volgende keer gooi ik geen mais meer in de lasagnequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga voor vanavond een grote schotel lasagne maken, ook voor morgen op werk, aangezien het eten daar gisteren weer eens niet te vreten was
Weet je wat super lekker is door de lasagne?? Geraspte wortel! Krijg je een heerlijke vaste lasagne mee die ook nog eens vaag zoetjes smaakt!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgende keer gooi ik geen mais meer in de lasagne
verder was hij best okay.
Het Grote Stoofpotten Topicquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:21 schreef minilotje het volgende:
Inspiratie vanaf de overkant van de Noordzee vandaag. Vast omdat er gisteren zo'n kitschy "Yourrrrr verrry own Irrrrreland'-brochure op de deurmat lag.![]()
Irish stew-achtige stoofpot met sukadelappen, wortels, uien, aardappels, knolselderij en een ruime scheut donker bier. Het pruttelt al. Als toetje voor de tweede keer in een paar weken zo'n fluweelzachte, romige, zoete lemon posset uit Engeland. Ik ga alvast suiker en slagroom op het vuur zetten..![]()
Dat klinkt toch een stuk chiquer dan 'Turkse pizza' he!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:28 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan vanavond voor meloen en ham vooraf en daarna lahmachuns.
Lekker makkelijk
Hmmm, kippenseperatorvleesquote:kipkrokant schnitzel
Drie!? Lekkere cholesterolbom... Zoveel eieren eet een normaal mens in een hele week niet eens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
3 donkere bammen met beleg, en 3 perfect zachtgekookte eitjes, k had ontzettende zin in een zacht eitje
Ik eet soms het drievoudige daarvan. Per week dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie!? Lekkere cholesterolbom... Zoveel eieren eet een normaal mens in een hele week niet eens.
Ach op z'n tijd, inderdaad best te hebben! En handig om in de diepvries te hebben! En aangezien ik al de hele week aan het proberen ben om mijn voorraad een beetje op te maken, moesten ze er aan geloven!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm, kippenseperatorvlees(niets mis mee af en toe, net zoals een frikandelletje)
Ik ga zo naar de AH, kijken wat er in de bonus is.
Pistoletjes zijn in de aanbiedingquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga zo naar de AH, kijken wat er in de bonus is.
Van onze Turk mogen we ze geen Turkse pizza's noemenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt toch een stuk chiquer dan 'Turkse pizza' he!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:30 schreef borisz het volgende:
Pasta, en zegmaar mijn versie van die pastasaus die in CUL loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |