quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
En waar komt de suggestei vandaan dat Astrid dat NAAK zou doen?
Hier ook maar dat zal niet lang meer duren denk............quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef ook_gek het volgende:
droog hier
29 graden, strak blauwe luchtquote:Op zondag 15 juli 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
en het begint weer kneiter hart regelen hier
Jij eeuwige vrouw...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ja. BBQ. Vandaag weer. Vorig weekend ook al. Volgend weekend ook al.
En dat terwijl ik BBQen geen zak aan vind.
* Paladijn waarschijnlijk ook maar even, weer of geen weerquote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting de autocross van Menaldum
Daar kan ik ook niks aan doen, de mensen hier hebben geen smaakquote:
Limburg hèquote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef BoJo het volgende:
waarom al die zonnige fotos terwijl het hier grijs is en nat![]()
Je krijgt het weer wat je verdient hequote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef BoJo het volgende:
waarom al die zonnige fotos terwijl het hier grijs is en nat![]()
Bo krijgt fijne bas dreunen van Sensationquote:Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je krijgt het weer wat je verdient he![]()
Wanneer kom je weer danquote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
pas op anders vermoord ik nog meer eksters de volgende keer dat ik in limbabwe ben
Heb je nog genoten van die rietietieuwmuziek vannacht?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
pas op anders vermoord ik nog meer eksters de volgende keer dat ik in limbabwe ben
ontzettendquote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van die rietietieuwmuziek vannacht?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
wil nog wel een keer ringen dit jaar eigenlijk
Of niet natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting de autocross van Menaldum
Net zo verstandig als mij dusquote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of niet natuurlijkNoodweer ineens vlak voor ik er was
Jij was toch in Groningen Lexxx?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of niet natuurlijkNoodweer ineens vlak voor ik er was
quote:Een 19-jarige man uit Groningen is afgelopen nacht aangehouden, nadat hij in zijn blootje de vogeltjesdans deed in de tuin van de buren.
De man speelde samen met zijn vrienden in Hattem een zogenoemd 'bierspel', waarbij deelnemers opdrachten moeten uitvoeren. De opdracht voor de Groninger was de vogeltjesdans te doen bij de buren. Die stelden midden in de nacht geen prijs op de danskwaliteiten van de man en belden de politie. Hij kreeg een proces verbaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |