dat heet lichaamsbewegingquote:
Ergens in Brabant in een Ziekenhuis hebben ze van mij een bezienswaardige collectie röntgenfoto's. Denk aan een centimeter of 3 op elkaar. Allemaal domme dingetjes met op een bal gaan staan of struikelen bij een gymles etc. Of gewoon ZOMAAR door mn enkel, om niks. Ja, dan gaan ijshockeyen, goed planquote:
Ja, maar ze zeggen dat dat niet direct dodelijk is tochquote:
Ah, je motoriek is gelijk te stellen aan die van een tram van de htmquote:Op zondag 15 juli 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens in Brabant in een Ziekenhuis hebben ze van mij een bezienswaardige collectie röntgenfoto's. Denk aan een centimeter of 3 op elkaar. Allemaal domme dingetjes met op een bal gaan staan of struikelen bij een gymles etc. Of gewoon ZOMAAR door mn enkel, om niks. Ja, dan gaan ijshockeyen, goed plan
Da's een goeiequote:Op zondag 15 juli 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je motoriek is gelijk te stellen aan die van een tram van de htm
Mwoa, het gammelt nog aan ALLE kanten hoorquote:
Hmmz naadjequote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het gammelt nog aan ALLE kanten hoor
t is makkelijker te antworden wat er niet aan rammelt volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmz naadje.
Wat rammelt er dan zo ongeveer eraan?
hey, jij ook hier.quote:
Als het voor jou een goede is prima.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is makkelijker te antworden wat er niet aan rammelt volgens mij
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Bengel, mijn msn werkt niet meer, berichten komen dus niet
ik doe mn best iigquote:
lokken met snoepjes?quote:voor mij minder, een van mijn katten verstopt zich telkens.
Iedere DVD die je erin stopt wordt ineens als een lege schijf gezien die voorbereid moet worden om te brandenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmz naadje.
Wat rammelt er dan zo ongeveer eraan?
Het gaat dus echt goed met je.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik doe mn best iig
[..]
lokken met snoepjes?
of is hij/zij bang voor onweer
Hoe krijg je het toch voor elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere DVD die je erin stopt wordt ineens als een lege schijf gezien die voorbereid moet worden om te branden
Office Update heeft IE 5.0 of hoger nodig. Maar IE7 is dat blijkbaar niet
Excel 2003 glibbert onderuit om niks
Windows Live Messenger vernaggelneukt de boel zo hard dat je ASR-procedures nodig hebt
Etc. Etc. Etc.
Dat zou misschien het beste zijn nog ja.quote:
gooi maar uit t raam dat vistaquote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
heel raar, sommige simpele bestandjes gaan wel open, maar wat uitgebreidere niet
Zeg dat nou niet, dat moet ik vanaf komende zaterdag ookquote:
waarom, gewoon meteen ff xp installerenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat moet ik vanaf komende zaterdag ook
wel beter iig jaquote:
grappig dat zo'n beest zo van slag kan zijn van een kittenquote:Nee, zij is normaal niet bang aangelegd. Denk dat het door de kitten komt.![]()
Ze heeft zich net weer even laten zien, ligt nu op mijn schoot. Nu moet ik haar
alleen weer aan het eten zien te krijgen.
True true, heerlijk als het dan opeens wel weer werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel verrekte verknetterd kut als Excel het niet doet
Heb het er zelfs bijgekocht (vista dus he)quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het er zelfs bijgekocht (vista dus he)
Dus totaal geen spijt dat je eraan begonnen bent, hoelang moet je nog?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel beter iig ja![]()
[..]
grappig dat zo'n beest zo van slag kan zijn van een kitten
hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, heerlijk als het dan opeens wel weer werkt.
Ga ik daar maar van uitquote:
Nouja, office heb ik eigenlijk gewoon geinstalleerd en die werkte.quote:
Ik heb daar een mannetje voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik daar maar van uit
en zo niet ga ik heel hard om hulp roepen
Pas nogquote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dode door blikseminslag
wtfDat is in NL nog niet vaak gebeurd
Afgelopen maanden toch al een paar die daardoor getroffen zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dode door blikseminslag
wtfDat is in NL nog niet vaak gebeurd
Ik dus ookquote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb daar een mannetje voor.![]()
Die heeft me geholpen met mijn cam en met het inloggen via mijn laptop naar de pc
zonder dat vista gelijk op hoge poten naar voor sprong van alert alert.
nog geen moment!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus totaal geen spijt dat je eraan begonnen bent, hoelang moet je nog?
komt vast wel goedquote:Grappig kan ik dit nu niet noemen.Maak me dan vreselijke zorgen, maar goed
ze is gelukkig niet de magerste van het stel, dus kan wel een paar daagjes zonder eten.
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas nog
En een aantal zwaar gewonden een week later
Nope is het niet helemaalquote:
Heyyy, gelijk na je trouwdag online?quote:
Dat is niet eens meer zo lang.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
nog geen moment!
Ik ga door tot 21 december
Mag ik hopen. ze zijn de jongste niet meer.quote:komt vast wel goed
ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds dinsdagavond geen tv, internet of nieuws heb gezienquote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope is het niet helemaal
Heb je van de week dat stuk nog gezien over die inslag in een huis, in een kinderkamer?
15 maanden in totaal vind ik toch wel langquote:
Kind was net uit bed gegaan en bij pa en ma gaan liggen. 5 minuten later slaat de bliksem in zijn kamer. Was weinig meer van over zeg maarquote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds dinsdagavond geen tv, internet of nieuws heb gezien
damn, lijkt wel alsof dat kind t aangevoeld heeftquote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kind was net uit bed gegaan en bij pa en ma gaan liggen. 5 minuten later slaat de bliksem in zijn kamer. Was weinig meer van over zeg maar
Was al bang voor onweer. Dit zal niet geholpen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn, lijkt wel alsof dat kind t aangevoeld heeft
Nee, niet gezien. Maar ook wel bizar iddquote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je van de week dat stuk nog gezien over die inslag in een huis, in een kinderkamer?
Ik moet eerst het Heldinnen-Epos van Leonieke nog lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wat houdt je tegen?
Klinkt allemaal geweldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef leonieke het volgende:
Ik was hier vanmorgen ook al hoor BengeltjePas rond 5u in mijn bed gekropen en toen begon het al klaar te worden, dus al bij al maar paar uurtjes geslapen.
- Het verhaal over de heerlijke trouwdag van prinses Leonieke-
Juist, geen woorden aan vuil maken het was jouw ( + phille's) dag.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef leonieke het volgende:
Het was echt schitterend. Aan de minder leuke momenten wil ik liever niet te veel denken. Mijn pa is niet langsgekomen, maar ik heb het aan de familie heel kort uitgelegd en heb erbij gezegd dat het geen zin heeft om er veel woorden aan vuil te maken en het niet de bedoeling is dat onze dag erdoor verpest zou zijn. Ze vonden het de beste instelling![]()
Ondanks dat heb je er zo te lezen echt van genoten, dat is ook de enige instellingquote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef leonieke het volgende:
Het was echt schitterend. Aan de minder leuke momenten wil ik liever niet te veel denken. Mijn pa is niet langsgekomen, maar ik heb het aan de familie heel kort uitgelegd en heb erbij gezegd dat het geen zin heeft om er veel woorden aan vuil te maken en het niet de bedoeling is dat onze dag erdoor verpest zou zijn. Ze vonden het de beste instelling![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En zie die Phille kijken
"Heh, da he'k toch mooi voor elkaar, nie?"
Thxquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
Mooie foto's leo.
Je hebt een prachtige jurk!
tip, haal de foto's nog een beetje door photoshop om wat met de levels te spelen, dan springen ze er nog mooier uit
Meestal is er zoeen knop "auto levels" die doet alles voor jequote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Ik ken niets van photoshop en heb dus geen flauw idee wat levels zijn, maar als mijn echtgenoot wakker is, geef ik de tip door. Thx
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal is er zoeen knop "auto levels" die doet alles voor je
Maar dat is voor luie Flesjes, dat mag Ynske niet horen hoor
Phille draagt op het werk bijna altijd een broek van een kostuum, als we ergens heen gaan bijna altijd volledig kostuum. Dus hij is het wel gewoon (hoor je tegenwoordig niet meer zo vaak als jonge mensen huwenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een plaatje ben je Loe.En Phille wow zo'n pak staat hem echt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |