Je FOK! account opzeggen ook dus doe jij dat maar snelquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Latz het volgende:
Roken is gezond
Is toch pas vanaf volgend jaar?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Het rookverbod werkt idd nog niet. Ze mogen op nog teveel plaatsen wel zo'n stinkding aansteken
Er is al wel iets natuurlijk, op de werkplek etcquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je FOK! account opzeggen ook dus doe jij dat maar snel![]()
Lekker pilsje ookquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Latz het volgende:
Roken is gezond
Ow jawel. En dan spreek ik gewoon voor mezelfquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef Dalamar het volgende:
Dat gezeik dat de horeca omzet filnk zal dalen. Rokers blijven echt niet ineens thuis zitten als dat rookverbod er komt.
JE gunt ons helemaal niks. Het excuus dat je kleren daags erna stinken naar rook gaat helemaal niet op. Ondanks dat ze stinken naar roken stinken ze ook naar zweet en ik weet zeker dat jij daags nadat je op stap bent geweest niet dezelfde kleren aantrekt.quote:Ik gun de rokers echt hun pleziertje wel, maar het blijft gewoon kut als je kleding weer gigantisch naar de rook stinkt als je thuis komt van een avondje uit eten of wat dan ook.
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef hamkaastosti het volgende:
roken in openbare gelegenheden
ophorken met die rooklucht stelletje zwakkelingen
Bierverbod voor cafe'squote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?
ik weet niet wat jij met dat bier doet maar ik drink het op. Misschien een idee om dat ook eens te proberen. Scheelt een hoop stank als je het niet over je kleren gooitquote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aan die mensen die elke zaterdagavond meuren naar bier?
No shit sherlock, maar er lopen altijd van die boeren die half om half doen..quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met dat bier doet maar ik drink het op. Misschien een idee om dat ook eens te proberen. Scheelt een hoop stank als je het niet over je kleren gooit
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik stel voor dat we naast het roken ook het drinken, zweten en dansen verbieden. Dan kunnen de echte zeikerds rustig gaan stappen en kunnen de echt gezellige mensen thuis blijven en hun eigen feestje bouwen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik stel voor dat we naast het roken ook het drinken, zweten en dansen verbieden. Dan kunnen de echte zeikerds rustig gaan stappen en kunnen de echt gezellige mensen thuis blijven en hun eigen feestje bouwen.
Ik geniet er intens van om andere mensen hun dag te verzieken.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef hardromacore het volgende:
[..]
uw niet al te slimme vertoning hindert mij een fijne ochtend te hebben
Ik rook graag, en zeker met een biertje erbij!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
In Italie was het echt puur genieten in de restauranst/discotheken waar je niet mocht roken en dat vonden zelfs vrienden van me die roken
Klacht: Zie tt [afbeelding]
Hoezo? Nu kunnen jullie lekker buiten roken en hebben wij er geen last meer vanquote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Mja, ik rook ook maar ik vind het een beetje sneu van de regering om zo'n beleid te voeren. Verbied het dan gelijk ofzo.
Hoezo? Van mij mag je best roken hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Verbied het dan gelijk ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
als ik naar een bar ga om wat te drinken (dus geen discotheek) dan hoef ik niet perse te dansen e.d. dus zweet ik ook niet. dus zouden mijn kleren schoon zijn als jullie niet zouden roken daar binnenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:57 schreef vosss het volgende:
JE gunt ons helemaal niks. Het excuus dat je kleren daags erna stinken naar rook gaat helemaal niet op. Ondanks dat ze stinken naar roken stinken ze ook naar zweet en ik weet zeker dat jij daags nadat je op stap bent geweest niet dezelfde kleren aantrekt.
Of er nou gerookt word of niet, die kleren stinken toch naar zweet en bier.
Roken, daar komen we samen wel uit my fucking ass. Het is zo onderhand een ware hetze
En kom vooral niet met het gezeik dat rokers elke dag een half uur minder lang werken omdat ze buiten staan te roken om de haverklap. Jullie niet rokers zijn minstens netzo lang per dag niet productief bezig met koffie halen of klagen tegen andere niet rokende collega's over ons rokers
Ik kan me wel wat ergere kutuchten indenken dan een peuk om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
als ik naar een bar ga om wat te drinken (dus geen discotheek) dan hoef ik niet perse te dansen e.d. dus zweet ik ook niet. dus zouden mijn kleren schoon zijn als jullie niet zouden roken daar binnen
en bier drink ik en gooi ik niet op m'n kleding
en waar word je boos om? jij bent verslaafd. jij doet iets doms. wees blij dat je het mag blijven doen BUITEN!
ik wil lekker naar de kroeg, waarom moet ik dan in jouw stank gaan zitten?
we komen er niet samen uit, want wat rokers willen willen niet rokers niet!
je hebt gewoon pech met je smerige verslaving!
net als dat ik dat heb, ik mag nu al bijna nergens me joint opsteken hoor!
er zijn ergere stanken dan een sigaret!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat ergere kutuchten indenken dan een peuk om heel eerlijk te zijn.
Gaan we stinkende mensen nu ook maar bijvoorbaat beboeten? (bijvoorbeeld)
Dat ralle bier dat 90% van de mannerlijke bevolking drinkt meurt ook ral, vooral als iemand een stuk of 30 biertjes op heeft en dan tegenover je staat en probeert een gesprek met je te voeren.
Kortom, argument stanklucht vind ik geen geldig argument om roken te verbieden.
Ik rook ovigens niet meer.
De zweetwalm in een gemiddeld café niet dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ergere stanken dan een sigaret!
maar als ik naar drank stink na me 35 bier, zal jij daar geen last van hebben TENZIJ ik met je praat!
van die rook heb ik al "last" als ik gewoon binnen kom lopen.
Ben ook gestopt, maar om nou te zeggen dat ik de impressie heb dat ik een minder afhankelijk leven heb...nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef LENUS het volgende:
Als ex-roker, anderen junkachtig zien roken![]()
Niet meer verslaafd zijn![]()
![]()
Onafhankelijk zijn![]()
![]()
![]()
ik ruik serieus alleen asbak als ik binnen kom!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
De zweetwalm in een gemiddeld café niet dan?
Bovendien meurt het bij binnenkomst vaak al naar bier omdat er altijd wel iemand is bier of wat anders op de grond laat donderen.
Dan heb je wellicht een rustige kroeg?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik ruik serieus alleen asbak als ik binnen kom!ik ruik geen zweet en geen bier!
Je kan toch rokenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Salvad0R het volgende:
Niet-rokers die rokers verplichten om niet te roken
is hetzelfde als rokers die niet-rokers verplichten om te roken.
Bullshit, dus.
Das echt zo'n onzin. Als ik met maten ga drinken stink ik niet bepaald naar bier hoor maar als er iemand rook stink ik wel naar rookquote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef McKillem het volgende:
Kortom, argument stanklucht vind ik geen geldig argument om roken te verbieden.
niemand verplicht je NIET TE ROKEN!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Salvad0R het volgende:
Bullshit, dus.
Ja, maar worden rokers dan gedwongen om op te houden?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Salvad0R het volgende:
Bullshit, dus.
Onzin, misschien geldt dat voor die verpauperde danstenten maar als je gewoon een biertje gaat halen in de kroeg loop je echt niet te zweten en je krijgt zeker niet constant bier over je heen.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow jawel. En dan spreek ik gewoon voor mezelf
[..]
JE gunt ons helemaal niks. Het excuus dat je kleren daags erna stinken naar rook gaat helemaal niet op. Ondanks dat ze stinken naar roken stinken ze ook naar zweet en ik weet zeker dat jij daags nadat je op stap bent geweest niet dezelfde kleren aantrekt.
Of er nou gerookt word of niet, die kleren stinken toch naar zweet en bier.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Salvad0R het volgende:
is hetzelfde als minder erg dan rokers die niet-rokers verplichten om te roken.
Ik heb anders die ene keer dat ik in de kroeg te vinden ben altijd een niet te schrale bierlucht in mijn neus.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das echt zo'n onzin. Als ik met maten ga drinken stink ik niet bepaald naar bier hoor maar als er iemand rook stink ik wel naar rook
En dat is meteen een reden om iedereen mee te laten roken met sigarettenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef Salvad0R het volgende:
Al die mensen die om het hardst schreeuwen dat rokers niet-rokers ongewenst laten roken... Hebben jullie wel eens stilgestaan bij de uitstoot van dieseldampen en andere bijproducten van olie-verbranding en in welke mate dat jullie schone longetjes beinvloedt? Ik denk dat de invloed van die dampen op de gezondheid van mensen groter is, dan van welke sigaret dan ook.
Net alsof je daar iets aan kan doen en net alsof dat ongezond voor de andere mensen isquote:Op maandag 16 juli 2007 14:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb anders die ene keer dat ik in de kroeg te vinden ben altijd een niet te schrale bierlucht in mijn neus.
Maargoed, ervanuit gaande dat ik gewoon uit mijn nek lul en dat wat ik zeg gewoon niet klopt, wat te doen met mensen die stinken? Die heb je voldoende.
Ja .quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dat is meteen een reden om iedereen mee te laten roken met sigaretten![]()
Maar auto's zijn nodig en roken niet? En sinds wanneer staan auto's in een zaal van 100 vierkante meter met 3 man per meter bepakt?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja .
Dezelfde argumenten die niet-rokers aandragen voor het verbieden van roken, zijn van toepassing op auto's.
Hypocrietelingen.
Ik ben nog nooit een auto tegengekomen in de kroegquote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef Salvad0R het volgende:
Al die mensen die om het hardst schreeuwen dat rokers niet-rokers ongewenst laten roken... Hebben jullie wel eens stilgestaan bij de uitstoot van dieseldampen en andere bijproducten van olie-verbranding en in welke mate dat jullie schone longetjes beinvloedt? Ik denk dat de invloed van die dampen op de gezondheid van mensen groter is, dan van welke sigaret dan ook.
Ik heb niets tegen niet-rokers.. of mensen met astma. Ik weet zeker dat die mensen nog steeds benauwd raken in een uitgaansgelegenheid, ookal is roken verboden.. Er zijn nu eenmaal veel mensen en betrekkelijk weinig schone lucht in die plaatsen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar auto's zijn nodig en roken niet? En sinds wanneer staan auto's in een zaal van 100 vierkante meter met 3 man per meter bepakt?
![]()
Met als extra klapper in het betoog de zinsnede "ik denk". Ja laten we maar het rookverbord afschaffen omdat jij denkt dat auto's schadelijker zijn. Ik steek je met dit mes want een pistool is dodelijker, dus het mes is niet erg.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een auto tegengekomen in de kroeg![]()
Ik zie het juist als een bevrijdende maatregel, nu kan iedereen overal heen gaan zonder geconfronteerd te worden met sigarettenrook. Ik voel me in elk geval vrijer in het uitgaansleven.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen niet-rokers.. of mensen met astma. Ik weet zeker dat die mensen nog steeds benauwd raken in een uitgaansgelegenheid, ookal is roken verboden.. Er zijn nu eenmaal veel mensen en betrekkelijk weinig schone lucht in die plaatsen.
Deze anti-roken haatcampagne is een zoveelste vrijheidbeperking van de individu en mensen doen er vrolijk aan mee.
Pisses me off.
sorry hoor maar mijn vrijheid wordt juist vergroot!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen niet-rokers.. of mensen met astma. Ik weet zeker dat die mensen nog steeds benauwd raken in een uitgaansgelegenheid, ookal is roken verboden.. Er zijn nu eenmaal veel mensen en betrekkelijk weinig schone lucht in die plaatsen.
Deze anti-roken haatcampagne is een zoveelste vrijheidbeperking van de individu en mensen doen er vrolijk aan mee.
Pisses me off.
same here!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik zie het juist als een bevrijdende maatregel, nu kan iedereen overal heen gaan zonder geconfronteerd te worden met sigarettenrook. Ik voel me in elk geval vrijer in het uitgaansleven.
bevrijdende maatregel ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik zie het juist als een bevrijdende maatregel, nu kan iedereen overal heen gaan zonder geconfronteerd te worden met sigarettenrook. Ik voel me in elk geval vrijer in het uitgaansleven.
dwijlen met de kraan open?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehoord van de mensen die tijdens het uitgaan last hebben van sigarettenrook.
Is niet zo gek, als je bekijkt hoe bemoeizuchtig de niet-rokers zijn in het opdringen van hun zogenaamd correcte normen en waarden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef hamkaastosti het volgende:
mooi om te zien hoever rokers willen gaan om hun smerige gewoonte goed te praten en hoe fel ze tegen een prima maatregel in gaan.
euh.. jij dwingt mij giftige dampen te inhaleren op een plek waar ik net zoveel recht op heb om te zijn als jij en dan moet ik me aanpassen? Doe jij die kankerstok maar lekker uitquote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is niet zo gek, als je bekijkt hoe bemoeizuchtig de niet-rokers zijn in het opdringen van hun zogenaamd correcte normen en waarden.
"jij mag niet roken, want ik rook ook niet.".
ga dan nu met mij even de discussie aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"jij mag niet roken, want ik rook ook niet.".
Als ik met mn maten ga drinken stink ik wel naar bierquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das echt zo'n onzin. Als ik met maten ga drinken stink ik niet bepaald naar bier hoor maar als er iemand rook stink ik wel naar rook
In tenten met een fatsoenlijk ventilatiesysteem heeft niemand last van rook of benauwdheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
ga dan nu met mij even de discussie aan!
wie zegt er in godsnaam dat jij niet mag roken? je mag doen wat je wilt! rook lekker je hele longen naar de klote... like we care!
maar waarom moet ik roken als jij rookt? want dat gebeurt als je binnen rookt. dan krijg ik die rook ook binnen. dus rook ik tegen me zin in.
ze vragen je nu om naar buiten te gaan om te roken, niet om te stoppen met roken!
of zie jij iets anders staan ergens?
in tenten met fatsoenlijke airco's heb ik ook last van de rook. ik zal er nooit over klagen. zal nooit een tent vermijden. maar ik ruik het wel. jij niet want je rookt, ik ruik het. overal. klaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In tenten met een fatsoenlijk ventilatiesysteem heeft niemand last van rook of benauwdheid.
Als er constant 10 man voor de deur staan te dampen, zal je ook rook binnenkrijgen, elke keer als je in & uit gaat...
What's next... roken verbieden in een straal van 20 meter rond uitgaansgelegenheden, met Gestapos die je beboeten als je 1 meter binnen die straal bent (rookpalen stations, any1) ?
Veel uitgaansgelegenheden hebben hun opzet van tafeltjes verdeeld in een roken en niet-roken gedeelte.
Ik zie niet waarom dit niet in de horeca toegepast kan worden... waarom moeten rokers van hun mogelijkheid tot roken bestolen worden, wanneer het best op een andere manier kan, waarbij rokers en niet-rokers allebei tevreden kunnen zijn?
Dit hele anti-roken campagne komt op deze manier over alsof degenen die een anti-rook maatregel willen invoeren gewoon persoonlijke redenen hiervoor hebben, ipv maatschappelijke .
we zullen wel even glimlachen als je voor de deur staat en wij naar binnen gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Salvad0R het volgende:
Ohja, als die wet er eenmaal doorheen is, wil ik alle niet-rokers ELKE FUCKING UITGAANSDAG Helemaal Los zien gaan en they BETTER BE FUCKING HAPPY .
Mietjes .
hehequote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Salvad0R het volgende:
Ohja, als die wet er eenmaal doorheen is, wil ik alle niet-rokers ELKE FUCKING UITGAANSDAG Helemaal Los zien gaan en they BETTER BE FUCKING HAPPY .
Mietjes .
en waarom zijn niet rokers mietjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Salvad0R het volgende:
Mietjes .
blazen wij wel eventjes wat afvallig nicotine in jullie tere gezichtjes!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
we zullen wel even glimlachen als je voor de deur staat en wij naar binnen gaan
geeft niet ik blaas dan toch net de rook van me joint uitquote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
blazen wij wel eventjes wat afvallig nicotine in jullie tere gezichtjes!![]()
![]()
![]()
Dat what's next gedeelte is juist cruciaal, besef maar eens wat het inhoudt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
in tenten met fatsoenlijke airco's heb ik ook last van de rook. ik zal er nooit over klagen. zal nooit een tent vermijden. maar ik ruik het wel. jij niet want je rookt, ik ruik het. overal. klaar!
als er 10 man voor de deur staat heb ik midden in de tent nergens last van!
dat what's next gedeelte ga ik niet eens op reageren, grow up!
en de tafeltjes verdelen tussen rokers en niet rokers werkt ook alleen voor de rokers. want die kunnen dan binnen roken. ik ruik nog steeds rook
9 van de 10 rokers gaan ook zeiken als ik een joint opsteek in het openbaar! want dat stinkt en hun sigaretje niet
dat mag ook!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
geeft niet ik blaas dan toch net de rook van me joint uit
lijkt me prima. gewoon buiten ook niet roken. Haalbaar voor eind 2010? vast welquote:Op maandag 16 juli 2007 15:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat what's next gedeelte is juist cruciaal, besef maar eens wat het inhoudt.
Stations zijn doorgaans "open". Ik heb iig vaak het gevoel gewoon buiten te staan, als ik op een perron sta. Nu mag je zelf niet meer weten WAAR je op een perron gaat roken, ookal is het buiten, het MOET bij een of andere aangewezen paal, zonder reden, want het is immers buitensdeurs.
Het is zulkse nonsens, mensen roken al 1000'en jaren tabak en nu we opeens met zn allen regelgeil zijn, moet het afgeschaft worden ?
Het is gewoon triest.
mensen moorden ook al 1000én jaren.. zullen we dat legaliseren? (ja ik kan ook gekke dingen roepen hoor)quote:Op maandag 16 juli 2007 15:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat what's next gedeelte is juist cruciaal, besef maar eens wat het inhoudt.
Stations zijn doorgaans "open". Ik heb iig vaak het gevoel gewoon buiten te staan, als ik op een perron sta. Nu mag je zelf niet meer weten WAAR je op een perron gaat roken, ookal is het buiten, het MOET bij een of andere aangewezen paal, zonder reden, want het is immers buitensdeurs.
Het is zulkse nonsens, mensen roken al 1000'en jaren tabak en nu we opeens met zn allen regelgeil zijn, moet het afgeschaft worden ?
Het is gewoon triest.
Je moet er ook niet mee gooienquote:Op maandag 16 juli 2007 14:52 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Als ik met mn maten ga drinken stink ik wel naar bier.
Dat zeg ik niet.quote:
Die vergelijking met moord en wapens gaat totaal niet op, mensen die sigaretten zien als verkapte moordwapens hebben hun feiten niet goed op een rij.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
mensen moorden ook al 1000én jaren.. zullen we dat legaliseren? (ja ik kan ook gekke dingen roepen hoor)
dat whats next gedeelte is belachelijk!
en op het station sta ook ik... als jij daar overal mag roken sta ik er weer tussen.... nu zorg ik gewoon dat ik bij die paal uit de buurt blijft!
GODVERDOMME! WAAR HALEN ZE HET LEF VANDAAN.. IK MAG TOCH GAAN WAAR IK WIL? MAAR NEE.. NU STAAT ER ZO EEN ROOKPAAL EN KAN IK OP HET STATION NIET MEER OP ME FAVO PLEKKIE STAAN... ohnee wacht... wij niet rokers klagen niet over dat soort onklaagbare dingen
Jij bent blijkbaar nog nooit in het buitenland geweest waar die wet al geldtquote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Niet-rokers zouden het detail "sigarettenrook tijdens uitgaan" eens moeten relativeren, het lijkt erop alsof die mensen zich tijdens het uitgaan meer bezighouden met de sigarettenrook, dan met een gezellige tijd hebben met alle vrienden, rokers en niet rokers ... Zij zorgen ervoor dat er een minder gezellige tijd komt, want nu worden deze mensen gescheiden. Lijkt erop alsof die mensen geen rokende vrienden hebben ...
Ik heb het gevoel alsof de anti-rokers sowieso niet van die uitgaansbeesten zijn ...
Precies.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
lijkt me prima. gewoon buiten ook niet roken. Haalbaar voor eind 2010? vast wel![]()
niemand van ons (ga ik vanuit) is bezig met die sigarettenrook?..quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Niet-rokers zouden het detail "sigarettenrook tijdens uitgaan" eens moeten relativeren, het lijkt erop alsof die mensen zich tijdens het uitgaan meer bezighouden met de sigarettenrook, dan met een gezellige tijd hebben met alle vrienden, rokers en niet rokers ... Zij zorgen ervoor dat er een minder gezellige tijd komt, want nu worden deze mensen gescheiden. Lijkt erop alsof die mensen geen rokende vrienden hebben ...
Ik heb het gevoel alsof de anti-rokers sowieso niet van die uitgaansbeesten zijn ...
Jij bent dus ook voor ''jumpen'' in de kroeg?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Precies.
Anti-rokers zijn gewoon zwakke bemoeizuchtige wezens, die er nut inzien om mensen hun zelfbeschikkingsrecht te ontnemen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |