dat heet lichaamsbewegingquote:
Ergens in Brabant in een Ziekenhuis hebben ze van mij een bezienswaardige collectie röntgenfoto's. Denk aan een centimeter of 3 op elkaar. Allemaal domme dingetjes met op een bal gaan staan of struikelen bij een gymles etc. Of gewoon ZOMAAR door mn enkel, om niks. Ja, dan gaan ijshockeyen, goed planquote:
Ja, maar ze zeggen dat dat niet direct dodelijk is tochquote:
Ah, je motoriek is gelijk te stellen aan die van een tram van de htmquote:Op zondag 15 juli 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens in Brabant in een Ziekenhuis hebben ze van mij een bezienswaardige collectie röntgenfoto's. Denk aan een centimeter of 3 op elkaar. Allemaal domme dingetjes met op een bal gaan staan of struikelen bij een gymles etc. Of gewoon ZOMAAR door mn enkel, om niks. Ja, dan gaan ijshockeyen, goed plan
Da's een goeiequote:Op zondag 15 juli 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je motoriek is gelijk te stellen aan die van een tram van de htm
Mwoa, het gammelt nog aan ALLE kanten hoorquote:
Hmmz naadjequote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het gammelt nog aan ALLE kanten hoor
t is makkelijker te antworden wat er niet aan rammelt volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmz naadje.
Wat rammelt er dan zo ongeveer eraan?
hey, jij ook hier.quote:
Als het voor jou een goede is prima.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is makkelijker te antworden wat er niet aan rammelt volgens mij
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Bengel, mijn msn werkt niet meer, berichten komen dus niet
ik doe mn best iigquote:
lokken met snoepjes?quote:voor mij minder, een van mijn katten verstopt zich telkens.
Iedere DVD die je erin stopt wordt ineens als een lege schijf gezien die voorbereid moet worden om te brandenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmz naadje.
Wat rammelt er dan zo ongeveer eraan?
Het gaat dus echt goed met je.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik doe mn best iig
[..]
lokken met snoepjes?
of is hij/zij bang voor onweer
Hoe krijg je het toch voor elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere DVD die je erin stopt wordt ineens als een lege schijf gezien die voorbereid moet worden om te branden
Office Update heeft IE 5.0 of hoger nodig. Maar IE7 is dat blijkbaar niet
Excel 2003 glibbert onderuit om niks
Windows Live Messenger vernaggelneukt de boel zo hard dat je ASR-procedures nodig hebt
Etc. Etc. Etc.
Dat zou misschien het beste zijn nog ja.quote:
gooi maar uit t raam dat vistaquote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
heel raar, sommige simpele bestandjes gaan wel open, maar wat uitgebreidere niet
Zeg dat nou niet, dat moet ik vanaf komende zaterdag ookquote:
waarom, gewoon meteen ff xp installerenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat moet ik vanaf komende zaterdag ook
wel beter iig jaquote:
grappig dat zo'n beest zo van slag kan zijn van een kittenquote:Nee, zij is normaal niet bang aangelegd. Denk dat het door de kitten komt.![]()
Ze heeft zich net weer even laten zien, ligt nu op mijn schoot. Nu moet ik haar
alleen weer aan het eten zien te krijgen.
True true, heerlijk als het dan opeens wel weer werkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel verrekte verknetterd kut als Excel het niet doet
Heb het er zelfs bijgekocht (vista dus he)quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het er zelfs bijgekocht (vista dus he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |