quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
En waar komt de suggestei vandaan dat Astrid dat NAAK zou doen?
Hier ook maar dat zal niet lang meer duren denk............quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef ook_gek het volgende:
droog hier
29 graden, strak blauwe luchtquote:Op zondag 15 juli 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
en het begint weer kneiter hart regelen hier
Jij eeuwige vrouw...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ja. BBQ. Vandaag weer. Vorig weekend ook al. Volgend weekend ook al.
En dat terwijl ik BBQen geen zak aan vind.
* Paladijn waarschijnlijk ook maar even, weer of geen weerquote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting de autocross van Menaldum
Daar kan ik ook niks aan doen, de mensen hier hebben geen smaakquote:
Limburg hèquote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef BoJo het volgende:
waarom al die zonnige fotos terwijl het hier grijs is en nat![]()
Je krijgt het weer wat je verdient hequote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef BoJo het volgende:
waarom al die zonnige fotos terwijl het hier grijs is en nat![]()
Bo krijgt fijne bas dreunen van Sensationquote:Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je krijgt het weer wat je verdient he![]()
Wanneer kom je weer danquote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
pas op anders vermoord ik nog meer eksters de volgende keer dat ik in limbabwe ben
Heb je nog genoten van die rietietieuwmuziek vannacht?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
pas op anders vermoord ik nog meer eksters de volgende keer dat ik in limbabwe ben
ontzettendquote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van die rietietieuwmuziek vannacht?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
wil nog wel een keer ringen dit jaar eigenlijk
Of niet natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting de autocross van Menaldum
Net zo verstandig als mij dusquote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of niet natuurlijkNoodweer ineens vlak voor ik er was
Jij was toch in Groningen Lexxx?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of niet natuurlijkNoodweer ineens vlak voor ik er was
quote:Een 19-jarige man uit Groningen is afgelopen nacht aangehouden, nadat hij in zijn blootje de vogeltjesdans deed in de tuin van de buren.
De man speelde samen met zijn vrienden in Hattem een zogenoemd 'bierspel', waarbij deelnemers opdrachten moeten uitvoeren. De opdracht voor de Groninger was de vogeltjesdans te doen bij de buren. Die stelden midden in de nacht geen prijs op de danskwaliteiten van de man en belden de politie. Hij kreeg een proces verbaal.
moet ff kijken want ik ben ook het hele weekend in assen op spetacolo sportivo waarbij ik ook de sportklasse doe, daar zijn ze bij de technische keuring nogal streng op de banden schijnt. Als het financieel uitkomt, ff nog daarvoor banden op gummen op de Ring en dan nieuw setjequote:
Mijn weekenden tot en met 5 augustus zijn toch al volgeplandquote:Op zondag 15 juli 2007 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet ff kijken want ik ben ook het hele weekend in assen op spetacolo sportivo waarbij ik ook de sportklasse doe, daar zijn ze bij de technische keuring nogal streng op de banden schijnt. Als het financieel uitkomt, ff nog daarvoor banden op gummen op de Ring en dan nieuw setje![]()
en ik heb je nog steeds niet schreeuwend hier gehadquote:Op zondag 15 juli 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn weekenden tot en met 5 augustus zijn toch al volgepland.
JA JEZUS.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik heb je nog steeds niet schreeuwend hier gehad
schreeuw niet zo kreng, alsof ik je er elke dag mee lastig valquote:Op zondag 15 juli 2007 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA JEZUS.
Als ik iets beloof, doe ik het wel. Ik zeg alleen nooit wanneer en dat is maar goed ook
.
gelukkigquote:Op zondag 15 juli 2007 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Psthstshstshhhhh.
Hugster is mijn liefste liefste maatje. Dat haalt Bo nog niet
.
tochtdingquote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
Moet je ook een plafondventilator aanschaffen. Ik heb het zelfs een tikkeltje koud
.
schnauzequote:Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar moet je maar tegen kunnen, slappeling.
Nja, maar is dit dan niet dat dan ook een avond/nacht stil staan problemen moet geven met het starten?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:03 schreef Xtreem het volgende:
Weekend stil mag geen probleem zijn.
Ik (met AL mijn technische expertise) denk dat er ergens een (brandstof?)leiding vervuild is.
quote:
Ik bied 5.quote:
klokje rond? Ben je nu dan niet geweldig gaar van dat lange slapen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben net wakker
Klokje rond slapen
Had wat in te halen van vrijdag en zaterdagnacht
Dat is echt jouw complex he?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:56 schreef Dangel het volgende:
ja, VVD-er, gewoon lui dus.
Ik ben helemaal gaarquote:Op maandag 16 juli 2007 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klokje rond? Ben je nu dan niet geweldig gaar van dat lange slapen.
Ik voel me altijd zo kut als ik klokje rond geslapen heb![]()
Onmogelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren X. Hij zal wel een keer in elkaar geslagen zijn door een VVD-er.
Fugie stemt ook VVDquote:
Ach, even niet aan gedacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fugie stemt ook VVD. Het is dus wel mogelijk
.
Maar het is niet aannemelijk inderdaad.
Waar zal z'n haat dan vandaan komen?
Armoede? Luiheid? Indoctrinatie? Relschopperij?
quote:'Degene die voor eerlijk delen is, vindt dat hij zelf niet genoeg krijgt'.
Onbekend
Dat zou ook goed kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ach, even niet aan gedacht.
Een gevoel van zelfmislukking vermoed ik.
[..]
Ga toch krassenquote:
Hoe maakt me niet uit, als je maar gaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Dangel het volgende:
Ik ga een batterij-isolatie-schakelaar bestellenniet krassen
Meisje van 10, jongens van 12 hebben die poesje al gezien!!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
Ik ben oud geworden.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meisje van 10, jongens van 12 hebben die poesje al gezien!!
Geniaal nummer, die clip helemaal
die clip heb ik er even bij gemaaktquote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meisje van 10, jongens van 12 hebben die poesje al gezien!!
Geniaal nummer, die clip helemaal
Zeg dat tegen Sjoewe, die woont inmiddels samenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent net zo oud als ik. Je bent gewoon verburgerlijkt...
Ik ben naar het terras
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Sjoewe, die woont inmiddels samen
hier is het aan het regenenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent net zo oud als ik. Je bent gewoon verburgerlijkt...
Ik ben naar het terras
Dan hoef je geen brandstofkosten te maken om te batsen?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik zou ook wel samen willen wonen weer hoor
Rubber is al duur genoegquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan hoef je geen brandstofkosten te maken om te batsen?
Je moet ook niet iedere keer een burnout makenquote:
whehe, afgelopen weekend twee tanken leeggereden van 40 euro de tank, en niet geneuktquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan hoef je geen brandstofkosten te maken om te batsen?
Los van de kosten, dat levert alleen maar extra uitlaatgassen opquote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet ook niet iedere keer een burnout maken
stuur eve richting oosten danquote:
Arme pinguinsquote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Los van de kosten, dat levert alleen maar extra uitlaatgassen op
En voor het weekend?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, afgelopen weekend twee tanken leeggereden van 40 euro de tank, en niet geneukt
En met je tank?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
28 januari voor het laatst geneukt, met Sandra, als je dat zo graag wilt weten.
Die is van Mangolinoquote:
hoezo de drollen vallen toch niet uit de lucht?quote:
Nou scheelt niet veelquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef lipje het volgende:
[..]
hoezo de drollen vallen toch niet uit de lucht?
* lipje wacht op zwarte koffiequote:Op maandag 16 juli 2007 19:01 schreef Alfisti het volgende:
zooww
ieder krijgt wat hem toekomt
* Alfisti heeft zon
gisteren in de achtbaanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
als je het mij ziet doen, vraag ik me af in wat voor tenten jij komt
dus om te zien moet je quoten?quote:
doet ie anders nooitquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang bara nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.quote:
Never underestimate the power of Bara in a large groupquote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang bara nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
wil verder niet stoken hoor...quote:Lipje zegt:
nee Alexxxx heeft m weggeedit
Lipje zegt:
Kutmod![]()
je gooit alleen wat gasflessen op het vuurquote:
GASquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
je gooit alleen wat gasflessen op het vuur
het is Lipje die dat zei, stomme n00bquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hb m niet weg ge edite stomme n00b. Bara kan gewoon geen plaatje s posten
Er staat toch echtquote:
quote:Bollo zegt:
Na hoeveel kilometer is die installatie kaput?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:12 schreef vlad het volgende:
[..]
GAS![]()
wist je trouwens dat wij pasgeleden een systeempje op de markt hebben gebracht, die het mogelijk maakt om bijna alle auto's na '95 te voorzien van een G3 systeem? PM mij voor meer informatie![]()
dan moet je hem quotenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sprak lipje dan ook aan, onbegrijpende.
ja maar wat voor een plaatje pffff... had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:nou nou
![]()
Plaats ik 1x een vunzig plaatje krijg je dit![]()
Ik vond hem wel spectaculairquote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar wat voor een plaatje pffff... had ik niet achter je gezocht.
niet, want er komt een kwalitatief goede injector inquote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef lipje het volgende:
[..]
Na hoeveel kilometer is die installatie kaput?
zou het niet doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog 70 overuren staan en ipv dat naar de belasting te brengen ga ik er iets leuks van kopen![]()
[afbeelding]
heul goedkoop te krijgen via werk
![]()
dus niet die nieuwe want die kapt al na 24 uur draaienquote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef vlad het volgende:
[..]
niet, want er komt een kwalitatief goede injector in![]()
Dat valt hier nuquote:Op maandag 16 juli 2007 19:49 schreef Alfisti het volgende:
Tis hier wel donker al enige tijd maar 2 druppels water gevallen tot nu toe.
NU DIE ANDERE!!quote:
tja ik kreeg de riem met een beetje heel erg veel moeite dicht, dus die klemde een beetjequote:
Tja jammer dat jij zo'n chocoladekleurtje hebtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef vlad het volgende:
[..]
NU DIE ANDERE!!NU DIE ANDERE!!
NU DIE ANDERE!!
NU DIE ANDERE!!
![]()
geef Sjoewe weer wat om te knutselen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
tja ik kreeg de riem met een beetje heel erg veel moeite dicht, dus die klemde een beetje
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
nou voorruit dan
Lachen en bukken is niet een goede combo voor op de foto
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind hem top
is wel wat voor in de openingspost
![]()
eerst dacht je al dat ik een rus was, nu ben ik zwart... what's next?quote:
vrouw? of hang je met je ballen aan een blokjequote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef vlad het volgende:
[..]
eerst dacht je al dat ik een rus was, nu ben ik zwart... what's next?![]()
je kan nog een jap zijn of een turkquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef vlad het volgende:
[..]
eerst dacht je al dat ik een rus was, nu ben ik zwart... what's next?![]()
Een collega die dat had hebben we afgevoerd naar de doketerswacht. Daarna kreeg hij een ander model veiligheidsbril.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef 2cv het volgende:
Vandaag was het 'heerlijk' benauwd op m'n werk. Een paar keer zocht ik bijna onvrijwillig de vloer op. Tevens een paar gloeiende spanen in m'n gezicht gekregen (1 op mijn lip, 1 op mijn jukbeen) en 2 keer een vonk achter mijn beschermbril (die overigens net niet in mijn ogen kwam). Waarom een beschermbril dragen als de vonken toch achter dae glazen komen ?
ik stink wel uit m'n bek, dus zou kunnen jaquote:
Mijn collega's dragen zelden of nooit een beschermbrilquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een collega die dat had hebben we afgevoerd naar de doketerswacht. Daarna kreeg hij een ander model veiligheidsbril.
Ik ga, ben er wat minder de komende tijd. Doeg.
Het is hier vooral vroeg...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:35 schreef D-Devil het volgende:
Hoe is het hier? Heb erg weinig tijd met al die mensen over de vloer.
Japanse troepquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:14 schreef ook_gek het volgende:
oke mijn dag begint weer goed
Ik doe mijn raam open vanmorgen..... toen ging het regenen en raam gaat stukje omhoog ik hoor tik en niks meer
nu kan ik hem dus met de hand omhoog en omlaag doen![]()
Straks maar weer eens open trekken die deur
Mijn auto geeft me dan wel spanning en zorgt voor een leuke verrassing op een dagquote:
ok ik ga er maar voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij kun je het meteen weer verwijderen/inactief maken. Ofzo.
Anders dan na 10 jaarquote:
heel goedquote:Verifieer je e-mailadres!
Klik hier
Je kan geen berichten versturen, reacties plaatsen, bulletins posten of vrienden toevoegen totdat je je email geverifieerd hebt!
Dat is wel kuD ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef ook_gek het volgende:
ik moet mijn auto zo open schroefen voor dat raam
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef ook_gek het volgende:
die neger in m'n hoofd zegt dat het zo geschreven moet worden![]()
Ikquote:
ja te laat want ik heb het al gefixtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik![]()
En krijg via die site de meest vage liefdesverklaringen uit o.a. Ierland en Amerika
Myspace is trouwens zoooooo enorm traag dat het echt niet leuk meer wordt...quote:
Blaf 'm vol danquote:
....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Woef.
Sex?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Nog maar 40 posts te gaan. Weet je een onderwerp?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb op zich wel zin om in mijn hangmat in de tuin in slaap te vallen, want voor sex ben ik te moe nu. Jammer genoeg moest ik vanochtend naar mijn werk, zonder auto.
En veel succes met je scriptie.
doe maar niet jou sekslevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sex?
Werk?
Slapen?
M'n scriptie?auto's
?
Just proved my pointquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet tot vrijdag wachten voor ik weer sex heb
Ik wil ook weer naar schoolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet tot vrijdag wachten voor ik weer sex heb
Ik kan hier blijven werken (En dan volgend jaar eenC30
rijden) of ik kan nog 'n jaartje doorstuderen, maar eerst m'n scriptie
afronden.
Zo. weer 1 post.
Een hond in je wielen welquote:
Geloof ik niks van... Je liep altijd zo te zeiken op schooll of is het werken nog kutter?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar school. Ik mis het nu al
.
Die school was ook kutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geloof ik niks van... Je liep altijd zo te zeiken op schooll of is het werken nog kutter?
Wat doe je /zoek je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die school was ook kut. Dus mijn volgende opleiding kan in ieder geval niet meer tegenvallen.
Het werken hier is inderdaad kut, omdat ze gewoon niet altijd zoveel voor me te doen hebben, daarom ben ik ergens anders aan het solliciteren, want werken zelf is niet echt kut.
Ik doe vanallesquote:
Fietswiel, niet auto wielquote:
Druk...quote:Hoe is't verder dan lekkere profiteur van me
En terechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Aan de telefoon werd een mevrouw/meneer trouwens geweigerd vanwege het Limburgs accent wat diegene had![]()
.
Dude.... wat denk je van mequote:
Ok stoer man. 'Eindelijk' schot in de zaak. Had je veel feedback van je proef versies?quote:[..]
Druk...Ben m'n scriptie aan het schrijven (echt het schrijven, maandag moet er een volledige eerste versie liggen
),
ben aan het kijken wat ik vanaf februari wil gaan doen (doorstuderen, werken....?) en ondertussen een reisje voorbereiden....
Waar is m'n sociale leven gebleven?!
Neh nog steeds niet.quote:En met jou? Nog steeds niet weg bij de UT?
Websites bouwen is kutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe vanalles. Websites updaten, layouts in elkaar flansen, nieuws plaatsen.
En ik zoek iets heel anders.
Dat je de tour volgt.... Iemand ging op z'n bek door een hondquote:
Ik heb HEEL veel feedback gehad op deelstukken..... Ben ik wel blij mee, want nu is de eerste versie tenminste een beetje fatsoenlijk. Die moet, wat mij betreft, nog 2 a 3 keer door de mangel om echt goed te worden....quote:[..]
Ok stoer man. 'Eindelijk' schot in de zaak. Had je veel feedback van je proef versies?
Hopen dat de beoordelingscommisie zacht voor je is als je eenmaal aan het verdedigen komt.
(Is daar al een soort van planning voor?)
[..]
quote:Neh nog steeds niet.
Voor 2 maand terug schaal omhoog gegaan dus we blijven nog lekker even zitten.
We zien wel waar het schip strand, we hebben net de jongste reorganisatie achter de rug. Mijn 5e in de 8 jaar dat ik er werk
We zijn nu een shared service center geworden. Handig joh.
Veel geld uitgegeven om er achter te komen dat je gewoon hetzelfde werk moet blijven doen![]()
tour de fietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je de tour volgt.... Iemand ging op z'n bek door een hond
24 augquote:[..]
Ik heb HEEL veel feedback gehad op deelstukken..... Ben ik wel blij mee, want nu is de eerste versie tenminste een beetje fatsoenlijk. Die moet, wat mij betreft, nog 2 a 3 keer door de mangel om echt goed te worden....
Ik moet 'm 15 augustus inleveren, en 24 augustus verdedigen voor m'n begeleider, 2e lezer en begeleiders van KPMG...
[..]
Alle ict op de uni is samen genomen. Dus helpdesk-frontoffice-2elijn-backoffice en alles wat daar maar onder en bij kan horen. Alles.quote:welke taken/afdelingen zijn er bij gekomen dan, dat het een ssc geworden is!?
Mooi dat je een schaal omhoog bent! Hoe gaat het met je functie ontwikkeling? kom je daar nog wat verder mee/in?
Wie laat zo'n kneus dan ook in zo'n mooie auto rijdenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef ook_gek het volgende:
http://prow.web-log.nl/prow/2007/07/mr_bean_gewond_.html
PHP neemt gelukkig iemand anders voor zijn rekening hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Websites bouwen is kut
damn wat baal ik er van soms.
heb voor mijn zus http://www.kettingwinkel.nl (SPAM ALERTTTTT) gebouwd gister. Alles in 1 dag tijd gedaan.
moest eerst nog php leren dus het staat in de kinderschoenen.
Beetje shit moet nog een winkelwagensysteem programmeren.![]()
php is nog wel leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PHP neemt gelukkig iemand anders voor zijn rekening hier.
Dat vind ik dan juist weer leuk. Hehe.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
php is nog wel leuk.
design, testen en graphics maken vind ik pas kut
quote:
Besloten.quote:24 aug
Komen we met z'n allen kijken
[..]
Da's een flinke stap in verantwoordelijkheid! Goed bezigquote:Alle ict op de uni is samen genomen. Dus helpdesk-frontoffice-2elijn-backoffice en alles wat daar maar onder en bij kan horen. Alles.
Eerder had elke faculteit en dienst haar eigen ict diensten.
Mijn functie is sinds vorig jaar veranderd. Daarom stopte ik destijds met modden.
Waar ik eerst verantwoording had voor 5 servers, daar heb ik dat nu voor zo'n 85 stuks.
Daaronder behoren o.a. het mail en datacluster op de uni. Alle mail/data/web van studenten staat daar op en ook meer dan de helft van alle medewerkers data/email.
En dat doen we met 3 manIk moest eerst bewijzen dat ik het kon, dus na een jaar werd ik opgeschaald.
Daarnaast volg ik zelf een aantal modules (vroeger AMBI) voor specifieke kennis over itil/itim en ect bedrijfsstromen shit. Gaat best okay.
Moet ook want als de vrouw 2.5 dag minder gaat werken en voor mini-tjabs gaat zorgen moeten er wel doekoes binnen blijven komen![]()
Borrels zijn ook okayquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Besloten.
De borrel niet trouwens
[..]
Da's een flinke stap in verantwoordelijkheid! Goed bezig![]()
Er komt een kleine?! je hebt raak geprikt?
Snap ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Borrels zijn ook okay
Ja verantwoordelijkheid is nu behóórlijk meer. Dat maakt het ook leuk
anders was ik hier allang pleiter geweest.
Gefeliciteerd!quote:Jeah Ilonka is nu 19 weken zwanger. op de helft dus zo'n beetje.
Had ik ook al ooit gemeld in een topic hier maar heb zelf niet eens alle reacties niet gezien
Ja hier zijn nog genoeg kunstjes te leren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Snap ikDit kunstje echt goed onder de knie krijgen, en dan het volgende kunstje leren?
[..]
quote:Gefeliciteerd!
bij deze ben je definitief burgelijk!
Thanx.quote:
Dat mag niet van de vrouw. Jammer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja hier zijn nog genoeg kunstjes te leren.
Ben op het moment wat aan het programmeren/scripten zodat (eventueel) iedereen op de UT bij in dienst treding volautomagisch een login account krijgt met bijbehorende mailbox, storage en toegang tot alles wat maar nodig is. Best cool, dat heb ik voor de studenten ook gemaakt. Daar doen we niets aan, die's eigenlijk geheel autonoom nu.
[..]
[..]
Thanx.
Burgelijk?
Ik zoek nog een kinder-sparco stoeltje voor in de supra![]()
Zo'n buurt hebben wij hier ook iets verder opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij in de straat een mevrouw met haar baby in het kuipstoeltje van haar CRX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |