Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
iddquote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
Komop zeg tenzij je alleen maar op filmsterren ofzo verliefd wordt moet er toch wel 1 tussenzitten die jou ook leuk vind....quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Tjen het volgende:
[..]
Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef KarlNoten het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof je 'm begrijpt als dat duidelijk niet zo is hoor
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef addictivebeat het volgende:
Wat voor "sociale capaciteiten" mis je eigenlijk naar jouw zeggen?
Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff
maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Tjen het volgende:
Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!
Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef Tjen het volgende:
Haha de meeste reactie tot nu toe had ik wel verwacht, van elk potje past een deksel en het komst wel geod en liefde is niet zo belangrijk. Ik denk dat het makkeijk praten is als je zelf niet in een dergelijke sitautie zit. Net zoals het makkeijk is te oordelen over het midden oosten conflict zonder er zelf in te zitten. (beetje scheve vergelijking maar you get the point)
Over jezelf verbeter, tjah dat is waar ik continue naar streef maar blijkbaar niet (voldoende) in gelsaagd ben. Echter het continue proberen mijzelf te verbeteren hopend dat het nut zal hebben is een zware weg. Misschien is opgeven wel makkelijker dan hopen dat het ooit goed komt.
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:
[..]
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.
Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
Tjah ik beweer ook niet dat ik uniek ben, of wel??? Het was slechts een antwoord op de vraag waarom ik mezelf als sociaal in Incapabel zie pfffquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.
[afbeelding]
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.
[afbeelding]
Ehm dat was eigenlijk de reden venr mijn startpost, om te horen hoe deze mensen erover denken. Of is het gewoon iets waar je liever niet over wil praten omdat het te gevoeliig ligt. Dat mag maar waarom val je mij dan aan?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef oddman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?
Is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat er mensen zijn die er wèl mee om weten te gaan?
Is dat een retorische vraag of moet ik gaan raden?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?
Even afgezien dat je moet stoppen zo melodramatisch te doen, moet je bij het begin beginnen. Volgens mij weet je alleen nog niet waar dat is. Je zegt dat je het moeilijk vindt een gesprek aan te knopen met een meisje. Hoe komt dat dan? Durf je geen initiatief te nemen? Durf je geen verantwoordelijkheid te nemen? Heb je een negatief zelfbeeld? Bedenk eens welke van de drie je het meest aanspreekt en ga daar eens mee aan de slag. Dan zul je vanzelf zien dat de de andere twee ook beter gaan.quote:Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.
haha, dat is allemaal niet zo bjizonder hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:
[..]
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.
Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef MUUS het volgende:
Het is niet zo heel gek dat je geen vriendin hebt hè? Je bent nou niet bepaald een feestje om mee om te gaan als ik het zo lees..
Die 'oplossingen' ook van je. Pffff, zelfmoord is geen optie, dus plannen we maar alvast een kutleven.
Dude, get a grip!
Je pleegt geen zelfmoord omdat je liefde voelt voor diegene om je heen?quote:Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.
de fatalistische slachtofferrol bevalt je anders wel prima, héquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Maar zoals ik zei ik ben wat te voorbarig geweest.
Oh. Maar vertel er dan even bij dat je liever alleen reacties wil lezen die in jouw denkstraatje passen, ipv dat er ook reacties komen van mensen die misschien wel ervaring hebben en weten wat je fout doet. Maar laten we vooral elkaar in een theekransje je louterquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Ik voel me enorm gewaarschuwd.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef oddman het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?
Beschouw jezelf als gewaarschuwd, anders moet ik onoirbare voorstellen gaan doen.
Nee, je had liever mensen gehad die met je mee zouden gaan zitten huilen. Lekker met z'n allen kwijnen en je neus snuiten in de mouwen van iemand anders. Heerlijk, samen plannen bedenken waardoor het allemaal nóg treuriger wordt. Daar knap je van op! Daar wordt het leven leuker van!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
volgens mij vind jij vooral jezelf zieligquote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....quote:Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Zo, en dan nu een tip: drink een biertje, relax en ga lachend het leven door.
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
Als je er op blijft concentreren en blijft stressen niet nee. Wel als je gewoon lekker positief je eigen leven lijdt. Dan zul je zien dat je ook eerder een chick scoort.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.
En daarom krijg je er dus geen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |