Eerste jaars school voor journalistiek, die waarschijnlijk nooit z'n P gaat halen!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat voor kleuter schrijft die stukjes? Een 3-jarige?
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me ook niets verbazen als ze nu gewoon zijn vergeten om de streams weer aan te zetten
Een uurtje pas hoor.quote:
Ik heb Huub een kaartje gestuurd... 'Veel plezier in je nieuwe huis' met de boodschap dat we allemaal hebben gezien wat er gister is gebeurd en dat die kaart eigenlijk voor Natasia wasquote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.![]()
![]()
Op de TIEN site doen ze net alsof er niets aan de hand is. Het begint gewoon zielig te worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Bron : Tien. Wat een zielepoten.
10:05 - Karima schept duidelijkheid
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. ”Zijn alle muren zijn gedaan?”, begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
jaaaaaa dat is het.....wat erug nou ...............ze stoppenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:04 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat het, het einde van het programma is. Ze hebben het nu bekend gemaakt, iedereen netjes aangekleed om zo een mooi shot voor de laatste uitzending te maken.
Kopen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef ocmer het volgende:
is toch niet normaal zit gewoon al 1 uur naar een huis te kijken (lijkt funda wel)
33.quote:
Als iedereen oprot die er nu inzit TUURLIJK...nieuwe kansen nieuw jaar....Huub mag blijven van me Japio dat was het...de rest oprotten..maar in realiteit weet ik het niet zo zeker...mijn beste vriend zegt ook Len wees ajb blij dat je er niet inzit. Maar de enige reden waarom ik er in wilde en dat nogsteeds als hoofdreden is het geld...1.15 miljoen euro plus de waarde van een 2 miljoen euo.. das 3 miljoen euro....minimaal...allemaal voor mij...kan ik een huis kopen een leuke kleine auto...en van de miljoen die ik over hou 50.000 euro rente trekken per jaar..en dan direct emigreren naar spanje..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil jij er nog steeds in na het gebeuren van gisteren?![]()
In BB3 was er iemand die de boel kort en klein geslagen heeft en die is toen ook verwijderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef CoT het volgende:
In BB is er nooit fysiek geweld gebruikt toch? Maat dat duurde ook maar 3maanden
Zelfs jij bent er!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:04 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat het, het einde van het programma is. Ze hebben het nu bekend gemaakt, iedereen netjes aangekleed om zo een mooi shot voor de laatste uitzending te maken.
Aha, duidelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
33.
magische vierkant van het jezusgetal
maar ook 33 wervels die een ruggegraat maken! En die ruggegraat wil ik zien! Die gerechtigheid wil ik terug zien.
Dit magische vierkant zie je onder meer terug in de Sagrada Familia in Barcelona
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_sagradafamilia.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |