abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51522729
Attention!!!!! Het volgende lange verhaal is waarschijnlijk alleen interessant als je jezelf een beetje kunt vinden in de topic titel.

Ik ben een jonge man van 25 jaar en heb dus zoals de topictitel al zegt nog nooit enige vorm van liefde mogen ervaren. Ik had tot mijn 24 zelfs nog nooit seks gehad. 1 van mijn normen en waarden was dat de eerste keer zou moeten gebeuren met iemand waar ik van hield. Echter al de vrouwen waar ik veliefd op ben geweest tot mijn 24ste waren voor mij onbereikbaar. Noem me shallow maar ben tot nu toe alleen maar verliefd geworden op mooie sociaal onderlegde vrouwen/meiden die zeer goed in de markt liggen bij de meeste mannen. Echter is verliefd worden niet iets waar je bewust voor kiest, maar iets wat je overkomt. Zelf ben ik echter zeer 'incompatible' met vrouwen waardoor al mijn liefdes tot nu toe ver buiten mijn bereik lagen. Met ‘incompatible’ bedoel ik dat ik de sociale capaciteiten mis om een vrouw voor mij te kunnen winnen.

Echter heb ik op mijn 24ste een punt bereikt dat ik het maagd zijn goed zat was en besloten had mijn normen en waarden te laten vallen en seks te hebben met de eerste beste gewillige dame die op mijn pad terecht zou komen. Een avondje uit, veel alcohol en verstand op nul en het was gebeurd, in eerste instantie viel er een enorme (maatschappelijke) last van mijn rug dat ik niet meer behoorde tot de 'maagden'. Echter de keerzijde was toch dat ik het gevoel had iets moois weggegooid te hebben aan iemand waar ik absoluut geen gevoelens voor had. Dit gebeuren heeft me doen beseffen dat seks zonder liefde voor mij vrijwel betekenloos is en zeer zeker geen oplossing voor mijn probleem

Ik ben nu oud genoeg om mezelf goed in te schatten, en ben me dus zeer bewust dat ik een vrij zekere toekomst tegemoet ga zonder liefde. Dit vooruitzocht stemt mij zeer somber. Tuurlijk probeer ik mijn gedachten te focussen op andere dingen in het leven. Ben bijna klaar met studeren en heb op gebied van carriere kansen een mooie toekomst tegemoet. Echter wordt dit zwaar overschaduwt door mijn gemis aan liefde. Zo erg zelfs dat ik weinig nut meer in het leven zie. Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.

Maar ja hoe nu verder te gaan, leef het leven nu dag bij dag en soms gaat het een tijdje goed. Echter zijn het de kleine dingetjes om mijn heen die kunnen zorgen voor een enorme geestelijke terugval. Paartjes op straat vrienden die een vriendin krijgen of gaan samen wonen. Al deze dingen doen mij herinneren wat voor loser ik wel niet ben op het gebied van liefde. Ik weet zeker dat hier op fok mensen zijn die een soort dergelijke situatie zitten. In mijn omgeving ken ik een paar gasten die volgens mij ook in een dergelijke situatie verkeren, echter durf ik niet met hun over deze kwestie te praten aangezien ik me er erg voor schaam.

Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.

Ach ja het zijn slechts een paar opties waarvan ik denk hoe andere mannen het zouden kunnen 'overleven'.
Ik ben zeer benieuwd of er mannen zijn die zich hierin herkennen en hoe zei hiermee omgaan in het leven.
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_51522812
hilarisch

hoe kan je nu zeker weten dat je en leven zonder liefde tegemoet gaat. Heb je een glazen bol of zo.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51522942
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51522957
Ok dat weet ik niet 100% zeker echter de levenservaring tot nu toe geeft me toch het gevoel dat dit toch zeer zeker in de buurt van de 99% ligt.
Nee tuurlijk weet ik het niet zeker, maar ben me zeer bweust van mijn capaciteiten en het verleden zegt toch ook wel iets over je kansen voor de toekomst.
pi_51522978
Waarom zo negatief ?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_51523044
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
E jezelf verbeteren zodat je wel kans maakt bij die vrouwen waar je verliefd op raakt?
Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:08:34 #7
167923 appelsjap
All the above
pi_51523051
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef MouzurX het volgende:
idd
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_51523067
E: je hebt geen levenservaring en je komt de ware heus nog wel tegen.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:09:50 #9
167923 appelsjap
All the above
pi_51523098
Op elk potje past een deksel
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:11:21 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_51523156
Z. Ophouden zoveel te rationaliseren en alle voors en tegen af te wegen, omdat het alfabet natuurlijk maar 26 letters heeft, en je zal altijd zien dat de 27e afweging jke leven wel eens compleet zou kunnen omgooien.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 16 juli 2007 @ 15:13:00 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51523236
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef appelsjap het volgende:
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 16 juli 2007 @ 15:13:46 #12
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51523269
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Tjen het volgende:

[..]

Tuurlijk ik doe niets anders sinde de pubertijd echter ben ik er tot nu toe er niet in geslaagd mij zo te kunnen verbeteren . Ben van mening dat je niet zomaar kunt veranderen. Mensen zijn wie ze zijn.
Komop zeg tenzij je alleen maar op filmsterren ofzo verliefd wordt moet er toch wel 1 tussenzitten die jou ook leuk vind....
  maandag 16 juli 2007 @ 15:17:30 #13
167923 appelsjap
All the above
pi_51523412
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef KarlNoten het volgende:

[..]

Je hoeft niet te doen alsof je 'm begrijpt als dat duidelijk niet zo is hoor

ik doe niet alsof ik em begrijp
pi_51523480
Maarre, dat vrouwtje wat je geneukt had, toen had je 1x geen normen en waarden. Toen had je gelijk succes. Dus doe dat eens wat meer, maar niet gelijk neucken, maar gewoon die normen en waarden een aantal tanden lager.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:20:46 #15
172358 oddman
Introspecteur
pi_51523507
Tragisch, tragisch.

Verschillende opties:
1) vrede hebben met een cynisch wereldbeeld waarin ware liefde niet bestaat (en 't is maar de vraag of dat het doet en áls dat het doet is het maar voor een overweldigende minderheid werkelijkheid dus jij bent niet zielig);
2) jezelf verbeteren, er achter komen dat ware liefde niet bestaat, een 'leuk genoege' vriendin krijgen waar je gelukkif mee bent, je bent niet zielig;
3) monnik worden en verliefd worden op den Heer.
Dan ben je wel erg zielig.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51523645
Ook handig om te onthouden: geen sex <> geen liefde ontvangen.
pi_51523730
Wat voor "sociale capaciteiten" mis je eigenlijk naar jouw zeggen?
pi_51523888
Haha de meeste reactie tot nu toe had ik wel verwacht, van elk potje past een deksel en het komst wel geod en liefde is niet zo belangrijk. Ik denk dat het makkeijk praten is als je zelf niet in een dergelijke sitautie zit. Net zoals het makkeijk is te oordelen over het midden oosten conflict zonder er zelf in te zitten. (beetje scheve vergelijking maar you get the point)

Over jezelf verbeter, tjah dat is waar ik continue naar streef maar blijkbaar niet (voldoende) in gelsaagd ben. Echter het continue proberen mijzelf te verbeteren hopend dat het nut zal hebben is een zware weg. Misschien is opgeven wel makkelijker dan hopen dat het ooit goed komt.
pi_51523958
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff

maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
pi_51524248
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef addictivebeat het volgende:
Wat voor "sociale capaciteiten" mis je eigenlijk naar jouw zeggen?
Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.

Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
pi_51524312
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:
lul toch niet zo, er zijn mensen die hun eerste partner tegenkomen op hun 26ste - 30ste en nog later, maar ja, jij zal weer dat uitzonderlijk geval zijn dat heel zijn leven single blijft, pfff

maar ja, ik zal er niet wakker van liggen, geef dan gewoon op en maak er het beste van in je eentje, wat wil je meer horen?
Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!
pi_51524335
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Tjen het volgende:

Nou ja eerlijk gezegd had ik in de startpost gevraagd naar de mening van anderen die in een dergelijke situatuie verkeren, en niet zo zeer van een moeder met kinderen, die naar mijn mening makkeijk praten heeft!
en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?
  maandag 16 juli 2007 @ 15:43:31 #23
172358 oddman
Introspecteur
pi_51524352
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef Tjen het volgende:
Haha de meeste reactie tot nu toe had ik wel verwacht, van elk potje past een deksel en het komst wel geod en liefde is niet zo belangrijk. Ik denk dat het makkeijk praten is als je zelf niet in een dergelijke sitautie zit. Net zoals het makkeijk is te oordelen over het midden oosten conflict zonder er zelf in te zitten. (beetje scheve vergelijking maar you get the point)

Over jezelf verbeter, tjah dat is waar ik continue naar streef maar blijkbaar niet (voldoende) in gelsaagd ben. Echter het continue proberen mijzelf te verbeteren hopend dat het nut zal hebben is een zware weg. Misschien is opgeven wel makkelijker dan hopen dat het ooit goed komt.
Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?
Is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat er mensen zijn die er wèl mee om weten te gaan?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51524368
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:

[..]

Daar kan denk ik een heel boek over worden geschreven, of een studie over worden gedaan.
Meisjes waar ik verliefd op wordt in mijn omgeving zijn meestal bezet geweest en als ze vrijgezel waren durfde ik nooit mijn liefde te verklaren omdat ik daar simpelweg het zelfvertrouwens/lef niet voor heb.
Als ik uitga ben ik niet in staat om als eerste een gesprek te starten met een meisej dat ik leuk vind. Simpelweg omdat ik eigenlijk niet meer te melden heb dan dat ze mooi is.

Ook gebeurd het dat ik vaak dichtklap in de buurt van vrouwen die ik leuk vind. Ik weet dat het te idioot voor woorden klinkt, maar heb het gevoel dt ik het niet in de hand heb.
Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51524511
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Oh, wat apart zeg. Ik heb nog nooit gehoord van jongens die daar last van hebben.

[afbeelding]
Tjah ik beweer ook niet dat ik uniek ben, of wel??? Het was slechts een antwoord op de vraag waarom ik mezelf als sociaal in Incapabel zie pfff
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 15:48:48 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51524541
Man zit toch niet zo te huilen als een 14 jarig kindje. De reden dat je niet 'klikt' met de vrouwen waar je op valt is dat ze ruiken dat je zo'n ongelooflijke zeikhuilie bent. Als je eens wat positief zou denken en écht zou denken 'fuck it, ik ga ervoor' dan lukt het ook wel. Zolang je blijft janken als een bitch zonder teddybeer, gaat het in elk geval niet werken.
pi_51524560
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[afbeelding]
Precies
Hier een van je lotgenoten : Het ontwijken-van-megamooie-vrouwen-syndroom (OVMV-syndroom)
pi_51524582
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef oddman het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet in dezelfde situatie zit?
Is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat er mensen zijn die er wèl mee om weten te gaan?
Ehm dat was eigenlijk de reden venr mijn startpost, om te horen hoe deze mensen erover denken. Of is het gewoon iets waar je liever niet over wil praten omdat het te gevoeliig ligt. Dat mag maar waarom val je mij dan aan?
pi_51524656
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en jij weet hoe oud ik was toen ik mijn partner tegenkwam?
Is dat een retorische vraag of moet ik gaan raden?
pi_51524763
quote:
Ikzelf heb een paar mogelijke oplossingen bedacht, als ze echter uitvoerbaar zijn is een tweede
A. Accepteer dat ik een leven zonder liefde tegemoet ga en proberen te genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.
B. Elke dag proberen mezelf zo te focussen op mijn werk/studie zodat ik geen tijd heb om over mijn gemis na te denken.
C. Een relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op ben en hopen dat die liefde na een tijdje vanzelf komt.
D. Emigreren naar het buitenland en hopen dat je in een ander land meer compatible bent met de vrouwen.
Even afgezien dat je moet stoppen zo melodramatisch te doen, moet je bij het begin beginnen. Volgens mij weet je alleen nog niet waar dat is. Je zegt dat je het moeilijk vindt een gesprek aan te knopen met een meisje. Hoe komt dat dan? Durf je geen initiatief te nemen? Durf je geen verantwoordelijkheid te nemen? Heb je een negatief zelfbeeld? Bedenk eens welke van de drie je het meest aanspreekt en ga daar eens mee aan de slag. Dan zul je vanzelf zien dat de de andere twee ook beter gaan.

BTW, je bovenstaande "oplossingen" doen suggeren dat je geen verantwoordelijkheid durft te nemen, maar mijn glazen bol is niet zo ontwikkeld als de jouwe .

BTW2, het feit dat je moeilijk de vinger op de zere plek kunt leggen, en dat je het afschuift op "sociale capaciteiten" (om maar iets uber breeds te noemen), geeft ook al aan dat je niet echt verantwoordelijkheid neemt voor je eigen situatie. Plus het getuigt niet van uberhaupt WILLEN veranderen.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:57:02 #31
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51524818
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Tjen het volgende:

[..]

haha, dat is allemaal niet zo bjizonder hoor. dat hebben héééél veel jongens, en meiden ook natuurlijk. ik heb best wat zelfvertrouwen, maar soms....

maar dat is echt niet erg, dat vinden vrouwen geil!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_51524885
Het is niet zo heel gek dat je geen vriendin hebt hè? Je bent nou niet bepaald een feestje om mee om te gaan als ik het zo lees. .

Die 'oplossingen' ook van je. Pffff, zelfmoord is geen optie, dus plannen we maar alvast een kutleven.

Dude, get a grip!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 16 juli 2007 @ 16:10:57 #33
172358 oddman
Introspecteur
pi_51525208
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef MUUS het volgende:
Het is niet zo heel gek dat je geen vriendin hebt hè? Je bent nou niet bepaald een feestje om mee om te gaan als ik het zo lees. .

Die 'oplossingen' ook van je. Pffff, zelfmoord is geen optie, dus plannen we maar alvast een kutleven.

Dude, get a grip!
Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?
Beschouw jezelf als gewaarschuwd, anders moet ik onoirbare voorstellen gaan doen.
- Bertrand Russell
pi_51525309
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Maar zoals ik zei ik ben wat te voorbarig geweest.
pi_51525319
quote:
Niet dat ik zelfmoord zou plegen, heb mijzelf bij een bijna dood ervaring plechtig gezworen zoiets nooit te doen. Tijdens deze bijna dood ervaring werd ik mij enorm bewust van de liefde die ik koester voor mijn naasten (familie). En ik hun nooit en te nimmer hun dit zou kunnen aandoen.
Je pleegt geen zelfmoord omdat je liefde voelt voor diegene om je heen? Dan leef je geeneens voor jezelf, maar voor de mensen om je heen. Je hebt nergens een sociale verplichting om te leven, hoor.

Durf eens verantwoordelijkheid te nemen voor wie je bent en wat je doet. Ooit eens van self-fulfilling prophecy gehoord? Jouw toekomstbeeld heeft er wel wat van weg.
pi_51525345
Ik teken ervoor

heer-lijk
pi_51525348
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
de fatalistische slachtofferrol bevalt je anders wel prima, hé
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 16:16:41 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51525408
quote:
Oh. Maar vertel er dan even bij dat je liever alleen reacties wil lezen die in jouw denkstraatje passen, ipv dat er ook reacties komen van mensen die misschien wel ervaring hebben en weten wat je fout doet. Maar laten we vooral elkaar in een theekransje je louter positieve knuffels geven . Dan red je het wel.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:18:29 #39
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51525466
Je bent 25. Zeur niet zo. Je komt vanzelf wel wat tegen. En het kan geen kwaad om tot die tijd wat meer lol in je leven te hebben. Klaar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_51525538
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef oddman het volgende:

[..]

Had ik jou al verteld van mijn irrationele voorkeur voor messcherpe tongen?
Beschouw jezelf als gewaarschuwd, anders moet ik onoirbare voorstellen gaan doen.
Ik voel me enorm gewaarschuwd.

Let op!
quote:
Nee, je had liever mensen gehad die met je mee zouden gaan zitten huilen. Lekker met z'n allen kwijnen en je neus snuiten in de mouwen van iemand anders. Heerlijk, samen plannen bedenken waardoor het allemaal nóg treuriger wordt. Daar knap je van op! Daar wordt het leven leuker van!

.

Jij MOET juist een schop onder je aars krijgen! Hard en snel.
Kappen met dat zelfmedelijden, want dit is niet normaal.
Ik leg me er maar bij neer dat ik nooit iemand zal ontmoeten... blablabla.... wat zal ik eens gaan doen.... me kut voelen of me nóg kutter voelen.... blablabla.

Je bent 25, DOE NORMAAL!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51525589
quote:
volgens mij vind jij vooral jezelf zielig

je leven is zinloos zonder liefde, en die liefde ga jij idd nooit vinden, dus het is slechts een kwestie van je tijd uitzitten dan, maar ms kun je je , juist als je niet afgeleid wordt door liefde en liefdes, je inzetten voor de minder bedeelde mens, vertrek naar een warm exotisch maar lekker arm land en ga babietjes redden van een wisse hongersdood of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 16:24:30 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51525686
Groetjes van het R&P ervaringspanel.

Groetjes,

Krea.
pi_51526412
Zoals anderen al hebben gezegd: blijf zo negatief en je blijft ook alleen. Wat je uitstoot trek je ook aan.

Verplaats je maar eens in een vrouw. Zou jij als vrouw een wegkwijnende nerd willen hebben die klaagt over het feit dat hij incompatible is met vrouwen en om de paar zinnen het vreselijke woord "echter" gebruikt?

Als ik een vrouw was geweest zou ik hard, maar dan ook heel erg hard wegrennen.
En spot niet met zelfmoord, want er zijn genoeg mensen die om ergere redenen hebben zitten krassen.

Zo, en dan nu een tip: drink een biertje, relax en ga lachend het leven door.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:49:19 #44
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51526504
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Zo, en dan nu een tip: drink een biertje, relax en ga lachend het leven door.
Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....
pi_51526572
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Jammer dat dat nou zo moeilijk is al je al zolang geen vriendin hebt gehad....
Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
  maandag 16 juli 2007 @ 16:53:06 #46
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_51526624
Zie het van de zonzijde: het niet hebben van een relatie bespaart je in veel gevallen een financiële strop.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  maandag 16 juli 2007 @ 16:55:53 #47
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51526715
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:

[..]

Waarom zou je niet kunnen lachen zonder vriendin? En is het bier onbetaalbaar wanneer je een vriendin hebt?
Zou jij lachen als je 25 jaar al geen vriendin hebt? dacht het niet dus.
pi_51526933
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Haarloze_Aap het volgende:

[..]

doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)

en tjen ik herken uw positie. Je benaderd het te rationeel. Als je rationeel voortdenkt, probeer dan eens te denken aan waarom je eigenlijk liefde zoekt ? denk je dat je rationeel gezien zoveel beter af gaat zijn ?

ik probeer er vanavond nog even op terug te komen, zit op men werk. (geen tijd dus ,-))
  maandag 16 juli 2007 @ 17:04:48 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51526979
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Als je er op blijft concentreren en blijft stressen niet nee. Wel als je gewoon lekker positief je eigen leven lijdt. Dan zul je zien dat je ook eerder een chick scoort.

Huilies zijn niet aantrekkelijk namelijk
pi_51527014
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:55 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En daarom krijg je er dus geen.

Die mogelijke vriendin wil oa. met je kunnen lachen, laat zien dat ze dat met jou kan!
Verdoe je tijd niet met gezeur, daarmee stoot je alleen maar mensen af, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

En ook niet op zoek gaan. De beste manier om iemand te vinden is door jezelf veel te laten zien op lokaties met veel leuke vrouwen, en daar.. juist, leuk te doen. Dat kan in een cafe, een discotheek, of als je er teveel tijd in wil stoppen: een datingsite.
pi_51527035
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef flyck het volgende:

[..]

doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)
Sinds wanneer is bier drugs
pi_51527112
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:06 schreef Haarloze_Aap het volgende:

[..]

Sinds wanneer is bier drugs
sinds jaar en dag.

alcohol heeft een benevelend effect.
alcohol is verslavend.

Het laatste wat je dan ook wilt doen is mensen aanzetten tot het drinken ervan om gelukkiger te lijken
pi_51527160
quote:
En ja hoor, zodra het te confronterend wordt knijpt meneer er tussenuit...

Het wordt voorspelbaar.
You don't need eyes to see, you need vision.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 17:12:33 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51527208
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Ripley het volgende:

je eigen leven lijdt.
Altijd weer dat negatieve lijden hè...
pi_51527268
Misschien schept mijn post een verkeerd beeld van mij. .Meesten denken dat ik als depresieve loner door het leven ga en dat met grote letters LOSER op mijn voorhoofd. Dit is niet sow, ik probeerde in mijn post zoveel mogelijk de kern van mijn probleem te weergeven. Door dit schep ik natuurlijk een beeld bij jullie die mij niet in het echte leven eer aan doett. Dit is ook een belangrijk punt waarom ik er niet over praat met mensen in mijn omgeving, bang dat ze een verkeerd beeld van mij zouden krijgen zoals hier op het forum. Van de mensen die hier op het forum mij maar zielig vinden, vind ik niet zo een probleem maar in het echte leven zou ik het niet leuk vinden als mensen zo een beeld van mij zouden krijgen.. Veel mensen (met uitzondering van familie en beste vrienden) denken dat ik het op vrouwen/relatie gebied aardig voor elkaar heb. Mede omdat ik redelijk wat aandacht van de vrouwen heb.
Ik leidt een redelijk normaal leven, zie er naar eigen meneing redelijk uit heb een leuke bijbaan en ken via school en werk enorm veel mensen en heb genoeg hobbies en bezig heden. Echter dit alles neemt niet weg dat ik er enorm mee zit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tjen op 16-07-2007 17:24:01 ]
pi_51527276
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef flyck het volgende:

[..]

sinds jaar en dag.

alcohol heeft een benevelend effect.
alcohol is verslavend.

Het laatste wat je dan ook wilt doen is mensen aanzetten tot het drinken ervan om gelukkiger te lijken
Daar heb je een punt, maar als ik iemand wilde aanzetten om gelukkiger te lijken dankzij bier, dan had ik wel het volgende geschreven: "drink je lekker klem, en zie hoe de bloemetjes rond je hoofd vliegen!".

Desondanks ben ik het wel met je eens. Alcohol is niet nodig om vrolijk of gelukkig rond te lopen

TS, drink nog een appelsapje, zet een roze bril op en ga dingen doen waar je vrolijk van word! Treuren over hoe je ouder wordt en geen leuke vrouw kan vinden word je *en* niet vrolijk van *en* je bereikt juist het tegenovergestelde van dat waar je om treurt.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:18:00 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51527372
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Altijd weer dat negatieve lijden hè...
Ik werd afgeleid door de lijdensweg alhier opgetekend. Sorry
pi_51527624
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Tjen het volgende:
Misschien schept mijn post een verkeerd beeld van mij. .Meesten denken dat ik als depresieve loner door het leven ga en dat met grote letters LOSER op mijn voorhoofd. Dit is niet sow, ik probeerde in mijn post zoveel mogelijk de kern van mijn probleem te weergeven. Door dit schep ik natuurlijk een beeld bij jullie die mij niet in het echte leven beschijft. Dit is ook een belangrijk punt waarom ik er niet over praat met mensen in min omgeving, bang dat ze een verkeerd beeld van mij zouden krijgen zoals hier op het forum. Van de mensen die hie rop het forum mij maar zielig vinden, vind ik niet zo een probleem maar in het echte leven zou ik het niet leuk vinden als mensen zo een beeld van mij zouden hebben.. Veel mensen (met uitzondering van familie en beste vrienden) denken dat ik het op vrouwen/relatie gebied aardig voor elkaar heb. Mede omdat ik redelijk wat aandacht van de vrouwen heb.
Ik leidt een redelijk normaal leven, zie er naar eigen meneing redelijk uit heb een leuke bijbaan en ken via school en werk enorm veel mensen en heb genoeg hobbies en bezig hede. Echter dit alles neemt niet weg dat ik enorm zit met dit probleem.
ik vind je niet zielig omdat je nog nooit een vriendin hebt gehad, ik vind je wel énorm zielig omdat je het probleem zo opblaast en hier wil laten blijken dat je geen hoop meer hebt, terwijl je volgens mij wel degelijk vermoedt dat je niet alleen zal eindigen.

die aanstellerij, dat fatalistische, daar kan ik ECHT niet tegen.
pi_51527807
Ik vind niet dat ik het probleem opblaas. De mensen die zelf een relatie hebben of hebben gehad en mijn probleem als aanstellerij zien, is naar mijn bescheiden mening hypocrisie ten top.
pi_51528086
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Tjen het volgende:
Ik vind niet dat ik het probleem opblaas. De mensen die zelf een relatie hebben of hebben gehad en mijn probleem als aanstellerij zien, is naar mijn bescheiden mening hypocrisie ten top.
zeggen dat door het feit dat je op je 25ste nog geen lief hebt gehad, je je moet gaan verzoenen met een "liefdeloos" leven , hoe meer wil je je probleem nog opblazen
pi_51528406
quote:
Je gooit jezelf weer in een "slachtofferrol"...

Kijk eerst naar jezelf, dan naar een ander. Door naar anderen te kijken krijg je geen vriendin en je gaat er ook niet gelukkig van worden.
pi_51528414
Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
pi_51528485
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Tjen het volgende:
Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
ik zou in ieder geval nooit opgeven ,

datingsites, uitgaan, ik zou alles proberen, met zeuren en slachtoffer spelen blijf je gegarandeerd alleen achter
pi_51528545
quote:
Als je 0,0 ervaring hebt moet je niet verwachten dat je meteen de populairste vrouw kunt krijgen. Jij wordt veel te snel verliefd. Een mooie vrouw hoeft je maar aan te kijken of je loopt achter haar aan.
Flirt en praat eens met vrouwen zonder meteen iets te verwachten
pi_51528748
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef cikolata het volgende:

[..]

Als je 0,0 ervaring hebt moet je niet verwachten dat je meteen de populairste vrouw kunt krijgen. Jij wordt veel te snel verliefd. Een mooie vrouw hoeft je maar aan te kijken of je loopt achter haar aan.
Flirt en praat eens met vrouwen zonder meteen iets te verwachten
Nee hoor, ik zou niet willen stellen dat ik snel verliefd wordt. Ik kan ze op 1 hand tellen. En het heeft meestal wel langer dan 6 maanden geduurd voordat ik echt verliefd werd op iemand. Wel is het zo dat ik het heel moeilijk vind om te flirten met vrouwen waar ik niet verliefd op ben. Het voelt dan namelijk nep en onoprecht, eigenschappen die absolut niet bij mij passen. Maar ik denk inderdaad dat mijn oplossing ligt in de richting van het proberen verliefd te worden op iemand. Iemand een kans gunnen voordat ik er verliefd op ben. Dat is zeker een punt waar ik aan zou kunnen werken.
pi_51528750
quote:
Ik snap het hele gezeik gewoon niet. Je bent 25 en... oh my God, SINGLE! Boo-fucking-whoo, wat is het probleem? Ik ken wijven van mijn leeftijd (16, bash maar) die ook nu al zeiken omdat ze single zijn. So fucking what? Je hebt nog een heel leven voor de boeg, je hebt nog genoeg te doen en je kan nog zó veel mensen tegenkomen.

Ook ik heb het idee dat je graag de slachtofferrol opneemt, iets wat ik ook al zo vaak heb gezien en ook zo'n grondige hekel aan heb. Doe niet alsof je leven zo vooruitzichtloos is, vrouwen zat, kansen zat en je hebt nog jaren zat.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_51528872
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ik snap het hele gezeik gewoon niet. Je bent 25 en... oh my God, SINGLE! Boo-fucking-whoo, wat is het probleem? Ik ken wijven van mijn leeftijd (16, bash maar) die ook nu al zeiken omdat ze single zijn. So fucking what? Je hebt nog een heel leven voor de boeg, je hebt nog genoeg te doen en je kan nog zó veel mensen tegenkomen.

Ook ik heb het idee dat je graag de slachtofferrol opneemt, iets wat ik ook al zo vaak heb gezien en ook zo'n grondige hekel aan heb. Doe niet alsof je leven zo vooruitzichtloos is, vrouwen zat, kansen zat en je hebt nog jaren zat.
Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!
pi_51528888
Gezeik ook altijd, als ik nog geen vriendin heb als ik 65 ben boeit me dat ook geen ene reet.
En als iemand 40 is en nog maagd is zal mij dat niks kunnen boeien. Net of je dan ene gigantisch eloser bent, slaat nergens op.
pi_51529022
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Tjen het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!
Je kiest er toch zèlf voor?

Naar eigen zeggen heb je redelijk veel aandacht van de vrouwen.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_51529025
Een relatie zonder liefde gaat niet werken..vooral als je liefde mist... Misschien zou je eens via internet kunnen zoeken? Ik ken al veel mensen die via relatieplanet een vriend of vriendin hebben gevonden..
pi_51529218
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Tjen het volgende:

[..]

Sterk verhaal? Jezus man, wat een eitje zou dat zijn! Ik ken genoeg gasten van 22 die nog nooit een vriendin hebben gehad, wel batspartners maargoed. Wat maakt het nou echt uit? Als je de ware vindt merk je het dan wel.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  maandag 16 juli 2007 @ 18:25:01 #72
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_51529371
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef appelsjap het volgende:
Mischien leg je de lat te hoog ts Weet niet wat jou specs zijn maar als je een rare kop hebt krijgt je nooit dat leuke meisje waar je helemaal verlieft op bent...
pi_51529508
Het goede antwoord is natuurlijk gaan voor de geheime optie E: beseffen dat het leven niet ophoudt als je op je 25e single bent. Denk je nu echt dat jij wel weet hoe het leven in elkaar zit? En denk je nu echt dat het leven geen verrassingen meer in petto heeft?
pi_51530100
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Tjen het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zou niet willen stellen dat ik snel verliefd wordt. Ik kan ze op 1 hand tellen. En het heeft meestal wel langer dan 6 maanden geduurd voordat ik echt verliefd werd op iemand. Wel is het zo dat ik het heel moeilijk vind om te flirten met vrouwen waar ik niet verliefd op ben. Het voelt dan namelijk nep en onoprecht, eigenschappen die absolut niet bij mij passen. Maar ik denk inderdaad dat mijn oplossing ligt in de richting van het proberen verliefd te worden op iemand. Iemand een kans gunnen voordat ik er verliefd op ben. Dat is zeker een punt waar ik aan zou kunnen werken.
6 maanden wachten en verliefd zitten worden op een onbereikbare vrouw

Je moet echt meer gaan flirten en initiatief nemen Wat ik al zei: je hoeft niet meteen verwachtingen te hebben. En je hoeft ook niet te liegen. Iedereen heeft wel leuke kanten, richt je daar op.
pi_51530990
misschien als je er wat minder mee bezig bent, kom je opeens iemand tegen waar het wel mee klikt.
op je 24ste pas sex is nog niet eens zo laat en op mn 33ste heb ik m'n huidige vriendin ontmoet

er is hoop
pi_51531616
quote:
Zie het dan ook maar eens zo: als ik jou mijn levensverhaal tot nu toe zou moeten vertellen, dan ben ik volgend jaar nog niet klaar. Het grote verschil is dat ik er geen zin in heb om te denken aan alle mensen en andere problemen die mij in het verleden verschrikkelijk veel pijn hebben gedaan. Dat hebben die mensen niet verdiend!

Je kan somber in je verleden blijven hangen, maar de toekomst is er om te veranderen.

Wat jij hier in dit topic zegt is niet dat je een vriendin wilt. Wat jij wil is plezier hebben en je gelukkig voelen, en daar heb je helemaal geen vriendin voor nodig. Een vriendin is een toevoeging op je leven, geen invulling (zoals jij nu lijkt te willen).
pi_51533514
Je kunt er op zich niet veel aan doen. Liefde is een onrationeel iets. Niemand kan het controleren (zoals je zelf zei, ik val op die bepaalde trienen). Met dat gezegd heb je wel al kunnen merken dat vele op het forum dezelfde gedachtengang hebben.
1) het komt wel
2) je moet jezelf 'verbeteren' zoals ons dan heb je prijs. (kortom als uitgaat van de uitspraak op alle potjes past een deksel, zeggen zij op elk potje past een deksel zolang jij je aanpast aan de meest voorkomende potjes( of dekseltjes).

Nu de tips die ik kan meegeven (zit +- in zelfde situatie als u, alleen kies ik ervoor ).
1) Ga eerst eens na waarom je zo smacht naar een vriendin. Wat denk je te verwachten door die te hebben ? en wat denk je te missen terwijl je die niet hebt?

2) Zelfverbetering is een mogelijkheid. Zeg ik er wel bij dat je je niet moet aanpassen naar de average fokker of naar een bepaald verwachtingspatroon. je zou kunnen overwegen om bijvoorbeeld avond school te volgen in iets. (mss betaald je werk dat wel, voor mij allesinds wel). mogelijkheden : psychologie, vind ik zeer interessant (doe wel hobisten cursus, master komt later indien goesting) of een opleiding NLP. Hierin word er geprobeerd van je mindere punten te versterken. (Al vele positieve commentaar gehoord van die cursus). Uiteindelijk zijn dit cursussen die je bezighouden en die ervoor zorgen dat jij sterker in je schoenen staat. (vooral op vlak van een vriendin wel of niet hebben in u geval).
3) komt eigenlijk in het 2de stuk al voor en is nog gezegd geweest. Doe u ding en probeer er niet van wakker te liggen. Uiteindelijk is paniek in elke omstandigheid (dus ook hier) een nadelig iets. Het is vooral belangrijk dat jij je draai vind. En als je die vind dan ga je ook merken dat je helemaal geen vriendin nodig hebt om gelukkig te zijn. (vooral dat laatste is belangrijk).

Misschien als een side note: Het is niet raar dat je geen vriendin hebt, zo zijn er vele (including me). Je moet je dat ook niet aantrekken dat het (nog) niet lukt voor u. Er zijn u veel mannen voorafgegaan en die hebben ook een goed leven gehad(of hebben een goed leven).
pi_51538388
Neuk nog meer oninteressante scharrels, ga me nou niet vertellen dat je het die ene keer niet lekker vond.
  maandag 16 juli 2007 @ 22:33:04 #79
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51539077
beetje overdreven dramatisch allemaal.. sommige komen pas zo rond hun 30e pas iemand tegen.. als je al zulke afwegingen gaat maken dan ben je er naar mijn mening veel te obsessief mee bezig. Er zijn wel leukere dingen te bedenken om je mee bezig te houden dan zoiets onbenulligs
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  maandag 16 juli 2007 @ 22:36:37 #80
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_51539246
Dus je zoekt een vrouw die 'compatible' is met jou?
Wat is dat nu voor idiote uitspraak?

Teveel_tijd@computer.25jaar?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 16 juli 2007 @ 23:28:59 #81
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_51541574
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:59 schreef Tjen het volgende:

Gelul...

in eerste instantie viel er een enorme (maatschappelijke) last van mijn rug dat ik niet meer behoorde tot de 'maagden'. Echter de keerzijde was toch dat ik het gevoel had iets moois weggegooid te hebben aan iemand waar ik absoluut geen gevoelens voor had. Dit gebeuren heeft me doen beseffen dat seks zonder liefde voor mij vrijwel betekenloos is en zeer zeker geen oplossing voor mijn probleem

Meer gelul...
Owke.. Ik heb allebei gehad.. Seks met en zonder liefde..

Ik geef toe: seks met liefde is wel beter maar niet lekkerder ofzo...

Volgens mij zit je het hele gedoe met liefde en verliefdheid gewoon een beetje op te blazen in je hoofd..
Wat jij wil is een vriendin omdat je je sociaal een loser voelt niet omdat je in je liefdes leven (ook ontvangen van liefde van je ouders telt) iets mist..

Ik ga toch ook niet zeuren dak nog steeds geen Mercedes rij :S
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_51542318
Het leven is zo kut he, weet ik alles van, maar dat maakt het leven anderzijds ook zo mooi.....het begeren van iets wat je misschien nooit zal kennen of gigantisch veel moeite voor zal moeten doen...
pi_51546136
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef Kreator het volgende:
Man zit toch niet zo te huilen als een 14 jarig kindje. De reden dat je niet 'klikt' met de vrouwen waar je op valt is dat ze ruiken dat je zo'n ongelooflijke zeikhuilie bent. Als je eens wat positief zou denken en écht zou denken 'fuck it, ik ga ervoor' dan lukt het ook wel. Zolang je blijft janken als een bitch zonder teddybeer, gaat het in elk geval niet werken.
Hahaha, wat een bs.
"Als je positief denkt dan lukt het wel."

Jij kunt het je misschien niet voorstellen maar er zijn ook mannen die gewoon minder geluk hebben dan jij.
Misschien heb jij een grafkop maar vallen vrouwen op je omdat je toevallig lang en breed bent.
Newsflash: er zijn ook mannen met een grafkop die niet lang en breed zijn.

(en nee, zelf heb ik geen grafkop)

Sterkte TS!

[ Bericht 10% gewijzigd door rebel6 op 17-07-2007 02:50:23 ]
pi_51548429
Erg jammer dat je van al die posts hier geen zak van leert. Jij moet écht een enorme schop onder je dikke reet krijgen en óf stoppen met zeiken, óf beginnen met jezelf veranderen. Get over it watje!

Waarom uberhaupt nog dit topic openen, als jij je ogen gesloten houdt? Oh wacht ik weet de oplossing....

Group hug for topic starter everyone

.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 juli 2007 @ 09:04:50 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51548650
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:25 schreef rebel6 het volgende:
Jij kunt het je misschien niet voorstellen maar er zijn ook mannen die gewoon minder geluk hebben dan jij.
Misschien heb jij een grafkop maar vallen vrouwen op je omdat je toevallig lang en breed bent.
Newsflash: er zijn ook mannen met een grafkop die niet lang en breed zijn.
...nee, maar met 'sterkte ts' redt ie het wel. Kneus.

En uiteraard ben ik lang en breed en heb ik een tandpasta-glimlach. Maar daar zijn er wel 10 miljoen van. Het gaat om wat je uitstraalt.
pi_51550777
Hmmm je, doet me aan een aantal vrienden van me denken. Zelfde leeftijd, intelligentie, wel sociaal, heel aardig, maar 0 seksuele uitstraling.
Veel van hun vallen op vrouwen die gewoon te hoog gegrepen voor ze zijn, en anderen zijn weer te onzeker over zichzelf. De meesten zie ik echter wel een relatie en kids hebben later. Misschien een relatie op basis van verstandhouding i.p.v. geilheid, maar ik denk dat de meesten van hun daar juist erg gelukkig mee zouden zijn.

Ik vraag me ook wel eens af hoe zij ermee dealen, want ik weet zeker dat ze er wel mee zitten (sommigen) maarja, ik ben een vrouw dus daar praat je ook niet met mij over. Toch ben ik wel van mening dat op ieder potje een deksel past, ook al is het misschien een andere deksel dan die jij op dit moment zou kiezen...

Laat de moed niet zakken, niets is zo onaantrekkelijk als een man en een pessimistisch wereldbeeld die van zichzelf denk dat hij geen (seksuele) uitstraling heeft. succes
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:05:19 #87
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_51551380
Als ik dit allemaal zo lees dan maak jij je eigen probleem. Lastig zeggen aan de hand van een paar reacties maargoed, om even terug te keren naar de basis
quote:
Dude... we leven niet in de middeleeuwen. Je liefde verklaren? Ze schrikt zich kapot. Wat dacht je van gewoon een praatje... daarna ergens een drankje, dan een kop koffie, dan een biosje...etc.
quote:
En met vrouwen die je niet leuk vind lukt dat wel? Want het enige verschil tussen de twee dames (leuk/niet leuk) zit in jouw hoofd. De wijze van gesprek voeren is precies hetzelfde...
quote:
Ik zou na de derde keer het probleem bij mezelf zoeken in plaats van nog zeven keer op mijn bek te gaan. Eén keer is misschien toeval, twee keer pech maar op een gegeven moment zul je het probleem toch echt bij jezelf moeten zoeken. Het is te makkelijk om je omgeving maar de schuld te geven of al je problemen af te doen met "ik ben nou eenmaal niet sociaal vaardig" blabla-boehoe. Op die manier blijf je op je bek gaan.

Laten we wel zijn: uiteindelijk interesseert het eigenlijk bijna niemand of jij wel of niet je leven lang single blijft, behalve jijzelf. JIJ zult dat op moeten lossen, JIJ zult dus aan jezelf moeten werken. Ergo: als jij tien keer zak voor je examen wiskunde dan moet je beter leren!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:16:45 #88
172358 oddman
Introspecteur
pi_51551767
quote:
De vergelijking klopt niet.
Zie het zo: je probeert al 10 jaar het laatste tentamen van een natuurkundestudie te doen terwijl je voorbereiding bestaat uit zielig in een hoekje zitten.
Vind je het vreemd dat he niet lukt! Je moet bij het begin beginnen, namelijk de kalverliefde. Een beetje zoenen, een beetje rotzooien, een beetje flirten.
Dan kun je gaan kijken of er dames in jouw league zitten waar je je leven mee wil delen.

Nog een duidelijk verschil met academische prestaties is dat in de liefde prophecies vaak self-fulfilling zijn.
Als je jezelf zielig en onsuccesvol vindt, dan BEN je dat ook.
Je bent pas interessant als je zeker bent van jezelf en er van overtuigd bent dat jij het beste bent wat een dame kan overkomen EN DAT OOK UITSTRAALT. En dat moet helaas op een onsubtiele manier.

Daarom moet je bij het begin beginnen om je die positieve instelling aan te meten.
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik voel me enorm gewaarschuwd.
Ik houd je in de gaten, jongedame.
- Bertrand Russell
pi_51552802
je kan heus wel iemand vinden, mensen zijn niet perfect, niet elke man is even leuk en niet elke vrouw is even mooi. vraag en aanbod heft dit probleem dus voor de meeste mensen op.

tenzij je eisen blijft stellen en moeilijk gaat doen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 juli 2007 @ 12:26:33 #90
163650 Greys
pi_51553963
TS krijgt hier wel enorm op zijn kloten, dat kan ook best iets minder

TS... mijn advies aan jou is jezelf echt proberen een andere instelling aan te meten. Jouw liefde komt wel, vertrouw daar gewoon op. En tot die tijd doe je lekker zoveel mogelijk levenservaring op in je eentje (zoals zoveel mensen dat doen, als zij het kunnen kan jij dat ook) en geniet je van je single leven. Je zorgen er om maken helpt niet, integendeel, dat maakt jou onaantrekkelijker.
Je weet niet wannéér het komt, maar het komt. Maak dan tot die tijd zelf van je leven een feest en daarna met zijn tweetjes (dan moet je het nog zelf doen hoor, een ander kan van jouw leven geen feest maken, maar dan kan je het met diegene delen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51557427
Veel reacties zijn in de trend van, niet zo huilen en optmistisch door het leven gaan. Ik probeer niets anders. Het is echt niet zo dat ik continue in mijn hoofd mezelf ongelukkig en miserable voel. Als ik dat zou doen, dan zou ik niet normaal meer kunnen functioneren in het dagelijks leven. Het is meer een klein stemmetje in mijn achterhoofd die soms eventjes heel hard gaat spreken op bepaalde momenten. Dit is geen bewust proces, maar iets wat automatisch gebeurd. Ik kies er niet voor om me slecht te voelen. Tuurlijk heb ik er wel tot een bepaalde mate invloed op, maar het grootste gedeelte gebeurt autonoom en is geen bewuste keuze.

Tuurlijk hebben jullie gelijk dat ik met huilen niet verder kom, dat weet ik zelf al te goed. Neemt niet weg dat dit besef ervoor zorgt dat ik me automatisch niet meer slecht voel
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 juli 2007 @ 15:05:21 #92
163650 Greys
pi_51559643
Maar op momenten dat dat stemmetje zich aandient, dan kan je daar wel bewust bij stilstaan en jezelf 'dwingen' een ander gedachtenpatroon aan te nemen. Zie mijn post hierboven. Elke keer als dat stemmetje komt dan zeg je bij wijze van spreken dat het zijn mond moet houden en niet zo ongeduldig moet zijn. Het komt wel, je bent alleen nu nog even lekker aan het vrijgezellen.
Dat klinkt misschien zweverig en onzinnig, of veel te makkelijk juist, maar probeer dat nou eens een tijdje, het helpt. Op momenten dat je je er klote door voelt, ga je verplicht iets doen dat je leuk vindt. En of dat nou iets lekkers eten is waar je van houdt, of een toffe film kijken of even een biertje halen bij een kennis... verzet die gedachten en geniet bewuster van je vrijgezellenleven. Misschien duurt het helemaal niet zo lang meer voordat er een liefde zich aandient, nou... dan kan je beter nu nog maar even flink de beest uithangen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:02:20 #93
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_51565748
Beste TS,

als een van de weinigen ( zo te lezen ) begrijp ik jou heel goed.
Ik heb eigenlijk hetzelfde, ben 23, maagd en nog nooit een vriendin gehad. Ik weet ook heel goed dat ik waarschijnlijk nooit een vriendin/vrouw/gezin/sex zal hebben. Nu heeft dat bij mij niet te maken met mijn sociale vaardigheden, maar omdat ik alleen een partner kan hebben die dezelfde geloofsovertuiging heeft, waardoor het voor mij moeilijk zal zijn iemand te vinden. Maar dat terzijde.

In weze hebben wij hetzelfde, met 1 verschil:
Het interesseert mij geen biet meer. Ik heb mezelf lief en het zal me aan mn reet roesten wat de vrouwen ervan vinden. Als ze mij niet moeten, prima. Ik ben tevreden met mezelf en weet dat ik heel veel in huis heb. Wil niemand dat, best.
Heb genoeg vrienden, familie, hobby's om mijn leven erg aangenaam te maken. Ik ben er happy mee.
Zorg dat je zo'n instelling krijgt en het valt allemaal reuze mee.

Luister maar niet naar dat stomme konijn & bash-consorten, want die hebben inderdaad geen fokking flauw idee wat je KUNT voelen. Waarschijnlijk poepte zij al koters uit op dr 16e, maargoed.
Punt is dat je het uiteindelijk zo zwaar kunt maken als je zelf wilt. Niet mee zitten. Klinkt makkelijk, en uiteindelijk is dat het ook.

Succes!
pi_51567152
Ik heb nooit een vriendje gehad, zelfs nog niet gezoend, tot vorig jaar ... toen was ik 28. Wat een ongelofelijk domme sukkel ben je als je denkt dat je op je 25ste al afgeschreven bent
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 19:04:57 #95
5428 crew  miss_sly
pi_51567401
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef Tjen het volgende:
Ok dat weet ik niet 100% zeker echter de levenservaring tot nu toe geeft me toch het gevoel dat dit toch zeer zeker in de buurt van de 99% ligt.
Nee tuurlijk weet ik het niet zeker, maar ben me zeer bweust van mijn capaciteiten en het verleden zegt toch ook wel iets over je kansen voor de toekomst.
en jij denkt dat je met heel je 25 jaar al echt over heel erg veel levenservaring beschikt? Face it, je komt pas net kijken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_51568401
Samengevat:
je hebt 2 opties: je blijft zwelgen in zelfmedelijden, sluit je af voor liefde, maar hoopt toch stiekem dat er uit het niets een perfecte vrouw naar je toekomt
Of je gaat je probleempje oplossen, leert omgaan met vrouwen en wacht niet tot je verliefd bent op die ene onbereikbare vrouw.
Aan jou de keus
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:50:47 #97
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_51576074
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef cikolata het volgende:
Samengevat:
je hebt 2 opties: je blijft zwelgen in zelfmedelijden, sluit je af voor liefde, maar hoopt toch stiekem dat er uit het niets een perfecte vrouw naar je toekomt
Of je gaat je probleempje oplossen, leert omgaan met vrouwen en wacht niet tot je verliefd bent op die ene onbereikbare vrouw.
Aan jou de keus
Zo makkelijk is het niet.
Denk je nou echt dat als je opeens beter met vrouwen overweg kan je zomaar tegen een relatie aanloopt? Even een probleempje oplossen is voor TS denk ik niet weggelegd. Omgaan met vrouwen is bij lange na niet genoeg om een leuke relatie te krijgen.
pi_51576558
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:

En jij doet net alsof iedereen een relatie krijgt.... een oom van mij is ziels alleen gestorven, mogelijk nog als maagd, heeft nooit een relatie gehad en die zat niet te klagen ofzo. Hij was al in de zestig bijna, en nee, hij was niet lelijk of dik of iets dergelijks.... ik denk dat je hem een nerd zou noemen. Dat is denk ik ook gelijk de rede geweest... nerds die alone.
pi_51576661
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

en jij denkt dat je met heel je 25 jaar al echt over heel erg veel levenservaring beschikt? Face it, je komt pas net kijken!
Dat ligt eraan.... 25 jaar vol feesten ok, dan geef ik je gelijk. Maar als je net zoals ik al vanaf je lagere school gepest bent en sindsdien alleen maar nare dingen hebt meegemaakt dan heb je veeel meer levenservaring dan iemand die 50 is, tot zijn 25 heeft gefeest en daarna gelijk is gesetteld met een tina of anita en nu een uitkering loopt te trekken omdat werken zo zwaar is
pi_51576921
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het niet.
Denk je nou echt dat als je opeens beter met vrouwen overweg kan je zomaar tegen een relatie aanloopt? Even een probleempje oplossen is voor TS denk ik niet weggelegd. Omgaan met vrouwen is bij lange na niet genoeg om een leuke relatie te krijgen.
Het is inderdaad niet makkelijk en je loopt meestal ook niet zomaar tegen een relatie aan
Maar om een relatie te krijgen is het wel handig om veel mensen te ontmoeten en te weten hoe je iemand die je interessant vindt beter leert kennen. TS zegt zelf al dat hij bepaalde sociale vaardigheden mist om de vrouwen die hij leuk vindt te versieren. Daar kan hij wat aan doen, al zal het tijd en moeite kosten. Als er verder niks mis met hem is kan hij uiteindelijk echt wel een relatie krijgen.
Maar als hij niet bereid is om zichzelf aan te pakken en het opgeeft is dat zijn eigen keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')