abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51522729
Attention!!!!! Het volgende lange verhaal is waarschijnlijk alleen interessant als je jezelf een beetje kunt vinden in de topic titel.

Ik ben een jonge man van 25 jaar en heb dus zoals de topictitel al zegt nog nooit enige vorm van liefde mogen ervaren. Ik had tot mijn 24 zelfs nog nooit seks gehad. 1 van mijn normen en waarden was dat de eerste keer zou moeten gebeuren met iemand waar ik van hield. Echter al de vrouwen waar ik veliefd op ben geweest tot mijn 24ste waren voor mij onbereikbaar. Noem me shallow maar ben tot nu toe alleen maar verliefd geworden op mooie sociaal onderlegde vrouwen/meiden die zeer goed in de markt liggen bij de meeste mannen. Echter is verliefd worden niet iets waar je bewust voor kiest, maar iets wat je overkomt. Zelf ben ik echter zeer 'incompatible' met vrouwen waardoor al mijn liefdes tot nu toe ver buiten mijn bereik lagen. Met ‘incompatible’ bedoel ik dat ik de sociale capaciteiten mis om een vrouw voor mij te kunnen winnen.

Echter heb ik op mijn 24ste een punt bereikt dat ik het maagd zijn goed zat was en besloten had mijn normen en waarden te laten vallen en seks te hebben met de eerste beste gewillige dame die op mijn pad terecht zou komen. Een avondje uit, veel alcohol en verstand op nul en het was gebeurd, in eerste instantie viel er een enorme (maatschappelijke) last van mijn rug dat ik niet meer behoorde tot de 'maagden'. Echter de keerzijde was toch dat ik het gevoel had iets moois weggegooid te hebben aan iemand waar ik absoluut geen gevoelens voor had. Dit gebeuren heeft me doen beseffen dat seks zonder liefde voor mij vrijwel betekenloos is en zeer zeker geen oplossing voor mijn probleem

Ik ben nu oud genoeg om mezelf goed in te schatten, en ben me dus zeer bewust dat ik een vrij zekere toekomst tegemoet ga zonder liefde. Dit vooruitzocht stemt mij zeer somber. Tuurlijk probeer ik mijn gedachten te focussen op andere dingen in het leven. Ben bijna klaar met studeren en heb op gebied van carriere kansen een mooie toekomst tegemoet. Echter wordt dit zwaar overschaduwt door mijn gemis aan liefde. Zo erg zelfs dat ik weinig nut meer in het leven zie. Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.

Maar ja hoe nu verder te gaan, leef het leven nu dag bij dag en soms gaat het een tijdje goed. Echter zijn het de kleine dingetjes om mijn heen die kunnen zorgen voor een enorme geestelijke terugval. Paartjes op straat vrienden die een vriendin krijgen of gaan samen wonen. Al deze dingen doen mij herinneren wat voor loser ik wel niet ben op het gebied van liefde. Ik weet zeker dat hier op fok mensen zijn die een soort dergelijke situatie zitten. In mijn omgeving ken ik een paar gasten die volgens mij ook in een dergelijke situatie verkeren, echter durf ik niet met hun over deze kwestie te praten aangezien ik me er erg voor schaam.

Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.

Ach ja het zijn slechts een paar opties waarvan ik denk hoe andere mannen het zouden kunnen 'overleven'.
Ik ben zeer benieuwd of er mannen zijn die zich hierin herkennen en hoe zei hiermee omgaan in het leven.
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_51522812
hilarisch

hoe kan je nu zeker weten dat je en leven zonder liefde tegemoet gaat. Heb je een glazen bol of zo.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51522942
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51522957
Ok dat weet ik niet 100% zeker echter de levenservaring tot nu toe geeft me toch het gevoel dat dit toch zeer zeker in de buurt van de 99% ligt.
Nee tuurlijk weet ik het niet zeker, maar ben me zeer bweust van mijn capaciteiten en het verleden zegt toch ook wel iets over je kansen voor de toekomst.
pi_51522978
Waarom zo negatief ?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_51523044
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:08:34 #7
167923 appelsjap
All the above
pi_51523051
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
idd
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_51523067
E: je hebt geen levenservaring en je komt de ware heus nog wel tegen.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:09:50 #9
167923 appelsjap
All the above
pi_51523098
Op elk potje past een deksel
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:11:21 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_51523156
Z. Ophouden zoveel te rationaliseren en alle voors en tegen af te wegen, omdat het alfabet natuurlijk maar 26 letters heeft, en je zal altijd zien dat de 27e afweging jke leven wel eens compleet zou kunnen omgooien.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 16 juli 2007 @ 15:13:00 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51523236
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef appelsjap het volgende:
Op elk potje past een deksel
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 16 juli 2007 @ 15:13:46 #12
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51523269
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Tjen het volgende:

[..]

Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.
Komop zeg tenzij je alleen maar op filmsterren ofzo verliefd wordt moet er toch wel 1 tussenzitten die jou ook leuk vind....
  maandag 16 juli 2007 @ 15:17:30 #13
167923 appelsjap
All the above
pi_51523412
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef KarlNoten het volgende:

[..]

Je hoeft niet te doen alsof je 'm begrijpt als dat duidelijk niet zo is hoor

ik doe niet alsof ik em begrijp
pi_51523480
Maarre, dat vrouwtje wat je geneukt had, toen had je 1x geen normen en waarden. Toen had je gelijk succes. Dus doe dat eens wat meer, maar niet gelijk neucken, maar gewoon die normen en waarden een aantal tanden lager.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:20:46 #15
172358 oddman
Introspecteur
pi_51523507
Tragisch, tragisch.

Verschillende opties:
1) vrede hebben met een cynisch wereldbeeld waarin ware liefde niet bestaat (en 't is maar de vraag of dat het doet en áls dat het doet is het maar voor een overweldigende minderheid werkelijkheid dus jij bent niet zielig);
2) jezelf verbeteren, er achter komen dat ware liefde niet bestaat, een 'leuk genoege' vriendin krijgen waar je gelukkif mee bent, je bent niet zielig;
3) monnik worden en verliefd worden op den Heer.
Dan ben je wel erg zielig.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51523645
Ook handig om te onthouden: geen sex <> geen liefde ontvangen.
pi_51523730
Wat voor "sociale capaciteiten" mis je eigenlijk naar jouw zeggen?
pi_51523888
Haha de meeste reactie tot nu toe had ik wel verwacht, van elk potje past een deksel en het komst wel geod en liefde is niet zo belangrijk. Ik denk dat het makkeijk praten is als je zelf niet in een dergelijke sitautie zit. Net zoals het makkeijk is te oordelen over het midden oosten conflict zonder er zelf in te zitten. (beetje scheve vergelijking maar you get the point)

Over jezelf verbeter, tjah dat is waar ik continue naar streef maar blijkbaar niet (voldoende) in gelsaagd ben. Echter het continue proberen mijzelf te verbeteren hopend dat het nut zal hebben is een zware weg. Misschien is opgeven wel makkelijker dan hopen dat het ooit goed komt.
pi_51523958
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff

maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
pi_51524248
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef addictivebeat het volgende:
Wat voor "sociale capaciteiten" mis je eigenlijk naar jouw zeggen?
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.

Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
pi_51524312
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff

maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!
pi_51524335
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Tjen het volgende:

Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!
en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?
  maandag 16 juli 2007 @ 15:43:31 #23
172358 oddman
Introspecteur
pi_51524352
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef Tjen het volgende:
Haha de meeste reactie tot nu toe had ik wel verwacht, van elk potje past een deksel en het komst wel geod en liefde is niet zo belangrijk. Ik denk dat het makkeijk praten is als je zelf niet in een dergelijke sitautie zit. Net zoals het makkeijk is te oordelen over het midden oosten conflict zonder er zelf in te zitten. (beetje scheve vergelijking maar you get the point)

Over jezelf verbeter, tjah dat is waar ik continue naar streef maar blijkbaar niet (voldoende) in gelsaagd ben. Echter het continue proberen mijzelf te verbeteren hopend dat het nut zal hebben is een zware weg. Misschien is opgeven wel makkelijker dan hopen dat het ooit goed komt.
Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?
Is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat er mensen zijn die er wèl mee om weten te gaan?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51524368
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:

[..]

Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.

Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51524511
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.

[afbeelding]
Tjah ik beweer ook niet dat ik uniek ben, of wel??? Het was slechts een antwoord op de vraag waarom ik mezelf als sociaal in Incapabel zie pfff
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 15:48:48 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51524541
Man zit toch niet zo te huilen als een 14 jarig kindje. De reden dat je niet 'klikt' met de vrouwen waar je op valt is dat ze ruiken dat je zo'n ongelooflijke zeikhuilie bent. Als je eens wat positief zou denken en écht zou denken 'fuck it, ik ga ervoor' dan lukt het ook wel. Zolang je blijft janken als een bitch zonder teddybeer, gaat het in elk geval niet werken.
pi_51524560
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[afbeelding]
Precies
Hier een van je lotgenoten : Het ontwijken-van-megamooie-vrouwen-syndroom (OVMV-syndroom)
pi_51524582
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef oddman het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?
Is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat er mensen zijn die er wèl mee om weten te gaan?
Ehm dat was eigenlijk de reden venr mijn startpost, om te horen hoe deze mensen erover denken. Of is het gewoon iets waar je liever niet over wil praten omdat het te gevoeliig ligt. Dat mag maar waarom val je mij dan aan?
pi_51524656
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?
Is dat een retorische vraag of moet ik gaan raden?
pi_51524763
quote:
Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.
Even afgezien dat je moet stoppen zo melodramatisch te doen, moet je bij het begin beginnen. Volgens mij weet je alleen nog niet waar dat is. Je zegt dat je het moeilijk vindt een gesprek aan te knopen met een meisje. Hoe komt dat dan? Durf je geen initiatief te nemen? Durf je geen verantwoordelijkheid te nemen? Heb je een negatief zelfbeeld? Bedenk eens welke van de drie je het meest aanspreekt en ga daar eens mee aan de slag. Dan zul je vanzelf zien dat de de andere twee ook beter gaan.

BTW, je bovenstaande "oplossingen" doen suggeren dat je geen verantwoordelijkheid durft te nemen, maar mijn glazen bol is niet zo ontwikkeld als de jouwe .

BTW2, het feit dat je moeilijk de vinger op de zere plek kunt leggen, en dat je het afschuift op "sociale capaciteiten" (om maar iets uber breeds te noemen), geeft ook al aan dat je niet echt verantwoordelijkheid neemt voor je eigen situatie. Plus het getuigt niet van uberhaupt WILLEN veranderen.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:57:02 #31
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51524818
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:

[..]

haha, dat is allemaal niet zo bjizonder hoor. dat hebben héééél veel jongens, en meiden ook natuurlijk. ik heb best wat zelfvertrouwen, maar soms....

maar dat is echt niet erg, dat vinden vrouwen geil!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_51524885
Het is niet zo heel gek dat je geen vriendin hebt hè? Je bent nou niet bepaald een feestje om mee om te gaan als ik het zo lees. .

Die 'oplossingen' ook van je. Pffff, zelfmoord is geen optie, dus plannen we maar alvast een kutleven.

Dude, get a grip!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 16 juli 2007 @ 16:10:57 #33
172358 oddman
Introspecteur
pi_51525208
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef MUUS het volgende:
Het is niet zo heel gek dat je geen vriendin hebt hè? Je bent nou niet bepaald een feestje om mee om te gaan als ik het zo lees. .

Die 'oplossingen' ook van je. Pffff, zelfmoord is geen optie, dus plannen we maar alvast een kutleven.

Dude, get a grip!
Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?
Beschouw jezelf als gewaarschuwd, anders moet ik onoirbare voorstellen gaan doen.
- Bertrand Russell
pi_51525309
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Maar zoals ik zei ik ben wat te voorbarig geweest.
pi_51525319
quote:
Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.
Je pleegt geen zelfmoord omdat je liefde voelt voor diegene om je heen? Dan leef je geeneens voor jezelf, maar voor de mensen om je heen. Je hebt nergens een sociale verplichting om te leven, hoor.

Durf eens verantwoordelijkheid te nemen voor wie je bent en wat je doet. Ooit eens van self-fulfilling prophecy gehoord? Jouw toekomstbeeld heeft er wel wat van weg.
pi_51525345
Ik teken ervoor

heer-lijk
pi_51525348
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
de fatalistische slachtofferrol bevalt je anders wel prima, hé
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 16:16:41 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51525408
quote:
Oh. Maar vertel er dan even bij dat je liever alleen reacties wil lezen die in jouw denkstraatje passen, ipv dat er ook reacties komen van mensen die misschien wel ervaring hebben en weten wat je fout doet. Maar laten we vooral elkaar in een theekransje je louter positieve knuffels geven . Dan red je het wel.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:18:29 #39
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51525466
Je bent 25. Zeur niet zo. Je komt vanzelf wel wat tegen. En het kan geen kwaad om tot die tijd wat meer lol in je leven te hebben. Klaar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_51525538
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef oddman het volgende:

[..]

Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?
Beschouw jezelf als gewaarschuwd, anders moet ik onoirbare voorstellen gaan doen.
Ik voel me enorm gewaarschuwd.

Let op!
quote:
Nee, je had liever mensen gehad die met je mee zouden gaan zitten huilen. Lekker met z'n allen kwijnen en je neus snuiten in de mouwen van iemand anders. Heerlijk, samen plannen bedenken waardoor het allemaal nóg treuriger wordt. Daar knap je van op! Daar wordt het leven leuker van!

.

Jij MOET juist een schop onder je aars krijgen! Hard en snel.
Kappen met dat zelfmedelijden, want dit is niet normaal.
Ik leg me er maar bij neer dat ik nooit iemand zal ontmoeten... blablabla.... wat zal ik eens gaan doen.... me kut voelen of me nóg kutter voelen.... blablabla.

Je bent 25, DOE NORMAAL!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51525589
quote:
volgens mij vind jij vooral jezelf zielig

je leven is zinloos zonder liefde, en die liefde ga jij idd nooit vinden, dus het is slechts een kwestie van je tijd uitzitten dan, maar ms kun je je , juist als je niet afgeleid wordt door liefde en liefdes, je inzetten voor de minder bedeelde mens, vertrek naar een warm exotisch maar lekker arm land en ga babietjes redden van een wisse hongersdood of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 16:24:30 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51525686
Groetjes van het R&P ervaringspanel.

Groetjes,

Krea.
pi_51526412
Zoals anderen al hebben gezegd: blijf zo negatief en je blijft ook alleen. Wat je uitstoot trek je ook aan.

Verplaats je maar eens in een vrouw. Zou jij als vrouw een wegkwijnende nerd willen hebben die klaagt over het feit dat hij incompatible is met vrouwen en om de paar zinnen het vreselijke woord "echter" gebruikt?

Als ik een vrouw was geweest zou ik hard, maar dan ook heel erg hard wegrennen.
En spot niet met zelfmoord, want er zijn genoeg mensen die om ergere redenen hebben zitten krassen.

Zo, en dan nu een tip: drink een biertje, relax en ga lachend het leven door.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:49:19 #44
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51526504
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Zo, en dan nu een tip: drink een biertje, relax en ga lachend het leven door.
Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....
pi_51526572
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
  maandag 16 juli 2007 @ 16:53:06 #46
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_51526624
Zie het van de zonzijde: het niet hebben van een relatie bespaart je in veel gevallen een financiële strop.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  maandag 16 juli 2007 @ 16:55:53 #47
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51526715
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:

[..]

Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.
pi_51526933
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:

[..]

doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)

en tjen ik herken uw positie. Je benaderd het te rationeel. Als je rationeel voortdenkt, probeer dan eens te denken aan waarom je eigenlijk liefde zoekt ? denk je dat je rationeel gezien zoveel beter af gaat zijn ?

ik probeer er vanavond nog even op terug te komen, zit op men werk. (geen tijd dus ,-))
  maandag 16 juli 2007 @ 17:04:48 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51526979
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Als je er op blijft concentreren en blijft stressen niet nee. Wel als je gewoon lekker positief je eigen leven lijdt. Dan zul je zien dat je ook eerder een chick scoort.

Huilies zijn niet aantrekkelijk namelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_51527014
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En daarom krijg je er dus geen.

Die mogelijke vriendin wil oa. met je kunnen lachen, laat zien dat ze dat met jou kan!
Verdoe je tijd niet met gezeur, daarmee stoot je alleen maar mensen af, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

En ook niet op zoek gaan. De beste manier om iemand te vinden is door jezelf veel te laten zien op lokaties met veel leuke vrouwen, en daar.. juist, leuk te doen. Dat kan in een cafe, een discotheek, of als je er teveel tijd in wil stoppen: een datingsite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')