Ze moeten een dvd uitbrengen, beelden tijdens de vele streamlocksquote:Op maandag 16 juli 2007 10:44 schreef lillkiss het volgende:
op dit soort momenten zou ik er wel in willen zitten of achter de schermen willen werken... haha ben te nieuwsgierig
moet 1 of ander camera filter zijnquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:44 schreef mootie het volgende:
Nataaaaaaaaasia ga nou eens weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!
ja haha cker! Dan verdienen ze wel veel geld denk ik..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze moeten een dvd uitbrengen, beelden tijdens de vele streamlocks
Amateursquote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
moet 1 of ander camera filter zijn
ik woon vlakbij en er is wel donkere lucht maar niet zo donker als daar![]()
lichtenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef elcastel het volgende:
Is die paal die je in de bosjes ziet uitsteken, ook een camerapunt eigenlijk ?
+100.000quote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef sander89 het volgende:
Ik word echt para brother als ze nu geen maatregelen genomen hebben.
Ik stap naar de politie, telegraaf, shownieuws, geenstijl, AD, stuur email naar leden van 2de kamer enz.![]()
Vergeet Greenpeace niet..... ik ben zo booos!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef sander89 het volgende:
Ik word echt para brother als ze nu geen maatregelen genomen hebben.
Ik stap naar de politie, telegraaf, shownieuws, geenstijl, AD, stuur email naar leden van 2de kamer enz.![]()
joh. heb je thuis geen sniper liggen en kan je dan de knieen van bokito niet kapot schieten ofzo?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vergeet Greenpeace niet..... ik ben zo booos!!!!!
Kan toch niet dat ze Zucchero gebruikt hebben voor die fucking apen !! Wat een belediging zeg !!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:38 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ik dit filmpje aan het kijken van DGK
http://www.youtube.com/watch?v=PT6DpEV9frM![]()
Kan niet anders, we moeten ontopic blijven hoorde ik netquote:Op maandag 16 juli 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Deze is het dus.
Grappig, een hele vorige COS over een streamlock.![]()
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe luchtquote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef grazygirl het volgende:
het wordt hier ook steeds donderder (072) en de donder is er ook al, hoop dat straks de zon begint te stralen zowel hier als op de streams![]()
Dat mag je niet zeggen hoor..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
joh. heb je thuis geen sniper liggen en kan je dan de knieen van bokito niet kapot schieten ofzo?
het kan een reactie zijn op een sanctiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef schatje het volgende:
Een stevig gesprek, geen exit of sanctie.
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda schreeuwen: Nee, dat wil ik niet.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vergeet Greenpeace niet..... ik ben zo booos!!!!!
en van we hoorde je dat? Ah van de buren zeker...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan niet anders, we moeten ontopic blijven hoorde ik net![]()
Ontopic, het wordt wel erg donker daar
mmm zit jij niet aan mijn kant hahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe lucht
whahahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?
Waar heb je die mooie screens vandaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
[afbeelding]
Het is een heerlijke dag in de Villa. DE bewoners hebben nette kleertjes aan. Om 10.00 moet men op de bank en wat iedereen al dacht: Hup Streamlock
Velen hebben hun wekkertje gezet en balen, anderen genieten van het hoorspel. Hier komen prachtige filmpjes van waar menige natuurfilm nog een puntje aan kan zuigen.
Avonne hoorde Natasja krijsen, iemand zag mannen, HiDiHo hoorde een auto
Demins was net op tijd.
Yvonnen heeft net een maand betaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zal deze streamlock ons brengen ?
Feest ???![]()
![]()
![]()
OF![]()
![]()
![]()
In de SC kunt u verder kwebbelen over emoties en wasmiddelen.![]()
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
TIEN wil de hele groepsaanranding verzwijgen. Op de site staat niets..... en nu krijgen ze er een preek over in de kamer. Daarom is er een streamlock. Er is gisteren niets gebeurd..... niets. Check villa vandaag maar.
koptelefoonquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?
Exact. Walgelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef schatje het volgende:
Een stevig gesprek, geen exit of sanctie.
een prachtige OP complimentjesquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Daar is niet veel voor nodig hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.
Hij is fijnquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Arme Yvonne, great OPquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Prachtige OP.
Er is dus kennelijk nog iets te kiezen...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda schreeuwen: Nee, dat wil ik niet.
Ze zullen wel op hun falie krijgen en te horen krijgen dat de terror van met z'n allen tegen 2 niet meer mag. En dat vinden ze natuurlijk belachelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
groepsaanranding? ik moet ff de updates bijlezen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
TIEN wil de hele groepsaanranding verzwijgen. Op de site staat niets..... en nu krijgen ze er een preek over in de kamer. Daarom is er een streamlock. Er is gisteren niets gebeurd..... niets. Check villa vandaag maar.
Jawel, want zij krijgen echt wel te horen dat ze veel te ver zijn gegaan. Amanda en Natasia kunnen niet tegen kritiek.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze breken alvast het huis af.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
Getimmer, geklop?
Moooooooooooooooooi, kijken hoe ze reageren.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef sander89 het volgende:
Op dumpert heb ik het al gezet: http://www.dumpert.nl/mediabase/20870/b7478c4d/index.html
Nu geenstijl, nu.nl, telegraaf, AD etc nog.
Dat is die tuinman die maakt de kisten om de kistkalveren af te voeren.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
Getimmer, geklop?
You must be kidding me...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
10:44 - Verstoppertje?
[afbeelding]
Bron: talpa![]()
Of:quote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Er is dus kennelijk nog iets te kiezen...
Ze heeft teveel spullen bij elkaar gegraaid en krijgt de koffer niet dicht.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
Getimmer, geklop?
terwijl ze net een paar dagen negeren wilden invoeren om tot rust te komenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zullen wel op hun falie krijgen en te horen krijgen dat de terror van met z'n allen tegen 2 niet meer mag. En dat vinden ze natuurlijk belachelijk.
Het kan dus nog erger.quote:
ik wel,ik wel ,ikwel,quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Of:
"Dus er is besloten dat Natasia per direct de villa moet verlaten".
"NEEEEE Dat wil ik niet!!!!"
Maar waarom dan netjes gekleed ? ikke niete snappequote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef Day het volgende:
Zoals voorspeld, een heftige preek en geen exit.
ik ook 072quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe lucht
of lief doen tegen liekequote:Op maandag 16 juli 2007 10:55 schreef carpediem23 het volgende:
Als Amanda zegt; Nee dat wil iik niet heeft het met een exit van Brian of Natasia te maken.
This is TV menquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Maar waarom dan netjes gekleed ? ikke niete snappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |