Idd, die vond ik altijd eng. Niet dat ik er niet naar durfde te kijken, maar ik vond hem niet prettigquote:
Karbonkel was eng...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef MooiHoofd het volgende:
yeah, cruella de vil ofzo kent niemand karbonkel hier?
Wat een geil wijf was die Mik toch ook. Pff, op 6 jarige leeftijd heb ik daar wat droompjes over gehad.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef hardromacore het volgende:
Mik loreland![]()
![]()
![]()
![]()
die shizzle keken we altijd op school..,
bang bang krabnagel
The Never Ending Story!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef amigone het volgende:
En wat ik ook eng vond was die serie met die jongen op een vliegende hond...
Ik weet ff niet meer hoe die heet
Uhuh, denk dat dat de reden was dat ik het boeiend vond, uiteraard was het altijd spannend..und leerzaamquote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat een geil wijf was die Mik toch ook. Pff, op 6 jarige leeftijd heb ik daar wat droompjes over gehad.![]()
Nee die ken ik niet, nooit gekeken dat programmaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef MooiHoofd het volgende:
juist...
kent iemand ook die levende pop van kippenvel, komt altijd op fox kids
gooiiden ze hem weg, kwam ie steeds terug![]()
Ja informatietechnologie is behoorlijk eng. Brrr. Heb er ook slechte herrineringen aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef Duvekoater het volgende:
Ik was jarenlang doodsbang voor I.T. en natuurlijk voor mn gordijnen want daar zaten heksen in![]()
Voor die pop ben ik toch is bang geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef MooiHoofd het volgende:
* Slappy the Dummy van Kippenvel, je weet wel die levende pop
Lijkt wel op Quark van Star Trek Deep Space 9.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef amigone het volgende:
Ik ken Karbonkel wel hoor
Deze toch?
[afbeelding]
Ik vond het beest van Belle en het Beest vroeger eng!
Speel je ook LARP?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik was vroeger bang van de draak uit De Efteling.![]()
En dan te bedenken dat ik nu zowel boeken en beelden van draken in huis heb en gek ben van monsterfilms.![]()
Nee, zo erg is ,t niet.quote:
Je moet je ondertitel veranderen in "with an automatic drip"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, zo erg is ,t niet.
Gewoon intresse in mythologie en wat er bij hoort (dus ook draakjes orcjes en andere wezens).
Tis gewoon goaf.
ROFL, goed idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel veranderen in "with an automatic drip"
Misschien was je in je vorige leven een illegale mexicaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:
En uit een heel ver verleden schijn ik bang te zijn geweest voor slagbomen
Wie weetquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien was je in je vorige leven een illegale mexicaan?
Altijd weer Sunchaser die er wordt bijgehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong80. Ze hebben me ooit verteld dat dat een vies, eng mannetje is die op schimmige fora post. En nog vrij veel ook...
Was ik ook bang voor maar net als Catweazle genoot ik er van. Bang zijn kan leuk zijn voor kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:24 schreef Blue-eyes het volgende:
De serie Q&Q, en dan met name die scene dat ze op een foto een hand uit de grond zagen steken![]()
Jaren heb ik nog met angst door het bos gelopen![]()
Zo herkenbaar, ik heb zo lang als ik jong was de WC doorgetrokken om zo snel mogelijk weg te zijn. Volgens mij is dat een jeugdtaboe. Daar praat je niet over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef ErikT het volgende:
De WC bij mn opa en oma. Die spoelde heel hard door. Dan deed ik de deur open, ging ik zo ver mogelijk staan, trok aan het touwtje en rende weg.
Dat ik de volgende ochtend niet wakker zou worden. WTF was ik voor bizar kind hee.
Na een aflevering van Sil de Strandjutter was ik jarenlang bang dat een dood meisje uit de wc zou komen om me bij m'n billen te grijpen. Achteraf snap ik de link zelf ook niet echt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef tong80 het volgende:
Zo herkenbaar, ik heb zo lang als ik jong was de WC doorgetrokken om zo snel mogelijk weg te zijn. Volgens mij is dat een jeugdtaboe. Daar praat je niet over.
Als je toen nou een script had geschreven en het "The Grudge" had genoemd, was je rijk geweest. Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Na een aflevering van Sil de Strandjutter was ik jarenlang bang dat een dood meisje uit de wc zou komen om me bij m'n billen te grijpen. Achteraf snap ik de link zelf ook niet echt.
Ik vond dat ook óntzettend engquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef ErikT het volgende:
De WC bij mn opa en oma. Die spoelde heel hard door. Dan deed ik de deur open, ging ik zo ver mogelijk staan, trok aan het touwtje en rende weg.
Dat ik de volgende ochtend niet wakker zou worden. WTF was ik voor bizar kind hee.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Na een aflevering van Sil de Strandjutter was ik jarenlang bang dat een dood meisje uit de wc zou komen om me bij m'n billen te grijpen. Achteraf snap ik de link zelf ook niet echt.
Was een Nieuw Zeelandse "kinderserie" die in mijn jeugd 's middags werd uitgezonden op kindernet volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef MooiHoofd het volgende:
wtf is moddermonsters nou weer?
Jaoh, die weet ik nog goed, maar ik vond die monsters enger hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Werewolf het volgende:
Ik zal vast niet de enige zijn die de moddermonsters eng vond.
Stoer met je vriendjes kijken en 's nachts niet kunnen slapen![]()
Deze toch al niet al te vriendelijk ogende man...
[afbeelding]
[afbeelding]
...transformeerde....
[afbeelding]
...in een moddermonster!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier trouwens een topic van : De Moddermonsters (Eng.: Under the mountain).
Hier nog wat filmpjes:
Introfilmpje met het heerlijk enge muziekje
http://youtube.com/watch?v=igm4DEKmeX0
En een eng stuk uit de serie zelf:
http://youtube.com/watch?v=r81aSgOHBMg
Gatverdamme...
Ik dacht bij het geluid van straaljagers aan het einde der tijden. Het geluid vd straaljagers was dan het gegrom van de duivelquote:Op zondag 22 juli 2007 16:37 schreef tong80 het volgende:
Straaljagers. Ik dacht toen altijd dat het oorlog werd.
Ik was dus niet de enige met die angstquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Salvad0R het volgende:
Dat mn ouders niet mn echte ouders waren.
De meneertje en mevrouwtje boekjes.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Meneertje Kietel. Dit was een mannetje die iedereen kietelde die hij tegenkwam, ergens in het boek kietelt hij ook iemand vanuit een put. Bij de garage van mijn opa en oma was precies zo'n put en ik was altijd bang dat meneertje Kietel eruit zou komen![]()
Meneer Smikkel moet hier nog ergens liggen maar ik ben bang dat ik die niet meer ga vindenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow.Ik denk dat ik die boekjes ga bestellen!
![]()
Ik had ze allemaal !! Maar mn moeder heeft ze weggegeven aan mijn neefje en die heeft ze niet meerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow.Ik denk dat ik die boekjes ga bestellen!
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef Hyperdude het volgende:
Krokodil onder mijn bed. Dus van zover mogelijk in bed springen.
's ochtends, vreemd genoeg, niet van toepassing![]()
Sandstorm en Boem-Dikkie. Ook Maikuuul staat in de wachtrij, hij staat niet vooraan, omdat hij uitgleed toen hij een hendig sjieke slip maakte, om indruk te maken op jouquote:Op maandag 23 juli 2007 18:13 schreef roze-meisje het volgende:
dat ik ontvoerd zou worden
't was ten tijde van marc dutroux en had samen met m'n vader the silence of the lambs gekeken, ik zag mezelf al zitten in zo'n put
nu ben ik daar niet meer bang voor, wie wil mij nou ontvoeren
Tot dan toe hadden jullie geen douche?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef milia het volgende:
Ik was bang voor de douche, al dat water over je haar en lijf, vergeet de shampoo niet, we kregen een douche toen ik 6 jaar was en het was écht een drama.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:41 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
karbonkel van ik-mik-loreland.
We woonden altijd in een heel oud huis, en toen ik 6 was gingen we verhuizen naar een nieuwer huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tot dan toe hadden jullie geen douche?Hoe oud ben je dan?
Als Douwe was ie wel leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vond de plaaggeest van Bassie en Adriaan eng.
Deze dusquote:
Dat programma is geweldig!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef Shnees het volgende:
Karbonkel, ik mik loreland (kutprogamma overigens)
Hij was ook Douwequote:Op zondag 29 juli 2007 12:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[afbeelding]
Ok, toen was ik wel heel erg klein..
Ik doe heel hard m'n best, maar Douwe zegt me echt helemaal niks.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij was ook Douwe:
[afbeelding]
Uit diezelfde serie. Douwe bleek de Plaaggeest te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik doe heel hard m'n best, maar Douwe zegt me echt helemaal niks.
Maar goed dat ze er uiteindelijk achtergekomen zijn danquote:Op zondag 29 juli 2007 12:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Uit diezelfde serie. Douwe bleek de Plaaggeest te zijn.
Ik zag IT pas toen ik The Rocky Horror Picture Show al had gezien en het is toch al een stuk minder eng als je bij Tim Curry steeds hieraan zit te denken:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef ivetje het volgende:
Nooit geweten trouwens dat IT gespeeld werd door Tim Curry, die vent ken ik wel
[afbeelding]
Wat zijn er véééél mensen hier die bang waren voor de plaaggeest!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik krijg er nu nog rillingen van.....
Dat harlekijnenmutsje in combinatie met die bolle wangen. Hij ziet er zo vrolijk uit, maar hij doet van die kwaadaardige dingen...![]()
Ik woonde in Vlaardingen, daar woonden Bassie en Adriaan ook, dat was dichtbij hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol iedereen bang voor de plaaggeest.![]()
Verkleed als clown? Had hij niet gewoon een grote bril op?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:31 schreef Keano het volgende:
Ik was vroeger bang voor een videoclip waar Elton John volgens mij achter een piano zat en waarin hij verkleedt was als clown. Heb ff gezocht maar gelukkig kan ik het zo zo snel niet vinden
Ik durfde de gang niet meer over te steken toen ik die film had gezien. Uiteindelijk wel gedaan, maar poe wat was ik bang.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:57 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Overigens vind ik deze nog steeds niet prettig:
Was dat niet Freddy Mercury in zijn laatste clip ?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:31 schreef Keano het volgende:
Ik was vroeger bang voor een videoclip waar Elton John volgens mij achter een piano zat en waarin hij verkleedt was als clown. Heb ff gezocht maar gelukkig kan ik het zo zo snel niet vinden
Ik kan niet lid worden omdat ik geen lid ben van Hyvesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Voor iedereen die bang was voor de plaaggeest: http://praatgroepplaaggeest.hyves.net/
Helaas kan ik niet lid worden want ik was niet bang voor hem.![]()
Ik kan niet lid worden omdat ik dat massale gedoe op internet haat en dus geen lid wil worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:29 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik kan niet lid worden omdat ik geen lid ben van Hyves
Ik ook!quote:
Ohhh god. Daar was ik echt als de dood voor. Die afleveringen bezorgden me altijd kippenvel.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[afbeelding]
Ok, toen was ik wel heel erg klein..
Dat je in een flits IT tussen het wasgoed ziet staan...en daarna een kinderfietsje op z'n zijkant met een ronddraaiend wieltjequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Duvel86 het volgende:
Vooral die ene scene met dat wasgoed wat buiten hangt te drogen..weet niet of iemand zich dat nog herinnert.
Waarom heb je hem nooit meer gekeken danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef WheeleE het volgende:
It. Na afraden van mijn moeder als 11jarige toch perse It will kijken. Verstijfd op de bank gezeten. De eerstvolgende keer onder de douche viel de shampoofles om, ik zat zowat tegen het plafond van de schrik
. Tot op heden nooit meer die film gekeken.
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zowiezo geen horror-liefhebber, ben ik iets te zacht voorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waarom heb je hem nooit meer gekeken danNog steeds bang? Vind IT inmiddels echt niet zo eng meer...blijft een vermakelijke film, jammer van het eind alleen
Da's waar...ik zie nog weleens films die ik vroeger heel eng vond en denk dan "wat een lauwe zooi"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zowiezo geen horror-liefhebber, ben ik iets te zacht voor.
Deels zou het de beleving die ik toen had een beetje teniet doen. Toen ik klein was had die film zijn werk 100% gedaan, ik was bang. Het is leuk om dat zo te bewaren toch?
Wat een nazi-methode zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik was bang voor de draak in de Efteling
En voor de schoorstenen van de DSM, telkens als we op vakantie gingen reden we daar voorbij en zeiden mijn ouders: Daar verbranden ze stoute kindertjes
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
En voor de schoorstenen van de DSM, telkens als we op vakantie gingen reden we daar voorbij en zeiden mijn ouders: Daar verbranden ze stoute kindertjes
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik was ben bang voor de draak de attracties in de Efteling
quote:Op maandag 10 september 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
Karbonkel. En voor God
. Nacht-mer-ries.
Dat komt vast van de film Poltergeist, waar een meisje geesten ziet in de televisieruis...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:11 schreef mistermaniac het volgende:
Heel gek, maar als klein kind was ik bang voor de sneeuw (storing, geen signaal) op televisie
Toen ik de TT las moest ik meteen aan die twee denken!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef MooiHoofd het volgende:
waar waren jullie vroeger bang voor in jullie jeugd, denk hieraan aan: personen, tv-series, films en dergelijke dingen.
vroeger was ik bang voor:
* Karbonkel van Ik Mik Loreland :\'(
* Slappy the Dummy van Kippenvel, je weet wel die levende pop
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:35 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Die enge kop en die krijsende stem erbij
Ohja, was een leuk poppenspel. Maar het draaide toch altijd weer op Jezus uit. Dan ging de tv op een andere zender..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Aaaaargh!!!
Benjamin Ben, en het engste was dat het nog een creatie van de EO was ook.
Volgens mij bedoel je tante Soesa en Sassefras...quote:Op zondag 22 maart 2009 05:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haatte Benjamin Ben om zn Rotkop
Net als die Tante Suus en nog zo'n pop op een andere zender.
Al had Tante Suus wel dikke tetten
Ik heb toch nog best wel lang nachtmerries gehad van de film 'De Lift'. Vooral de opa die in de liftschacht viel en de agent wiens hoofd afgehakt wordt. En toch blijven kijkenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:09 schreef Flounder het volgende:
Liften. Ik heb ooit een keer meegemaakt dat de lift in onze flat niet stopte op de 8e verdieping maar richting de 9e ging. Helaas had de flat maar 8 verdiepingen.
Ik was 6 jaar en heb er 10 jaar een trauma aan over gehouden.
Ik sta dus niet op deze foto he!
[ afbeelding ]
Hehe ik maar wou hem zien haha net als the shining ook veel te jong gezien the witches was ik doodsbang voor en the gremlins ook btwquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef vipergts het volgende:
de duiker uit amsterdammed ik was kennelijk nog net iets te jong wat ik heb er nachtmerries van gehad.
Een kennis van mij dreigde haar dochter altijd dat Eucalypta haar zou komen halen als ze niet braaf was. En dat werkte best aardigquote:Op maandag 6 april 2009 16:59 schreef Cobra4 het volgende:
Eucalypta
[ afbeelding ]
En toch elke aflevering kijken om te zien of Paulus haar toevallig niet had weggestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |