Het belangrijkste is niet eens de inhoud van het gesprek. Japio beseft dat hij met Dennix of Brian nooit op deze manier een gesprek kan voeren. En dat blijft wel bij hem plakken !quote:Op zondag 15 juli 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu niet, volgens mij. Ze praten oprecht met Jaap over zijn plannen en vragen.
Dan heb ik een leuke baan voor hem.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:08 schreef akveor het volgende:
Jaap is een echte planner.... hij zou eens wat meer z'n gevoel moeten volgen...
Ik zie meer dat hij het gesprek gewoon 'neemt'. Zo is Jaap wel vaker, nemen en niet geven. Wat hij zou kunnen geven is wat meer begrip voor wat H&L doorstaan, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ze zijn slechts klankbord en kunnen morgen waarschijnlijk gewoon weer gepest worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het belangrijkste is niet eens de inhoud van het gesprek. Japio beseft dat hij met Dennix of Brian nooit op deze manier een gesprek kan voeren. En dat blijft wel bij hem plakken !
zei ze dat echt????quote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
Dit is toch gewoon slecht acteerwerk....
Neuk me gewoon keihard zonder condoom... neuk me in me kont.....
Narcistisch trekje he....het is wel waar, ik constateer dat ook vaakquote:Op zondag 15 juli 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie meer dat hij het gesprek gewoon 'neemt'. Zo is Jaap wel vaker, nemen en niet geven. Wat hij zou kunnen geven is wat meer begrip voor wat H&L doorstaan, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ze zijn slechts klankbord en kunnen morgen waarschijnlijk gewoon weer gepest worden.
Zoiets dacht ik te horen....toen ben ik afgehaakt....quote:
Who gives a fuckquote:Op zondag 15 juli 2007 03:08 schreef schatje het volgende:
Nadia zei: "neuk me" waarop Dennis zei "nee, ga ik niet doen". Vervolgens gaat hij er toch op liggen en zegt hij kutje dit en dat.
Of een beetje egocentrisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Narcistisch trekje he....het is wel waar, ik constateer dat ook vaak
ze heeft altijd al last van controlitus. zeer irritant. zij moet zich richting jaap gewoon veel afwachtender opstellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:11 schreef schatje het volgende:
Ik zou nu moe worden van Lieke. Ze ligt het er te dik bovenop.
Morgen weet heel BANND het.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Kijk, Huub vertelt een verhaal dat ver van Jaap af staat, en Jaap geeuwt. Jaap neemt en geeft niet.
Tja ze matchen niet echt, maar meer dan met andere bewonersquote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Kijk, Huub vertelt een verhaal dat ver van Jaap af staat, en Jaap geeuwt. Jaap neemt en geeft niet.
Nadia wil sm in bed...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef schatje het volgende:
Nadia vindt het leuk om het stoute onschuldige meisje in bed te spelen.
Brian is meer iets van haar.
Weet ik niet, maar ik betwijfel sterk of dit gesprek Jaap tot andere gedachten brengt omtrent zijn keuze en het anti H&L zijn.quote:
Jaap zou eens moeten aangeven wat hij van mensen wil ipv tevreden zijn met wat ze hem geven....quote:Op zondag 15 juli 2007 03:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja ze matchen niet echt, maar meer dan met andere bewoners
Ja, maar lastig met zijn emotionele stoornis. Ik vond zijn gesprek afgelopen week met Nadia wel lopen als een tierelier.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zou eens moeten aangeven wat hij van mensen wil ipv tevreden zijn met wat ze hem geven....
Hoevaak hebben we dit gezien, een dialoog met Jaap en Huub, en Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik betwijfel sterk of dit gesprek Jaap tot andere gedachten brengt omtrent zijn keuze en het anti H&L zijn.
Hij zal wel ongesteld zijn.... Vond hem de afgelopen week behoorlijk PMS-errig....quote:Op zondag 15 juli 2007 03:15 schreef schatje het volgende:
Dennis zegt wel vaak "doe ik niet". Zij mag hem nu ook niet pijpen.
Dat was uitwisselen van overeenkomsten...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar lastig met zijn emotionele stoornis. Ik vond zijn gesprek afgelopen week met Nadia wel lopen als een tierelier.
Draagt Denniks nu ook al tampons voor in zijn kont?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zal wel ongesteld zijn.... Vond hem de afgelopen week behoorlijk PMS-errig....
Jaap is een geboren verrader> Als je de dood van je broer als iets onbelangrijkers bestempeld dan een tegenvallertje in den gouden kooi is er toch wel sprake van N.S.B.-niveau.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we dit gezien, een dialoog met Jaap en Huub, en Lieke.
En de volgende dag vertelde hij alles braaf door aan moeder de god.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:18 schreef schatje het volgende:
Jezus Dennis, neuk haar gewoon. Wees een vent.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:20 schreef schatje het volgende:
"Oh schatje, doe je vingers in m'n kutje."
Hij werkt niet bij slimme mensen, dat begrijpt ze niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
Nee Lieke, deze rol als err "motivator" staat je écht niet.
ook dat.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij werkt niet bij slimme mensen, dat begrijpt ze niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Jensen vond zichzelf niet zo super bij Jensen
heb het net even aangehoord...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:20 schreef schatje het volgende:
"Oh schatje, doe je vingers in m'n kutje."
Ze pijpt nu, maakt er smakkende geluiden bij, redelijk genante vertoningquote:Op zondag 15 juli 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even geschakeld naar Nadia....daar kun je geen drie minuten stilte mee houden......maar weer snel terug naar Jaap.
Lieke mag dan soms slap lullen, een snor hebben en wel is irritant zijn, toch is het een goed wijf. Zeker vergeleken bij wat er nu in de kooi loopt.quote:
Huub zegt net dat de speaker zei 'laat ons erbuiten'.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio aan het slot van het gesprek : "Je hoorde het net over de speaker. Ik mag nog niets zeggen maar zal het snel horen. Dan kan ik pas iets doen. Voorlopig hou ik de allianties nog zoals ze zijn, spoedig weten we meer"
De vragen die hij heeft, stelde die ook niet aan de juiste persoon.... daar moet tie niet voor bij Huub, maar bij "achteren" wezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
Ik vind Jaap ondanks al het gepraat enorm vaag over wat hij wil en denkt te kunnen. Maar het gesprek is afgelopen, Huub en Lieke gaan naar bed.
Er kon ook geen bedankje af bij Jaap, zeg.
Ja, was zeker een redelijk gesprek in verhouding tot wat Huub de afgelopen tijd over zich heen kreeg van Jaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat Jaap niets van dankbaarheid ofzo laat blijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:31 schreef Desii het volgende:
[..]
De vragen die hij heeft, stelde die ook niet aan de juiste persoon.... daar moet tie niet voor bij Huub, maar bij "achteren" wezen.
Toch al met al, ben ik wel blij dat het weer ff een normaal gesprek was tussen hun 3
Alsof we al niet lang weten dat Jaap naar Nadia en Nix is gestuurdquote:Op zondag 15 juli 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Lieke dat de speaker had geroepen : "Jaap, laat ons er buiten"
hmm? is Jaap onderweg naar nada en nix?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Alsof we al niet lang weten dat Jaap naar Nadia en Nix is gestuurd
hij helpt hoor ... jij je zinquote:Op zondag 15 juli 2007 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
Dat is dan weer typisch Huub, heel stoer aangeven dat ie Lieke niet wil helpen met de afwas. Beetje jammer..
hij is gewoon erg lomp in sociale contacten (soms)quote:Op zondag 15 juli 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was zeker een redelijk gesprek in verhouding tot wat Huub de afgelopen tijd over zich heen kreeg van Jaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat Jaap niets van dankbaarheid ofzo laat blijken.
Of teveel op zichzelf gericht. Hij zet zichzelf ook vaak neer als iemand die veel tekort is gekomen; en van daaruit lijkt het alsof hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde dingen, zoals zo'n gesprek van daarnet.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:34 schreef farceman het volgende:
[..]
hij is gewoon erg lomp in sociale contacten (soms)
bijna, op een ex van me die ik alleen heb gelatenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Lijkt ze op een ex van je die je alleen heeft gelatennnn?
helemaal mee eens..quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Of teveel op zichzelf gericht. Hij zet zichzelf ook vaak neer als iemand die veel tekort is gekomen; en van daaruit lijkt het alsof hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde dingen, zoals zo'n gesprek van daarnet.
Van welke planeet hebben ze die gerukt?!quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wil je bij mij ook proeven ?"
Dennix : "Nee liever niet. Als het moet, dan moet het maar anders niet"
LAAT MIJ ER BUITEN!quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
bijna, op een ex van me die ik alleen heb gelaten![]()
Volgens mij vroeg ze, of hij zichzelf ook even wilde proevenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van welke planeet hebben ze die gerukt?!![]()
over nemen en niet geven gesproken...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wil je bij mij ook proeven ?"
Dennix : "Nee liever niet. Als het moet, dan moet het maar anders niet"
Verstond ik ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze, of hij zichzelf ook even wilde proeven![]()
en wat als Lieke het nou zelf wilt...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
You're right, hoop alleen dat ie 't niet doet om straks sex te kunnen hebben...
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
LAAT MIJ ER BUITEN!
Haha, zie je wel. Nu alleen ff terugdraaien dat ze jou liet zitten.
Die titel kan zij nooit krijgen, een pijpkoningin kan er natuurlijk nooit 2 1/2 uur over doen om haar partner te doen komenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:40 schreef Yollie het volgende:
NIx tegen Nadia "PIJPKONINGIN"
Ze heeft meer dan een uur nodig om hem klaar te laten komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:40 schreef Yollie het volgende:
NIx tegen Nadia "PIJPKONINGIN"
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat had je liever verstaan als ik vragen mag?![]()
Doet me denken aan een scene uit 'American Psycho' waar een ijdele seriemoordenaar een toekomstig slachtoffertje een beurt geeft en geniet van z'n eigen torso in de spiegel.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef akveor het volgende:
Waarom loert die gast steeds onder die deken... is ie bang dat z'n pik eraf valt? Of ie ie verliefd op z'n eigen pik.
wacht maar, als Lieke op de zeiktoer raakt tegen Huub, lul je wel weer andersquote:Op zondag 15 juli 2007 03:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap, Huub en Lieke zijn zoveel beter aan te horen dan de rest van dat
trailer trash ..... hoop alleen dat Japio dat ook eindelijk eens gaat inzien.
Wat dacht je van een zakelijk stel, door omstandigheden bij elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat gaan huub en lieke eigenlijk superzakelijk met elkaar om voor een liefdesstel
hee lekkert, was gezellig?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:45 schreef Day het volgende:
Even snel zwaaien. Ben te moe en heb teveel gedronken om mee te gaan posten.
Jaap is er dus nog? Moooooi!
vind ik niet... gewoon een leuk stel, dat echt om elkaar geeft en ook nog een spel met elkaar speelt.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat gaan huub en lieke eigenlijk superzakelijk met elkaar om voor een liefdesstel
Ik verwacht iig geen terror meer van Jaap jegens H&L en dat is toch al heel wat...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:21 schreef Desii het volgende:
Kijk dit gesprek tussen Jaap, Huub en Lieke vind ik leuk.
Maar ben het met Disana eens, dit gaat hem niet overhalen om naar H&L toe te trekken.
Haha ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 15 juli 2007 03:45 schreef Day het volgende:
North Sea Jazz was leuk, India.Arie was helemaal top!quote:
Ik dacht maandag.... maar kweet ut niet zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 03:46 schreef miesy het volgende:
heeft iemad hier miesschen al opgepikt waneer stijn nou eindelijk terug komt?
ik wil nou ook wel eens is duidelijkheid!![]()
![]()
uit nood geborenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zakelijk stel, door omstandigheden bij elkaar.
ah! ARIE? ARIE WIE!!??quote:Op zondag 15 juli 2007 03:47 schreef Day het volgende:
[..]
North Sea Jazz was leuk, India.Arie was helemaal top!![]()
Als we gaan rellen moet je wel blijvenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:45 schreef Day het volgende:
Ik heb Jaap horen zeggen dat Stijn maandag terug is.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:46 schreef miesy het volgende:
heeft iemad hier miesschen al opgepikt waneer stijn nou eindelijk terug komt?
ik wil nou ook wel eens is duidelijkheid!![]()
![]()
Maar hij is toch ontslagen?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik dacht maandag.... maar kweet ut niet zeker
Ik heb me daarstraks suf zitten piekeren waarom BSOL en ik dat ook denken. Was het niet Natasia, die het over de boze buurvrouw had en er toen iets over zei. Ik weet het echt niet meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Eergisteren of gisteren ving ik het op van Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me daarstraks suf zitten piekeren waarom BSOL en ik dat ook denken. Was het niet Natasia, die het over de boze buurvrouw had en er toen iets over zei. Ik weet het echt niet meer.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:46 schreef STAP01 het volgende:
Wat ik zo walgelijk en oninteressant vind is dat het bij iedereen om het uiterlijk gaat.
Stijn is omgebracht door Kennie, helas...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Dus nu weet je het ineens zeker? Eerder schreef je van niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eergisteren of gisteren ving ik het op van Huub.
Donderdag sprak Japio erover met Natasia.
hehehe, ohquote:Op zondag 15 juli 2007 03:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Stijn is omgebracht door Kennie, helas...
ok, dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer en wie er over spraken. Maar ik weet niet zeker of ze doelden op maandag of dinsdag.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu weet je het ineens zeker? Eerder schreef je van niet.
2x...moooi, maandag dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb Jaap horen zeggen dat Stijn maandag terug is.
Ja, dat laatste... iedereen heeft dus die maandag in zijn hoofd maar niemand weet meer hoe z/hij eraan komt. Maar het zal dan toch wel maandag zijn. Alleen komt hij dan eerder terug dan het leek...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer en wie er over spraken. Maar ik weet niet zeker of ze doelden op maandag of dinsdag.
één dezer dagen lijk me dan wel zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer en wie er over spraken. Maar ik weet niet zeker of ze doelden op maandag of dinsdag.
Ik zou het het liefst precies weten, want dan kun je er ook beter op letten of er door zijn aanwezigheid dingen veranderen.quote:
moment dat hij terug is, denk ik dat we dat direct van sommige bewoners af kunnen lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het het liefst precies weten, want dan kun je er ook beter op letten of er door zijn aanwezigheid dingen veranderen.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:56 schreef STAP01 het volgende:
Ik hou van HJL! Samen zijn ze sterk! Ik wil dit stel samen tegen de losers!
Nee, zelfs dat klopt wel. DGK_REDACTIE is nu "16 dagen, 11 uur geleden" vertrokken en zou 2,5 week wegblijven. Maandag of dinsdag past in dat rekensommetje.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste... iedereen heeft dus die maandag in zijn hoofd maar niemand weet meer hoe z/hij eraan komt. Maar het zal dan toch wel maandag zijn. Alleen komt hij dan eerder terug dan het leek...
Die had toch coke gebruikt ofzo, iig iets met drugs gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:54 schreef Desii het volgende:
[..]
nog niet....
Frans is wel ontslagen, maar al een aantal maanden geleden al.
Hij zij ook dat tot die tijd boze buurvrouw beetje verder aan modderde, hahahquote:Op zondag 15 juli 2007 03:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb Jaap horen zeggen dat Stijn maandag terug is.
Als HJL bokitasia eruit zou kunnen werken in het afgelopen met de rest. Zonder die zwarte heks als leider zijn ze totaal kansloos.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:56 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht dat hij 2 weken weg zou zijn. Maar goed, hoe eerder hoe beter. Het zal interessant zijn om te zien of er iets verandert in de huidige 6 (5) - 2 status quo. Ik zie ook graag DAT er iets verandert, want dit hou ik niet lang vol qua kijkplezier.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat klopt wel. DGK_REDACTIE is nu "16 dagen, 11 uur geleden" vertrokken en zou 2,5 week wegblijven. Maandag of dinsdag past in dat rekensommetje.
ik ook... dit is leukquote:Op zondag 15 juli 2007 03:56 schreef STAP01 het volgende:
Inderdaad , dit is echt het beste stel in de DGK op dit moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:56 schreef STAP01 het volgende:
Alleen is het jammer dat japioj een onbetrouwbaar piggie is.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad , dit is echt het beste stel in de DGK op dit moment.
De zoveelste keer al. En nooit met Huub of Lieke in de buurt. Wat een achterbakse held, he.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lekker fris ventje ..... Dennix loopt langs het bed van Huub en spuugt er een keer op. STOER !!!
Dan kun je nagaan hoe vaak ik die Nix in feite volg. Dank voor de aanvulling.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De zoveelste keer al. En nooit met Huub of Lieke in de buurt. Wat een achterbakse held, he.
nou inderdaad, hij lijkt nergens echt vol overtuiging voor te gaan, staat hem niet goedquote:Op zondag 15 juli 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat japioj een onbetrouwbaar piggie is.
Ja oma kom op met die strontkarquote:Op zondag 15 juli 2007 04:05 schreef Oma1 het volgende:
stuur wel een tank gier naar Huub kan hij over dat griezelige ventje uit strooien met de reservetank voor vroutje tas
Het viel mij ook alleen maar op doordat ik hem een rare beweging zag maken en toen de uitleg ervan in een COS lasquote:Op zondag 15 juli 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kun je nagaan hoe vaak ik die Nix in feite volg. Dank voor de aanvulling.
De laatste tijd loop ik nogal eens weg uit de COS omdat de sfeer hier verziekt wordt ...... Jammer.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het viel mij ook alleen maar op doordat ik hem een rare beweging zag maken en toen de uitleg ervan in een COS lasIk heb één nacht langdurig op hem en Nadia gelet (waar was jij!) en dat is voorlopig genoeg
![]()
Niet door mij, dat weet je. We hebben die nacht van de trek- en pijp marathon veel plezier gehad in de COSsen, je had dat beslist ook leuk gevonden.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste tijd loop ik nogal eens weg uit de COS omdat de sfeer hier verziekt wordt ...... Jammer.
Terror !quote:Op zondag 15 juli 2007 04:09 schreef farceman het volgende:
Wat wilt Lieke doen?
Half gevolgd, maar ik begrijp dat ze niet wil seksen?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:09 schreef farceman het volgende:
Wat wilt Lieke doen?
huh? Hebben ze geneukt?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:08 schreef Lobasca het volgende:
Dennis noemt Nadia nu al Neukkonigin..... hopeloos
Ze wil alle nagelspullen van Tilly door het hele huis verspreidenquote:Op zondag 15 juli 2007 04:09 schreef farceman het volgende:
Wat wilt Lieke doen?
Nee, niet door jou. Maar de uren voor die nacht was het hier te veel gepraat over users ipv over streams. En dus was ik al vertrokken toen het weer leuk werd.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet door mij, dat weet je. We hebben die nacht van de trek- en pijp marathon veel plezier gehad in de COSsen, je had dat beslist ook leuk gevonden.
oh mijn god, slopendquote:Op zondag 15 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet door mij, dat weet je. We hebben die nacht van de trek- en pijp marathon veel plezier gehad in de COSsen, je had dat beslist ook leuk gevonden.
Ik weet wat je bedoelt, en het geldt niet alleen voor die ene keer. Ik sluit me er redelijk voor af of post ook minder.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet door jou. Maar de uren voor die nacht was het hier te veel gepraat over users ipv over streams. En dus was ik al vertrokken toen het weer leuk werd.
Ik vind Huub zo sympathiek nu. Geen spoor van verwijt of rancune, maar gewoon Japie een paard leren aaien.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je merkt aan alles, dat Japio eigenlijk veel liever vriendje met Huub zou zijn.
[afbeelding]
Ze zijn een leuk duo...quote:Op zondag 15 juli 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je merkt aan alles, dat Japio eigenlijk veel liever vriendje met Huub zou zijn.
[afbeelding]
Heel smerig, Huub werd ook boos.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:18 schreef Desii het volgende:
Lieke stopt een snoepje in haar mond, kauwt het half uit en spuwt het in Huubs gezicht.
Beetje vreemde actie van Lieke
Posten en lezen op FOK doe ik voor de lol. Ik ga me in m'n vrije tijd niet bezig houden met het uitzoeken of ik me voor bepaalde zaken moet gaan afsluiten. Dan ga ik gewoon liever op een terrasje zitten of ergens een biertje doen. (Dit is geen verwijt aan de mods overigens.)quote:Op zondag 15 juli 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, en het geldt niet alleen voor die ene keer. Ik sluit me er redelijk voor af of post ook minder.
Er is volgens mij weer iets met seks. Volgens mij wil Lieke nu niet, ze zei iets als 'dan hadden we al om [ ] in bed gelegen'. En vannacht wilde Huub niet, dat gaf ook al wrijving (figuurlijk dan he).quote:Op zondag 15 juli 2007 04:18 schreef Desii het volgende:
Lieke stopt een snoepje in haar mond, kauwt het half uit en spuwt het in Huubs gezicht.
Beetje vreemde actie van Lieke
Dat is meer het domme van Huub, zo doet ie ook steeds aardig tegen slet Natasia en Amanda en slet Brian, steekt daar energie in en geeft gratis info weg om uiteindelijk gepakt te worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Dat is weer zo lief van Huub... Jaap snapt niets van Fries, of ie nou slaapt of niet. Huub neemt Jaap mee om samen te gaan kijken.
Nee dit gong over de spullen van Amanda verstoppen. Huub is te moe en Lieke blijft er de hele nacht al voor wakker.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is volgens mij weer iets met seks. Volgens mij wil Lieke nu niet, ze zei iets als 'dan hadden we al om [ ] in bed gelegen'. En vannacht wilde Huub niet, dat gaf ook al wrijving (figuurlijk dan he).
Hmm. Mogen ze nog wel iets verstoppen. Vanavond moest juist alles teruggegeven worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:20 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee dit gong over de spullen van Amanda verstoppen. Huub is te moe en Lieke blijft er de hele nacht al voor wakker.
ze gaan niet verstoppen, maar gewoon al die kleine spullen zichtbaar in huis neerleggen kris/krasquote:Op zondag 15 juli 2007 04:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Mogen ze nog wel iets verstoppen. Vanavond moest juist alles teruggegeven worden.
Petje af voor Lieke!quote:Op zondag 15 juli 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
Ik krijg soms wel de indruk dat Lieke echt liefst alleen verder speelt, nu is zo'n moment
Dat is weer een herhaling van voorgaande, niet verstandig nu - "verstoppen" "verplaatsen" ofwel "stelen" in de ogen van snolliequote:Op zondag 15 juli 2007 04:20 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee dit gong over de spullen van Amanda verstoppen. Huub is te moe en Lieke blijft er de hele nacht al voor wakker.
Ja, ik begin 'm ook door te krijgenquote:Op zondag 15 juli 2007 04:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ze gaan niet verstoppen, maar gewoon al die kleine spullen zichtbaar in huis neerleggen kris/kras
ah, okquote:Op zondag 15 juli 2007 04:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ze gaan niet verstoppen, maar gewoon al die kleine spullen zichtbaar in huis neerleggen kris/kras
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik begin 'm ook door te krijgenEn Huub zegt dat chemicalien niet buiten gelegd mogen worden omdat het 30 graden gaat worden.
Ja hee, ik ben ook niet meer zo wakker (dus helder) hoor. Heb me het ongans zitten rapporteren voor de dagploeg die nu op één oor ligtquote:
het wordt 35 graden jaquote:Op zondag 15 juli 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, ik ben ook niet meer zo wakker (dus helder) hoor. Heb me het ongans zitten rapporteren voor de dagploeg die nu op één oor ligt![]()
![]()
meestal wel, behalve als ze in zeurmodus komtquote:
Ja ja, ik weet, mijn bijdragen zijn niet om over naar huis te schrijven...quote:Op zondag 15 juli 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, ik ben ook niet meer zo wakker (dus helder) hoor. Heb me het ongans zitten rapporteren voor de dagploeg die nu op één oor ligt![]()
![]()
Had ik het daarover?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet, mijn bijdragen zijn niet om over naar huis te schrijven...![]()
Het is het meest eerlijke meisje in het huisquote:
mooie terrorquote:Op zondag 15 juli 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is mooie terror. Niets sneaky in de bosjes, gewoon goed zichtbaar ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach. Iedereen haalt iets anders uit de streams en het COSsen. Zolang het niet teveel OT is of gezeik...quote:
Nee, ik ga het alleen nog ontopic houden.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
mag ik het daar even over hebben? Lobassie?
is OT nou off-topic of on-topic eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach. Iedereen haalt iets anders uit de streams en het COSsen. Zolang het niet teveel OT is of gezeik...
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik ga het alleen nog ontopic houden.![]()
Deze uren is alles on-topicquote:Op zondag 15 juli 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
is OT nou off-topic of on-topic eigenlijk?
Offquote:Op zondag 15 juli 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
is OT nou off-topic of on-topic eigenlijk?
zwaar respect!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
Dat wordt weer dikke ellende morgen als Amanda erachter komt. Die kan geen maat houden... straks gaat ze nog kleren verknippen.
Dat wordt echt crisis morgen....quote:Op zondag 15 juli 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
Dat wordt weer dikke ellende morgen als Amanda erachter komt. Die kan geen maat houden... straks gaat ze nog kleren verknippen.
Ben jij er ook nog steeds, ingrijpen welnee joh eindelijk een beetje actie in de nachtquote:Op zondag 15 juli 2007 04:34 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat achter moet ingrijpen, dat loopt helemaal ui de spuihanden
Wat een terror
Tja, sommige mensen kunnen incasseren, sommige nietquote:Op zondag 15 juli 2007 04:35 schreef sander-3 het volgende:
zo..morgen breekt de pleures uit daarzo..
Dat voelt Huub goed aan, ben wel benieuwd of Lieke dat ook doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Ze gaat echt flippen. Ik denk dat ik met een bijl in mijn handen ga slapen vannacht.
Waar blote tieten en ruk bewegingen te zien zijn is altijd om te lachenquote:
Ik denk het wel, maar het interesseert haar niet. 'Die contactpunten interesseren me geen reet, die nagelspullen haar wel.' Zoiets zei ze.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat voelt Huub goed aan, ben wel benieuwd of Lieke dat ook doet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar blote tieten en ruk bewegingen te zien zijn is altijd om te lachen![]()
![]()
Welke stream?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar blote tieten en ruk bewegingen te zien zijn is altijd om te lachen![]()
![]()
Wat zal dat beest teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hahaha, ze zien de eerste vogel die met een nepnagel in z'n bek wegvliegt. En Lieke heeft ontdekt dat ze erg goed drijven in de vijver .......
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef Lobasca het volgende:
Heerlijk dit, ze doen het zonder enige vorm van agressie, frustratie , haat etc...
En de reactie van Palma op de ingehuurde huishoudster om het op te ruimen !!! Dat was lachen ......quote:Op zondag 15 juli 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Het doet me denken aan de keer dat Huub de hele rand van het zwembad vol zette met fruit en serviesgoed. Ook dat was prachtig om te zien.
Safaa. Een prachtdag voor ons streamers was dat!quote:Op zondag 15 juli 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En de reactie van Palma op de ingehuurde huishoudster om het op te ruimen !!! Dat was lachen ......
Ja, die naam was ik even kwijt. Er staat ergens een meesterlijke youtube van !quote:Op zondag 15 juli 2007 04:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Safaa. Een prachtdag voor ons streamers was dat!
Ik ben de streams wel vaker aanhet kijken hoor (ff kijken)quote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Leuk Henk(hoewel ik je wel vaker hier zag)
Die zal nog wel te vinden zijn met enig zoeken. We keken toen nog naar de uitzendingen, dat was opnieuw de slappe lach.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die naam was ik even kwijt. Er staat ergens een meesterlijke youtube van !
Volgens mij heb ik hem hier nog nooit gezien en is het meer een BB manquote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Leuk Henk(hoewel ik je wel vaker hier zag)
Dat komt door de felle verlichting. Hier in het duin bij de sportvelden kan ik dat ook goed merken, de tennisbanen zijn tot 02:30 in gebruik.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar maar heel kort, lijkt het wel. Je hoort ze vaak midden in de nacht.
zal wel door die stadionverlichting komen..quote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar maar heel kort, lijkt het wel. Je hoort ze vaak midden in de nacht.
Oh natuurlijk, dat moet het zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat komt door de felle verlichting. Hier in het duin bij de sportvelden kan ik dat ook goed merken, de tennisbanen zijn tot 02:30 in gebruik.
Stom he, dat ik daar nou nooit aan heb gedacht. Het is zo logisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
zal wel door die stadionverlichting komen..
Henk is wel vaker hier. Zoals altijd pas na de late dienst ....... (Henk, je lurkt wat meer, heb ik het gevoel)quote:Op zondag 15 juli 2007 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem hier nog nooit gezien en is het meer een BB man
Maar ik kan verkeerd zitten.... lees nooit wat terug
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem hier nog nooit gezien en is het meer een BB man
Maar ik kan verkeerd zitten.... lees nooit wat terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |