Ja, was zeker een redelijk gesprek in verhouding tot wat Huub de afgelopen tijd over zich heen kreeg van Jaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat Jaap niets van dankbaarheid ofzo laat blijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:31 schreef Desii het volgende:
[..]
De vragen die hij heeft, stelde die ook niet aan de juiste persoon.... daar moet tie niet voor bij Huub, maar bij "achteren" wezen.
Toch al met al, ben ik wel blij dat het weer ff een normaal gesprek was tussen hun 3
Alsof we al niet lang weten dat Jaap naar Nadia en Nix is gestuurdquote:Op zondag 15 juli 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Lieke dat de speaker had geroepen : "Jaap, laat ons er buiten"
hmm? is Jaap onderweg naar nada en nix?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Alsof we al niet lang weten dat Jaap naar Nadia en Nix is gestuurd
hij helpt hoor ... jij je zinquote:Op zondag 15 juli 2007 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
Dat is dan weer typisch Huub, heel stoer aangeven dat ie Lieke niet wil helpen met de afwas. Beetje jammer..
hij is gewoon erg lomp in sociale contacten (soms)quote:Op zondag 15 juli 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was zeker een redelijk gesprek in verhouding tot wat Huub de afgelopen tijd over zich heen kreeg van Jaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat Jaap niets van dankbaarheid ofzo laat blijken.
Of teveel op zichzelf gericht. Hij zet zichzelf ook vaak neer als iemand die veel tekort is gekomen; en van daaruit lijkt het alsof hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde dingen, zoals zo'n gesprek van daarnet.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:34 schreef farceman het volgende:
[..]
hij is gewoon erg lomp in sociale contacten (soms)
bijna, op een ex van me die ik alleen heb gelatenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Lijkt ze op een ex van je die je alleen heeft gelatennnn?
helemaal mee eens..quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Of teveel op zichzelf gericht. Hij zet zichzelf ook vaak neer als iemand die veel tekort is gekomen; en van daaruit lijkt het alsof hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde dingen, zoals zo'n gesprek van daarnet.
Van welke planeet hebben ze die gerukt?!quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wil je bij mij ook proeven ?"
Dennix : "Nee liever niet. Als het moet, dan moet het maar anders niet"
LAAT MIJ ER BUITEN!quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
bijna, op een ex van me die ik alleen heb gelaten![]()
Volgens mij vroeg ze, of hij zichzelf ook even wilde proevenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van welke planeet hebben ze die gerukt?!![]()
over nemen en niet geven gesproken...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wil je bij mij ook proeven ?"
Dennix : "Nee liever niet. Als het moet, dan moet het maar anders niet"
Verstond ik ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze, of hij zichzelf ook even wilde proeven![]()
en wat als Lieke het nou zelf wilt...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
You're right, hoop alleen dat ie 't niet doet om straks sex te kunnen hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |