Hij vergeleek zichzelf niet volgens mij, hij zocht wat die mensen uniek en succesvol maakt, en wil zo'n formule zelf implementeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar vergelijkt zichzelf nu ineens met Paul de Leeuw, Jensen enz ........ En daar gaat hij fout. Om die bekendheid en populariteit te bereiken ben je een paar jaar bezig. En moet je niet bekend staat om allerlei criminele historie .....
De feboquote:Op zondag 15 juli 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
Dikke Jaap moet een snackbar gaan franchisen op zeer korte termijn. Met deze teksten kan hij de febo ook wel op z'n buik schrijven.
Kan zijn maar zonder Lieke is het gesprek gewoon leuker...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, onzin idd. Lieke zegt een aantal zeer zinnige dingen, maar Huub knalt er iedere keer doorheen met weer een volgend 'ik' verhaal. Zo vat ik het op hier.
lolquote:Op zondag 15 juli 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
Dikke Jaap moet een snackbar gaan franchisen op zeer korte termijn. Met deze teksten kan hij de febo ook wel op z'n buik schrijven.
Huub lult graag over zichzelf en kan slecht luisteren(zelfs naar z'n zeer sympathieke vader). Heeft een groot ego en kan te arrogant zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:55 schreef farceman het volgende:
Huub help Jaap eens ipv over jezelf praten
Wil je dat niet meer doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:57 schreef tipsch het volgende:
oe, ik ging even vreemd op het tien.tv forum
welke bekendheid?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
Laat Jaap eens uitpraten, Huub en Lieke.
Jaap heeft vandaag al gevraagd of Talpa wil helpen met zijn bekendheid/plannen na de Kooi.
Helemaal niet, het primaire doel is Jaap aan hun zijde te krijgen en dat lukt op die manier.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft vertrouwen in zichzelf... fanmail enzo. Normaal gesproken is hij helemaal niet zeker.
Lieke is bezig met peptalk. Dat stoort het gesprek.
Gelukkig zet je de bron erbij ......quote:Op zondag 15 juli 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgens VOL wordt er weer stevig gesekst op stream 1.
Ik heb altijd dat mijn pik spontaan gaat hangen als ik haar hoor spreken. Nu wil ik haar de schuld niet geven, ze is echt wel de ideale schoondochter, maar daar zit tegelijkertijd mijn probleem een beetje. Ze is gewoon TE clean....bah!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn maar zonder Lieke is het gesprek gewoon leuker...
klopt, nada "wil" nix, zoiets - maar de manier waarop ze geil op hem in praat is werkelijk niet om aan te horenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgens VOL wordt er weer stevig gesekst op stream 1.
quote:waar de fok luister ik naar? boerenlul denniks belt naar sexlijn?
Nu niet, volgens mij. Ze praten oprecht met Jaap over zijn plannen en vragen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:01 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Helemaal niet, het primaire doel is Jaap aan hun zijde te krijgen en dat lukt op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |