ach, ik eet normaal nóóit ei, dus moet kunnen tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie!? Lekkere cholesterolbom... Zoveel eieren eet een normaal mens in een hele week niet eens.
Ontopic: vanavond uit eten waarschijnlijk, want we hebben niks in huis.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
De naam van het toetje was zo onweerstaanbaar dat ik 'm toch maar nam: parfait van trekdrop met ananaschutney. En guess what: het was nog lekker ook
Daar ontkom je in veel attractieparken vaak niet aan, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gisteren een onwijs slechte dag gehad![]()
Patat, kroket, ijs en pizzaMaja, dat krijg je van dagje Walibi
Jammer van die bedieningquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
We gingen uit eten. Wel een leuk restaurant, kloterige service, ongeinteresseerd personeel.... Lemongrass in Scheveningen was het, trouwens. Wel zaaalige wijn.
Als aperitief een lekker glaasje champagnoise, gevolgd door een salade van wilde spinazie, olijven, halfgedroogde tomaatjes, pancetta en tete de moines. Beetje vage dressing, wel heel lekker.
Hoofdgerecht was, hoe kan het ook anders, de vangst van de dag: griet. Dit geserveerd met zeekraal, linzenpuree en een onduidelijke, maar niet onaangename bessensaus. Beetje een ziltig visje, niet erg uitgesproken van smaak (of de smaak werd wat overstemd door de boter waarin het was gebakken).
De naam van het toetje was zo onweerstaanbaar dat ik 'm toch maar nam: parfait van trekdrop met ananaschutney. En guess what: het was nog lekker ook
Oh, dan kan het wel idd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, ik eet normaal nóóit ei, dus moet kunnen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |