ach, ik eet normaal nóóit ei, dus moet kunnen tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie!? Lekkere cholesterolbom... Zoveel eieren eet een normaal mens in een hele week niet eens.
Ontopic: vanavond uit eten waarschijnlijk, want we hebben niks in huis.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
De naam van het toetje was zo onweerstaanbaar dat ik 'm toch maar nam: parfait van trekdrop met ananaschutney. En guess what: het was nog lekker ook
Daar ontkom je in veel attractieparken vaak niet aan, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gisteren een onwijs slechte dag gehad![]()
Patat, kroket, ijs en pizzaMaja, dat krijg je van dagje Walibi
Jammer van die bedieningquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
We gingen uit eten. Wel een leuk restaurant, kloterige service, ongeinteresseerd personeel.... Lemongrass in Scheveningen was het, trouwens. Wel zaaalige wijn.
Als aperitief een lekker glaasje champagnoise, gevolgd door een salade van wilde spinazie, olijven, halfgedroogde tomaatjes, pancetta en tete de moines. Beetje vage dressing, wel heel lekker.
Hoofdgerecht was, hoe kan het ook anders, de vangst van de dag: griet. Dit geserveerd met zeekraal, linzenpuree en een onduidelijke, maar niet onaangename bessensaus. Beetje een ziltig visje, niet erg uitgesproken van smaak (of de smaak werd wat overstemd door de boter waarin het was gebakken).
De naam van het toetje was zo onweerstaanbaar dat ik 'm toch maar nam: parfait van trekdrop met ananaschutney. En guess what: het was nog lekker ook
Oh, dan kan het wel idd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, ik eet normaal nóóit ei, dus moet kunnen toch
Dat is zeker het geval! Al kon je in Walibi ook wel broodjes gezond krijgen en aardbeien enzo.. maja, ik had zin om ongezond te doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:37 schreef minilotje het volgende:
[..]
Daar ontkom je in veel attractieparken vaak niet aan, nee.![]()
Ik heb zelf een abonnement op de Efteling, maar hoewel ik ook vaak over het assortiment daar klaag, is het er ten opzichte van andere pretparken eigenlijk heel goed te doen. Zeker nu ze tegenwoordig een speciale 'Lekker en Gezond!'-lijn in het assortiment hebben zitten, waardoor je nu op veel plekken in het park fruit, allerlei salades en lekkere broodjes met tomaatjes en pesto kunt krijgen. Best prettig als je er wekelijks een dagje doorbrengt.
Zijn die hoeveelheden voor 1 of 2 eters? Want dan is het te hopen dat je op gas BBQ-t, want het is toch niet echt de moeite om daarvoor een lading kolen aan te steken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OT: We hebben net besloten vanavond de bbq nog maar eens in de fik te steken. Heb 2 hamburgers, 2 chipolata worstjes (vd AH) en 2 frikandellen uit de vriezer gepakt.
Dat is voor 2 etersquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zijn die hoeveelheden voor 1 of 2 eters? Want dan is het te hopen dat je op gas BBQ-t, want het is toch niet echt de moeite om daarvoor een lading kolen aan te steken...
En ontopic: nu een bammetje muesli, water.
vanavond een knorr wereldgerechtje, even iets makkelijks. Morgenavond komen mn ouders eten (tapas) en mag ik me alweer genoeg uitsloven.
Die kon ik hier in het durp nergens vinden helaas, anders had ik die ook gegeten vanavond!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef Coolfool het volgende:
Vanavond gekookte mosselen voor de derde keer binnen een week
herstel: zalm in bladerdeeg van de appie (ook makkelijk) en een stokbroodje met wat tapenade voor erna om te knabbelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maar een tonijnsalade maken (met tonijn dus, olijfjes, uitje, paprikaatje, wat kwark, ketchup, mosterd...) en dat dan op een stokbroodje denk ik
lekker makkelijk.
We've got a winner for today!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker gegeten vandaag: pompoen, geroosterd met knof en salie, door de risotto. Paar plakjes pancetta erbij....
En een salade van lollo bionda met gekookte Puy-linzen, rode uitjes en oete paprika gebakken met wat azijn, olijven en uitgebakken balsamicospekjes.
Daarbij een lekker glaasje chardonnay en verse muffins toe.
Jum.
De liefde gaat bij ons voor een deel inderdaad door de maag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Greys het volgende:
Stoofpeertjes!Jij moet wel een hele lieve verkering hebben, Golfer!
![]()
Oi oi. Ik hoop niet dat jouw papa en mama met een bus of vliegtuig op vakantie gaan, want wat zullen ze stinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Gripper het volgende:
Vanavond tapas met de mamas en de papas, omdat ze morgen op vakantie gaan en volgende week niet op mn verjaardag kunnen komen.
Terrasje? Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat wij vanavond afhaal gaan eten. Chinees, Thais, whatever. Ik ga eerst even een terrasje pakken met m'n zus, en daarna heb ik vast geen zin meer om te koken.
Ze gaan gelukkig met de auto, ze kennen de spaanse keukenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oi oi. Ik hoop niet dat jouw papa en mama met een bus of vliegtuig op vakantie gaan, want wat zullen ze stinken
Mag ik met mijn stokje gaatjes in jouw vliesje prikken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Stereotomy,wil je verkering met me![]()
Hier het bewijs dat we goed bij elkaar passen:
[afbeelding]
Ik ben nog wel een maagd op kant-en klaarmaaltijden, is vanavond voor het eerst dat ik het ga proberen![]()
Moet het in de ovenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik met mijn stokje gaatjes in jouw vliesje prikken?Dat moet, voordat de Moussaka de hete oven ingaat.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |