echoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef lieksepieks het volgende:
Een eigen topic voor nanookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die blijf ik volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Exporteren als plaatje werkt redelijk (als ie het niet doet even uitloggen en opnieuw inloggen. FP is nogal buggyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef Nanook24 het volgende:
Dat zou toch wel heel erg zijn Leonieke als we dat voor elkaar krijgen!
Ik ga in elk geval even uitpuzzelen hoe ik de floorplanner plattegrondjes van mijn lief hier in het topic krijg voor het overzicht en misschien lukt een plaatje van de geplande keuken ook nog wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Indd. Weinig ruimte dus om iets wat je hebt afgespoeld even snel weg te zetten. Denk bv aan pannen die niet in een vaatwasser mogen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef Adelante het volgende:
weiniig ruimte tussen je spoelbak en kookplaat bij het keukenplaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, of een afdruiprekje.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Indd. Weinig ruimte dus om iets wat je hebt afgespoeld even snel weg te zetten. Denk bv aan pannen die niet in een vaatwasser mogen.
ik snap m niet...maar misschien heb ik wat gemist.quote:
Tja, dat soort details zie je niet op de foto (die ook nog van de makelaar is, toch? dan wordt een en ander al gauw voordeliger op de kiek gezetquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Nanook24 het volgende:
Dat is ook de alom gehoorde reactie hoor miss_dynastie maar de keuken is al ruim 30 jaar oud en door de huidige bewoners uiteindelijk overgeschilderd en dat is niet overal meer even netjes. Plus dat we ietsje meer luxe willen, een vaatwasser, een inductie kookplaat (hebben we nu nl. ook en ik kan niet overweg met keramisch koken), een magnetron en een oven. Kortom, we willen nu we toch aan de gang gaan het ook meteen goed doen en dus een nieuwe keuken plaatsen.
Je kunt ook een halfhoge kast nemen toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef Nanook24 het volgende:
Ik wilde het nl. in eerste instantie al zo maar hij wilde die hoge kast niet aan de woonkamer kant.
De reden dat we (weer) een 1,5 spoelbak willen is dat we het kleine deel gebruiken om de flesjes van onze jongste in de loop van de dag daarin verzamelen. (Omspoelen en dan daarin uit laten druipen) Om ze vervolgens 's avonds af te wassen en dat bakje weer te gebruiken om de afgewassen flessen/spenen/enz. in te laten uitdruipen alvorens het af te drogen. Niks geen gehannes met een zeiknat aanrecht of toch weer een afdruiprek voor die paar dingetjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef sanger het volgende:
Is er een reden waarom jullie speciaal een 1,5 spoelbak willen? Wij hebben dat idee juist laten varen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef Nanook24 het volgende:
Leonieke, waar er lades kunnen hebben we ook lades. Het smalle kastje naast de oven is een apothekerskast in komt dus ook neer op een soort van lades. Dat gehannes achterin keukenkastjes zou hier dus verleden tijd moeten zijn.
Zo een regaaltje is juist niet praktisch imo maar voor de sier. En daarin kan ik hem wel volgen ook eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef Nanook24 het volgende:
Het ging er voornamelijk om dat hij die afgeronde dingetjes wilde Sanger, ik vind het alleen maar stofvangers dus ik ben ze liever kwijt dat rijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Apothekerskast is indd mooi en praktisch, maar ook erg duur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zo'n apothekerskast (heeft mijn ma ook) vind ik idd heel handig. Zo veel mogelijk lades lijkt me een heel goed idee. Moet je idd niet je hele kast leegmaken om aan een potje te kunnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop