Het kwaad is al geschiedquote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat rijmt niet.
Het was te snel reageren dat mij verried.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef GI het volgende:
(editted, nooc deed dat ook. Klappen staan hem in het verschiet.)
das tofquote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Flight Simulator X
Ben ik nu een nerd?
Niet perse daardoorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Flight Simulator X
Ben ik nu een nerd?
quote:
Hoe gaat het met het landen Arma? Zo'n ding van de grond krijgen is nou niet echt het moeilijkste...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik zet altijd de verboden te roken lampjes als eerst uit.
Met de xbox360 controller.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Waar speel je dat mee? Niet alleen keyboard+muis neem ik aan?.
Aha, die heb ik nietquote:
Dat is ook nog vrij lastig hoor. Probeer maar eens bij de gate weg te komen en hem op de startbaan te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het landen Arma? Zo'n ding van de grond krijgen is nou niet echt het moeilijkste...![]()
Werkt prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, die heb ik niet.
Heb nog wel een Logitech Wingman Extreme staan, zal ook wel werken.
Wassup nigga?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Hey Kuuk!quote:
Nothing much. Aight.quote:
Phat! Fo shizzle my nizzle!quote:
Ja zie je, nu is het vierkant mooi volquote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Paxlie het volgende:
zo goed Merel?
Je moet het huis nog opruimen!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zie je, nu is het vierkant mooi volEn aangezien ik vakantie heb en niks beters heb te doen dan jullie lastigvallen pas ik er mooi bij.
quote:
Sorry.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
Soms hè, soms verbaas ik me ineens weer over al dat rare volk op het forum.
Zo denk je eraan gewend te zijn en zo komt er weer een knurft die je toch weer verbaast.
Echt? Ik wil mezelf echt geen die-die-hard oldbie noemen, maar het laatste topic dat me echt verbaasde is toch alweer een aantal jaartjes geleden hoor....quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
Zo denk je eraan gewend te zijn en zo komt er weer een knurft die je toch weer verbaast.
I know men.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
Waar?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
ze liegt!!quote:
Kerels die onder de plak zitten en chips uit een bakje eten, volwassen knullen die vragen of ze hun buikhaar moeten laten staan, volwassen mensen die bifi's eten in een volle bus.quote:
Nee, dat topic vind ik dan weer extreem nuttig.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
Je vergeet nog die figuren die vragen wat ze met hun navel moeten doen.
Dabedoellik!quote:
Da's een vanillesekser. Dat ruik je van verre.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef Kreator het volgende:
Een leven zonder liefde...
JA GORE HOMOFIEL. DAT KOMT OMDAT JE ZO'N ONGELOOFLIJKE ZEIKHUILIEHOMO BENT. MET JE CHIPS IN EEN BAKJE EN JE TWIJFEL OVER JE GESCHOREN BUIK, HHOERRRRRRRRRRRRRRR
'schatje? Voelt het goed, als ik je zo zachtjes over je buikje kriebel, terwijl ik je teder neem?'quote:Op maandag 16 juli 2007 16:00 schreef Ripley het volgende:
Da's een vanillesekser. Dat ruik je van verre.
Ik kreeg serieus een nare rilling toen ik dit las.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
'schatje? Voelt het goed, als ik je zo zachtjes over je buikje kriebel, terwijl ik je teder neem?'
Nee he? Is het weer zo'n weertje?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Het is hier binnen 27 graden. Met een luchtvochtigheid alsof je de vlindertuin in Artis binnenloopt.
En dan janken bij het orgasme. Want het is zo'n emotionele ontlading.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
'schatje? Voelt het goed, als ik je zo zachtjes over je buikje kriebel, terwijl ik je teder neem?'
wat hij zegt maar dan erger, hij heeft et gewoon gedaan met een breezersnol in een fietsenhokje en nu heeft ie daar spijt van, laat em zelfmoord plegen d.m.v. een stoeprand af te springen...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef Kreator het volgende:
Een leven zonder liefde...
JA GORE HOMOFIEL. DAT KOMT OMDAT JE ZO'N ONGELOOFLIJKE ZEIKHUILIEHOMO BENT. MET JE CHIPS IN EEN BAKJE EN JE TWIJFEL OVER JE GESCHOREN BUIK, HHOERRRRRRRRRRRRRRR
...en daarna voelde je tussen je kipfiletjes en was het supernat hè? Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:05 schreef MUUS het volgende:
Ik kreeg serieus een nare rilling toen ik dit las.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daarna voelde je tussen je kipfiletjes en was het supernat hè? Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.
Een nare rilling, Krea.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daarna voelde je tussen je kipfiletjes en was het supernat hè? Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef MUUS het volgende:
Een nare rilling, Krea.
Zo eentje waarvan de hele boel op slot schiet.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen..
Ja nee, sorry. Ik heb net deze week een vrouw weer voor het eerst de gspot laten voelen. ('jezus, heb je wel geleefd?!?!? dacht ik nog...'). Ik red me wel.quote:
Weer een rilling, maar dan zo'n andere.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb net deze week een vrouw weer voor het eerst de gspot laten voelen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja nee, sorry. Ik heb net deze week een vrouw weer voor het eerst de gspot laten voelen. ('jezus, heb je wel geleefd?!?!? dacht ik nog...'). Ik red me wel.
Ja, die reactie kreeg ik van haar ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef MUUS het volgende:
Weer een rilling, maar dan zo'n andere.
28 jaar, 9 jaar een relatie. En dan nooit een gspot ervaring. Wat een kutleven moet dat zijn geweest. En ik was god. Uiteraard. Misschien moet ik er mijn beroep van maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je jokt!
En maak me niet zo jaloers - mijn G-spot is in de tussentijd versteend
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
28 jaar, 9 jaar een relatie. En dan nooit een gspot ervaring. Wat een kutleven moet dat zijn geweest. En ik was god. Uiteraard. Misschien moet ik er mijn beroep van maken.
Ik pas.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we een gigolo bedrijf starten K?
Ja, als er niet zoveel lelijke wijven waren, had ik dat allang gedaan./quote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we een gigolo bedrijf starten K?
Dan doe we alleen knappe?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, als er niet zoveel lelijke wijven waren, had ik dat allang gedaan./
Hoe moet je dat nou weer melden bij de belastingdienst? 'God' kun je toch moeilijk een 'kleine zelfstandige' noemen. En 'eenmanszaak' mist ook een beetje sjeu.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
28 jaar, 9 jaar een relatie. En dan nooit een gspot ervaring. Wat een kutleven moet dat zijn geweest. En ik was god. Uiteraard. Misschien moet ik er mijn beroep van maken.
HE SJON! GAAT 'IE LEKKER?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp.
We sturen eerst een verkenner erop uit. Misschien kan Rip dat doen? Of MUUS? Bij ernstige vormen van lelijkheid gaan we gewoon niet.quote:
Vereniging met 1 lid?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe moet je dat nou weer melden bij de belastingdienst? 'God' kun je toch moeilijk een 'kleine zelfstandige' noemen. En 'eenmanszaak' mist ook een beetje sjeu.
Als je klanten wilt, moet je mij niet sturen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We sturen eerst een verkenner erop uit. Misschien kan Rip dat doen? Of MUUS? Bij ernstige vormen van lelijkheid gaan we gewoon niet.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je klanten wilt, moet je mij niet sturen.
Ik moest lachenquote:
WAT PRAAT JE ZACHTJES, SJON! LUL EENS WAT DUIDELIJKER, WANT IK VERSTA JE BIJNA NIET!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij gaat prima, Muus.
Beetje druk alleen.
En met jou?
Dat ik mezelf weer voor lul zou zetten door naakt door de straat te lopen met een vergiet op mijn hoofd?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef Kreator het volgende:
MUUS, wat had ik je nou gezegd over de 'slechte' dagen en het niet innemen vd medicatie.
in de baas zn tijd bellen...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
en ze KONDEN ME NIET HELPEN!
TERINGZOOI!morgen boze brief tikken, nu naar huis
Ik moest vanochtend DSW bellen, de telefoon was nog niet overgegaan of ik had al een vriendelijke dame met alle benodigde informatie aan de lijnquote:Op maandag 16 juli 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
hang serieus al een half uur aan de telefoon bij de OHRA
Ik zie maar 1 probleem.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat ik mezelf weer voor lul zou zetten door naakt door de straat te lopen met een vergiet op mijn hoofd?
Alleen zie ik nog steeds het probleem niet. Fuck Ritalin!
Jij woont niet bij mij in de straat?quote:
Ah, cravings.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef k_i_m het volgende:
Snel naar de AH om avondeten te halen. Met 2 tassen vol thuiskomen. Wokkels, M&M's, bammetjes, chocolademelk, salades, ik had het ineens allemaal nodig
.
Tja, ik dacht eerder dat hij zat te denken dat het te warm was voor een vergiet?quote:
Tyfus man! Ik dacht dat oldbies wel wisten dat pimpen (ver)tonen/showen is.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:52 schreef Kreator het volgende:
De schilders zijn begonnen. M'n hele huis wordt gepimpt. Ik krijg kunststof kozijnen, nieuwe deuren, alles wordt geschilderd. Best okay.
psst.... de 'd' vergeten.quote:
U gaat door voor de koelkastquote:
Stalen deuren zijn uiteraard wel ubercool. Mits gepolijst RVS.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:53 schreef Kreator het volgende:
Eindelijk van die enorme stookkosten af.. Enkel glas, stalen deuren en overal kieren ies duur.
Dit is meer 19e eeuws, wit geschilderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stalen deuren zijn uiteraard wel ubercool. Mits gepolijst RVS.
Oh, van die bunker-deuren?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is meer 19e eeuws, wit geschilderd.
Wij hebben hier gewoon al zender uitval!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:41 schreef Jarno het volgende:
Shi-it.
Het begint hier opeens te regenen, niet te kort gewoon.!
het kozijn is wel crap.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft ook z'n voordelen. Mits ook het kozijn van die kwaliteit is kost het een inbreker ook aardig wat moeite om binnen te komen. Of zit er dan weer een hele lap enkel glas als ruit in?
Ahem.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:41 schreef Jarno het volgende:
Shi-it.
Het begint hier opeens te regenen, niet te kort gewoon.!
begint hier weer iets rustiger te worden.quote:
Hey, woon je ook in Rotterdam Alexander?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef n00cL30n het volgende:
oef... dat is lekker... zit hier 6,5 meter onder NAP.
En het mooie was dat er nog even heel mooi vals licht was, met dan die groene lucht erachterquote:
waar is hier?quote:
Neuh... Haarlemmermeer, NH.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, woon je ook in Rotterdam Alexander?
geeft maar even een blik met aandachtjes!quote:
Wat zij zegt.quote:
Drankorgelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef Paxlie het volgende:
hoi
chinees vreten
veel drank voor ej gaat eten
Irish Coffee toe
thuis nog een zooi vieux
de kater morgen
quote:
Haha! Want vrouwen worden nat als ze opgewonden zijn. Haha!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is R. wel weer natgeregend in haar lentejurkje.
Zou toepasselijk zijn dees' dinsdagmorgen.
Die is nog suffer dan mijn 'goodmoaning', K.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:55 schreef GI het volgende:
[..]
Haha! Want vrouwen worden nat als ze opgewonden zijn. Haha!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die is nog suffer dan mijn 'goodmoaning', K.
vertel.. misschien raak ik er ook nog van overtuigdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:48 schreef GI het volgende:
Dinsdagochtenden zijn okay.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij benne we toe aan vakaansie.
Ripley is op dinsdagmorgen altijd botertjegeil.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vertel.. misschien raak ik er ook nog van overtuigd
Puppies zijn ookquote:
NEE! WANT IK WIL OP VAKANTIE!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef Misstique het volgende:
Ga je ook een topic openen in F&F GI? Waarin we het wel en wee van je pluizebolletjes op de voet kunnen volgen? Metfoto's
?
22 donderdag. Dat noem ik niet oudquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Goeie gesprekken overal, kotsende teringkinderen, puppies..
Maar we worden niet oud en soft hoor, neeeeeeeeeeee..
True.... maar dit was nog tijdens mijn ontbijt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:04 schreef GI het volgende:
He, dat FC Topic met dat kotsende kutkind is een slap aftreksel van mini MUUS gisteren.
elke dinsdagmorgen? nog geen sleur?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef GI het volgende:
[..]
Ripley is op dinsdagmorgen altijd botertjegeil.
Top.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef GI het volgende:
[..]
NEE! WANT IK WIL OP VAKANTIE!
Wel als ik terug ben. Zusjelief de oppas heeft beloofd veel foto's te maken
Nodig neukdate uit voor een gezellige lunch in de 'stad'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:05 schreef Kreator het volgende:
Man wat ben ik krols.
Ik heb over een week of 8 kittens overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Neefje van 4 na het vinden van de dode kater:
"Kopen we nu een nieuwe?"
Goede instelling.
Kom maar eens een paar nachtjes meedraaien. Kijken wie er oud en soft is!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Je bent zelf een teringkind.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Le Mans is al voorbij. Nog geweest?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:07 schreef GI het volgende:
La douce France.
Ah, très bien.quote:
Met de Volvo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:07 schreef GI het volgende:
La douce France.
Gisteren begon die van ons dus.quote:
Natuurlijk met de Volvo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met de Volvo?
Eik. moet je een Franse auto rijden naar Frankrijk natuurlijk.
Eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met de Volvo?
Eik. moet je een Franse auto rijden naar Frankrijk natuurlijk.
Aggos, en als ze zo klein zijn is het helemaal zo klote.quote:
Minimaal 30 jaar oud, dat wel natuurlijk. Dan mag het ook een Italiaanse of Zweedse bak zijn. Mits Alfa, Lancia of Saab.quote:
Mooie bak, maar net te jong.quote:
Zeker weten ? Als ze morgen uitpoept dat kan ik gewoon op vakantie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:21 schreef k_i_m het volgende:
Morgen.
Is dat de 440? Dat was mn eerste auto.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Dit rijdt mijn moeder :
[afbeelding]
Heerlijke bak.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Het gaat tenminste niet meer over kotsende kutkinderen of puppies zo. Beter, HW?
Jah.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat de 440? Dat was mn eerste auto.. Maar dan in het rood.
.
Dude. een 440 is toch wel de meest ranzige burgerbak op aarde. Wat een lelijk ranzig hok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Dit rijdt mijn moeder :
[afbeelding]
Heerlijke bak.
Vriend van me rijdt in een Capri rond:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:20 schreef GI het volgende:
Dit rijdt mijn moeder :
[afbeelding]
Heerlijke bak.
Het is inderdaad een heerlijk foute burgerbak.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude. een 440 is toch wel de meest ranzige burgerbak op aarde. Wat een lelijk ranzig hok.![]()
![]()
Volvo is al fout en dan is een 340/440 toch wel het walhalla van een finex-villa-auto.
Die is dan ook op de markt gezet om de standaard directie secretaressete paaien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
sry, ik heb gewoon echt HELEMAAL niets met Volvo. Behalve dan de nieuwe C30.
Hallo, ik wil graag een BMW X5, maar ik mag van mijn vriendin niet zo'n toffe auto, dus doe ik het maar met een volvo-hok-met-extra-stootrubbers-aan-de-zijkant-zodat-hij-stoer-lijkt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:29 schreef TALIN het volgende:
Ik moest mn mond maar es gaan houden met mn Smart....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag een BMW X5, maar ik mag van mijn vriendin niet zo'n toffe auto, dus doe ik het maar met een volvo-hok-met-extra-stootrubbers-aan-de-zijkant-zodat-hij-stoer-lijkt..
ja maar ja maar, hij is graties, rijdt 1 op 22 en kan (bijna) alles wat ik er mee wil.quote:
Die zijn leukquote:
die staat hier dagelijks voor de deur naast zo'n quatroporte, ze zijn wel heel klein.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef Kreator het volgende:
Dit is trouwens mijn betaalbare droomauto. Voor een miljoen zou ik wat anders kopen, maar zodra ik een garagebox heb, schaf ik me zoiets (andere kleur, andere velgen) aan:
[afbeelding]
De mijne is ook gratis, rijdt 1 op 7.6 en ik kan er alles mee wat ik wil.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:32 schreef TALIN het volgende:
[..]
ja maar ja maar, hij is graties, rijdt 1 op 22 en kan (bijna) alles wat ik er mee wil.
dwars parkeren op de grachten, 140 op de snelweg ( dan ramt de begrenzer er in en heb je nix meer te vertellen) kratjes bier achterin.
m.a.w. de cabrio gaat binnenkort de deur uit....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil deez;
[afbeelding]
Maar dan moet mijn man zijn cabrio weg doen, en dat vind ik zielig. Dus mot er nog maar ene auto bij, een leuke (. ) C1 ofzo.
Marga Johanna Petronella? Toe maarquote:
...nu ja. 'schilletje'. De standaard uitvoering is behoorlijk snel met een 1.8 erin. Dat ding weegt namelijk geen drol. En je past er wel in hoor, je zit alleen niet lekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:33 schreef GI het volgende:
Jah, een engelse vriend van mij heeft dat ding. Het is allemaal leuk en aardig. Maar als je langer bent dan 1.90. Dan pas je er gewoon simpelweg niet in.
Verder is de elise(En de exige) niet meer dan een schilletje. De motor die je erin zet maakt de auto pas echt tot iets moois. Standaard is dat niet veel waard.
Ik pas er echt niet in. Ik heb het een maand terug nog geprobeerd. Mijn benen zijn gewoon simpelweg te lang.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...nu ja. 'schilletje'. De standaard uitvoering is behoorlijk snel met een 1.8 erin. Dat ding weegt namelijk geen drol. En je past er wel in hoor, je zit alleen niet lekker..
Die Lotus is lelijk. Die TVR is übergeil, maar onbetaalbaar en rammelt uit elkaar. De Aston martin is mijn droom voor als een miljard heb. (Maar dan wel de db9S)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:38 schreef GI het volgende:
Trouwens K. Als je dan toch een krap zittend stukje auto wil kopen, koop dan iets echt moois.
http://www.britishcarlinks.com/Lotus%207.jpg
http://www.autotrack.nl/img/news/jan03/TVR_voor_1024.jpg
http://www.pistonheads.com/pics/news/13054/aston_martin_db5-L.jpg
http://www.autoweek.nl/im(...)dfa3a546f7aef596.jpg
Ben al blij als ik ijn dagelijkse shotje DB9 krijg.... laat staan 40...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:41 schreef GI het volgende:
Tijdens de le mans race liep ik over een parkeerterrein waar dus serieus 40 DB9's stonden.
Alle soorten en maten. Absurd gewoon.
Nou, naast die 40 op de parkeerplaats waren er 5 aan het racen op het circuit en reden er honderden rond in het wild. Ik zou dus serieus geen db9 meer willen rijden. Er zijn er gewoon teveel van en een deel van het leuke van een auto als de db9 is de exclusiviteit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben al blij als ik ijn dagelijkse shotje DB9 krijg.... laat staan 40...![]()
geil!! ken je de DBR9 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:41 schreef GI het volgende:
Tijdens de le mans race liep ik over een parkeerterrein waar dus serieus 40 DB9's stonden.
Alle soorten en maten. Absurd gewoon.
Natuurlijk ken ik de DBR9. Ik zeg toch net dat ik naar le mans ben geweestquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:46 schreef TALIN het volgende:
[..]
geil!! ken je de DBR9 ?
http://youtube.com/watch?v=86E0oxmIFzA
Jah. Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Een Volvo 1800 zou ook geen probleem zijn:
[afbeelding]
Maar aan zo'n Volvo Amazone zou ik geen geld uitgeven.
Tja, of een oude Aston Martin Vantage.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef GI het volgende:
[..]
Nou, naast die 40 op de parkeerplaats waren er 5 aan het racen op het circuit en reden er honderden rond in het wild. Ik zou dus serieus geen db9 meer willen rijden. Er zijn er gewoon teveel van en een deel van het leuke van een auto als de db9 is de exclusiviteit.
Dan ga ik liever terug naar de db4 of 5.
Zo'n 1800 is ook heel leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Een Volvo 1800 zou ook geen probleem zijn:
[afbeelding]
[..]
Joepie....quote:
Ah, welterusten dan alvast.quote:
Ha, die heb ik gisteren laten verlengen!quote:
Als je nou niet al ons geld besteedde aan PC's en stereosets, dan zou je een aardig aantal échte vlieglessen kunnen nemenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je nou niet al ons geld besteedde aan PC's en stereosets, dan zou je een aardig aantal échte vlieglessen kunnen nemen
Met opklapbaar dak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, wil ik wel een VW T2 Westfalia..
Ik bedoel ook NA al die dingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je nou niet al ons geld besteedde aan PC's en stereosets, dan zou je een aardig aantal échte vlieglessen kunnen nemen
heb ik gehad, met een 1900 diesel erin Joker uitvoering en dan niet met die lelijke bruine inrichting maar mooi gebroken wit/grijs.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, wil ik wel een VW T2 Westfalia..
welk merk/type/bouwjaar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
ha. leven
niet werken heeft zo zn voordelen: motor naar mn smaak gevonden.
Nee mên, dat is een T3, ik bedoel die hippiebus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:24 schreef TALIN het volgende:
heb ik gehad, met een 1900 diesel erin Joker uitvoering en dan niet met die lelijke bruine inrichting maar mooi gebroken wit/grijs.....
Nee, geen ervaring mee. Wij hebben er een tijd terug wel naar zitten kijken, maar we kwamen er eigenlijk op uit dat dit (nog) geen haalbare optie was voor ons. Grootste punt is de hoeveelheid data aan logfiles die we produceren. Dat, en bij hoge volumes de hoeveelheid berichten die door de systemen heen gaan zijn de grootste snelheids-limiteerders. Alleen zijn de solid-state drives die we dan nodig zouden hebben dermate duur dat het gewoon vele malen goedkoper is om dan het verkeer over meerdere machines te verdelen met 'normale' schijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
JMG! Zit er aan te denken om een 16GB solid state disk te scoren, als primaire opstart schijf. Jij hebt nogal eens exotische hardware daar, ervaring?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |