Het belangrijkste is niet eens de inhoud van het gesprek. Japio beseft dat hij met Dennix of Brian nooit op deze manier een gesprek kan voeren. En dat blijft wel bij hem plakken !quote:Op zondag 15 juli 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu niet, volgens mij. Ze praten oprecht met Jaap over zijn plannen en vragen.
Dan heb ik een leuke baan voor hem.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:08 schreef akveor het volgende:
Jaap is een echte planner.... hij zou eens wat meer z'n gevoel moeten volgen...
Ik zie meer dat hij het gesprek gewoon 'neemt'. Zo is Jaap wel vaker, nemen en niet geven. Wat hij zou kunnen geven is wat meer begrip voor wat H&L doorstaan, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ze zijn slechts klankbord en kunnen morgen waarschijnlijk gewoon weer gepest worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het belangrijkste is niet eens de inhoud van het gesprek. Japio beseft dat hij met Dennix of Brian nooit op deze manier een gesprek kan voeren. En dat blijft wel bij hem plakken !
zei ze dat echt????quote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
Dit is toch gewoon slecht acteerwerk....
Neuk me gewoon keihard zonder condoom... neuk me in me kont.....
Narcistisch trekje he....het is wel waar, ik constateer dat ook vaakquote:Op zondag 15 juli 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie meer dat hij het gesprek gewoon 'neemt'. Zo is Jaap wel vaker, nemen en niet geven. Wat hij zou kunnen geven is wat meer begrip voor wat H&L doorstaan, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ze zijn slechts klankbord en kunnen morgen waarschijnlijk gewoon weer gepest worden.
Zoiets dacht ik te horen....toen ben ik afgehaakt....quote:
Who gives a fuckquote:Op zondag 15 juli 2007 03:08 schreef schatje het volgende:
Nadia zei: "neuk me" waarop Dennis zei "nee, ga ik niet doen". Vervolgens gaat hij er toch op liggen en zegt hij kutje dit en dat.
Of een beetje egocentrisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Narcistisch trekje he....het is wel waar, ik constateer dat ook vaak
ze heeft altijd al last van controlitus. zeer irritant. zij moet zich richting jaap gewoon veel afwachtender opstellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:11 schreef schatje het volgende:
Ik zou nu moe worden van Lieke. Ze ligt het er te dik bovenop.
Morgen weet heel BANND het.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Kijk, Huub vertelt een verhaal dat ver van Jaap af staat, en Jaap geeuwt. Jaap neemt en geeft niet.
Tja ze matchen niet echt, maar meer dan met andere bewonersquote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Kijk, Huub vertelt een verhaal dat ver van Jaap af staat, en Jaap geeuwt. Jaap neemt en geeft niet.
Nadia wil sm in bed...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef schatje het volgende:
Nadia vindt het leuk om het stoute onschuldige meisje in bed te spelen.
Brian is meer iets van haar.
Weet ik niet, maar ik betwijfel sterk of dit gesprek Jaap tot andere gedachten brengt omtrent zijn keuze en het anti H&L zijn.quote:
Jaap zou eens moeten aangeven wat hij van mensen wil ipv tevreden zijn met wat ze hem geven....quote:Op zondag 15 juli 2007 03:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja ze matchen niet echt, maar meer dan met andere bewoners
Ja, maar lastig met zijn emotionele stoornis. Ik vond zijn gesprek afgelopen week met Nadia wel lopen als een tierelier.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zou eens moeten aangeven wat hij van mensen wil ipv tevreden zijn met wat ze hem geven....
Hoevaak hebben we dit gezien, een dialoog met Jaap en Huub, en Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik betwijfel sterk of dit gesprek Jaap tot andere gedachten brengt omtrent zijn keuze en het anti H&L zijn.
Hij zal wel ongesteld zijn.... Vond hem de afgelopen week behoorlijk PMS-errig....quote:Op zondag 15 juli 2007 03:15 schreef schatje het volgende:
Dennis zegt wel vaak "doe ik niet". Zij mag hem nu ook niet pijpen.
Dat was uitwisselen van overeenkomsten...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar lastig met zijn emotionele stoornis. Ik vond zijn gesprek afgelopen week met Nadia wel lopen als een tierelier.
Draagt Denniks nu ook al tampons voor in zijn kont?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zal wel ongesteld zijn.... Vond hem de afgelopen week behoorlijk PMS-errig....
Jaap is een geboren verrader> Als je de dood van je broer als iets onbelangrijkers bestempeld dan een tegenvallertje in den gouden kooi is er toch wel sprake van N.S.B.-niveau.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we dit gezien, een dialoog met Jaap en Huub, en Lieke.
En de volgende dag vertelde hij alles braaf door aan moeder de god.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:18 schreef schatje het volgende:
Jezus Dennis, neuk haar gewoon. Wees een vent.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:20 schreef schatje het volgende:
"Oh schatje, doe je vingers in m'n kutje."
Hij werkt niet bij slimme mensen, dat begrijpt ze niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
Nee Lieke, deze rol als err "motivator" staat je écht niet.
ook dat.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij werkt niet bij slimme mensen, dat begrijpt ze niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Jensen vond zichzelf niet zo super bij Jensen
heb het net even aangehoord...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:20 schreef schatje het volgende:
"Oh schatje, doe je vingers in m'n kutje."
Ze pijpt nu, maakt er smakkende geluiden bij, redelijk genante vertoningquote:Op zondag 15 juli 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even geschakeld naar Nadia....daar kun je geen drie minuten stilte mee houden......maar weer snel terug naar Jaap.
Lieke mag dan soms slap lullen, een snor hebben en wel is irritant zijn, toch is het een goed wijf. Zeker vergeleken bij wat er nu in de kooi loopt.quote:
Huub zegt net dat de speaker zei 'laat ons erbuiten'.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio aan het slot van het gesprek : "Je hoorde het net over de speaker. Ik mag nog niets zeggen maar zal het snel horen. Dan kan ik pas iets doen. Voorlopig hou ik de allianties nog zoals ze zijn, spoedig weten we meer"
De vragen die hij heeft, stelde die ook niet aan de juiste persoon.... daar moet tie niet voor bij Huub, maar bij "achteren" wezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
Ik vind Jaap ondanks al het gepraat enorm vaag over wat hij wil en denkt te kunnen. Maar het gesprek is afgelopen, Huub en Lieke gaan naar bed.
Er kon ook geen bedankje af bij Jaap, zeg.
Ja, was zeker een redelijk gesprek in verhouding tot wat Huub de afgelopen tijd over zich heen kreeg van Jaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat Jaap niets van dankbaarheid ofzo laat blijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:31 schreef Desii het volgende:
[..]
De vragen die hij heeft, stelde die ook niet aan de juiste persoon.... daar moet tie niet voor bij Huub, maar bij "achteren" wezen.
Toch al met al, ben ik wel blij dat het weer ff een normaal gesprek was tussen hun 3
Alsof we al niet lang weten dat Jaap naar Nadia en Nix is gestuurdquote:Op zondag 15 juli 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Lieke dat de speaker had geroepen : "Jaap, laat ons er buiten"
hmm? is Jaap onderweg naar nada en nix?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Alsof we al niet lang weten dat Jaap naar Nadia en Nix is gestuurd
hij helpt hoor ... jij je zinquote:Op zondag 15 juli 2007 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
Dat is dan weer typisch Huub, heel stoer aangeven dat ie Lieke niet wil helpen met de afwas. Beetje jammer..
hij is gewoon erg lomp in sociale contacten (soms)quote:Op zondag 15 juli 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was zeker een redelijk gesprek in verhouding tot wat Huub de afgelopen tijd over zich heen kreeg van Jaap. Ik vind het wel opmerkelijk dat Jaap niets van dankbaarheid ofzo laat blijken.
Of teveel op zichzelf gericht. Hij zet zichzelf ook vaak neer als iemand die veel tekort is gekomen; en van daaruit lijkt het alsof hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde dingen, zoals zo'n gesprek van daarnet.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:34 schreef farceman het volgende:
[..]
hij is gewoon erg lomp in sociale contacten (soms)
bijna, op een ex van me die ik alleen heb gelatenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Lijkt ze op een ex van je die je alleen heeft gelatennnn?
helemaal mee eens..quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Of teveel op zichzelf gericht. Hij zet zichzelf ook vaak neer als iemand die veel tekort is gekomen; en van daaruit lijkt het alsof hij vindt dat hij recht heeft op bepaalde dingen, zoals zo'n gesprek van daarnet.
Van welke planeet hebben ze die gerukt?!quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wil je bij mij ook proeven ?"
Dennix : "Nee liever niet. Als het moet, dan moet het maar anders niet"
LAAT MIJ ER BUITEN!quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
bijna, op een ex van me die ik alleen heb gelaten![]()
Volgens mij vroeg ze, of hij zichzelf ook even wilde proevenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van welke planeet hebben ze die gerukt?!![]()
over nemen en niet geven gesproken...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Wil je bij mij ook proeven ?"
Dennix : "Nee liever niet. Als het moet, dan moet het maar anders niet"
Verstond ik ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze, of hij zichzelf ook even wilde proeven![]()
en wat als Lieke het nou zelf wilt...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
You're right, hoop alleen dat ie 't niet doet om straks sex te kunnen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |