dat heet lichaamsbewegingquote:
Ergens in Brabant in een Ziekenhuis hebben ze van mij een bezienswaardige collectie röntgenfoto's. Denk aan een centimeter of 3 op elkaar. Allemaal domme dingetjes met op een bal gaan staan of struikelen bij een gymles etc. Of gewoon ZOMAAR door mn enkel, om niks. Ja, dan gaan ijshockeyen, goed planquote:
Ja, maar ze zeggen dat dat niet direct dodelijk is tochquote:
Ah, je motoriek is gelijk te stellen aan die van een tram van de htmquote:Op zondag 15 juli 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens in Brabant in een Ziekenhuis hebben ze van mij een bezienswaardige collectie röntgenfoto's. Denk aan een centimeter of 3 op elkaar. Allemaal domme dingetjes met op een bal gaan staan of struikelen bij een gymles etc. Of gewoon ZOMAAR door mn enkel, om niks. Ja, dan gaan ijshockeyen, goed plan
Da's een goeiequote:Op zondag 15 juli 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je motoriek is gelijk te stellen aan die van een tram van de htm
Mwoa, het gammelt nog aan ALLE kanten hoorquote:
Hmmz naadjequote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het gammelt nog aan ALLE kanten hoor
t is makkelijker te antworden wat er niet aan rammelt volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmz naadje.
Wat rammelt er dan zo ongeveer eraan?
hey, jij ook hier.quote:
Als het voor jou een goede is prima.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is makkelijker te antworden wat er niet aan rammelt volgens mij
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Bengel, mijn msn werkt niet meer, berichten komen dus niet
ik doe mn best iigquote:
lokken met snoepjes?quote:voor mij minder, een van mijn katten verstopt zich telkens.
Iedere DVD die je erin stopt wordt ineens als een lege schijf gezien die voorbereid moet worden om te brandenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmz naadje.
Wat rammelt er dan zo ongeveer eraan?
Het gaat dus echt goed met je.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik doe mn best iig
[..]
lokken met snoepjes?
of is hij/zij bang voor onweer
Hoe krijg je het toch voor elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere DVD die je erin stopt wordt ineens als een lege schijf gezien die voorbereid moet worden om te branden
Office Update heeft IE 5.0 of hoger nodig. Maar IE7 is dat blijkbaar niet
Excel 2003 glibbert onderuit om niks
Windows Live Messenger vernaggelneukt de boel zo hard dat je ASR-procedures nodig hebt
Etc. Etc. Etc.
Dat zou misschien het beste zijn nog ja.quote:
gooi maar uit t raam dat vistaquote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
heel raar, sommige simpele bestandjes gaan wel open, maar wat uitgebreidere niet
Zeg dat nou niet, dat moet ik vanaf komende zaterdag ookquote:
waarom, gewoon meteen ff xp installerenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat moet ik vanaf komende zaterdag ook
wel beter iig jaquote:
grappig dat zo'n beest zo van slag kan zijn van een kittenquote:Nee, zij is normaal niet bang aangelegd. Denk dat het door de kitten komt.![]()
Ze heeft zich net weer even laten zien, ligt nu op mijn schoot. Nu moet ik haar
alleen weer aan het eten zien te krijgen.
True true, heerlijk als het dan opeens wel weer werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel verrekte verknetterd kut als Excel het niet doet
Heb het er zelfs bijgekocht (vista dus he)quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het er zelfs bijgekocht (vista dus he)
Dus totaal geen spijt dat je eraan begonnen bent, hoelang moet je nog?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel beter iig ja![]()
[..]
grappig dat zo'n beest zo van slag kan zijn van een kitten
hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, heerlijk als het dan opeens wel weer werkt.
Ga ik daar maar van uitquote:
Nouja, office heb ik eigenlijk gewoon geinstalleerd en die werkte.quote:
Ik heb daar een mannetje voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik daar maar van uit
en zo niet ga ik heel hard om hulp roepen
Pas nogquote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dode door blikseminslag
wtfDat is in NL nog niet vaak gebeurd
Afgelopen maanden toch al een paar die daardoor getroffen zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dode door blikseminslag
wtfDat is in NL nog niet vaak gebeurd
Ik dus ookquote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb daar een mannetje voor.![]()
Die heeft me geholpen met mijn cam en met het inloggen via mijn laptop naar de pc
zonder dat vista gelijk op hoge poten naar voor sprong van alert alert.
nog geen moment!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus totaal geen spijt dat je eraan begonnen bent, hoelang moet je nog?
komt vast wel goedquote:Grappig kan ik dit nu niet noemen.Maak me dan vreselijke zorgen, maar goed
ze is gelukkig niet de magerste van het stel, dus kan wel een paar daagjes zonder eten.
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nog
En een aantal zwaar gewonden een week later
Nope is het niet helemaalquote:
Heyyy, gelijk na je trouwdag online?quote:
Dat is niet eens meer zo lang.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
nog geen moment!
Ik ga door tot 21 december
Mag ik hopen. ze zijn de jongste niet meer.quote:komt vast wel goed
ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds dinsdagavond geen tv, internet of nieuws heb gezienquote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope is het niet helemaal
Heb je van de week dat stuk nog gezien over die inslag in een huis, in een kinderkamer?
15 maanden in totaal vind ik toch wel langquote:
Kind was net uit bed gegaan en bij pa en ma gaan liggen. 5 minuten later slaat de bliksem in zijn kamer. Was weinig meer van over zeg maarquote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds dinsdagavond geen tv, internet of nieuws heb gezien
damn, lijkt wel alsof dat kind t aangevoeld heeftquote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kind was net uit bed gegaan en bij pa en ma gaan liggen. 5 minuten later slaat de bliksem in zijn kamer. Was weinig meer van over zeg maar
Was al bang voor onweer. Dit zal niet geholpen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn, lijkt wel alsof dat kind t aangevoeld heeft
Nee, niet gezien. Maar ook wel bizar iddquote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je van de week dat stuk nog gezien over die inslag in een huis, in een kinderkamer?
Ik moet eerst het Heldinnen-Epos van Leonieke nog lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wat houdt je tegen?
Klinkt allemaal geweldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef leonieke het volgende:
Ik was hier vanmorgen ook al hoor BengeltjePas rond 5u in mijn bed gekropen en toen begon het al klaar te worden, dus al bij al maar paar uurtjes geslapen.
- Het verhaal over de heerlijke trouwdag van prinses Leonieke-
Juist, geen woorden aan vuil maken het was jouw ( + phille's) dag.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef leonieke het volgende:
Het was echt schitterend. Aan de minder leuke momenten wil ik liever niet te veel denken. Mijn pa is niet langsgekomen, maar ik heb het aan de familie heel kort uitgelegd en heb erbij gezegd dat het geen zin heeft om er veel woorden aan vuil te maken en het niet de bedoeling is dat onze dag erdoor verpest zou zijn. Ze vonden het de beste instelling![]()
Ondanks dat heb je er zo te lezen echt van genoten, dat is ook de enige instellingquote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef leonieke het volgende:
Het was echt schitterend. Aan de minder leuke momenten wil ik liever niet te veel denken. Mijn pa is niet langsgekomen, maar ik heb het aan de familie heel kort uitgelegd en heb erbij gezegd dat het geen zin heeft om er veel woorden aan vuil te maken en het niet de bedoeling is dat onze dag erdoor verpest zou zijn. Ze vonden het de beste instelling![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En zie die Phille kijken
"Heh, da he'k toch mooi voor elkaar, nie?"
Thxquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
Mooie foto's leo.
Je hebt een prachtige jurk!
tip, haal de foto's nog een beetje door photoshop om wat met de levels te spelen, dan springen ze er nog mooier uit
Meestal is er zoeen knop "auto levels" die doet alles voor jequote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Ik ken niets van photoshop en heb dus geen flauw idee wat levels zijn, maar als mijn echtgenoot wakker is, geef ik de tip door. Thx
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er zoeen knop "auto levels" die doet alles voor je
Maar dat is voor luie Flesjes, dat mag Ynske niet horen hoor
Phille draagt op het werk bijna altijd een broek van een kostuum, als we ergens heen gaan bijna altijd volledig kostuum. Dus hij is het wel gewoon (hoor je tegenwoordig niet meer zo vaak als jonge mensen huwenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een plaatje ben je Loe.En Phille wow zo'n pak staat hem echt goed.
Het gaat vaak beter dan wanneer ik het zelf doe hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
80% van de acties die auto gaan gaan $%U*IIU&%^
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat vaak beter dan wanneer ik het zelf doe hoor
T begint nu vies te wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Wat een weertje buiten.
Hier schijnt de zon nog steedsquote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Wat een weertje buiten.
Hier inmiddels ookquote:
Logisch, jij zit OP die roze wolk, wij zitten er allemaal onderquote:
Zou het nog warm zijn dan denk je?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef leonieke het volgende:
Warme beenham![]()
Dat was het nachtvullertje maar is niet opgeraakt
Oh ja, heb je nog ranzig harde sechs gemaakt in je Huwelijksnacht?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:21 schreef leonieke het volgende:
Dat was het nachtvullertje maar is niet opgeraakt
wij hebben de keuze uitquote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Zo, ik zou het wel weten danquote:Op zondag 15 juli 2007 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben de keuze uit
snel gewokte seafood met penne pasta en rode pesto
of
gebakken camenbert
of
rundervink
of
rempengballetjes in zoetzure saus
* Ynske eet niet vanaaf
wat zou jij dan kiezen?quote:
omdat ik al een week niet tot nauwelijks eetquote:Maar waarom eet jij niet dan
We hebben het uitgesteldquote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, heb je nog ranzig harde sechs gemaakt in je Huwelijksnacht?
snel gewokte seafood met penne pasta en rode pestoquote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zou jij dan kiezen?
[..]
omdat ik al een week niet tot nauwelijks eet
houd niets binnen
daarbij, die vette voorgemaakte troep van het menu hier is toch niet te kanen
Patat, ik met sate en de jongens met een frikandel.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Das ook wel een idee jaquote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Patat, ik met sate en de jongens met een frikandel.
Ja, maar nu heb ik er niks meer aan (behalve dan dat ik droog eten kan gaan halen), ik ben niet van plan om die vouwwagen in mijn eentje op te zetten... Zou wel lukken, alleen als het gaat regenen krijg ik 'm in mijn eentje nooit zo snel weer opgeborgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook wel een idee ja
is de zon daar al doorgebroken?
Is P weer weg dan? Geen buren die even helpen willen mocht het gaan regenen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik er niks meer aan (behalve dan dat ik droog eten kan gaan halen), ik ben niet van plan om die vouwwagen in mijn eentje op te zetten... Zou wel lukken, alleen als het gaat regenen krijg ik 'm in mijn eentje nooit zo snel weer opgeborgen.
Tsss en dan wat van mij zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Patat, ik met sate en de jongens met een frikandel.
kunnen de kids niet helpen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik er niks meer aan (behalve dan dat ik droog eten kan gaan halen), ik ben niet van plan om die vouwwagen in mijn eentje op te zetten... Zou wel lukken, alleen als het gaat regenen krijg ik 'm in mijn eentje nooit zo snel weer opgeborgen.
Prima toch, als er nog iets meer bij zitquote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh wraps van de lidl voor in de magnetron hadden we nog bven benieuwd of t te eten is
Mja, dat herinnert mij eraan om dat ding nog te ontdooien.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik eet maar even de diepvries leeg deze week, en dan eindelijk maar weer eens nieuwe zooi erin.
Pat is Nina naar Den Haag aan het brengen en gelijk even bij mijn broer langs...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is P weer weg dan? Geen buren die even helpen willen mocht het gaan regenen?
Is toch nog iets te zwaar en ik heb er maar 2 hier. Bovendien heb ik geen zin dat er ergens per ongeluk ledematen knel komen te zitten...quote:
Had het ook beter niet kunnen doen, mijn portemonnee doet pijn nuquote:
aaah kusje d'ropquote:Op zondag 15 juli 2007 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Had het ook beter niet kunnen doen, mijn portemonnee doet pijn nu.
Oh dan moet ik daar maar eens naar gaan zoekenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef es70 het volgende:
Die grote zakken sate van Mora (deelblokjes oid) zijn overigens prima weg te krijgen.
Die zijn heel goed te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef es70 het volgende:
Die grote zakken sate van Mora (deelblokjes oid) zijn overigens prima weg te krijgen.
Of handen afhakken zoals ze vroeger bij dieven enz deden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet tijd om de doodstraf weer in te voeren in Nederland. En in dit soort gevallen graag de ouders ook meenemen
Je wordt ouder he.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef Pheno het volgende:
Oh, verdomme, ik haal ze door elkaar tegenwoordig
Nee iddquote:
Jonger worden wordt lastiger, ondanks wat de reclames je doen gelovenquote:
Minimaal 5 woorden is het een poosje geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iddHier zijn we gesteld op inhoudelijkheid Pheno
Meneer is wakker.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jonger worden wordt lastiger, ondanks wat de reclames je doen geloven
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meneer is wakker.![]()
Dus die anti rimpelcreme enz werken echt niet?![]()
Ok goed, ze denken niet, dus gaan de fout in met hun hoofd, dat erafquote:Op zondag 15 juli 2007 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of handen afhakken zoals ze vroeger bij dieven enz deden.Dat afhaken waarmee je
de fout bent ingegaan.
Nee, dat kan nu net weer niet. Bedoel dat je dat af moet hakken waarmee ze aan andermansquote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ok goed, ze denken niet, dus gaan de fout in met hun hoofd, dat eraf![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar lui die auto's met eieren gaan bekogelen en gewoon iemand doodsteken als er wat van gezegd wordt, hebben we aan deze kant van de dampkring niet nodigquote:Op zondag 15 juli 2007 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat kan nu net weer niet. Bedoel dat je dat af moet hakken waarmee ze aan andermans
spullen of wat dan ook hebben gezeten, je kan niet met je hersens wat aanraken.
Das ook nog een optiequote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar lui die auto's met eieren gaan bekogelen en gewoon iemand doodsteken als er wat van gezegd wordt, hebben we aan deze kant van de dampkring niet nodig
ik vind t idd echt te zot voor woorden dat dit gebeurd.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar lui die auto's met eieren gaan bekogelen en gewoon iemand doodsteken als er wat van gezegd wordt, hebben we aan deze kant van de dampkring niet nodig
Sorry hoor, maar die hebben dus wel wat gedaan, met eieren gegooid en doodgestoken,quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ze hebben met eieren gegooid en een man doodgestoken. Dat heb ik gelezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die hebben dus wel wat gedaan, met eieren gegooid en doodgestoken,
dus ....................Lezen
Nee, ik zei dus, dat als een mens verkeerd denkt kan je die niet de kop afhakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ze hebben met eieren gegooid en een man doodgestoken. Dat heb ik gelezen.
Maar jij wil graag eindeloos geld gaan pompen in allerlei reclasseringsprogramma's etc?
Ik volg je even niet
Als je zo ziek bent dat je zulke dingen gaat doen als auto's me eieren bekogelen en mensen doodsteken, dan kun je van mijn zuurstof maar beter afblijven. Vind ik dan hequote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik zei dus, dat als een mens verkeerd denkt kan je die niet de kop afhakken.
Wel als iemand iets doet bij een ander, zoals deze jongens.Handen eraf zoals men
vroeger deed.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zo ziek bent dat je zulke dingen gaat doen als auto's me eieren bekogelen en mensen doodsteken, dan kun je van mijn zuurstof maar beter afblijven. Vind ik dan he
je jaagt me weg!quote:
Lekker met wat slagroom?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, die vriezer had echt een schoonmaakbeurt nodig..
Grote lading ijs kwam eruit. Nu weer ijsvrij gelukkig
dat was een echte hersenbreker voor mequote:
Ja enquote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ijs-ijs.
Dus ijs dat vast zat aan de zijkanten/bovenkant van de vriezer
kunt bij mij nog een pot B&J cookie dinges ophalenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ijs. Lekker.
Jij woont veuls te ver weg.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Ynske het volgende:
kunt bij mij nog een pot B&J cookie dinges ophalen
dat word nu toch niet meer gegeten
Die is zo lekker, dan maakt het niet uit dat je misselijk bentquote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
met dat koekdeeg? blegh als je ergens misselijk vamn wordt
jah dat deed verdomde pijn in die hersenloze massa daarbovenquote:
Getverquote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en
Misschien is dat juist wel heel lekker met wat slagroom
breda was t toch hequote:
Dat mag jij niet zeggen tot je het hebt uitgeprobeerdquote:
was dat wat ik hoorde kraken?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah dat deed verdomde pijn in die hersenloze massa daarboven
Dat wist ikquote:
En dat is erg want...................... ?quote:
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
breda was t toch he
iets in die trantquote:
O die wil ik ook. cookie dough.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt bij mij nog een pot B&J cookie dinges ophalen
dat word nu toch niet meer gegeten
Dan zit er toch iets ,want het kraakte vrij hardquote:
En dat met deze hitte ook nog, je vraagt om problemen kind.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al teveel gesnoept en gesnackt vandaag.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb even een uurtje geslapen![]()
zit een beetje te wachten tot de avonduitzending begint, om 11 uur pas
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al teveel gesnoept en gesnackt vandaag.
quote:
Wat voor framesquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]ach had er nog frames achter kunnen gooien ook nog
in de tv wereld werkt men met uren:minuten:secondes:framesquote:
Iedere dag weer een paar minuten vroeger of later, word je ook een beetje moe vanquote:
kloptquote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere dag weer een paar minuten vroeger of later, word je ook een beetje moe van
dat heet is afgesproken met de eindregisseur, en daar ben ik net voor jouw speciaal gaan nakijken hoelaat t begint vandaagquote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar jij weet dus nu al op de seconde af wanneer zij vandaag klaar zijn om live te gaan, terwijl dat soms meer dan een kwartier uit elkaar ligt? Knap
huilerTquote:En StudioSport begint gewoon altijd wel strak precies om 19:00:00.00 dus dan moet dit ook maar kunnen boe-hoe
nerdquote:
Doe dat dan in frames hequote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Ynske het volgende:
nog 1,5 uur en ik ben klaar met werken
Trustequote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die 22.40 van Teletekst is dus eigenlijk om te zorgen dat iedereen zeker op tijd aan de buis zit
Dan kan ik rustig nog wel even gaan douchen dus.
Laterrr
Goed zoquote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
01:30:00:00
Heeey, aanvulling voor waar die van mij ontbreekt
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
01:30:00:00
Heeey, aanvulling voor waar die van mij ontbreekt
kan niet bieden, daar ben ik te labiel voorquote:
2 cent bieden is gedaan tochquote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan niet bieden, daar ben ik te labiel voor
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook te labiel voor fok
je moest eens weten hoe moeilijk dat dat isquote:
misschien weet je dan wel hoe het is om een leven te hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]te labiel voor fok
Dan zou je niet weer weten hoe je adem haalt
quote:
Nee, omdat het toch moest gebeuren, en ik me verder toch maar te pletter verveelquote:
Ik ga een poging doen. Beginnend op 1 september.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien weet je dan wel hoe het is om een leven te hebben
je weet maar nooit
mijn verjaardagquote:Op zondag 15 juli 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga een poging doen. Beginnend op 1 september.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zal die helemaal lekker worden. Als je eenmaal een Excel-bestand probeert te openen in Excel 2003 op Vista, en het mislukt, dan is het meteen ook definitief verneukt voor in een oude vertrouwde omgeving. Bedankt ome Bill, top-werk afgeleverd![]()
Ga je dan richting Japan?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga een poging doen. Beginnend op 1 september.
Ik ga XP over die kotsbak heenflatsen van de week. Sterf maar met je kutvista.quote:
Wisselkantoor op Schipholquote:Op zondag 15 juli 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken waar ik yens kan krijgen
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga XP over die kotsbak heenflatsen van de week. Sterf maar met je kutvista.
Nee, dan nog niet. Maar ik heb het wat gehad op fok. Opgefokt zooitje ongeregeld en zo. De sc's vallen in herhaling. En ik heb dan geen baan meer, dus geen fok onder de baas zijn tijdquote:
Ik draai nog 2000. Werkt prima voor internetquote:Op zondag 15 juli 2007 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga XP over die kotsbak heenflatsen van de week. Sterf maar met je kutvista.
en wat ga je dan nu na die tijd doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet. Maar ik heb het wat gehad op fok. Opgefokt zooitje ongeregeld en zo. De sc's vallen in herhaling. En ik heb dan geen baan meer, dus geen fok onder de baas zijn tijd
Ik heb er een leuk ding (sorry, vrouw) er aan overgehouden. Het is wel genoeg zo. De resterende tijd tot september hang ik hier wat rond, omdat ik op mijn werk ook steeds minder te doen krijg.
Dan kom je lekker gezellig hier langs zo nu en danquote:Op zondag 15 juli 2007 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet. Maar ik heb het wat gehad op fok. Opgefokt zooitje ongeregeld en zo. De sc's vallen in herhaling. En ik heb dan geen baan meer, dus geen fok onder de baas zijn tijd
Ik heb er een leuk ding (sorry, vrouw) er aan overgehouden. Het is wel genoeg zo. De resterende tijd tot september hang ik hier wat rond, omdat ik op mijn werk ook steeds minder te doen krijg.
gaan jullie samen?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
Reisverslag maken. Van Japan en Nieuw Zeeland nog, wat ik ook constant uitgesteld heb.
Dan zal mijn betaald verlof er op zitten en dan zie ik wel. Werk ben ik nu aan het zoeken.
Das wel weer leuk danquote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
Reisverslag maken. Van Japan en Nieuw Zeeland nog, wat ik ook constant uitgesteld heb.
Dan zal mijn betaald verlof er op zitten en dan zie ik wel. Werk ben ik nu aan het zoeken.
Prettige avond nog en welterusten alvastquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef Ynske het volgende:
Vakantie daar ben ik ook wel aan toe.
Ik kan alleen mezelf niet zover krijgen om te gaan. Ik moet iig dit jaar wel, merk aan mezelf dat ik op begin te raken.
enfin, ik ga maar eens afsluiten, naar huis, geen pc meer aanslingeren en dood neervallen
het was me een waar genoegen![]()
Ik ben er nog, ik zei gedag tegen Ynskequote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot de volgende keer maar weer Pheno, pas goed op jezelf en zo
Hier is het ook prima. Ik krijg het alleen al warm van een half blikje bier, dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een uur geleden al naar buiten moeten gaan, daar is het echt heerlijk toeven nu
Mwa, het is binnen warmer dan buiten hoor. En dat briesje erbij.....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Graad of 15 tot 20 eraf mag nog wel het komende uur
Economisch ookquote:Op zondag 15 juli 2007 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker is dat juist, dronken van 3 biertjes
Wel goedkoop, een voordeel.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker is dat juist, dronken van 3 biertjes
Kijk ze en trustequote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn zeer benieuwd
Ik ga me even in bed nestelen en naar de Avondeappe kijken
Tot morgen allemaal
Dat kan tegen die tijd ook vast wel evenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
Hu, dan moet ik online komen
Kijken, dat is vast wel te vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Pheno het volgende:
Echt, als ze daar een baan voor me zouden hebben dan zou ik er stevig over denken. Ik heb niets met Nederland, maar ben zwaar verliefd op de relaxte sfeer daar.
zo langzamerhand wel. Maar sowieso, ik heb daar mijn mooiste tijd tot nu toe gehad. Het voelde net of ik thuiskwam. Echt erg eigenlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat je gegeten hebt nog wel
Hoog tijd dus voor een volgende reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |