Dat is zeker het geval! Al kon je in Walibi ook wel broodjes gezond krijgen en aardbeien enzo.. maja, ik had zin om ongezond te doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:37 schreef minilotje het volgende:
[..]
Daar ontkom je in veel attractieparken vaak niet aan, nee.![]()
Ik heb zelf een abonnement op de Efteling, maar hoewel ik ook vaak over het assortiment daar klaag, is het er ten opzichte van andere pretparken eigenlijk heel goed te doen. Zeker nu ze tegenwoordig een speciale 'Lekker en Gezond!'-lijn in het assortiment hebben zitten, waardoor je nu op veel plekken in het park fruit, allerlei salades en lekkere broodjes met tomaatjes en pesto kunt krijgen. Best prettig als je er wekelijks een dagje doorbrengt.
Zijn die hoeveelheden voor 1 of 2 eters? Want dan is het te hopen dat je op gas BBQ-t, want het is toch niet echt de moeite om daarvoor een lading kolen aan te steken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OT: We hebben net besloten vanavond de bbq nog maar eens in de fik te steken. Heb 2 hamburgers, 2 chipolata worstjes (vd AH) en 2 frikandellen uit de vriezer gepakt.
Dat is voor 2 etersquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zijn die hoeveelheden voor 1 of 2 eters? Want dan is het te hopen dat je op gas BBQ-t, want het is toch niet echt de moeite om daarvoor een lading kolen aan te steken...
En ontopic: nu een bammetje muesli, water.
vanavond een knorr wereldgerechtje, even iets makkelijks. Morgenavond komen mn ouders eten (tapas) en mag ik me alweer genoeg uitsloven.
Die kon ik hier in het durp nergens vinden helaas, anders had ik die ook gegeten vanavond!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef Coolfool het volgende:
Vanavond gekookte mosselen voor de derde keer binnen een week
herstel: zalm in bladerdeeg van de appie (ook makkelijk) en een stokbroodje met wat tapenade voor erna om te knabbelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maar een tonijnsalade maken (met tonijn dus, olijfjes, uitje, paprikaatje, wat kwark, ketchup, mosterd...) en dat dan op een stokbroodje denk ik
lekker makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |