Ze moeten een dvd uitbrengen, beelden tijdens de vele streamlocksquote:Op maandag 16 juli 2007 10:44 schreef lillkiss het volgende:
op dit soort momenten zou ik er wel in willen zitten of achter de schermen willen werken... haha ben te nieuwsgierig
moet 1 of ander camera filter zijnquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:44 schreef mootie het volgende:
Nataaaaaaaaasia ga nou eens weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!
ja haha cker! Dan verdienen ze wel veel geld denk ik..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze moeten een dvd uitbrengen, beelden tijdens de vele streamlocks
Amateursquote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
moet 1 of ander camera filter zijn
ik woon vlakbij en er is wel donkere lucht maar niet zo donker als daar![]()
lichtenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef elcastel het volgende:
Is die paal die je in de bosjes ziet uitsteken, ook een camerapunt eigenlijk ?
+100.000quote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef sander89 het volgende:
Ik word echt para brother als ze nu geen maatregelen genomen hebben.
Ik stap naar de politie, telegraaf, shownieuws, geenstijl, AD, stuur email naar leden van 2de kamer enz.![]()
Vergeet Greenpeace niet..... ik ben zo booos!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef sander89 het volgende:
Ik word echt para brother als ze nu geen maatregelen genomen hebben.
Ik stap naar de politie, telegraaf, shownieuws, geenstijl, AD, stuur email naar leden van 2de kamer enz.![]()
joh. heb je thuis geen sniper liggen en kan je dan de knieen van bokito niet kapot schieten ofzo?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vergeet Greenpeace niet..... ik ben zo booos!!!!!
Kan toch niet dat ze Zucchero gebruikt hebben voor die fucking apen !! Wat een belediging zeg !!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:38 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ik dit filmpje aan het kijken van DGK
http://www.youtube.com/watch?v=PT6DpEV9frM![]()
Kan niet anders, we moeten ontopic blijven hoorde ik netquote:Op maandag 16 juli 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Deze is het dus.
Grappig, een hele vorige COS over een streamlock.![]()
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe luchtquote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef grazygirl het volgende:
het wordt hier ook steeds donderder (072) en de donder is er ook al, hoop dat straks de zon begint te stralen zowel hier als op de streams![]()
Dat mag je niet zeggen hoor..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
joh. heb je thuis geen sniper liggen en kan je dan de knieen van bokito niet kapot schieten ofzo?
het kan een reactie zijn op een sanctiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef schatje het volgende:
Een stevig gesprek, geen exit of sanctie.
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda schreeuwen: Nee, dat wil ik niet.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vergeet Greenpeace niet..... ik ben zo booos!!!!!
en van we hoorde je dat? Ah van de buren zeker...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan niet anders, we moeten ontopic blijven hoorde ik net![]()
Ontopic, het wordt wel erg donker daar
mmm zit jij niet aan mijn kant hahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe lucht
whahahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?
Waar heb je die mooie screens vandaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
[afbeelding]
Het is een heerlijke dag in de Villa. DE bewoners hebben nette kleertjes aan. Om 10.00 moet men op de bank en wat iedereen al dacht: Hup Streamlock
Velen hebben hun wekkertje gezet en balen, anderen genieten van het hoorspel. Hier komen prachtige filmpjes van waar menige natuurfilm nog een puntje aan kan zuigen.
Avonne hoorde Natasja krijsen, iemand zag mannen, HiDiHo hoorde een auto
Demins was net op tijd.
Yvonnen heeft net een maand betaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zal deze streamlock ons brengen ?
Feest ???![]()
![]()
![]()
OF![]()
![]()
![]()
In de SC kunt u verder kwebbelen over emoties en wasmiddelen.![]()
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
TIEN wil de hele groepsaanranding verzwijgen. Op de site staat niets..... en nu krijgen ze er een preek over in de kamer. Daarom is er een streamlock. Er is gisteren niets gebeurd..... niets. Check villa vandaag maar.
koptelefoonquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?
Exact. Walgelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef schatje het volgende:
Een stevig gesprek, geen exit of sanctie.
een prachtige OP complimentjesquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Daar is niet veel voor nodig hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.
Hij is fijnquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Arme Yvonne, great OPquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Prachtige OP.
Er is dus kennelijk nog iets te kiezen...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda schreeuwen: Nee, dat wil ik niet.
Ze zullen wel op hun falie krijgen en te horen krijgen dat de terror van met z'n allen tegen 2 niet meer mag. En dat vinden ze natuurlijk belachelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
groepsaanranding? ik moet ff de updates bijlezen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
TIEN wil de hele groepsaanranding verzwijgen. Op de site staat niets..... en nu krijgen ze er een preek over in de kamer. Daarom is er een streamlock. Er is gisteren niets gebeurd..... niets. Check villa vandaag maar.
Jawel, want zij krijgen echt wel te horen dat ze veel te ver zijn gegaan. Amanda en Natasia kunnen niet tegen kritiek.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze breken alvast het huis af.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
Getimmer, geklop?
Moooooooooooooooooi, kijken hoe ze reageren.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef sander89 het volgende:
Op dumpert heb ik het al gezet: http://www.dumpert.nl/mediabase/20870/b7478c4d/index.html
Nu geenstijl, nu.nl, telegraaf, AD etc nog.
Dat is die tuinman die maakt de kisten om de kistkalveren af te voeren.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
Getimmer, geklop?
You must be kidding me...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
10:44 - Verstoppertje?
[afbeelding]
Bron: talpa![]()
Of:quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Er is dus kennelijk nog iets te kiezen...
Ze heeft teveel spullen bij elkaar gegraaid en krijgt de koffer niet dicht.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
Getimmer, geklop?
terwijl ze net een paar dagen negeren wilden invoeren om tot rust te komenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zullen wel op hun falie krijgen en te horen krijgen dat de terror van met z'n allen tegen 2 niet meer mag. En dat vinden ze natuurlijk belachelijk.
Het kan dus nog erger.quote:
ik wel,ik wel ,ikwel,quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Of:
"Dus er is besloten dat Natasia per direct de villa moet verlaten".
"NEEEEE Dat wil ik niet!!!!"
Maar waarom dan netjes gekleed ? ikke niete snappequote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Day het volgende:
Zoals voorspeld, een heftige preek en geen exit.
ik ook 072quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe lucht
of lief doen tegen liekequote:Op maandag 16 juli 2007 10:55 schreef carpediem23 het volgende:
Als Amanda zegt; Nee dat wil iik niet heeft het met een exit van Brian of Natasia te maken.
This is TV menquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar waarom dan netjes gekleed ? ikke niete snappe
Je hebt gelijk, maar de mensen die geen streams kijken daar geef ik de site van youtube door, dat ze maar op de hoogte zijn van dat corrupte zooitje daar bij de redactie enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, want zij krijgen echt wel te horen dat ze veel te ver zijn gegaan. Amanda en Natasia kunnen niet tegen kritiek.
Maar tegenover de kijkers wil de redactie blijven doen alsof er niets gebeurd is. Vandaar de streamlock denk ik.
Ik heb 'm net ook gezien. Echt te walgelijk voor woorden. Ben er helemaal naar van.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef solara4 het volgende:
ik blijf het een verschrikkelijk filmpje vinden, snap niet dat het allemaal kan
Ik heb net een klein stukje gezien en werd er misselijk van.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef solara4 het volgende:
ik blijf het een verschrikkelijk filmpje vinden, snap niet dat het allemaal kan
Droomscenarioquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een superfijne theorie in mijn hoofd, maar het zal wel dagdromen blijven..
Vanmorgen is Stijn gearriveerd en die heeft natuurlijk gehoord wat er allemaal is gebeurd.. Naast dat er vele mailtjes binnen zijn gekomen bij de redactie wil Stijn er het fijne van weten.. Na het zien van de filmpjes weet hij genoeg, Natasia moet gaan..
10.00 Moeten de bewoners op de bank, er wordt eerst een korte 'test' gedraait waarin wordt verteld dat Natasia naar huis moet.. Brian en Amanda (en Natasia) gaan helemaal door het lint... Vandaar dat de streamlock zo lang duurt.. Straks gaan ze het nog dunnetjes overdoen MET camera's aan, maar er zal natuurlijk veel minder heftig worden gereageerd..
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
misschien moet ze haar excuus aanbieden.......
Zelfs dat zou ze nog weigeren, ze is namelijk onschendbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
Ze vreet nog liever haar implantaten op.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ze nog weigeren, ze is namelijk onschendbaar.![]()
wel aan een plaatsquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
telefoonnummer is niet gerelateerd aan woonwijk![]()
Lievie, moppiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
denk dat we straks als de lock over is allemaal een domper krijgenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasiaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat voor kleuter schrijft die stukjes? Een 3-jarige?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Bron : Tien. Wat een zielepoten.
10:05 - Karima schept duidelijkheid
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. ”Zijn alle muren zijn gedaan?”, begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
Dat ze erin moge stikken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze vreet nog liever haar implantaten op.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef Taurus het volgende:
Of ze krijgen te horen dat ze allemaal vervangen worden door nieuwe miljonairs omdat de mensen van de screening zich vergist hebben in het niveau van dit zooitje,
Heel plausibelquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een superfijne theorie in mijn hoofd, maar het zal wel dagdromen blijven..
Vanmorgen is Stijn gearriveerd en die heeft natuurlijk gehoord wat er allemaal is gebeurd.. Naast dat er vele mailtjes binnen zijn gekomen bij de redactie wil Stijn er het fijne van weten.. Na het zien van de filmpjes weet hij genoeg, Natasia moet gaan..
10.00 Moeten de bewoners op de bank, er wordt eerst een korte 'test' gedraait waarin wordt verteld dat Natasia naar huis moet.. Brian en Amanda (en Natasia) gaan helemaal door het lint... Vandaar dat de streamlock zo lang duurt.. Straks gaan ze het nog dunnetjes overdoen MET camera's aan, maar er zal natuurlijk veel minder heftig worden gereageerd..
Lieke en Huub zitten nu op hun kamer een liedje te zingen... 'dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was ZE dan al weer'
Achjah.. het maakt ze allemaal niets uit volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2007 11:01 schreef solara4 het volgende:
duurt nu wel errrruuug lang of niet???
Wil jij er nog steeds in na het gebeuren van gisteren?quote:
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:01 schreef SiRojK het volgende:
Fijne vakantie voor diegene die om 11.00 weg moest.. Helaas
En je punt is?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef Lieve het volgende:
1 . . . 14 . . . 14 . . . 4
11 . . . 7 . . . 6 . . . . 9
8 . . . 10 . . . 10 . . . 5
13 . . . 2 . . . 3 . . . 15
hahahahahquote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me ook niets verbazen als ze nu gewoon zijn vergeten om de streams weer aan te zetten
Ik zag wel een schilder rondlopen, daar zal het wel over gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. "Zijn alle muren zijn gedaan?", begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.![]()
![]()
Ja hoor, ze liggen er ook mee in het zwembad.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn die fatboys water bestendig ?
Eerste jaars school voor journalistiek, die waarschijnlijk nooit z'n P gaat halen!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat voor kleuter schrijft die stukjes? Een 3-jarige?
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me ook niets verbazen als ze nu gewoon zijn vergeten om de streams weer aan te zetten
Een uurtje pas hoor.quote:
Ik heb Huub een kaartje gestuurd... 'Veel plezier in je nieuwe huis' met de boodschap dat we allemaal hebben gezien wat er gister is gebeurd en dat die kaart eigenlijk voor Natasia wasquote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.![]()
![]()
Op de TIEN site doen ze net alsof er niets aan de hand is. Het begint gewoon zielig te worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. ”Zijn alle muren zijn gedaan?”, begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
jaaaaaa dat is het.....wat erug nou ...............ze stoppenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:04 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat het, het einde van het programma is. Ze hebben het nu bekend gemaakt, iedereen netjes aangekleed om zo een mooi shot voor de laatste uitzending te maken.
Kopen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef ocmer het volgende:
is toch niet normaal zit gewoon al 1 uur naar een huis te kijken (lijkt funda wel)
33.quote:
Als iedereen oprot die er nu inzit TUURLIJK...nieuwe kansen nieuw jaar....Huub mag blijven van me Japio dat was het...de rest oprotten..maar in realiteit weet ik het niet zo zeker...mijn beste vriend zegt ook Len wees ajb blij dat je er niet inzit. Maar de enige reden waarom ik er in wilde en dat nogsteeds als hoofdreden is het geld...1.15 miljoen euro plus de waarde van een 2 miljoen euo.. das 3 miljoen euro....minimaal...allemaal voor mij...kan ik een huis kopen een leuke kleine auto...en van de miljoen die ik over hou 50.000 euro rente trekken per jaar..en dan direct emigreren naar spanje..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil jij er nog steeds in na het gebeuren van gisteren?![]()
In BB3 was er iemand die de boel kort en klein geslagen heeft en die is toen ook verwijderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef CoT het volgende:
In BB is er nooit fysiek geweld gebruikt toch? Maat dat duurde ook maar 3maanden
Zelfs jij bent er!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:04 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat het, het einde van het programma is. Ze hebben het nu bekend gemaakt, iedereen netjes aangekleed om zo een mooi shot voor de laatste uitzending te maken.
Aha, duidelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
33.
magische vierkant van het jezusgetal
maar ook 33 wervels die een ruggegraat maken! En die ruggegraat wil ik zien! Die gerechtigheid wil ik terug zien.
Dit magische vierkant zie je onder meer terug in de Sagrada Familia in Barcelona
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_sagradafamilia.jpg
DGK stopt ermee ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef PC eend het volgende:
Jaap had trouwens wel vertelt dat er maandag iets duidelijk zou worden wat erger was dan die afpersingszaak....
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
NATASIA KRIJGT GEEN BOETE CHECK HAAR WEBLOG
http://goudennatasia.web-log.nl/
ECHT ONEERLIJK
ZE ZEGT IK BEN ONSCHENDBAAR
Was hij expliciet in Maandag of zei hij 'deze week' ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef PC eend het volgende:
Jaap had trouwens wel vertelt dat er maandag iets duidelijk zou worden wat erger was dan die afpersingszaak....
IDDquote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef PC eend het volgende:
Nog een keerquote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
NATASIA KRIJGT GEEN BOETE http://goudennatasia.web-log.nl/
Fake.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ECHT ONEERLIJK
op de melodie van ...?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
Doe Maar Aan De Bewoners Van Dit Pand
Aan de bewoners van dit pand
U moet het huis verlaten
Hier is teveel gehuild
En niet genoeg gevreëen
U kunt nu wel vertrekken
Want hier klonk nooit een lach
En is geen feest gevierd
Er komt echt geen herkansing
Hier zong niemand een lied
Is nooit iets moois gemaakt
Het is hier niet gezellig
De kamers koud en leeg
En nooit een warm onthaal
Bewoners van dit pand
U moet het huis verlaten
Bewoners van dit pand
Bewoners van dit pand
Nooit iets moois gemaakt
Nooit iets moois gemaakt
Je brievenbus kleppert en doorbreekt je sleur wat
Een vreemde brief ligt keurig plat op je deurmat
'Aan de bewoners van dit pand' is de aanhef
Die je aantreft voor een boodschap die tot denken aanzet
Je veegt een traan weg, want je blik wordt vaag
Kijkend in de spiegel denkend 'Dit ben ik vandaag'
Je leeft te traag in een wereld die te snel draait
Je idealen vaag, omdat de kans je al vaarwel zwaait
Alles flitst voorbij, je wereld schokt en beeft
Bevestigt dat je leeft en wat het jou nog geeft
Terwijl je streeft naar een veilig web van levenspatronen
Die als losse flodders traag je holle leven uitwonen
Doe iets liefs, doe iets positiefs, doe iets creatiefs
Doe iets leuks of doe maar gek, maar doe in godsnaam iets!
Zeg niet dat er maar 1 pad voor je weg is gelegd
Want zwijgend denk je meer dan je ooit hebt gezegd
U moet het huis verlaten
Hier is teveel gehuild
En niet genoeg gevreëen
Niemand die hier geeft
En niemand die hier streeft
Dus niemand die hier leeft
U wordt dringend verzocht om binnen nu en twee weken
Met één van onze consulenten af te spreken
We zullen trachten deze achterstand te bepraten
Of u vriendelijk verzoeken om dit pand te verlaten
Afwachtend van uw antwoord, verblijf ik
Hoogachtend uw enige levenskans
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moeten we allemaal JdM een keertje trappen, dan laat hij het wel in het vervolgquote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
IK word hier echt pislink om. Als dat mens er niet uitvliegt dan ga ik persoonlijk naar JdM toe (alleen nog ff uitzoeken waar die kantoor heeft of woont) en geef hem net zo'n trap en dan vraag ik is dit normaal of ga je nu aangifte doen!!!!
Ok, als je het zo stelt snap ik je, maar mij krijg je met geen 100 paarden dat hok in, ik vreet nog liever droog brood.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als iedereen oprot die er nu inzit TUURLIJK...nieuwe kansen nieuw jaar....Huub mag blijven van me Japio dat was het...de rest oprotten..maar in realiteit weet ik het niet zo zeker...mijn beste vriend zegt ook Len wees ajb blij dat je er niet inzit. Maar de enige reden waarom ik er in wilde en dat nogsteeds als hoofdreden is het geld...1.15 miljoen euro plus de waarde van een 2 miljoen euo.. das 3 miljoen euro....minimaal...allemaal voor mij...kan ik een huis kopen een leuke kleine auto...en van de miljoen die ik over hou 50.000 euro rente trekken per jaar..en dan direct emigreren naar spanje..
Toch je avatar weer weggehaald ?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ECHT ONEERLIJK
quote:
He spammerd, hou eens op met dat fake log?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
NATASIA HEEFT ZELF FOTO VAN KARATE KICK TEGEN HUUB FOTO VAN NADIA"S GEKRAST GEZICHT ZEGT: IK BEN ONSCHENDBAAR http://goudennatasia.web-log.nl/
hou es op met schreeuwenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
NATASIA HEEFT ZELF FOTO VAN KARATE KICK TEGEN HUUB FOTO VAN NADIA"S GEKRAST GEZICHT ZEGT: IK BEN ONSCHENDBAAR http://goudennatasia.web-log.nl/
Nu twijfel ik ook, dacht maandag.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was hij expliciet in Maandag of zei hij 'deze week' ?
Kap daar nou eens mee, dat is een FAKE WEBLOG!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Net alsof zij dat zelf schrijft.....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
NATASIA KRIJGT GEEN BOETE http://goudennatasia.web-log.nl/
dat is nep!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Dat is een fakelog.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ja, Jaap zei maandag.quote:
Zout eens op als je niet normaal kunt posten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef PumaStreamer het volgende:
kan iemand mij nog even een leuk flimpje van gister verschaffen mijn meid heeft het nog niet gezien..en om nou uit te zoeken in wel 2044 die staat geen idee..en geen zin..
Hij zit hier op fok vaak al mensen te bedreigen en verrot te schelden, hij is wel DGK niveauquote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil jij er nog steeds in na het gebeuren van gisteren?![]()
ai ai ai brotherquote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
Misschien kunnen we alvast een liedje inzetten terwijl we wachten..
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Brian neemt Amanda Anaal)
Nadia pijpt ze allemaal?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
kijk dat zie jij nou weerquote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de fonteintjes in de vijver is stuk
Dacht maandag, daar hing ook vanaf hoe het voor hem verder ging.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was hij expliciet in Maandag of zei hij 'deze week' ?
Misschien iets voor HiDiHo, dit filmpje in een loop op stream 4 totdat de streamlock er weer afgaat?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
met slowmotion have fun![]()
Das dan wel weer een voordeel van de streamlock, je kunt alles goed bestuderen en zie dan ook de gebreken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
1 van de fonteintjes in de vijver is stuk
ja dat zong Huub niet meer de laatste dagen ...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
begin de dag met een dansje .........begin de dag met een lach........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, we komen er welquote:
Dat waren toch twee verschillende dingen ? Hij zei het wel in hetzelfde gesprek, maar niet aan elkaar gerelateerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht maandag, daar hing ook vanaf hoe het voor hem verder ging.
mij onbekendquote:Op maandag 16 juli 2007 11:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan de bewoners van dit pand - Doe Maar / Def P (ja die van Osdorp Pose)
je denkt toch niet dat ze dat zelf schrijft ze heeft een ghost write ofzo..maar ik ga is even lekker reageren er op dat kan namelijk vrij.....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ECHT ONEERLIJK
Lieke verslaat ze verbaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
Maar nog niet helemaal
(Nadia pijpt ze allemaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
Maar nog niet helemaal
(Amanda zit op Brians paal)
nix die pulkt zijn zakken kaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
Maar nog niet helemaal
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
Maar nog niet helemaal
En hangt zichzel op aan zn lelijke mooiboy sjaalquote:
(Deze streamlock is te banaal)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
Maar nog niet helemaal
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
Maar nog niet helemaal
ga eten ...krijg hier zo'n honger vanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:17 schreef farscapevr6 het volgende:
ga maar ff douchen
Natasja is echt banaal.....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
Als we nou afspreken dat 3 mensen hem vasthouden, dan mag de rest knijpen, schoppen, haren trekken, etc.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal JdM een keertje trappen, dan laat hij het wel in het vervolg![]()
Jaap zijn aars is 2meter diagonaal.....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
Ze had uit voorzorg haar zender paar keer om haar bh gewikkeld. En die zender kregen ze niet los, dus moest bh uit, waarom haar slip uit moest ??? geen ideequote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:
Filmpje was wel bizar hoor, waarom wilde ze haar bh uittrekkenheb ik iets gemist?
Om haar zender los te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:
Filmpje was wel bizar hoor, waarom wilde ze haar bh uittrekkenheb ik iets gemist?
En Dennix spuit Nad in haar kanaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En Huub een glibberige aal (jaja, de Brian fans mogen ook meerijmen)
dat valt bij mij ook ff verkeerd, geen idee waar dat goed voor wasquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:
Dat hadden ze echt niet in de woonkamer gedaan. Dat hadden ze dan wel 'achter' gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef T-lex het volgende:
Ik denk dat ze tot nu toe nog geen berichten op de tien site hebben gezet die in detail over de ruzies gaan omdat Tien de boel nog ff in vorm moet gieten.
Vermoed dat ze iemand, bijvoorbeeld Natasia nu een aanbod doen buiten camera. Zo van...we geven jou de schuld van wat fysiek geweld en maken met jou vertrek een statement. Uiteraard in ruil voor een x geldbedrag. Die persoon zal dan vervangen worden door een huub-lover...om zo de druk een beetje van de ketel te halen. En zo redden ze dus weer Huub z'n ass.
Dat is wel een heel aparte verdraaing overigens.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef T-lex het volgende:
Ik denk dat ze tot nu toe nog geen berichten op de tien site hebben gezet die in detail over de ruzies gaan omdat Tien de boel nog ff in vorm moet gieten.
Vermoed dat ze iemand, bijvoorbeeld Natasia nu een aanbod doen buiten camera. Zo van...we geven jou de schuld van wat fysiek geweld en maken met jou vertrek een statement. Uiteraard in ruil voor een x geldbedrag. Die persoon zal dan vervangen worden door een huub-lover...om zo de druk een beetje van de ketel te halen. En zo redden ze dus weer Huub z'n ass.
EN TERECHTquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef T-lex het volgende:
En Nadia wilde Lieke's slipje uittrekken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:
En Amandel's aars is schraal.....en dat komt door Briaaaaansss paaaaaal....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
Dat is ook gelukt, die hing bijna op haar enkelsquote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
En Nadia wilde Lieke's slipje uitrekken.
Lieke moest in de vijver belanden.
Die ghostwriter schrijft alsof hij Natasia is, dan moet je gewoon een beetje achterlijk doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Stukje van haar weblog:
Kijk hieronder even hoe we die loosers hebben aangepakt. Echt vet lachen.
Zelfs haar loser ghostwriter is een tering imbeciel......Loser is met 1 O domme wanna b famous.
stelletje gekken daarquote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Om haar zender los te krijgen.
Ze stonden echter ook aan haar slip en jurkje te trekken. Ze moest naakt die vijver in.
Jaap zei tegen Huub en Lieke dat er maandag meer duidelijk zou worden dan zijn 24-uurs. Dat ging alleen over hemzelf en zijn plannen voor buiten De Kooi.quote:
Totale vernedering. Het was een 100% groepsaanranding. En dit gaat écht onbestraft blijven, let maar op.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze had uit voorzorg haar zender paar keer om haar bh gewikkeld. En die zender kregen ze niet los, dus moest bh uit, waarom haar slip uit moest ??? geen idee
Ik vind die hoax sites altijd wel grappig, net alsof ze het echt zelf zouden hebben getyped.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Stukje van haar weblog:
Kijk hieronder even hoe we die loosers hebben aangepakt. Echt vet lachen.
Zelfs haar loser ghostwriter is een tering imbeciel......Loser is met 1 O domme wanna b famous.
Ja, vandaag is Stijn terug, daar zal Jaap wel mee gaan babbelen over zn plannen buiten de kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap zei tegen Huub en Lieke dat er maandag meer duidelijk zou worden dan zijn 24-uurs. Dat ging alleen over hemzelf en zijn plannen voor buiten De Kooi.
Hij heeft meer in het algemeen gezegd dat er binnenkort een nog veel grotere zaak bekend zou worden dan de afpersingszaak.
Ik heb die dingen allebeid genoteerd in een COS, ze zijn niet gerelateerd. Maar voor de letterlijke woorden zou ik moeten zoeken.
Lig helemaal dubbel hier....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je kijkt hem recht in zijn darmkanaal
(of ga ik nu te ver)![]()
Er zitten een stuk of 5 fokkers de hele dag berichten te plaatsen dat het allemaal Huub's schuld is, dat het Huub is die geweld gebruikte en dat Huub de villa zou moeten verlaten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel een heel aparte verdraaing overigens.
Dat kan absoluut niet, ik denk dat ze bij tien ook de fora lezen, dan zien ze dat er overal naar toe is gemaild tot aan politici aan toe. Dit kan geen doofpot worden absoluut onmogelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totale vernedering. Het was een 100% groepsaanranding. En dit gaat écht onbestraft blijven, let maar op.
Maar dan gaat nog iedereen uit z'n stekker als het straks on cam naar voren komt. Dus om niet 8x een uitleg te hoeven geven, nu ff in de groep.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hadden ze echt niet in de woonkamer gedaan. Dat hadden ze dan wel 'achter' gedaan.
PAS OP !!! Deze text kan als rasistisch worden opgevatquote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef NS het volgende:
Wedden dat als de streams weer terug zijn, wij als eerste die smerige krijsstem van dat loeder weer moeten aanhoren
Er is al aangifte gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:28 schreef Handschoen het volgende:
Idd te bizar, zou de politie niet iets uit zichzelf kunnen doen bijvoorbeeld, of moet daarvoor echt aangifte gedaan worden (en zouden de bewoners dat kunnen doen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |