Je FOK! account opzeggen ook dus doe jij dat maar snelquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Latz het volgende:
Roken is gezond
Is toch pas vanaf volgend jaar?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Het rookverbod werkt idd nog niet. Ze mogen op nog teveel plaatsen wel zo'n stinkding aansteken
Er is al wel iets natuurlijk, op de werkplek etcquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je FOK! account opzeggen ook dus doe jij dat maar snel![]()
Lekker pilsje ookquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Latz het volgende:
Roken is gezond
Ow jawel. En dan spreek ik gewoon voor mezelfquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef Dalamar het volgende:
Dat gezeik dat de horeca omzet filnk zal dalen. Rokers blijven echt niet ineens thuis zitten als dat rookverbod er komt.
JE gunt ons helemaal niks. Het excuus dat je kleren daags erna stinken naar rook gaat helemaal niet op. Ondanks dat ze stinken naar roken stinken ze ook naar zweet en ik weet zeker dat jij daags nadat je op stap bent geweest niet dezelfde kleren aantrekt.quote:Ik gun de rokers echt hun pleziertje wel, maar het blijft gewoon kut als je kleding weer gigantisch naar de rook stinkt als je thuis komt van een avondje uit eten of wat dan ook.
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef hamkaastosti het volgende:
roken in openbare gelegenheden
ophorken met die rooklucht stelletje zwakkelingen
Bierverbod voor cafe'squote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?
ik weet niet wat jij met dat bier doet maar ik drink het op. Misschien een idee om dat ook eens te proberen. Scheelt een hoop stank als je het niet over je kleren gooitquote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?
No shit sherlock, maar er lopen altijd van die boeren die half om half doen..quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met dat bier doet maar ik drink het op. Misschien een idee om dat ook eens te proberen. Scheelt een hoop stank als je het niet over je kleren gooit
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik stel voor dat we naast het roken ook het drinken, zweten en dansen verbieden. Dan kunnen de echte zeikerds rustig gaan stappen en kunnen de echt gezellige mensen thuis blijven en hun eigen feestje bouwen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik stel voor dat we naast het roken ook het drinken, zweten en dansen verbieden. Dan kunnen de echte zeikerds rustig gaan stappen en kunnen de echt gezellige mensen thuis blijven en hun eigen feestje bouwen.
Ik geniet er intens van om andere mensen hun dag te verzieken.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef hardromacore het volgende:
[..]
uw niet al te slimme vertoning hindert mij een fijne ochtend te hebben
Ik rook graag, en zeker met een biertje erbij!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
In Italie was het echt puur genieten in de restauranst/discotheken waar je niet mocht roken en dat vonden zelfs vrienden van me die roken
Klacht: Zie tt [afbeelding]
Hoezo? Nu kunnen jullie lekker buiten roken en hebben wij er geen last meer vanquote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Mja, ik rook ook maar ik vind het een beetje sneu van de regering om zo'n beleid te voeren. Verbied het dan gelijk ofzo.
Hoezo? Van mij mag je best roken hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Verbied het dan gelijk ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
als ik naar een bar ga om wat te drinken (dus geen discotheek) dan hoef ik niet perse te dansen e.d. dus zweet ik ook niet. dus zouden mijn kleren schoon zijn als jullie niet zouden roken daar binnenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:57 schreef vosss het volgende:
JE gunt ons helemaal niks. Het excuus dat je kleren daags erna stinken naar rook gaat helemaal niet op. Ondanks dat ze stinken naar roken stinken ze ook naar zweet en ik weet zeker dat jij daags nadat je op stap bent geweest niet dezelfde kleren aantrekt.
Of er nou gerookt word of niet, die kleren stinken toch naar zweet en bier.
Roken, daar komen we samen wel uit my fucking ass. Het is zo onderhand een ware hetze
En kom vooral niet met het gezeik dat rokers elke dag een half uur minder lang werken omdat ze buiten staan te roken om de haverklap. Jullie niet rokers zijn minstens netzo lang per dag niet productief bezig met koffie halen of klagen tegen andere niet rokende collega's over ons rokers
Ik kan me wel wat ergere kutuchten indenken dan een peuk om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
als ik naar een bar ga om wat te drinken (dus geen discotheek) dan hoef ik niet perse te dansen e.d. dus zweet ik ook niet. dus zouden mijn kleren schoon zijn als jullie niet zouden roken daar binnen
en bier drink ik en gooi ik niet op m'n kleding
en waar word je boos om? jij bent verslaafd. jij doet iets doms. wees blij dat je het mag blijven doen BUITEN!
ik wil lekker naar de kroeg, waarom moet ik dan in jouw stank gaan zitten?
we komen er niet samen uit, want wat rokers willen willen niet rokers niet!
je hebt gewoon pech met je smerige verslaving!
net als dat ik dat heb, ik mag nu al bijna nergens me joint opsteken hoor!
er zijn ergere stanken dan een sigaret!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat ergere kutuchten indenken dan een peuk om heel eerlijk te zijn.
Gaan we stinkende mensen nu ook maar bijvoorbaat beboeten? (bijvoorbeeld)
Dat ralle bier dat 90% van de mannerlijke bevolking drinkt meurt ook ral, vooral als iemand een stuk of 30 biertjes op heeft en dan tegenover je staat en probeert een gesprek met je te voeren.
Kortom, argument stanklucht vind ik geen geldig argument om roken te verbieden.
Ik rook ovigens niet meer.
De zweetwalm in een gemiddeld café niet dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ergere stanken dan een sigaret!
maar als ik naar drank stink na me 35 bier, zal jij daar geen last van hebben TENZIJ ik met je praat!
van die rook heb ik al "last" als ik gewoon binnen kom lopen.
Ben ook gestopt, maar om nou te zeggen dat ik de impressie heb dat ik een minder afhankelijk leven heb...nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef LENUS het volgende:
Als ex-roker, anderen junkachtig zien roken![]()
Niet meer verslaafd zijn![]()
![]()
Onafhankelijk zijn![]()
![]()
![]()
ik ruik serieus alleen asbak als ik binnen kom!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
De zweetwalm in een gemiddeld café niet dan?
Bovendien meurt het bij binnenkomst vaak al naar bier omdat er altijd wel iemand is bier of wat anders op de grond laat donderen.
Dan heb je wellicht een rustige kroeg?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik ruik serieus alleen asbak als ik binnen kom!ik ruik geen zweet en geen bier!
Je kan toch rokenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Salvad0R het volgende:
Niet-rokers die rokers verplichten om niet te roken
is hetzelfde als rokers die niet-rokers verplichten om te roken.
Bullshit, dus.
Das echt zo'n onzin. Als ik met maten ga drinken stink ik niet bepaald naar bier hoor maar als er iemand rook stink ik wel naar rookquote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef McKillem het volgende:
Kortom, argument stanklucht vind ik geen geldig argument om roken te verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |