abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51527035
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef flyck het volgende:

[..]

doe mij een lol en laat drugs erbuiten ja ? (of is da jullie vorm van zelfverbetering ?)
Sinds wanneer is bier drugs
pi_51527112
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:06 schreef Haarloze_Aap het volgende:

[..]

Sinds wanneer is bier drugs
sinds jaar en dag.

alcohol heeft een benevelend effect.
alcohol is verslavend.

Het laatste wat je dan ook wilt doen is mensen aanzetten tot het drinken ervan om gelukkiger te lijken
pi_51527160
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Tjen het volgende:
Mwah het was misschien voorbarig om hier te posten en te verwachten dat ik vooral reacties zou krijgen van mensen in dergelijke sitautie, want ik weet dat er genoeg mannen zijn die in met dergelijke problemen worstelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat de mensen die het allemaal maar triest vinden waren gestopt bij het lezen van de topic titel. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom die mensen reageren buiten het feit dat ze het leuk vinden om effe iemand maar zielig te vinden.
Maar zoals ik zei ik ben wat te voorbarig geweest.
En ja hoor, zodra het te confronterend wordt knijpt meneer er tussenuit...

Het wordt voorspelbaar.
You don't need eyes to see, you need vision.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 juli 2007 @ 17:12:33 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_51527208
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Ripley het volgende:

je eigen leven lijdt.
Altijd weer dat negatieve lijden hè...
pi_51527268
Misschien schept mijn post een verkeerd beeld van mij. .Meesten denken dat ik als depresieve loner door het leven ga en dat met grote letters LOSER op mijn voorhoofd. Dit is niet sow, ik probeerde in mijn post zoveel mogelijk de kern van mijn probleem te weergeven. Door dit schep ik natuurlijk een beeld bij jullie die mij niet in het echte leven eer aan doett. Dit is ook een belangrijk punt waarom ik er niet over praat met mensen in mijn omgeving, bang dat ze een verkeerd beeld van mij zouden krijgen zoals hier op het forum. Van de mensen die hier op het forum mij maar zielig vinden, vind ik niet zo een probleem maar in het echte leven zou ik het niet leuk vinden als mensen zo een beeld van mij zouden krijgen.. Veel mensen (met uitzondering van familie en beste vrienden) denken dat ik het op vrouwen/relatie gebied aardig voor elkaar heb. Mede omdat ik redelijk wat aandacht van de vrouwen heb.
Ik leidt een redelijk normaal leven, zie er naar eigen meneing redelijk uit heb een leuke bijbaan en ken via school en werk enorm veel mensen en heb genoeg hobbies en bezig heden. Echter dit alles neemt niet weg dat ik er enorm mee zit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tjen op 16-07-2007 17:24:01 ]
It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_51527276
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef flyck het volgende:

[..]

sinds jaar en dag.

alcohol heeft een benevelend effect.
alcohol is verslavend.

Het laatste wat je dan ook wilt doen is mensen aanzetten tot het drinken ervan om gelukkiger te lijken
Daar heb je een punt, maar als ik iemand wilde aanzetten om gelukkiger te lijken dankzij bier, dan had ik wel het volgende geschreven: "drink je lekker klem, en zie hoe de bloemetjes rond je hoofd vliegen!".

Desondanks ben ik het wel met je eens. Alcohol is niet nodig om vrolijk of gelukkig rond te lopen

TS, drink nog een appelsapje, zet een roze bril op en ga dingen doen waar je vrolijk van word! Treuren over hoe je ouder wordt en geen leuke vrouw kan vinden word je *en* niet vrolijk van *en* je bereikt juist het tegenovergestelde van dat waar je om treurt.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:18:00 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51527372
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Altijd weer dat negatieve lijden hè...
Ik werd afgeleid door de lijdensweg alhier opgetekend. Sorry
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_51527624
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Tjen het volgende:
Misschien schept mijn post een verkeerd beeld van mij. .Meesten denken dat ik als depresieve loner door het leven ga en dat met grote letters LOSER op mijn voorhoofd. Dit is niet sow, ik probeerde in mijn post zoveel mogelijk de kern van mijn probleem te weergeven. Door dit schep ik natuurlijk een beeld bij jullie die mij niet in het echte leven beschijft. Dit is ook een belangrijk punt waarom ik er niet over praat met mensen in min omgeving, bang dat ze een verkeerd beeld van mij zouden krijgen zoals hier op het forum. Van de mensen die hie rop het forum mij maar zielig vinden, vind ik niet zo een probleem maar in het echte leven zou ik het niet leuk vinden als mensen zo een beeld van mij zouden hebben.. Veel mensen (met uitzondering van familie en beste vrienden) denken dat ik het op vrouwen/relatie gebied aardig voor elkaar heb. Mede omdat ik redelijk wat aandacht van de vrouwen heb.
Ik leidt een redelijk normaal leven, zie er naar eigen meneing redelijk uit heb een leuke bijbaan en ken via school en werk enorm veel mensen en heb genoeg hobbies en bezig hede. Echter dit alles neemt niet weg dat ik enorm zit met dit probleem.
ik vind je niet zielig omdat je nog nooit een vriendin hebt gehad, ik vind je wel énorm zielig omdat je het probleem zo opblaast en hier wil laten blijken dat je geen hoop meer hebt, terwijl je volgens mij wel degelijk vermoedt dat je niet alleen zal eindigen.

die aanstellerij, dat fatalistische, daar kan ik ECHT niet tegen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51527807
Ik vind niet dat ik het probleem opblaas. De mensen die zelf een relatie hebben of hebben gehad en mijn probleem als aanstellerij zien, is naar mijn bescheiden mening hypocrisie ten top.
pi_51528086
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef Tjen het volgende:
Ik vind niet dat ik het probleem opblaas. De mensen die zelf een relatie hebben of hebben gehad en mijn probleem als aanstellerij zien, is naar mijn bescheiden mening hypocrisie ten top.
zeggen dat door het feit dat je op je 25ste nog geen lief hebt gehad, je je moet gaan verzoenen met een "liefdeloos" leven , hoe meer wil je je probleem nog opblazen
pi_51528406
quote:
Je gooit jezelf weer in een "slachtofferrol"...

Kijk eerst naar jezelf, dan naar een ander. Door naar anderen te kijken krijg je geen vriendin en je gaat er ook niet gelukkig van worden.
pi_51528414
Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
pi_51528485
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef Tjen het volgende:
Zie het zo: stel je bent al 10 keer gezakt voor een test (maakt niet uit rij examen of school examen). Zou dat jouw visie op de toekomst niet aantasten. Zou je de toekomst niet somber inzien. Of barst jij zoveel van levens ernergie dat jouw glas altijd ruim half vol blijft. Zo ja dan benijd ik jouw optimistische visie op het leven. Echter vraag ik me af of deze opportunistische houding van jouw daadwerkelijk oprecht is.
ik zou in ieder geval nooit opgeven ,

datingsites, uitgaan, ik zou alles proberen, met zeuren en slachtoffer spelen blijf je gegarandeerd alleen achter
pi_51528545
quote:
Als je 0,0 ervaring hebt moet je niet verwachten dat je meteen de populairste vrouw kunt krijgen. Jij wordt veel te snel verliefd. Een mooie vrouw hoeft je maar aan te kijken of je loopt achter haar aan.
Flirt en praat eens met vrouwen zonder meteen iets te verwachten
pi_51528748
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef cikolata het volgende:

[..]

Als je 0,0 ervaring hebt moet je niet verwachten dat je meteen de populairste vrouw kunt krijgen. Jij wordt veel te snel verliefd. Een mooie vrouw hoeft je maar aan te kijken of je loopt achter haar aan.
Flirt en praat eens met vrouwen zonder meteen iets te verwachten
Nee hoor, ik zou niet willen stellen dat ik snel verliefd wordt. Ik kan ze op 1 hand tellen. En het heeft meestal wel langer dan 6 maanden geduurd voordat ik echt verliefd werd op iemand. Wel is het zo dat ik het heel moeilijk vind om te flirten met vrouwen waar ik niet verliefd op ben. Het voelt dan namelijk nep en onoprecht, eigenschappen die absolut niet bij mij passen. Maar ik denk inderdaad dat mijn oplossing ligt in de richting van het proberen verliefd te worden op iemand. Iemand een kans gunnen voordat ik er verliefd op ben. Dat is zeker een punt waar ik aan zou kunnen werken.
pi_51528750
quote:
Ik snap het hele gezeik gewoon niet. Je bent 25 en... oh my God, SINGLE! Boo-fucking-whoo, wat is het probleem? Ik ken wijven van mijn leeftijd (16, bash maar) die ook nu al zeiken omdat ze single zijn. So fucking what? Je hebt nog een heel leven voor de boeg, je hebt nog genoeg te doen en je kan nog zó veel mensen tegenkomen.

Ook ik heb het idee dat je graag de slachtofferrol opneemt, iets wat ik ook al zo vaak heb gezien en ook zo'n grondige hekel aan heb. Doe niet alsof je leven zo vooruitzichtloos is, vrouwen zat, kansen zat en je hebt nog jaren zat.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_51528872
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ik snap het hele gezeik gewoon niet. Je bent 25 en... oh my God, SINGLE! Boo-fucking-whoo, wat is het probleem? Ik ken wijven van mijn leeftijd (16, bash maar) die ook nu al zeiken omdat ze single zijn. So fucking what? Je hebt nog een heel leven voor de boeg, je hebt nog genoeg te doen en je kan nog zó veel mensen tegenkomen.

Ook ik heb het idee dat je graag de slachtofferrol opneemt, iets wat ik ook al zo vaak heb gezien en ook zo'n grondige hekel aan heb. Doe niet alsof je leven zo vooruitzichtloos is, vrouwen zat, kansen zat en je hebt nog jaren zat.
Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!
pi_51528888
Gezeik ook altijd, als ik nog geen vriendin heb als ik 65 ben boeit me dat ook geen ene reet.
En als iemand 40 is en nog maagd is zal mij dat niks kunnen boeien. Net of je dan ene gigantisch eloser bent, slaat nergens op.
pi_51529022
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Tjen het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je wijfen van 16 die zitten te zeuren over het vsingle leven vind aanstellen. Daar kan ik goed inkomen. Maar doen alsof jij gemakkelijk de komende 9 jaar vrijgezel zou kunnen zijn zonder dat het je interesseert, is een erg sterk verhaal!
Je kiest er toch zèlf voor?

Naar eigen zeggen heb je redelijk veel aandacht van de vrouwen.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_51529025
Een relatie zonder liefde gaat niet werken..vooral als je liefde mist... Misschien zou je eens via internet kunnen zoeken? Ik ken al veel mensen die via relatieplanet een vriend of vriendin hebben gevonden..
pi_51529218
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Tjen het volgende:

[..]

Sterk verhaal? Jezus man, wat een eitje zou dat zijn! Ik ken genoeg gasten van 22 die nog nooit een vriendin hebben gehad, wel batspartners maargoed. Wat maakt het nou echt uit? Als je de ware vindt merk je het dan wel.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  maandag 16 juli 2007 @ 18:25:01 #72
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_51529371
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef appelsjap het volgende:
Op elk potje past een deksel
Mischien leg je de lat te hoog ts Weet niet wat jou specs zijn maar als je een rare kop hebt krijgt je nooit dat leuke meisje waar je helemaal verlieft op bent...
pi_51529508
Het goede antwoord is natuurlijk gaan voor de geheime optie E: beseffen dat het leven niet ophoudt als je op je 25e single bent. Denk je nu echt dat jij wel weet hoe het leven in elkaar zit? En denk je nu echt dat het leven geen verrassingen meer in petto heeft?
pi_51530100
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Tjen het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zou niet willen stellen dat ik snel verliefd wordt. Ik kan ze op 1 hand tellen. En het heeft meestal wel langer dan 6 maanden geduurd voordat ik echt verliefd werd op iemand. Wel is het zo dat ik het heel moeilijk vind om te flirten met vrouwen waar ik niet verliefd op ben. Het voelt dan namelijk nep en onoprecht, eigenschappen die absolut niet bij mij passen. Maar ik denk inderdaad dat mijn oplossing ligt in de richting van het proberen verliefd te worden op iemand. Iemand een kans gunnen voordat ik er verliefd op ben. Dat is zeker een punt waar ik aan zou kunnen werken.
6 maanden wachten en verliefd zitten worden op een onbereikbare vrouw

Je moet echt meer gaan flirten en initiatief nemen Wat ik al zei: je hoeft niet meteen verwachtingen te hebben. En je hoeft ook niet te liegen. Iedereen heeft wel leuke kanten, richt je daar op.
pi_51530990
misschien als je er wat minder mee bezig bent, kom je opeens iemand tegen waar het wel mee klikt.
op je 24ste pas sex is nog niet eens zo laat en op mn 33ste heb ik m'n huidige vriendin ontmoet

er is hoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')