mooi dat wist ik nietquote:Op zondag 15 juli 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zei toch vandaag een paar keer "Jaap moet het maar uitzoeken", maar hij komt er toch iedere keer weer op terug en zoekt hem op. Jaap zit ook lastig zonder zijn echte accountant (Stijn?) waarvan hij tegen Huub al eens zei "We hebben dezelfde accountant"
Friemelen?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:51 schreef Adothehague het volgende:
Wat zijn Dennis en Nadia aan het doen?
Dit is de oprechte Jaap die we hier zien. Als hij alleen maar info wil doorspelen aan BANND was hij nu allang weer weg geweest. Hij zit nu echt een interessant gesprek te voeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh, verwacht ik ook wel - Jaap is niet te vertrouwen
Mezelf quotenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:45 schreef HenrySpencer het volgende:
Misschien dat Jaap wil vertrekken, maar op ziet tegen z'n schuld buitenshuis. Als hij een financieel plan bij elkaar weet te krijgen, met garanties van Talpa productions dat hij bepaalde plannen uit kan voeren en zijn kwaliteiten kan exploiteren onder goede financiele voorwaarden, is ie weg.
Liever vandaag dan morgen.
uit alles blijktdat jaap gelukkig wordt van geld. daar zal hij t dus ws over willen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft/wil binnenkort een gesprek met Talpa over hoe het zit met de ideeen die hij wil uitwerken buiten de Kooi. Niet per se media, maar iets waar hij gelukkig mee wordt, zegt hij.
Hij gaf ook aan iets te willen doen waardoor hij gelukkiger wordt dan hij de laatste jaren is geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:54 schreef gomi het volgende:
[..]
uit alles blijktdat jaap gelukkig wordt van geld. daar zal hij t dus ws over willen hebben
Ja, dat is wel een topfunctie.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:53 schreef schatje het volgende:
Jaap moet gewoon voor de Party gaan schrijven. Net zoals Andries.
Maar vergelijkt zichzelf nu ineens met Paul de Leeuw, Jensen enz ........ En daar gaat hij fout. Om die bekendheid en populariteit te bereiken ben je een paar jaar bezig. En moet je niet bekend staat om allerlei criminele historie .....quote:Op zondag 15 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Jaap leest een stuk voor dat hij heeft geschreven. Hij zoekt naar manieren om zijn 'uniekheid' naar buiten te brengen.
Precies... het klinkt nu hast als bashen....quote:Op zondag 15 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, opzouten of mond dicht svp. Dat irri trekje van haar om overal tussen te komen (sorry Scanman)
Ja, onzin idd. Lieke zegt een aantal zeer zinnige dingen, maar Huub knalt er iedere keer doorheen met weer een volgend 'ik' verhaal. Zo vat ik het op hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke, opzouten of mond dicht svp. Dat irri trekje van haar om overal tussen te komen (sorry Scanman)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |