Het kwaad is al geschiedquote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat rijmt niet.
Het was te snel reageren dat mij verried.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef GI het volgende:
(editted, nooc deed dat ook. Klappen staan hem in het verschiet.)
das tofquote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Flight Simulator X
Ben ik nu een nerd?
Niet perse daardoorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Flight Simulator X
Ben ik nu een nerd?
quote:
Hoe gaat het met het landen Arma? Zo'n ding van de grond krijgen is nou niet echt het moeilijkste...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik zet altijd de verboden te roken lampjes als eerst uit.
Met de xbox360 controller.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Waar speel je dat mee? Niet alleen keyboard+muis neem ik aan?.
Aha, die heb ik nietquote:
Dat is ook nog vrij lastig hoor. Probeer maar eens bij de gate weg te komen en hem op de startbaan te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het landen Arma? Zo'n ding van de grond krijgen is nou niet echt het moeilijkste...![]()
Werkt prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, die heb ik niet.
Heb nog wel een Logitech Wingman Extreme staan, zal ook wel werken.
Wassup nigga?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Hey Kuuk!quote:
Nothing much. Aight.quote:
Phat! Fo shizzle my nizzle!quote:
Ja zie je, nu is het vierkant mooi volquote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Paxlie het volgende:
zo goed Merel?
Je moet het huis nog opruimen!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zie je, nu is het vierkant mooi volEn aangezien ik vakantie heb en niks beters heb te doen dan jullie lastigvallen pas ik er mooi bij.
quote:
Sorry.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
Soms hè, soms verbaas ik me ineens weer over al dat rare volk op het forum.
Zo denk je eraan gewend te zijn en zo komt er weer een knurft die je toch weer verbaast.
Echt? Ik wil mezelf echt geen die-die-hard oldbie noemen, maar het laatste topic dat me echt verbaasde is toch alweer een aantal jaartjes geleden hoor....quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
Zo denk je eraan gewend te zijn en zo komt er weer een knurft die je toch weer verbaast.
I know men.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
Waar?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef MUUS het volgende:
ze liegt!!quote:
Kerels die onder de plak zitten en chips uit een bakje eten, volwassen knullen die vragen of ze hun buikhaar moeten laten staan, volwassen mensen die bifi's eten in een volle bus.quote:
Nee, dat topic vind ik dan weer extreem nuttig.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
Je vergeet nog die figuren die vragen wat ze met hun navel moeten doen.
Dabedoellik!quote:
Da's een vanillesekser. Dat ruik je van verre.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef Kreator het volgende:
Een leven zonder liefde...
JA GORE HOMOFIEL. DAT KOMT OMDAT JE ZO'N ONGELOOFLIJKE ZEIKHUILIEHOMO BENT. MET JE CHIPS IN EEN BAKJE EN JE TWIJFEL OVER JE GESCHOREN BUIK, HHOERRRRRRRRRRRRRRR
'schatje? Voelt het goed, als ik je zo zachtjes over je buikje kriebel, terwijl ik je teder neem?'quote:Op maandag 16 juli 2007 16:00 schreef Ripley het volgende:
Da's een vanillesekser. Dat ruik je van verre.
Ik kreeg serieus een nare rilling toen ik dit las.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
'schatje? Voelt het goed, als ik je zo zachtjes over je buikje kriebel, terwijl ik je teder neem?'
Nee he? Is het weer zo'n weertje?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Het is hier binnen 27 graden. Met een luchtvochtigheid alsof je de vlindertuin in Artis binnenloopt.
En dan janken bij het orgasme. Want het is zo'n emotionele ontlading.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
'schatje? Voelt het goed, als ik je zo zachtjes over je buikje kriebel, terwijl ik je teder neem?'
wat hij zegt maar dan erger, hij heeft et gewoon gedaan met een breezersnol in een fietsenhokje en nu heeft ie daar spijt van, laat em zelfmoord plegen d.m.v. een stoeprand af te springen...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef Kreator het volgende:
Een leven zonder liefde...
JA GORE HOMOFIEL. DAT KOMT OMDAT JE ZO'N ONGELOOFLIJKE ZEIKHUILIEHOMO BENT. MET JE CHIPS IN EEN BAKJE EN JE TWIJFEL OVER JE GESCHOREN BUIK, HHOERRRRRRRRRRRRRRR
...en daarna voelde je tussen je kipfiletjes en was het supernat hè? Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:05 schreef MUUS het volgende:
Ik kreeg serieus een nare rilling toen ik dit las.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daarna voelde je tussen je kipfiletjes en was het supernat hè? Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.
Een nare rilling, Krea.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en daarna voelde je tussen je kipfiletjes en was het supernat hè? Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef MUUS het volgende:
Een nare rilling, Krea.
Zo eentje waarvan de hele boel op slot schiet.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Die uitwerking heb ik vaker op vrouwen..
Ja nee, sorry. Ik heb net deze week een vrouw weer voor het eerst de gspot laten voelen. ('jezus, heb je wel geleefd?!?!? dacht ik nog...'). Ik red me wel.quote:
Weer een rilling, maar dan zo'n andere.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb net deze week een vrouw weer voor het eerst de gspot laten voelen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja nee, sorry. Ik heb net deze week een vrouw weer voor het eerst de gspot laten voelen. ('jezus, heb je wel geleefd?!?!? dacht ik nog...'). Ik red me wel.
Ja, die reactie kreeg ik van haar ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef MUUS het volgende:
Weer een rilling, maar dan zo'n andere.
28 jaar, 9 jaar een relatie. En dan nooit een gspot ervaring. Wat een kutleven moet dat zijn geweest. En ik was god. Uiteraard. Misschien moet ik er mijn beroep van maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je jokt!
En maak me niet zo jaloers - mijn G-spot is in de tussentijd versteend
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
28 jaar, 9 jaar een relatie. En dan nooit een gspot ervaring. Wat een kutleven moet dat zijn geweest. En ik was god. Uiteraard. Misschien moet ik er mijn beroep van maken.
Ik pas.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we een gigolo bedrijf starten K?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |