Het kwaad is al geschiedquote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat rijmt niet.
Het was te snel reageren dat mij verried.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef GI het volgende:
(editted, nooc deed dat ook. Klappen staan hem in het verschiet.)
das tofquote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Flight Simulator X
Ben ik nu een nerd?
Niet perse daardoorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Flight Simulator X
Ben ik nu een nerd?
quote:
Hoe gaat het met het landen Arma? Zo'n ding van de grond krijgen is nou niet echt het moeilijkste...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik zet altijd de verboden te roken lampjes als eerst uit.
Met de xbox360 controller.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Waar speel je dat mee? Niet alleen keyboard+muis neem ik aan?.
Aha, die heb ik nietquote:
Dat is ook nog vrij lastig hoor. Probeer maar eens bij de gate weg te komen en hem op de startbaan te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het landen Arma? Zo'n ding van de grond krijgen is nou niet echt het moeilijkste...![]()
Werkt prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, die heb ik niet.
Heb nog wel een Logitech Wingman Extreme staan, zal ook wel werken.
Wassup nigga?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Hey Kuuk!quote:
Nothing much. Aight.quote:
Phat! Fo shizzle my nizzle!quote:
Ja zie je, nu is het vierkant mooi volquote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Paxlie het volgende:
zo goed Merel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |