quote:Op maandag 23 juli 2007 10:14 schreef Marsepein het volgende:
Volgens routenet ligt het ongeveer 15 Km ten noorden van Breda, en dat is geen Noord-Limburg![]()
Nee dit Topic mag niet dicht.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
mag dit topic dicht?
Bloempjes kamer in Arnhem!heb namelijk een huisje
(zie sig)
He Gurb Ook aan de laminaat. Morgen bij mijn dochter laminaat leggen. Nooit gedaan maar we leggen het gewoon neer.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Gurb het volgende:
Mij zien jullie hier de komende tijd ook niet zoveel als anders, aangezien ik 4 weken bouwvak heb en dus niet 40 uur in de week achter de PC zit![]()
Ben deze week lekker thuis aant rommelen (alhoewel, zaterdag bij een nicht laminaat gelegd, en vandaag bij ouders van een vriend van mij) en ga volgende week een weekje op vakantie.
Daarna nog 2 weken thuis rommelen.
Het zou ook kunnen dat ik nog naar de bouwplaats toe moet om het bedrijf te vertegenwoordigen (heitoezicht met een duur woord, het houd niets anders in als in de keet zitten en te kijken of de heiers er geen potje van maken) aangezien de uitvoerder op vakantie is, en de palen nog niet allemaal geheid zijn omdat de heistelling kapot is gegaan.
Maar voorlopig heb ik lekker vrij
Nou, veel plezier, gaat Gurb zijn vakantie nog ergens doorbrengen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Gurb het volgende:
Mij zien jullie hier de komende tijd ook niet zoveel als anders, aangezien ik 4 weken bouwvak heb en dus niet 40 uur in de week achter de PC zit![]()
Ben deze week lekker thuis aant rommelen (alhoewel, zaterdag bij een nicht laminaat gelegd, en vandaag bij ouders van een vriend van mij) en ga volgende week een weekje op vakantie.
Het zou ook kunnen dat ik nog naar de bouwplaats toe moet om het bedrijf te vertegenwoordigen (heitoezicht met een duur woord, het houd niets anders in als in de keet zitten en te kijken of de heiers er geen potje van maken) aangezien de uitvoerder op vakantie is, en de palen nog niet allemaal geheid zijn omdat de heistelling kapot is gegaan.
Ik heb hem gesloten met een verwijzing naar je nieuwe topicquote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
mag dit topic dicht?
Bloempjes kamer in Arnhem!heb namelijk een huisje
(zie sig)
Helemaal leuk. feli voor jullie.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Marsepein het volgende:
En de echo was helemaal goed, we zijn 12 weken en 4 dagen zwanger
dank jequote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb hem gesloten met een verwijzing naar je nieuwe topic![]()
Groot he! Hartje ook al gehoord|?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Marsepein het volgende:
mazzelaar! Geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Gurb het volgende:
Dat wist ik niet! Leuk he eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hadden we 4 weken geleden al gehoord
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Marsepein het volgende:
Laminaat leggen is niet veel anders als het leggen van een massief houten vloer, je moet ook nu zorgen voor een goede ondervloer, ruimte langs de kant om de vloer te laten werken, en met goed gereedschap gaat ook deze klus een stuk prettiger.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Solingjan het volgende:
He Gurb Ook aan de laminaat. Morgen bij mijn dochter laminaat leggen. Nooit gedaan maar we leggen het gewoon neer.
En prettige vakantie
In Ommen, op de camping, met vriendenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Nou, veel plezier, gaat Gurb zijn vakantie nog ergens doorbrengen?
dat lukt wel, maar je daar maar geen zorgen over, ik heb een luxe vakantie, ik kan een hoop, maar moet heel weinigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:08 schreef becky27 het volgende:
mazzelaar! Geniet ervan zou ik zeggen.
Ja maar wáár vind je dat dan terug? Waar zit het mapje met bookmarks?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Marsepein het volgende:
Klik maar eens op [afbeelding] boven aan een topic
Topic kan nog handig zijn voor anderen dus we laten hem nog even open.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef prinsrob het volgende:
hey,
w.m.b. kan deze op slot, probleem is opgelost en wordt nu btje een vervelend topic imo.
Gat maken in huurhuis met diamantboor, wat vragen
Donequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:56 schreef truttebosje het volgende:
ben ik erg lastig als ik vraag of iemand even de topictitel van deze op naar het volgende project voor truttebosje en vriendje.
aan wil passen naar truttebosje...op naar het volgende project.
(sommige mensen keken er overheen, en die hoeven we niet te slim te maken door ze over de zoekfunctie te vertellen, lol)
En donequote:en is het ook mogelijk om als laatste berichtje in mijn vorige topic te verwijzen naar deze nieuwe?
alvast bedankt.![]()
Ja hoor dat kan, en je kunt het zelf, zie de wiki helpquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Is het mogelijk om voor het topic Verhuiskriebels enzo een Wiki te maken waarin Topics enzo bijgehouden kunnen worden van een ieders verhuisproject?
als ik dat zelf zou kunnen zou ik dat zelf wel willen doen hoormaar weet niet of ik die mogelijkheid heb, en hoe het moet
Dat kan idd ook. Zolang de verwijzing naar de wiki met alle volledige gegevens dan maar duidelijk is, want daar kwam in eeste instantie de vraag om een lijstje vandaan. Als dan de OP niet up to date is moet het wel duidelijk zijn waar dat dan te vinden is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ik had meer het idee dat men gewoon pech had in het huidige topic, en pas in het volgende topic in de OP komen als ze zichzelf op de Wiki toevoegen in de lijst
als elke keer een nieuw topic vanuit de Wiki wordt gemaakt (nah.. wil het wel voor mijn rekening nemen hoor) hebben we in ieder geval elke keer een up to date lijst aan het begin van elk topic. Iedereen die er later nog bij wil kan dat of zelf op de Wiki doen, of mij ff PM-en dat ze erbij willen enzo..
zoiets?want ik snap dat jullie daar geen zin in hebben
Die data zijn dus nie goed?? Dus later in aug.?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef truttebosje het volgende:
ja gurb goed gedaan, dat je dat zomaar effe doet...knap hoor.
en solingjan.......zullen we hier verder afspreken?
truste(bosje)quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef truttebosje het volgende:
nou ja ik ga dr nu echt vandoor...ik laat t morgen effe weten.
slaap lekkers straks.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Schat ben je er nog? Wanneer komen jullie?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef truttebosje het volgende:
oh ja.....goede vraag....roept u maar
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:07 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Even overleggen. 30 juli of 2 aug.?????
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef truttebosje het volgende:
[..]
effe verder in de slowchat voor we ruzie krijgen? en nee morgen gaat niet....liefst een keer in het weekend of de laatste 2 weken van augustus.
Dit soort posts graag in ons SC topic, per PM of MSN oid, niet in een ander topic. Daar is het geheel offtopic en voor niemand interessant.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Is dan wel een geheel, toch?
En die data????
dat heb ik daarna gedaan, eerst ff een luchtspuitje overal heen gehaald, en toen alles geveegd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef Solingjan het volgende:
Mooi, maar je mag wel eens vegen.
Welnee, niks centraal, gewoon lekker een eigen topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:58 schreef sanger het volgende:
Ja Gurb, gewoon eigen topic maken. Misschien een soort centraal topic van maken? Kleine projecten door FOK!kers.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Welnee, niks centraal, gewoon lekker een eigen topic
Nadeel daarvan is dat hij wel heel snel zal afzakken. Maar je hebt eigenlijk ook wel gelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Welnee, niks centraal, gewoon lekker een eigen topic
Daar kun je de wiki weer voor gebruiken als index naar alle handige 'en zo heb ik ditenmedat gemaakt'quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat hij wel heel snel zal afzakken. Maar je hebt eigenlijk ook wel gelijk
Ja indd, de Wiki is daar wel handig voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef tnimble het volgende:
Mooi bankje Gurb! Zul je nog vaak gaan gebruiken gok ik zo
[..]
Daar kun je de wiki weer voor gebruiken als index naar alle handige 'en zo heb ik ditenmedat gemaakt'
verveel je je??? en zo ja, dan mag je je wel bij mij thuis komen vervelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef Gurb het volgende:
Ik vind het geen topic waard, maar wil het wel graag aan jullie laten zien wat ik vandaag gemaakt heb toen ik wat resthout / afvalhout tegenkwam in de schuur.
Afgelopen zaterdag en afgelopen maandag heb ik laminaat gelegd, en zaterdag was mijn oom erbij, die een heel handig werkbankje / zaagtafeltje had. En dat werkte erg makkelijk met zagen.
Het toeval wil dat mijn vader ook zo'n zaagbankje heeft, dus afgelopen maandag had ik dat bankje meegenomen.
Maar ik heb er een hekel aan om iets te lenen van anderen, zeker als je het zelf ook kunt maken
Dus vandaag heb ik zelf zo'n werkbankje / zaagtafeltje gemaakt.
+10 scherpquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef sanger het volgende:
Is dit overigens wel handig?
Ons nieuwe huisje!
en
Ons eerste huisje!!!
Geen username in de titel.
Kan een van de modjes toch het adres even uit deze post editten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef TheFrankey het volgende:
hee das in de buurt.... woon in hoogkarspel
*weg wegens herkenbaarheid*
Welk deel? Ik gok het 2e deel. Dat de user in Hoogkarspel woont is niet zo erg toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Kan een van de modjes toch het adres even uit deze post editten?
Alvast bedankt
Feauteau's!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm... de onderkant van het bureau is zwart, dus die kan vanavond omgedraaid en dan kan de bovenkant gedaan worden.
De onderkant heeft 2 laagjes (heen en terug zeg maar, met zuigend mdf kan dat prima), de bovenkant krijgt er uiteraard meer.
En het rekje/kastje/ding is netjes wit. Die moet nog wel 1 of 2 keer, maar iig is hij nu overal wit. Ook die heb ik al 2 keer gedaan. De eerste keer gleed mijn kwast behoorlijk weg, net of ik aan het gronden was en toen ik alles gedaan had ben ik van voren af aan weer opnieuw begonnen maar dan met de roller en toen pakte het keurig.
Jaja, vreselijk tegen alle geldende regels van de verfkunst in, maar ik ben nou eenmaal heel eigenwijs.
Helaas dus geen foto's tot photobucket het weer doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |