt. Daar knap je van op! Daar wordt het leven leuker van!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
volgens mij vind jij vooral jezelf zieligquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....quote:Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Zo, en dan nu een tip: drink een biertje, relax en ga lachend het leven door.
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
Als je er op blijft concentreren en blijft stressen niet nee. Wel als je gewoon lekker positief je eigen leven lijdt. Dan zul je zien dat je ook eerder een chick scoort.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.
En daarom krijg je er dus geen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.
Sinds wanneer is bier drugsquote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef flyck het volgende:
[..]
doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)
sinds jaar en dag.quote:
En ja hoor, zodra het te confronterend wordt knijpt meneer er tussenuit...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Daar heb je een punt, maar als ik iemand wilde aanzetten om gelukkiger te lijken dankzij bier, dan had ik wel het volgende geschreven: "drink je lekker klem, en zie hoe de bloemetjes rond je hoofd vliegen!".quote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef flyck het volgende:
[..]
sinds jaar en dag.
alcohol heeft een benevelend effect.
alcohol is verslavend.
Het laatste wat je dan ook wilt doen is mensen aanzetten tot het drinken ervan om gelukkiger te lijken
Ik werd afgeleid door de lijdensweg alhier opgetekend. Sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd weer dat negatieve lijden hè...
ik vind je niet zielig omdat je nog nooit een vriendin hebt gehad, ik vind je wel énorm zielig omdat je het probleem zo opblaast en hier wil laten blijken dat je geen hoop meer hebt, terwijl je volgens mij wel degelijk vermoedt dat je niet alleen zal eindigen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Tjen het volgende:
Misschien schept mijn post een verkeerd beeld van mij. .Meesten denken dat ik als depresieve loner door het leven ga en dat met grote letters LOSER op mijn voorhoofd. Dit is niet sow, ik probeerde in mijn post zoveel mogelijk de kern van mijn probleem te weergeven. Door dit schep ik natuurlijk een beeld bij jullie die mij niet in het echte leven beschijft. Dit is ook een belangrijk punt waarom ik er niet over praat met mensen in min omgeving, bang dat ze een verkeerd beeld van mij zouden krijgen zoals hier op het forum. Van de mensen die hie rop het forum mij maar zielig vinden, vind ik niet zo een probleem maar in het echte leven zou ik het niet leuk vinden als mensen zo een beeld van mij zouden hebben.. Veel mensen (met uitzondering van familie en beste vrienden) denken dat ik het op vrouwen/relatie gebied aardig voor elkaar heb. Mede omdat ik redelijk wat aandacht van de vrouwen heb.
Ik leidt een redelijk normaal leven, zie er naar eigen meneing redelijk uit heb een leuke bijbaan en ken via school en werk enorm veel mensen en heb genoeg hobbies en bezig hede. Echter dit alles neemt niet weg dat ik enorm zit met dit probleem.
zeggen dat door het feit dat je op je 25ste nog geen lief hebt gehad, je je moet gaan verzoenen met een "liefdeloos" levenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Tjen het volgende:
Ik vind niet dat ik het probleem opblaas. De mensen die zelf een relatie hebben of hebben gehad en mijn probleem als aanstellerij zien, is naar mijn bescheiden mening hypocrisie ten top.
Je gooit jezelf weer in een "slachtofferrol"...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Tjen het volgende:
Ik vind niet dat ik het probleem opblaas. De mensen die zelf een relatie hebben of hebben gehad en mijn probleem als aanstellerij zien, is naar mijn bescheiden mening hypocrisie ten top.
ik zou in ieder geval nooit opgevenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Tjen het volgende:
Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
Als je 0,0 ervaring hebt moet je niet verwachten dat je meteen de populairste vrouw kunt krijgen. Jij wordt veel te snel verliefd. Een mooie vrouw hoeft je maar aan te kijken of je loopt achter haar aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Tjen het volgende:
Nee hoor, ik zou niet willen stellen dat ik snel verliefd wordt. Ik kan ze op 1 hand tellen. En het heeft meestal wel langer dan 6 maanden geduurd voordat ik echt verliefd werd op iemand. Wel is het zo dat ik het heel moeilijk vind om te flirten met vrouwen waar ik niet verliefd op ben. Het voelt dan namelijk nep en onoprecht, eigenschappen die absolut niet bij mij passen. Maar ik denk inderdaad dat mijn oplossing ligt in de richting van het proberen verliefd te worden op iemand. Iemand een kans gunnen voordat ik er verliefd op ben. Dat is zeker een punt waar ik aan zou kunnen werken.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef cikolata het volgende:
[..]
Als je 0,0 ervaring hebt moet je niet verwachten dat je meteen de populairste vrouw kunt krijgen. Jij wordt veel te snel verliefd. Een mooie vrouw hoeft je maar aan te kijken of je loopt achter haar aan.
Flirt en praat eens met vrouwen zonder meteen iets te verwachten
Ik snap het hele gezeik gewoon niet. Je bent 25 en... oh my God, SINGLE! Boo-fucking-whoo, wat is het probleem? Ik ken wijven van mijn leeftijd (16, bash maar) die ook nu al zeiken omdat ze single zijn. So fucking what? Je hebt nog een heel leven voor de boeg, je hebt nog genoeg te doen en je kan nog zó veel mensen tegenkomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Tjen het volgende:
Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik snap het hele gezeik gewoon niet. Je bent 25 en... oh my God, SINGLE! Boo-fucking-whoo, wat is het probleem? Ik ken wijven van mijn leeftijd (16, bash maar) die ook nu al zeiken omdat ze single zijn. So fucking what? Je hebt nog een heel leven voor de boeg, je hebt nog genoeg te doen en je kan nog zó veel mensen tegenkomen.
Ook ik heb het idee dat je graag de slachtofferrol opneemt, iets wat ik ook al zo vaak heb gezien en ook zo'n grondige hekel aan heb. Doe niet alsof je leven zo vooruitzichtloos is, vrouwen zat, kansen zat en je hebt nog jaren zat.
Je kiest er toch zèlf voor?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Tjen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!
Sterk verhaal? Jezus man, wat een eitje zou dat zijn! Ik ken genoeg gasten van 22 die nog nooit een vriendin hebben gehad, wel batspartners maargoed. Wat maakt het nou echt uit? Als je de ware vindt merk je het dan wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Tjen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!
quote:
6 maanden wachten en verliefd zitten worden op een onbereikbare vrouwquote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Tjen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet willen stellen dat ik snel verliefd wordt. Ik kan ze op 1 hand tellen. En het heeft meestal wel langer dan 6 maanden geduurd voordat ik echt verliefd werd op iemand. Wel is het zo dat ik het heel moeilijk vind om te flirten met vrouwen waar ik niet verliefd op ben. Het voelt dan namelijk nep en onoprecht, eigenschappen die absolut niet bij mij passen. Maar ik denk inderdaad dat mijn oplossing ligt in de richting van het proberen verliefd te worden op iemand. Iemand een kans gunnen voordat ik er verliefd op ben. Dat is zeker een punt waar ik aan zou kunnen werken.
Zie het dan ook maar eens zo: als ik jou mijn levensverhaal tot nu toe zou moeten vertellen, dan ben ik volgend jaar nog niet klaar. Het grote verschil is dat ik er geen zin in heb om te denken aan alle mensen en andere problemen die mij in het verleden verschrikkelijk veel pijn hebben gedaan. Dat hebben die mensen niet verdiend!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Tjen het volgende:
Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
Owke.. Ik heb allebei gehad.. Seks met en zonder liefde..quote:Op maandag 16 juli 2007 14:59 schreef Tjen het volgende:
Gelul...
in eerste instantie viel er een enorme (maatschappelijke) last van mijn rug dat ik niet meer behoorde tot de 'maagden'. Echter de keerzijde was toch dat ik het gevoel had iets moois weggegooid te hebben aan iemand waar ik absoluut geen gevoelens voor had. Dit gebeuren heeft me doen beseffen dat seks zonder liefde voor mij vrijwel betekenloos is en zeer zeker geen oplossing voor mijn probleem
Meer gelul...
Hahaha, wat een bs.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef Kreator het volgende:
Man zit toch niet zo te huilen als een 14 jarig kindje. De reden dat je niet 'klikt' met de vrouwen waar je op valt is dat ze ruiken dat je zo'n ongelooflijke zeikhuilie bent. Als je eens wat positief zou denken en écht zou denken 'fuck it, ik ga ervoor' dan lukt het ook wel. Zolang je blijft janken als een bitch zonder teddybeer, gaat het in elk geval niet werken.
...nee, maar met 'sterkte ts' redt ie het wel. Kneus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:25 schreef rebel6 het volgende:
Jij kunt het je misschien niet voorstellen maar er zijn ook mannen die gewoon minder geluk hebben dan jij.
Misschien heb jij een grafkop maar vallen vrouwen op je omdat je toevallig lang en breed bent.
Newsflash: er zijn ook mannen met een grafkop die niet lang en breed zijn.
Dude... we leven niet in de middeleeuwen. Je liefde verklaren? Ze schrikt zich kapot. Wat dacht je van gewoon een praatje... daarna ergens een drankje, dan een kop koffie, dan een biosje...etc.quote:Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
En met vrouwen die je niet leuk vind lukt dat wel? Want het enige verschil tussen de twee dames (leuk/niet leuk) zit in jouw hoofd. De wijze van gesprek voeren is precies hetzelfde...quote:Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.
Ik zou na de derde keer het probleem bij mezelf zoeken in plaats van nog zeven keer op mijn bek te gaan. Eén keer is misschien toeval, twee keer pech maar op een gegeven moment zul je het probleem toch echt bij jezelf moeten zoeken. Het is te makkelijk om je omgeving maar de schuld te geven of al je problemen af te doen met "ik ben nou eenmaal niet sociaal vaardig" blabla-boehoe. Op die manier blijf je op je bek gaan.quote:Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
De vergelijking klopt niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Tjen het volgende:
Ik houd je in de gaten, jongedame.quote:
en jij denkt dat je met heel je 25 jaar al echt over heel erg veel levenservaring beschikt? Face it, je komt pas net kijken!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef Tjen het volgende:
Ok dat weet ik niet 100% zeker echter de levenservaring tot nu toe geeft me toch het gevoel dat dit toch zeer zeker in de buurt van de 99% ligt.
Nee tuurlijk weet ik het niet zeker, maar ben me zeer bweust van mijn capaciteiten en het verleden zegt toch ook wel iets over je kansen voor de toekomst.
Zo makkelijk is het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef cikolata het volgende:
Samengevat:
je hebt 2 opties: je blijft zwelgen in zelfmedelijden, sluit je af voor liefde, maar hoopt toch stiekem dat er uit het niets een perfecte vrouw naar je toekomt
Of je gaat je probleempje oplossen, leert omgaan met vrouwen en wacht niet tot je verliefd bent op die ene onbereikbare vrouw.
Aan jou de keus
En jij doet net alsof iedereen een relatie krijgt.... een oom van mij is ziels alleen gestorven, mogelijk nog als maagd, heeft nooit een relatie gehad en die zat niet te klagen ofzo. Hij was al in de zestig bijna, en nee, hij was niet lelijk of dik of iets dergelijks.... ik denk dat je hem een nerd zou noemen. Dat is denk ik ook gelijk de rede geweest... nerds die alone.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff
maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
Dat ligt eraan.... 25 jaar vol feesten ok, dan geef ik je gelijk. Maar als je net zoals ik al vanaf je lagere school gepest bent en sindsdien alleen maar nare dingen hebt meegemaakt dan heb je veeel meer levenservaring dan iemand die 50 is, tot zijn 25 heeft gefeest en daarna gelijk is gesetteld met een tina of anita en nu een uitkering loopt te trekken omdat werken zo zwaar isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en jij denkt dat je met heel je 25 jaar al echt over heel erg veel levenservaring beschikt? Face it, je komt pas net kijken!
Het is inderdaad niet makkelijk en je loopt meestal ook niet zomaar tegen een relatie aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet.
Denk je nou echt dat als je opeens beter met vrouwen overweg kan je zomaar tegen een relatie aanloopt? Even een probleempje oplossen is voor TS denk ik niet weggelegd. Omgaan met vrouwen is bij lange na niet genoeg om een leuke relatie te krijgen.
Hier ben ik het dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef cikolata het volgende:
[..]
Als er verder niks mis met hem is kan hij uiteindelijk echt wel een relatie krijgen.
Ik denk dat jijzelf nog net slim genoeg bent om te bepalen in welke categorie fokkers jij valt. (hoop ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:25 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Laat ik het nog eens proberen in het kort uit te leggen (laatste poging!):
Je zeurt jezelf de afgrond in...
Is het enkel en alleen het dichtklappen? Dat je gewoon niks weet te zeggen? Is het een gebrek aan durf?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:
[..]
Ik val in de categorie die intelligent genoeg is om een leuke vrouw aan de haak te kunnen slaan, en dat zijn zeker niet de minsten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef Tjen het volgende:
[..]
Ik denk dat jijzelf nog net slim genoeg bent om te bepalen in welke categorie fokkers jij valt. (hoop ik)
En geef eens voorbeelden van opbouwende kritiek die je in dit topic hebt gekregen. Wat ga je ermee aanvangen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Tjen het volgende:
Maar toch gaat mijn dank uit naar die mensen die op een opbouwende manier kritiek hebben geleverd, daar zouden veel fokkers wat van kunnen leren.
Die mensen hebben daar meer een idee van dan jij waarschijnlijk denkt hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 06:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Veel van de mensen die hier reageren hebben echt geen flauw idee waar ze het over hebben. "Gewoon wat meer zelfvertrouwen kweken", alsof je daar pilletjes voor bij de drogist kan halen ofzo. Zelfvertrouwen heb je, of niet. Je kan er slechts minimaal iets aan doen. Ik heb ook geen flauw idee wat ik tegen een vrouw moet zeggen, zeker als ik haar niet ken.
het feit dat je langzaam accepteert dat je bent wie je bent is al een pluspunt. zodra die acceptatie goede vormen aanneemt, kan het zo maar zijn dat je opeens wel een vrouw tegenkomt waar het mee kliktquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Tjen het volgende:
Het probleem is niet dat ik mezelf niet wil aanpakken en verbeteren. Het besef dat ik niet echt goed met meiden kon omgaan werd ik me al tijdens mijn middelbare school itjd bewust. Op school feestjes werd er altijd flink gekust en gedanst terwijl ik langs de zeilijn stond te dromen hoe mooi het wel niet kon zijn. Nee heb sinds jaar en dag geprobeerd mezelf te verbeteren. Veel uitgaan, veel sociale contacten veel activiteiten ondernemen en dergelijke. Helaas heeft dit alles tot nu toe niets opgeleverd. Misschien ben ik zwak, maar mijn hoop/ wil om mijzelf te verbeteren (zover dat mogelijk is) is eigenlijk redelijk uitgeput. Ik begin langzamere hand te accepteren dat ik ben wie ik ben en dat ik dat gewoon niet kan veranderen. DIt is een bewuste keus want het kost me minder energie, terwijl hopen veel pijnlijker is.
waarschijnlijk hecht je zoveel waarde aan een relatie, juist omdat je er nog geen hebt gehad.quote:Sommige fokkers tillen niet zo zwaar aan het hebben van een relatie. Dat jijzelf een relatie niet belangrijk vind is een persoonlijke mening en geen universele waarheid. Ikzelf hecht er inderdaad heel veel waarde aan (ondanks dat ik er nooit 1 heb mogen ervaren). Maar hoe kun je voor een ander bepalen dat een relatie niet belangrijk is. Ik kan net zo min bepalen voor een ander dat rood de mooiste kleur is. De waarde die je hecht aan iets in het leven is persoonlijk. Als ik zo om mij heen kijk heb ik toch wel het gevoel dat een relatie 1 van de belangrijkere dingen in het leven is. Misschien vind jij zelf dit niet zo, en dat is je goedrecht maar geeft je absoluut niet het 'recht' om te bepalen dat iemand anders er niet te zwaar aan zou moeten tillen.
succes met de acceptatiequote:Wat ik zelf dus probeer te bereiken is een soort acceptatie van mijn situatie, en dat lukt me aardig buiten het feit dat ik af en toe een zware terrug valler heb. Ik probeer mezlef wijs te maken dat hebben van een relatie inderdaad niet zo belangrijk is. Echter diep in mijn hart weet ik dat ik mezelf slechts iets probeer wijs te maken, anders zou ik niet af en toe de terrug vallen hebben. Medelijden is echt niet wat ik zoek, die heb ik al meer dan zat voor mezelf:) Achteraf weet ik eigenlijk ook niet wat ik had willen bereiken met dit topic. Ik denk meer een uitlaatklep, aangezien ik er met vrijwel niemand over kan praten. Maar toch gaat mijn dank uit naar die mensen die op een opbouwende manier kritiek hebben geleverd, daar zouden veel fokkers wat van kunnen leren.
Dat klopt, je bent heel erg speciaal dat jij en enkel jij alleen 'begrip' kunt hebben voor je eigen situatie...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Tjen het volgende:
Ik denk dat de mensen die niet in een dergelijke situatie zoals ik zitten, zoals blijkt uit de reaties nooit zullen begrijpen wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Tjen het volgende:
Dat ik vastgeroest zou best kunnen komen omdat ik al 25 jaar vrijgezel ben. Maar ik verwacht ook absoluut geen nuttige bijdrage van een vrouw met kind/ man.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:28 schreef cikolata het volgende:
Fascinerend, zo'n self-fulfilling prophecy
1) Hoe kan jij dat weten? Ging dit topic er niet over dat jij er geen aan de haak kan slaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Tjen het volgende:
En haarloze aap, om een leuke vrouw aan de haak te slepen hoef je echt niet intelligent te zijn, ken genoeg voorbeelden waaronder jij
Mijn vriend was 33 toen hij mij ontmoette, zijn eerste vriendin...je hebt dus nog minstens 8 jaar te gaan voor je je echt heel erg zielig hoeft te gaan voelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Tjen het volgende:
Dat ik vastgeroest zou best kunnen komen omdat ik al 25 jaar vrijgezel ben. Maar ik verwacht ook absoluut geen nuttige bijdrage van een vrouw met kind/ man.
Mee eensch is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar het is overduidelijk dat je het wel prettig vind zo..je stoot iedereen bij voorbaat al af met als excuus dat je zo zielig bent dus we moeten dat allemaal maar begrijpen.
Je hebt gelijk, als je je zo blijft opstellen, zwelgend in zelfmedelijden, afwijzend en veroordelend naar anderen en gespeend van enige zelfreflectie zal nooit een vrouw langdurige interesse blijven hebben. Dat weet ik dan weer wel, oh ironie
1) Jij kwam met de reactie dat je intelligent genoeg was om een leuke vrouw aan de haak te kunnen slaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
1) Hoe kan jij dat weten? Ging dit topic er niet over dat jij er geen aan de haak kan slaan?
2) Mensen die iemand denken te kennen na een paar reacties op een forum
Verder: zie wat de dames en heren voor mij schreven. In je posts kom je over als een onaangename lul die zichzelf veel te hoog heeft zitten en teveel neerkijkt op anderen.
Ik heb een erg interessante vraag voor je: wat betekent het woord "liefdesrelatie" voor jou?
Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:44 schreef Tjen het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen dan bij de groep te behoren die gemakkelijk relaties aangaan, en relaties niet bijzonder belangrijk vinden.
Als je zou zeggen:quote:Toch vind ik het raar om het feit dat ik wordt aangevallen op het feit dat ik mijzelf wil berusten in mijn situatie, waarom maakt mij dat een slecht persoon. Dat is toch mijn eigen keuze.
ik zat in jouw situatie, was zelfs nog een paar jaar ouder, en toch begrijp ik je nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Tjen het volgende:
Ik denk dat de mensen die niet in een dergelijke situatie zoals ik zitten, zoals blijkt uit de reaties nooit zullen begrijpen wat ik bedoel. Alleen mensen die in zo'n dergelijke situatie zitten zoals slechts enkele fokkers hier aangegeven hebben, begrijpen wat ik bedoel. Net zo min als ik mij nooit zou kunnen verplaatsen in de gedachten gang van een zelfmoord terrorist zo zullen velen (met meestal erg weining inlevings vermogen) zich nooit kunnen plaatsen in mijn gedachten gang.
Kijk, daarom. Zelfmedelijden wekt irritatie op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:44 schreef Tjen het volgende:
[..]
1) Jij kwam met de reactie dat je intelligent genoeg was om een leuke vrouw aan de haak te kunnen slaan.
2)Nee absoluut niet, denk dat een forum absoluut niet in staat is een beeld van een persoon te kunnen creeeren, daar is de mense veels te gecompliceerd voor om die met woorden te kunnen vangen. Maar hetzelfde geld natuurlijk ook omgekeerd.
Ja sommige vinden mij maar een onaangename lul, alleen vraag ik me precies af waarom? Ik heb mezelf zeker niet hoog zitten.
Je spreekt jezelf tegen. Je wil graag een relatie, maar je kiest ervoor om te berusten in je situatie?quote:Ik ben best jaloers op al die mensen die al veel meegemaakt hebben in hun leven op relatie gebied. Ik kijk juist op tegen die mensen (hoewel niet echt logisch) maar toch. Ik zou niets liever willen dan bij de groep te behoren die gemakkelijk relaties aangaan, en relaties niet bijzonder belangrijk vinden. Toch vind ik het raar om het feit dat ik wordt aangevallen op het feit dat ik mijzelf wil berusten in mijn situatie, waarom maakt mij dat een slecht persoon. Dat is toch mijn eigen keuze.
Er zijn veel mogelijkheden om 'intelligentie' te definieren ...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:44 schreef Tjen het volgende:
[..]
1) Jij kwam met de reactie dat je intelligent genoeg was om een leuke vrouw aan de haak te kunnen slaan.
omdat je een aanstellerige aandachtsslet bent jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:44 schreef Tjen het volgende:
Toch vind ik het raar om het feit dat ik wordt aangevallen op het feit dat ik mijzelf wil berusten in mijn situatie, waarom maakt mij dat een slecht persoon. Dat is toch mijn eigen keuze.
Dat kunnen mensen zichzelf wel voorhouden, maar je snapt wel dat het moeilijk is om iets wat zo diep zit weg te lachen, niet de schijn ophouden, maar echt naast je neer te leggen onder het mom van: Mijn tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef miss_sly het volgende:
Als je zou zeggen:
weet je wat, ik denk niet dat ik snel een relatie zou vinden, maar who cares, ik heb een hartstikke leuk leven, dus ik vermaak me prima
Ja man, vooral blijven hopen dat er op een dag een perfecte vrouw bij je aanbelt die een relatie met je wilquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen zichzelf wel voorhouden, maar je snapt wel dat het moeilijk is om iets wat zo diep zit weg te lachen, niet de schijn ophouden, maar echt naast je neer te leggen onder het mom van: Mijn tijd komt nog wel.
Face it, bijna iedereen wil een lliefdespartner, niemand wil zijn dagen alleen slijten. Het besef dat leeftijdsgenoten op relatiegebied mijlenver voorliggen kan dan zwaar vallen. Hoewel ik zelf niet in de situatie van de TS verkeer, kan ik zijn wanhopigheid wel snappen. En een positievere levenshouding leer je niet zomaar van de ene op de andere dag aan. Het gevoel dat er iets ontbreekt in het leven is voor veel mensen een dagelijkse bron van ellende.
Probeer wat hoop te houden TS. Als je berust in je lot komt het er echt niet meer van.
Je interpreteert mijn verhaal verkeerd. En nu ga ik zwemmen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ja man, vooral blijven hopen dat er op een dag een perfecte vrouw bij je aanbelt die een relatie met je wil![]()
Pfff... Ik heb ook in deze "dergelijke situatie" gezeten. Jammer dat je niet reageert op mijn posts of andere posts met nuttige tips (in jouw ogen flames, zouteloze kritiek). Blijkt dat je niet alleen bent "vastgeroest", maar je ook helemaal niet wil veranderen. Anders zou je namelijk over de inhoudelijke argumenten durven te discussieren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Tjen het volgende:
Ik denk dat de mensen die niet in een dergelijke situatie zoals ik zitten, zoals blijkt uit de reaties nooit zullen begrijpen wat ik bedoel. Alleen mensen die in zo'n dergelijke situatie zitten zoals slechts enkele fokkers hier aangegeven hebben, begrijpen wat ik bedoel. Net zo min als ik mij nooit zou kunnen verplaatsen in de gedachten gang van een zelfmoord terrorist zo zullen velen (met meestal erg weining inlevings vermogen) zich nooit kunnen plaatsen in mijn gedachten gang.
Een positievere levenshouding is misschien wat hoog gegrepen in 1 dag, maar een positievere houding ten aanzien van je liefdesleven kostte mij (na goed inzicht in mijzelf), misschien 5 minuten, na ook jaren "vastgeroest" te hebben gezeten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen zichzelf wel voorhouden, maar je snapt wel dat het moeilijk is om iets wat zo diep zit weg te lachen, niet de schijn ophouden, maar echt naast je neer te leggen onder het mom van: Mijn tijd komt nog wel.
Face it, bijna iedereen wil een lliefdespartner, niemand wil zijn dagen alleen slijten. Het besef dat leeftijdsgenoten op relatiegebied mijlenver voorliggen kan dan zwaar vallen. Hoewel ik zelf niet in de situatie van de TS verkeer, kan ik zijn wanhopigheid wel snappen. En een positievere levenshouding leer je niet zomaar van de ene op de andere dag aan. Het gevoel dat er iets ontbreekt in het leven is voor veel mensen een dagelijkse bron van ellende.
Probeer wat hoop te houden TS. Als je berust in je lot komt het er echt niet meer van.
same herequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:17 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Een positievere levenshouding is misschien wat hoog gegrepen in 1 dag, maar een positievere houding ten aanzien van je liefdesleven kostte mij (na goed inzicht in mijzelf), misschien 5 minuten, na ook jaren "vastgeroest" te hebben gezeten.Been there, done that.
![]()
ik heb ook in de situatie gezeten, maar ook op mij reageert hij niet:') ... en dan blijft hij zeggen dat alleen maar mensen reageren die niet weten hoe het is om nog maagd te zijn na je 25stequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:15 schreef witte_fantasie het volgende:
Pfff... Ik heb ook in deze "dergelijke situatie" gezeten. Jammer dat je niet reageert op mijn posts of andere posts met nuttige tips (in jouw ogen flames, zouteloze kritiek). Blijkt dat je niet alleen bent "vastgeroest", maar je ook helemaal niet wil veranderen. Anders zou je namelijk over de inhoudelijke argumenten durven te discussieren.![]()
Je verdient een flinke schop onder je hol en als je daar niks van leert een flinke trap in je noten, want je bent het niet waard om jezelf een man te noemen.![]()
Mijn post leek me redelijk nuttig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:29 schreef McNasty het volgende:
Weet je zeker dat je 25 bent? De meeste mensen leren dat "ge-boeohe, iedereen is tegen mij en niemand begrijpt me" wel af na de pubertijd.
Je houding is afschuwelijk, het verbaast me niets dat vrouwen je niet moeten. Zodra iemand hier de vinger op de zere plek legt (je zelfmedelijden) begin je te zaniken. Iedereen heeft z'n problemen, die van jou zijn niet moelijker of belangrijker dan die van een ander. Als niemand je toch begrijpt, waarom open je er dan een topic over? Denk je dat advies van mensen die in hetzelfde schuitje zitten (en dus ook geen oplossing hebben) je wel gaat helpen?
True true, nouja niet allemaal post korter dan 30 woorden zijn vaak mwha wat zal ik zeggen, oppervlakkig...quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar nuttige posts. Beetje jammer dat de ts er niets mee doet.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef Lothario het volgende:
[..]
Maarja het is ook wel vervelend om genoeg geld te hebben en alles te kunnen doen wat je wilt, mensen willen graag een belemmering.. Ik houd je niet tegen.
Pfff... Ach, je hebt zo die verhaaltjes dat vrouwen veel geld kosten en ik heb een oom en die is nooit getrouwd en die heeft genoeg geld gaat vaak weekendjes weg op vakantie en dergelijke spullen!quote:
Je spreekt jezelf in bovenstaande post behoorlijk tegen. Eerst zeg je dat je je situatie wil accepteren. Daarna zeg je dat veel waarde hecht aan relaties, sterker nog je zegt dat dit 1 van de belangrijkere dingen van het leven is. Ik kan je karakter niet supergoed inschatten, maar ik gok dat jij niet iemand bent die vecht voor wat belangrijk is in je leven. Ik zal je 1 levenstip meegeven:quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Tjen het volgende:
Het probleem is niet dat ik mezelf niet wil aanpakken en verbeteren. Het besef dat ik niet echt goed met meiden kon omgaan werd ik me al tijdens mijn middelbare school itjd bewust. Op school feestjes werd er altijd flink gekust en gedanst terwijl ik langs de zeilijn stond te dromen hoe mooi het wel niet kon zijn. Nee heb sinds jaar en dag geprobeerd mezelf te verbeteren. Veel uitgaan, veel sociale contacten veel activiteiten ondernemen en dergelijke. Helaas heeft dit alles tot nu toe niets opgeleverd. Misschien ben ik zwak, maar mijn hoop/ wil om mijzelf te verbeteren (zover dat mogelijk is) is eigenlijk redelijk uitgeput. Ik begin langzamere hand te accepteren dat ik ben wie ik ben en dat ik dat gewoon niet kan veranderen. DIt is een bewuste keus want het kost me minder energie, terwijl hopen veel pijnlijker is.
Sommige fokkers tillen niet zo zwaar aan het hebben van een relatie. Dat jijzelf een relatie niet belangrijk vind is een persoonlijke mening en geen universele waarheid. Ikzelf hecht er inderdaad heel veel waarde aan (ondanks dat ik er nooit 1 heb mogen ervaren). Maar hoe kun je voor een ander bepalen dat een relatie niet belangrijk is. Ik kan net zo min bepalen voor een ander dat rood de mooiste kleur is. De waarde die je hecht aan iets in het leven is persoonlijk. Als ik zo om mij heen kijk heb ik toch wel het gevoel dat een relatie 1 van de belangrijkere dingen in het leven is. Misschien vind jij zelf dit niet zo, en dat is je goedrecht maar geeft je absoluut niet het 'recht' om te bepalen dat iemand anders er niet te zwaar aan zou moeten tillen.
Wat ik zelf dus probeer te bereiken is een soort acceptatie van mijn situatie, en dat lukt me aardig buiten het feit dat ik af en toe een zware terrug valler heb. Ik probeer mezlef wijs te maken dat hebben van een relatie inderdaad niet zo belangrijk is. Echter diep in mijn hart weet ik dat ik mezelf slechts iets probeer wijs te maken, anders zou ik niet af en toe de terrug vallen hebben. Medelijden is echt niet wat ik zoek, die heb ik al meer dan zat voor mezelf:) Achteraf weet ik eigenlijk ook niet wat ik had willen bereiken met dit topic. Ik denk meer een uitlaatklep, aangezien ik er met vrijwel niemand over kan praten. Maar toch gaat mijn dank uit naar die mensen die op een opbouwende manier kritiek hebben geleverd, daar zouden veel fokkers wat van kunnen leren.
Inlijsten en boven je bed hangen TS.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:32 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
...lang verhaal...
Get to work!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:32 schreef witte_fantasie het volgende:
Vrouwen peuteren ook in hun neus, laten ook scheten (niet in bijzijn van mannen), hebben elke maand last van de rooie klats, besteden veel te veel tijd aan hun uiterlijk en geven hier vervolgens later al jouw geld aan uit.
Daarom begrijp ik ook niet helemaal wat het probleem van TS is. De dingen die jij opsomt heeft hij allemaal op orde. Als hij interessant genoeg is om gewoon als vriend mee om te gaan dan kan hij gewoon interessant zijn voor een vrouw voor een potentiele relatie. Het komt dan alleen aan op skills, zoals flirten en oogcontact, wat waarschijnlijk belemmert wordt door z'n nervositeit. De enige remedie daarvoor is moed tonen en ervoor gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat mijn vriend aantrekkelijk maakte? Het feit dat hij een leuk leven leidde, met vrienden en vriendinnen, leuke dingen deed, uitging, gezellig en vrolijk was en prettig in de omgang.
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Tjen het volgende:
Ik leidt een redelijk normaal leven, zie er naar eigen meneing redelijk uit heb een leuke bijbaan en ken via school en werk enorm veel mensen en heb genoeg hobbies en bezig heden. Echter dit alles neemt niet weg dat ik er enorm mee zit.
Het antwoord:quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook niet helemaal wat het probleem van TS is. De dingen die jij opsomt heeft hij allemaal op orde. Als hij interessant genoeg is om gewoon als vriend mee om te gaan dan kan hij gewoon interessant zijn voor een vrouw voor een potentiele relatie. Het komt dan alleen aan op skills, zoals flirten en oogcontact, wat waarschijnlijk belemmert wordt door z'n nervositeit. De enige remedie daarvoor is moed tonen en ervoor gaan.
Kan TS wat specifieker op z'n gebrek aan "sociale vaardigheden" ingaan?
[..]
Meneer TS wil een mooie, sociale, populaire vrouw zonder daar iets voor te doenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:59 schreef Tjen het volgende:
Echter al de vrouwen waar ik veliefd op ben geweest tot mijn 24ste waren voor mij onbereikbaar. Noem me shallow maar ben tot nu toe alleen maar verliefd geworden op mooie sociaal onderlegde vrouwen/meiden die zeer goed in de markt liggen bij de meeste mannen. Echter is verliefd worden niet iets waar je bewust voor kiest, maar iets wat je overkomt. Zelf ben ik echter zeer 'incompatible' met vrouwen waardoor al mijn liefdes tot nu toe ver buiten mijn bereik lagen. Met ?incompatible? bedoel ik dat ik de sociale capaciteiten mis om een vrouw voor mij te kunnen winnen.
jezus is deze discussie nu nog gaandequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
Misschien hebben ontzettend veel mensen het genoemde euvel, maar er zijn maar weinig mensen op hun 23e die nog nooit een vriendin hebben gehad of zo'n last hebben van verlegenheid. Dus dat zet je in zo'n geval toch aan het denken.
Volgens mij zijn er best wel veel mensen die dat hebben. Doen alsof je de enige bent is slachtoffergedrag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
Misschien hebben ontzettend veel mensen het genoemde euvel, maar er zijn maar weinig mensen op hun 23e die nog nooit een vriendin hebben gehad of zo'n last hebben van verlegenheid. Dus dat zet je in zo'n geval toch aan het denken.
Die ligt gewoon keihard te pompenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:34 schreef CvB het volgende:
Lijkt erop dat TS de discussie achter zich heeft gelaten![]()
Precies. Als je je "normaal" gedraagt, (dus niet vaker dan anderen achter je computertje zit enzo) en je ziet om je heen dat vrienden en kennissen veel makkelijker een vriendin krijgen en je hebt er evenveel behoefte aan dan is dat objectief gezien gewoon geen positieve situatie. Als dat langer duurt dan een jaartje ofzo verandert denk ik zelfs de grootste optimist nog in een twijfelaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef thewishmaster het volgende:
Ik herken veel in dit verhaal van de TS. Ik heb zelf ook moeite om contact te leggen met leuke meiden. Sinds vorig jaar zit ik er echt heel erg mee dat ik geen vriendin lijk te kunnen krijgen. Van mijn 18e t/m 21e heb ik erg last gehad van puistjes, dus dat kwam mijn zelfvertrouwen niet ten goede. Alleen, nu ik van de puistjes af ben door de medicijnen, lukt het me nog steeds niet bij de meiden. Ik heb wel een aantal pogingen ondernomen, oa via een datingsite, maar uiteindelijk zijn die uitgelopen in mislukkingen. Praatjes als "alles komt goed" en "heb geduld" dragen zeker niet bij aan een positieve kijk op de gang van zaken. Vooral wanneer je ziet dat anderen een vriendin krijgen of zelfs gaan trouwen.
Mooi gesproken; je zegt hier meteen hoe ik er ook over denkt. Hoe goed de hulp ook is van de mensen die je hier proberen te helpen, het komt er bijna altijd op neer dat "de fout" bij jezelf ligt. En dan je weer nadenken, je gaat denken "kan ik er wat aan doen dat ik zo klein ben?", "dat ik ontzettend verlegen ben", dat ik niet interessant overkomt, etc., etc. Kortom volgens vele Fokkers ligt de oorzaak bij jezelf, dat je niet succesvol bij vrouwen bent of juist wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik TS kan helpen, maar ik erger me gewoon aan de kortzichtigheid van een aantal moraalridders in dit topic.
Ja, er zijn ongetwijfeld mensen die teveel thuiszitten, die te weinig moeite doen of die teveel met zichzelf bezig zijn.
Maar ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die helemaal niks fout doen, die helaas de pech hebben dat hun karakter/uiterlijk/uitstraling/manier van bewegen/manier van praten gewoon niet in de smaak valt bij de andere sexe.
Het leven is oneerlijk, maar sommige moraalridders doen helaas liever alsof ze hun successen in de liefde te danken hebben aan een betere houding dan mensen als TS. Terwijl ze hun aantrekkingskracht bij het andere geslacht in werkelijkheid te danken hebben aan een mooi uiterlijk en een opgewekte uitstraling.
Waarbij die opgewekte uitstraling te danken is aan een relatief zorgenloos leventje. Tja, dan is het natuurlijk makkelijk praten.
Vraagje: heb jij wel eens geneukt of gezoend met een vrouw? En was dat met een beterdangemiddelde aantrekkelijke vrouw (ofwel niet superugly waar zelfs mn hamsters niet bovenop zouden springen)quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:50 schreef GambitRS2 het volgende:
Ach, misschien dat je de belangrijkste factor gewoon mist... vertrouwen. Vertrouw erop dat het goed komt en je hebt de eerste stap gezet.
Een mens leeft, zeg maar, 90 jaar. In die tijd is de kans dat je nooit zult neuken zeer laag. Je kan helaas net die ene zijnMaar waarschijnlijk? Nee.
En.... serieus, je moet eerst open staan voor een relatie. En dat wil gelijk zeggen dat je jezelf accepteerd en jezelf ziet als goed 'relatiemateriaal'. Verder kan je veel op internet met meisjes in contact proberen te komen. Wie weet, als je maar vaak genoeg date, komt het er ooit wel van. Ga op sporten met relatief veel meisjes (tennis? hockey? dansen? (dansen is trouwens een hele goede, dan moet je wel close bij meisjes zijn)). Ga dingen doen die je leuk vind en nodig meisjes mee uit.... en maak er gewoon een leuke dag van. Zie het allemaal als een spel, sluit je gevoelens voor meisjes even uit en trek de stoute schoenen aan. Probeer zo ver te komen als je kan, en dan elke keer een stapje verder
![]()
En anders is er altijd nog GBH en een donkere kelderkamer
Hey GUESS WHAT!?!?!? Misschien zijn we ook wel "slachtoffers"! In dit geval slachtoffers van de Westerse maatschappijquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:05 schreef Vivi het volgende:
Je wilt niet alleen niet openstaan voor wat anderen te melden hebben en zit vastgeroest in je eigen slachtoffergedrag, maar je bent ook nog eens een onaangenaam personage
Hey! Ga jij eens heel snel deaudt. Verplaats je is in een ander. Oh nee, wacht, ik heb al een vrouw en een dochter en heb dus al geneukt, gezoend, en liefde gekend in mn leven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat klopt, je bent heel erg speciaal dat jij en enkel jij alleen 'begrip' kunt hebben voor je eigen situatie...![]()
Inderdaad, ieder ander mens die niet precies zoals jij in die uitzichtloze put zit en daar lekker blijft rondhangen, zal van iemand als jou gewoon zeggen: "Wat een zeikerd, die moet gewoon eens een fikse trap onder zn reet krijgen en ophouden met miepen"..
Maar enkel mensen die precies hetzelfde ook ervaren, weten hoe verschrikkelijk moejeluk je het hebt....
Die "gezonde trap onder je reet" is natuurlijk iets waarop je je helemaal nog niet voorbereid hebt en die je niet eerst vooraf een beetje ingeplant hebt en uitgedacht welke consequenties daaraan kunnen zitten; en alle 'als'-en en 'maar'-en afgewogen ...
nee, laten we dat idd maar niet doen, je moet gewoon lekker jezelf blijven beklagen en je erg zielig blijven vinden en er vooral niks aan doen, dat is idd het beste![]()
oja: *kuffel* *kroel*![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik heb niet al je posts doorgelezen, maar ben je aziatisch van afkomst? Dat kan namelijk ook aan je succes/falen liggen. Aziatische mannen zijn nu eenmaal niet zo pppulair bij de Hollandsche Dames vanwege hun meestal geringe lichaamslengte en hun terughoudendheid tegenover vrouwen. (daarentegen wel verstandiger dan de gemiddelde Hollandsche Man die alleen neulen-huisje-boompje-beestje wilt)
Jij kunt een clubje oprichten met a-child-in-chainsquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dat de schuld bij de vrouwen ligt? Dat de maatschappij zulke hoge eisen stelt aan "de man", dat de vrouwen hier ook zo over gaan denken en bewust of onbewust naar gaan handelen in real life? Ik weet eigenlijk vrijwel zeker van wel.
dan moet je daar ook vooral naar handelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Maar kan het niet zo zijn dat de rollen juist omgedraaid zijn? Dat de schuld bij de vrouwen ligt? Dat de maatschappij zulke hoge eisen stelt aan "de man", dat de vrouwen hier ook zo over gaan denken en bewust of onbewust naar gaan handelen in real life? Ik weet eigenlijk vrijwel zeker van wel.
ik ben een oerhollandsche man van geringe lengte en redelijk terughouden tegenover vrouwen geweest. althans inzake relaties. of aziatische mannen verstandiger zijn dat weet ik niet. hun iq schijnt gemiddeld wat hoger te liggen, geen idee wat betreft eq.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Aziatische mannen zijn nu eenmaal niet zo pppulair bij de Hollandsche Dames vanwege hun meestal geringe lichaamslengte en hun terughoudendheid tegenover vrouwen. (daarentegen wel verstandiger dan de gemiddelde Hollandsche Man die alleen neulen-huisje-boompje-beestje wilt)
Je zegt dat je niet ingaat op alle zinnige posts met tips en hints hoe je wél vrouwen kunt benaderen, omdat je zegt dit al sinds je 20e te doen. Je bent blind voor alle hints die wij je geven waar je constructief wél mee aan de slag kunt gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef Tjen het volgende:
Ja ik ben er weer, heb alles gelezen en er zitten een paar zeer interessante posts tussen. Zeker Rebel6 zijn begrip van de situatie vind ik bewonderenswaardig.
BTW ik heb lang nagedacht of ik het geen hieronder wel zou moeten typen. Heb besloten het toch maar te doen om een paar fokkers een beter inzicht te geven waarom ik het allemaal zo hopeloos inzie. En natuurlijk dat dit forum gelukkig volledig anoniem is (I hope).
De reden waarom ik niet in ga op de posts die in de trant zijn van: 'Kom van je luie reed af, stop met slachtoffer rol spelen, stop met zelf medelijden', is omdat ik dit al probeer vol te houden sinds mijn 20 want ja op mijn 20 had ik al het gevoel incompetent te zijn op het gebied van vrouwen. Dit gevoel heb ik niet nu opeens op mijn 25ste gekregen uit het niets.
Ik zal wat dieper ingaan op het feit waarom ik het wil opgeven/denk dat er geen oplossing is. Let wel op, het is voor mij zeer moeilijk om nauwkeurig de vinger op de zere plek te leggen, aangezien ik niet precies de zere plek kan aanwijzen.
Buiten het feit dat ik mezelf als sociaal capabel beschouw (mede omdat mijn baas me 'gepromoveerd' heeft tot een leiding gevende functie op de werkvloer) en redelijk goede normale gesprekken kan voeren en redelijk snel 'vrienden' maak op werk als bij de studie. Toch gaat het op het gebied van vrouwen finaal mis.
Om het even kort en simpel uit te leggen, ik vind het zeer moeilijk om affectie te tonen. Als ik dan ooit aandacht van een vrouw krijg die mij probeert te benaderen, dan klap ik dicht. Klinkt vreemd hè, ik wil niets liever in het leven dan een relatie, echter zodra puntje bij paaltje komt knijp ik eruit. Dit 'eruit knijpen' is iets waar ik zo vaak over heb nagedacht, maar ik krijg het maar niet uit mijn systeem. Keer op keer herhaalt het proces zich, het lijkt wel of ik er zelf geen invloed op heb. Heb ook nooit gedurfd een meisje te vertellen dat ik haar leuk vind, of iemand aangesproken bij het uitgaan bang om iemand te laten zien dat ik haar leuk vind. (behalve die keren dat ik goed zat was, maar dat was meer de alcohol die sprak)
Dit is wat ik bedoel met 'incompatibel' in mijn openingspost. Ik was er in eerste instantie liever niet op ingegaan omdat ik dit psychologisch proces zeer moeilijk onder woorden vind te brengen en hetgeen wat ik hierboven beschrijf ook niet een volledige beschrijving ervan is.
De oorzaak hiervan weet ik niet, ik denk dat ik ermee geboren ben. Ook ben ik seksueel misbruikt in mijn jeugd, maar ik weet niet of ik hiermee direct een causaal verband kan trekken. Heb het misbruik al lang achter me gelaten. Mijn start post was dan ook niet bedoeld voor tips hoe ik wel aan de vrouw moest komen, of manieren die mij zouden kunnen helpen. Het was meer bedoeld om te zien of ook andere mensen in dergelijke situatie zitten en hoe zij ermee leren omgaan. Hoewel ieder natuurlijk zijn eigen oorzaken/reden heeft Want dat is eigenlijk wat ik dus wil, ermee leren omgaan.
Nu zullen er wel weer een paar reacties komen dat ik naar een psycholoog zou moeten gaan. Dit zal ik nooit doen. Ik schaam me veels ter erg om dit verhaal ooit persoonlijk aan iemand te vertellen. Verder geloof ik ook niet dat deze mij kan helpen, mezelf heb ik al meer dan genoeg geanalyseerd zoals jullie weten en daar schiet ik ook niet veel mee op.
Tjah deze post is toch wel een erg psychologisch verhaaltje geworden.
als je denkt dat je hierdoor medelijden gaat opwekkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef Tjen het volgende:
Tjah deze post is toch wel een erg psychologisch verhaaltje geworden.
Quoted for truth!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je denkt dat je hierdoor medelijden gaat opwekken. Je wordt pathetischer en pathetischer, en je gaat alleen maar in op posts die je willen volgen in je triest verhaaltje
jouw tijd komt nog, als je 30-40 bent en ze je nog steeds jonger schattenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik heb altijd een babyface gehad, nog steeds en dat heeft me van mn 16de tot mn 22ste heel erg dwars gezeten. Altijd mensen die me 3 tot 5 jaar jonger inschatten, dat is echt niet leuk. Vooral als vrouwen dat ook doen, niet veel vrouwen op die leeftijd staan open voor een jonger iemand.
jij bent engquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey! Ga jij eens heel snel deaudt. Verplaats je is in een ander. Oh nee, wacht, ik heb al een vrouw en een dochter en heb dus al geneukt, gezoend, en liefde gekend in mn leven.M.a.w. je hebt geen enkele recht tot spreken.
Gast, je hebt werkelijk totaal nul (0) verstand hoe je het beste uit je leven kan halen. In plaats daarvan geef je de schuld alleen maar aan anderen. Zelfs aan vrouwen in het algemeen. Lekker makkelijk en als je anderen daarmee niet in de weg zit, vooral blijven doen, wordt je erg gelukkig van man!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mooi gesproken; je zegt hier meteen hoe ik er ook over denkt. Hoe goed de hulp ook is van de mensen die je hier proberen te helpen, het komt er bijna altijd op neer dat "de fout" bij jezelf ligt. En dan je weer nadenken, je gaat denken "kan ik er wat aan doen dat ik zo klein ben?", "dat ik ontzettend verlegen ben", dat ik niet interessant overkomt, etc., etc. Kortom volgens vele Fokkers ligt de oorzaak bij jezelf, dat je niet succesvol bij vrouwen bent of juist wel.
Maar kan het niet zo zijn dat de rollen juist omgedraaid zijn? Dat de schuld bij de vrouwen ligt? Dat de maatschappij zulke hoge eisen stelt aan "de man", dat de vrouwen hier ook zo over gaan denken en bewust of onbewust naar gaan handelen in real life? Ik weet eigenlijk vrijwel zeker van wel.
Dit soort dingen kosten alleen frustraties omdat je het NIET kan beinvloeden. Dat vind ik het ergste van alles. Je leven is binnen 100 jaar voorbij, je zit nu op 23% van je leven (grofweg bij mij het geval). Wat doe je er mee, en wat heb je tot nu toe al gedaan m.b.t. vrouwen en liefde. In mijn geval: jack-shit, ofwel helemaal niets.who knows....
Het is niet een kwestie van niet willen, maar niet kunnen in dit soort situaties.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:08 schreef Nexie het volgende:
Moeilijk om te helpen als mensen niet luisteren / geholpen willen worden
Uiteindelijk zal de TS het toch zelf moeten doen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van niet willen, maar niet kunnen in dit soort situaties.
Al 25 jaar vrijgezel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Tjen het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de TS het toch zelf moeten doen..
Ik heb al je posts in dit topic gelezen. En je komt, sorry dat ik het zeg, mij nogal wereldvreemd over.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:59 schreef Tjen het volgende:
Attention!!!!! Het volgende lange verhaal is waarschijnlijk alleen interessant als je jezelf een beetje kunt vinden in de topic titel.
Ik ben een jonge man van 25 jaar en heb dus zoals de topictitel al zegt nog nooit enige vorm van liefde mogen ervaren. Ik had tot mijn 24 zelfs nog nooit seks gehad. 1 van mijn normen en waarden was dat de eerste keer zou moeten gebeuren met iemand waar ik van hield. Echter al de vrouwen waar ik veliefd op ben geweest tot mijn 24ste waren voor mij onbereikbaar. Noem me shallow maar ben tot nu toe alleen maar verliefd geworden op mooie sociaal onderlegde vrouwen/meiden die zeer goed in de markt liggen bij de meeste mannen. Echter is verliefd worden niet iets waar je bewust voor kiest, maar iets wat je overkomt. Zelf ben ik echter zeer 'incompatible' met vrouwen waardoor al mijn liefdes tot nu toe ver buiten mijn bereik lagen. Met ‘incompatible’ bedoel ik dat ik de sociale capaciteiten mis om een vrouw voor mij te kunnen winnen.
Echter heb ik op mijn 24ste een punt bereikt dat ik het maagd zijn goed zat was en besloten had mijn normen en waarden te laten vallen en seks te hebben met de eerste beste gewillige dame die op mijn pad terecht zou komen. Een avondje uit, veel alcohol en verstand op nul en het was gebeurd, in eerste instantie viel er een enorme (maatschappelijke) last van mijn rug dat ik niet meer behoorde tot de 'maagden'. Echter de keerzijde was toch dat ik het gevoel had iets moois weggegooid te hebben aan iemand waar ik absoluut geen gevoelens voor had. Dit gebeuren heeft me doen beseffen dat seks zonder liefde voor mij vrijwel betekenloos is en zeer zeker geen oplossing voor mijn probleem
Ik ben nu oud genoeg om mezelf goed in te schatten, en ben me dus zeer bewust dat ik een vrij zekere toekomst tegemoet ga zonder liefde. Dit vooruitzocht stemt mij zeer somber. Tuurlijk probeer ik mijn gedachten te focussen op andere dingen in het leven. Ben bijna klaar met studeren en heb op gebied van carriere kansen een mooie toekomst tegemoet. Echter wordt dit zwaar overschaduwt door mijn gemis aan liefde. Zo erg zelfs dat ik weinig nut meer in het leven zie. Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.
Maar ja hoe nu verder te gaan, leef het leven nu dag bij dag en soms gaat het een tijdje goed. Echter zijn het de kleine dingetjes om mijn heen die kunnen zorgen voor een enorme geestelijke terugval. Paartjes op straat vrienden die een vriendin krijgen of gaan samen wonen. Al deze dingen doen mij herinneren wat voor loser ik wel niet ben op het gebied van liefde. Ik weet zeker dat hier op fok mensen zijn die een soort dergelijke situatie zitten. In mijn omgeving ken ik een paar gasten die volgens mij ook in een dergelijke situatie verkeren, echter durf ik niet met hun over deze kwestie te praten aangezien ik me er erg voor schaam.
Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.
Ach ja het zijn slechts een paar opties waarvan ik denk hoe andere mannen het zouden kunnen 'overleven'.
Ik ben zeer benieuwd of er mannen zijn die zich hierin herkennen en hoe zei hiermee omgaan in het leven.
Wat verwacht je. Een mentaliteitsverandering van alle vrouwen op aarde?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Heel goed geschreven trouwens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:32 schreef witte_fantasie het volgende:
Dude, zorg voor meer vrouwen in je omgeving, niet als potentieel relatiemateriaal, maar als vrienden. Hierdoor raak je wat meer vertrouwd met het vrouwelijk geslacht. Dit heeft in mijn geval in ieder geval geholpen. Op een gegeven moment voel je je vrijer in het bijzijn van vrouwen en ben je meer “jezelf”. Je gaat op een gegeven moment snappen hoe vrouwen denken, namelijk dat ze van chocola houden, ze zwijmelen bij het zien van een bos rozen etc etc. Hierdoor zul je op den duur zonder dat je het zelf beseft je eerste date maken en de rest vul je zelf maar in. Pubers van 16 beseffen dit en zijn voor hun 20e veranderd in jouw ogen als “players”. Jij bent 25 en hebt dus wat in te halen. Ik zou maar snel aan het werk gaan, voordat je alweer 30 bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |