Goed he ?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat!?
Zwijnquote:Op zondag 15 juli 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij zag ik veulen in het bos van Thalitha
Oi .... een naam topic Wees nederigquote:
Bij nader inzien.... ik was toch niet uitgenodigdquote:
spelvoutquote:Op zondag 15 juli 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar ff de TT laten corrigeren.
Een naamtopic met de naam fout gespeld.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar ff de TT laten corrigeren.
Sla me hardquote:
En dan nog net doen alsof het per ongeluk wasquote:
Ik heb je net uitgenodigd.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij nader inzien.... ik was toch niet uitgenodigd
U zei...?!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan nog net doen alsof het per ongeluk was![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij zag ik veulen in het bos van Thalitha
Ik zag het binnen 2 minuten, is dat een reden om mij zo bruut te blokken?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb je net uitgenodigd.Maar je gaf geen antwoord...
Tja heb mij phyjhama aan maar durf niet meer...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb je net uitgenodigd.Maar je gaf geen antwoord...
Ik vergeet steeds dat jij nog die ouderwetse versie hebt.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het binnen 2 minuten, is dat een reden om mij zo bruut te blokken?![]()
Ik heb een ketting voor je besteld met een paar tulpenquote:
Ah, ben je er zo eentje.quote:
Handig dat je er zelf om vroeg. Dan levert het ook geen gezeur op.quote:
Oeeewiiieeeequote:
Ik dacht dat je meer van staafjes zou houden, maar het gaat om het ideequote:Op zondag 15 juli 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een ketting voor je besteld met een paar tulpen![]()
Ik vind het ook heel lief van je muisje.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja heb mij phyjhama aan maar durf niet meer...![]()
Was lief bedoeld en doe ik het vout
Ja hoor .....quote:Op zondag 15 juli 2007 01:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lief van je muisje.![]()
Wil je bij mij onder de dekens slapen?
En nu raak ik toch wel redelijk gefrustreerd omdat ik niet uitgenodigd benquote:Op zondag 15 juli 2007 01:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lief van je muisje.![]()
Wil je bij mij onder de dekens slapen?
Heb je balkon net uitgewoond .............quote:Op zondag 15 juli 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
En nu raak ik toch wel redelijk gefrustreerd omdat ik niet uitgenodigd ben
Het gaat om die party van lithaquote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je balkon net uitgewoond .............![]()
En er is al een partycrasher gearriveerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat om die party van litha
Ik ben wel in voor een feessie![]()
Ik ben er alquote:Op zondag 15 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat om die party van litha
Ik ben wel in voor een feessie![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En er is al een partycrasher gearriveerd.![]()
quote:
Stuur red bull op hem afquote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef Soury het volgende:
Ja en er loopt wederom een partypooper domweg voor me neus hier alsof het normaal is
Ja een muis
Die is uit logeren en btw die knuffeld er ook nog mee ... Godsamme zo brutaal die muizenquote:
Dat was me al eens opgevallen jaquote:Op zondag 15 juli 2007 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is uit logeren en btw die knuffeld er ook nog mee ... Godsamme zo brutaal die muizen
quote:
quote:
Zak met Hooi is primaquote:Op zondag 15 juli 2007 01:56 schreef BuffyJan het volgende:
*komt ook eens koekeloeren in de SC*
Hoooi![]()
Kijk dat hebbe we neudigquote:
Zak of baalquote:Op zondag 15 juli 2007 01:56 schreef BuffyJan het volgende:
*komt ook eens koekeloeren in de SC*
Hoooi![]()
De baal is al geknaagd .. Ga nu voor de zakquote:
Ben een beetje teleurgesteld in je sigquote:
Niet te hard bijten he?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De baal is al geknaagd .. Ga nu voor de zak
Sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben een beetje teleurgesteld in je sig
Vuile teasert![]()
Oiiii Basciequote:
Nou laat me dat geen twee keer zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
SorryIk ga m aanpassen
Maar mn bier is op. Ik heb nog wel wodka! Iemand?![]()
Gut je liet me schrikken tis nog donker gelukkigquote:
Heb je geen lichtje in de keukenla?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut je liet me schrikken tis nog donker gelukkig
Ik wel jij nietquote:
Wel een beetje knappe wagen met dito chauffeur graagquote:Op zondag 15 juli 2007 02:10 schreef FuTilE het volgende:
Jawel, het is tijd... Ik kom Lobasca ophalen...
*klopt met roe op juten zak*
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel een beetje knappe wagen met dito chauffeur graag![]()
Vertel !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:10 schreef FuTilE het volgende:
Jawel, het is tijd... Ik kom Lobasca ophalen...
*klopt met roe op juten zak*
Hmmm...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel een beetje knappe wagen met dito chauffeur graag![]()
UUUhhhh..... Iets met ontvoeren, losgeld en bandje inspreken... dacht ik...quote:
Meldt!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
SorryIk ga m aanpassen
Maar mn bier is op. Ik heb nog wel wodka! Iemand?![]()
Asoquote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ok ik schenk mn laatste wodka cola zero in. Stelletje teringlijers![]()
Kruiwagen?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm...
Knappe chauffeur... *Check*
Knappe wagen... *Ehm... almost check*
Gut ik dacht fiets was dus mildquote:
Een echte manquote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ok ik schenk mn laatstecola zero in.
Waarom drink je dan cola zero...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:23 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Vrouw verdorie![]()
Ik heb net mn hyves op t smoelenboek gezet verdorie![]()
![]()
Stormt binnenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
Stilte voor de storm??????????????????
Godsammme me peuk uitquote:
Ik zie niksquote:Op zondag 15 juli 2007 02:23 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Vrouw verdorie![]()
Ik heb net mn hyves op t smoelenboek gezet verdorie![]()
![]()
Tis Buffyjanniequote:
Ja weet ik veel hyves ofzo ... Kwakquote:
Maakt het ook uit, als er maar een kofferbak in zit...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welke hoek je er naar kijkt...
Ben naaktquote:
Heb geen pyjamaquote:
quote:
Zeikeeendquote:
Now you're talking...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt het ook uit, als er maar een kofferbak in zit...
Wie gaan we afpersen?
Ik heb helemaal geen zolder?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
Soury kruipt in haar slaapzak op Taliha's zolder .....![]()
Hier..... Was ff de route aan het plannenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef FuTilE het volgende:
Ja, waar blijf je nou, Lobasca?
Don't make me go into that COS again!
Die nieuwe header #2quote:Op zondag 15 juli 2007 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ben ik de enige die bloedgeil wordt van dat nieuwe foklogo![]()
Ik F5 500% minder
Het is hier benauwd en plakkerig. Mij krijgen ze de deur niet uit vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Wat een kutweer.
Nu hoef ik de schutting niet te verven.
Welke neus is nu van wie??????quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Er klopt iets niet aan die neusen van die geile wijven![]()
Sr. mag weer autorijden, dus ik heb de papsmobiel weer moeten inleverenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe is het met iedereen bij jou in de buurt?
Leegquote:Op zondag 15 juli 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
Moots.... je inbox is vol.... ik kan niet terugPMmen![]()
Moet je me toch eens uitleggen.... ik heb 500 berichten in m'n inbox staan, en de inbox is nu voor 10 % gevuld. Dan had jij dus zo'n 5000 berichten in je inbox staan. Ben jij echt, naast de SC en de COS (en waarschijnlijk MSN), nog zo enorm intensief aan het PM'en dan?quote:
Als ik hem 'leeg' gooi ik er gewoon een aantal weg, met als gevolg dat hij een week later weer vol zit.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je me toch eens uitleggen.... ik heb 500 berichten in m'n inbox staan, en de inbox is nu voor 10 % gevuld. Dan had jij dus zo'n 5000 berichten in je inbox staan. Ben jij echt, naast de SC en de COS (en waarschijnlijk MSN), nog zo enorm intensief aan het PM'en dan?
Mijne was helemaal leeg, nu staan er weer 4....... wie heeft dat op zijn/haar gewetenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
Overigens:
Inbox 182 berichten
Verwijderd 52 berichten
Dit maakt een totaal van 234 berichten en daarmee is mijn inbox voor 46% vol.
Geen idee?? Met wie zit jij te PMmen?!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijne was helemaal leeg, nu staan er weer 4....... wie heeft dat op zijn/haar geweten![]()
Een zeker iemandquote:Op zondag 15 juli 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee?? Met wie zit jij te PMmen?!![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Brrrrrrrrrrr net gedouched onder de tuinslang![]()
En hoe lang ga je dat volhouden?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb Cosnet ritueel gedag gezegd.. Goed he
![]()
Heb net weer een frustie post gezet !! Maar dat was echt de laatstequote:
Nou ik ook hoorquote:
Neuhquote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Ravii het volgende:
HAAAAAI![]()
![]()
![]()
![]()
!
IK GA NIET....terug lezen want ik heb het daar veel te warm voor.
en ben niet thuis geweest.
en gister om half 7 ofso naar een vriend gegaan, toen uit ( nee geen joiint !!) en toen, gingen we beetje voetballen ( het was inmiddels 2 uur)
en naja, vandaag beetje gechilled ( weer zonder joint)
dus is er wat boeiensd gebeurd in de SC waar ik op de hoogte van moet zijn!?
kooknie... maar Talitha wel schijnt...quote:
Buuf, het is veel te warm voor mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie... maar Talitha wel schijnt...![]()
dat snap ik dus niet hè.. tis hier heul niet warm...quote:
tis hier zo'n 20 graden schat ik...quote:
Tis benauwd en klam hier in E'hoven. Kom maar voelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet hè.. tis hier heul niet warm...![]()
en zo groot is Nederland nou ook weer niet..![]()
Bewijsmateriaal!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis hier zo'n 20 graden schat ik...![]()
op zich lekker, maar niet overdreven. Vanmiddag echt een woeste onweersbui..Daarvoor was het wel iets warmer.
tot zover het weer. Over naar jou Soury![]()
Bewolkt maar prettig (hoveel graden weet ik niet )en daar ga ik me ff vermaken met een glas witte wijnquote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis hier zo'n 20 graden schat ik...![]()
op zich lekker, maar niet overdreven. Vanmiddag echt een woeste onweersbui..Daarvoor was het wel iets warmer.
tot zover het weer. Over naar jou Soury![]()
Dreef me slaapzak uitquote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis benauwd en klam hier in E'hoven. Kom maar voelen.![]()
Had jij daarstraks ook een heel achterlijk klein minibuitje, een minuut ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis benauwd en klam hier in E'hoven. Kom maar voelen.![]()
En flossen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even de schutting verven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar eerst even tandenpoetsen![]()
Ik vraag me nog steeds af bij wie je nu op de zolder hebt geslapen. Of bedoelde je soms op het dak hierboven?quote:
Neen! Zelfs dat niet! Was een héél plaatselijk buitje blijkbaar... Weet je zeker dat het niet de sproeier van de buurman was?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Had jij daarstraks ook een heel achterlijk klein minibuitje, een minuut ofzo?
Ik hollen met de was...... voor ik hem binnen had was het alweer droog en scheen de zon.![]()
Het was echt het idiootste buitje ooit! Nog geen minuut, en van die dikke vette druppels.... en hopla, het zonnetje weer.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neen! Zelfs dat niet! Was een héél plaatselijk buitje blijkbaar... Weet je zeker dat het niet de sproeier van de buurman was?
Niet bij mijquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af bij wie je nu op de zolder hebt geslapen. Of bedoelde je soms op het dak hierboven?![]()
Opschepperquote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef Ravii het volgende:
een 21 inch beeldscherm is zoo geyl!!
Vergeleke met me 17 inch!
Wij hebben een plat dak........ ik heb geen ladder anders zou ik even gaan zoeken naar muizekeuteltjes.quote:
die muis is banger voor jou dan andersomquote:Op zondag 15 juli 2007 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben eigenlijk heel bang voor muizen![]()
als in : spring-gillend-op-de-tafel-want-ik-zie-een-muis-bang...![]()
![]()
![]()
![]()
daarom doet ie zo onberekendquote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
die muis is banger voor jou dan andersom!
Ook niet voor een Black Widow?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom doet ie zo onberekend![]()
maar ik ben niet bang voor spinnen...![]()
We zijn hier allemaal stoooooom dus wen er maar aanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je mag me al niet, en dan ga je nog om me aandacht vragen ook
zoooooooo stoooooom![]()
Wie zegt dat ik je niet mag?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je mag me al niet, en dan ga je nog om me aandacht vragen ook
zoooooooo stoooooom![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal stoooooom dus wen er maar aan
Die mogen toch wel gewoon ijsjes eten?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking schurft vegetariërs!
Dat u opgegeten mag worden!
Stoooooooooom danquote:
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die mogen toch wel gewoon ijsjes eten?![]()
quote:
* meldquote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn ideequote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent niet stomquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal stoooooom dus wen er maar aan
Jij dus weer wel!quote:
Hihiquote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij bent niet stom!!!
[..]
Jij dus weer wel!
Ja nou hoor ...quote:
Thanksquote:
Ben jij soms een kloon van souryquote:
Wel een beetje lief zijn voor bullie hequote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
Neem maar een paddo dan pas ik weer in DGK sfeer![]()
Mwoah, het is meer zo van... wás het maar zo dat ik de hele dag lekker ijsjes had staan verkopen...quote:
Joh jeemig .... Wat een debiel.???? Ik word depri van dat nieuwsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje lief zijn voor bullie he![]()
![]()
Dan zou ik zeggen slikken krengquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh jeemig .... Wat een debiel.???? Ik word depri van dat nieuws
Red is bij de baas. Dus het goeie nieuws vandaag is dat ik geen hond hoef uit te laten.
zeg! kutnewbiepuber.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij bent niet stom!!!
[..]
Jij dus weer wel!
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen slikken kreng
Doe wel een beetje voorzichtig bij je balkon![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel Theeeeraaaaaaaaaaaaaaquote:
op welke Rudolf Steiner bijeenkomst ben jij geweest?quote:
Hahhaha weer leukquote:
Euh tjaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op welke Rudolf Steiner bijeenkomst ben jij geweest?![]()
Hij deed ook niet lief tegen mij !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg! kutnewbiepuber.Doe s lief tegen Mike
![]()
Da's nog geen reden om ook niet lief terug te zijn.quote:
Buuuufquote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om ook niet lief terug te zijn.![]()
onthoud: alles wat je een ander doet komt in drievoud bij je terug. nou lief zijn verder hè![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe lief tegen iedereen die lief doet tegen mij, en met geldige reden niet lief doet tegen mijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onthoud: alles wat je een ander doet komt in drievoud bij je terug. nou lief zijn verder hè![]()
![]()
![]()
![]()
Nouuuu als ik liev doe tegen mensen krijg ik het helemaal niet in drievoud terug!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
uhm... nee..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik doe lief tegen iedereen die lief doet tegen mij, en met geldige reden niet lief doet tegen mij!
Get it?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nouuuu als ik liev doe tegen mensen krijg ik het helemaal niet in drievoud terug!Of komt dat ooit nog?
IJSJUHH!!![]()
quote:
Ja lekker vroeg in de middagquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Was jij er nog lekker vroeg uit vandaag?
Tuurlijk, wie goed doet goed ontmoetquote:
Ik wíl het heel graag geloven.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja natuurlijk!
ben ik nou de enige die daarin gelooft? ik leer het ook aan mijn kinderen..![]()
Ben me nu aan het bedenken wat ik gedaan heb om dit veel te warme weer en de bijbehorende koppijn te verdienen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja natuurlijk!
ben ik nou de enige die daarin gelooft? ik leer het ook aan mijn kinderen..![]()
Ik gooi er nog maar een spreekwoord in:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben me nu aan het bedenken wat ik gedaan heb om dit veel te warme weer en de bijbehorende koppijn te verdienen.![]()
![]()
Ik ben er zo'n beetje mee opgevoed, maar ben dat vertrouwen een beetje kwijtgeraakt.
het weer kan je niet echt iets doen hè..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben me nu aan het bedenken wat ik gedaan heb om dit veel te warme weer en de bijbehorende koppijn te verdienen.![]()
![]()
Ik ben er zo'n beetje mee opgevoed, maar ben dat vertrouwen een beetje kwijtgeraakt.
Heeej lekkere eendquote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie goed doet goed ontmoet(zei ons mam altijd)
ik probeer trouw te leven volgens deze regel. (maar ja, ook maar een mens, het gaat wel eens misquote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wíl het heel graag geloven.
Laatst was er wel zo'n wijf dat vroeger echt zo'n bully was op school, had elke dag nieuwe kleren, wisselde steeds van scooter, vette villa... was haar pa ineens failliet, haar scooter moest zelfs weg en zo. Ja, karma is a bitch.
i rest my casequote:
Na zonneschijn komt regen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi er nog maar een spreekwoord in:
Hoop doet leven.![]()
Ik snap je wel hoor buuf.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het weer kan je niet echt iets doen hè..ik heb die wolk beledigd en nu regent het...
![]()
maar ik geloof serieus dat goede en slechte handelingen en gedachtes weer bij je terug komen (niet dat het helpt, roddelen blijft lekker op zijn tijd)
ach ja, elke gek z'n gebrek hè![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor buuf.![]()
Maar er zitten nogal wat haken en ogen aan die theorie.
Neemt niet weg dat ik altijd lief en aardig ben tegen anderen.![]()
![]()
volgens mij heet dat Generatiekloof..quote:
Oeii een lady eendquote:
Het begint een beestenboel te worden hierquote:
*mental wipequote:
Ik wil weleens ergens mijn tanden in zettenquote:
Hahaha nou das duidelijk een nee dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
De streams zijn leuk nu met mijn favoriete spelletje 'Doen, durven of de waarheid'.
"Amanda, heb jij de lekkerste sex ooit gehad met Brian?"
"Euhhhh..."
Heb bewondering voor de schoonmaak dienstquote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het begint een beestenboel te worden hier
En dan snaveltje toequote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil weleens ergens mijn tanden in zetten![]()
Ik laat altijd alles netjes achterquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb bewondering voor de schoonmaak dienst![]()
Truste Buurvrouwquote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, de wijn is op, mijn glas is leeg en morgen word ik om 8 uur op het priklab verwacht met middelste zoon voor een bloedafname.
time for bed dus..![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan wat dat betreft nog wat van je leren...
![]()
(sommige users halen nu een keer het slechtste in mij naar boven)
Ik nietquote:
Slaap lekker buuf.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, de wijn is op, mijn glas is leeg en morgen word ik om 8 uur op het priklab verwacht met middelste zoon voor een bloedafname.
time for bed dus..![]()
![]()
Zeurpiet je heb al bijna 20 uur een pracht van een naam topic.. Er houden velen van jequote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je denkt te positief over me.
Ik ken in ieder geval één persoon op inet die lang niet altijd blij met me is.
![]()
Je we hebben echt een HH nodig hierquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb bewondering voor de schoonmaak dienst![]()
zolang het Palma niet is ben ik blij...quote:
Ja al die kruimels en andere (?) bende opgeruimdquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zag dat je in mijn keukenlades bezig bent geweest?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan wel een geheimpje bewaren![]()
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeurpiet je heb al bijna 20 uur een pracht van een naam topic.. Er houden velen van je![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al die kruimels en andere (?) bende opgeruimd
Wiequote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je denkt te positief over me.
Ik ken in ieder geval één persoon op inet die lang niet altijd blij met me is.
![]()
Is dat niet te zien aan dat nummer in de url, als je je profiel aanklikt?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, stel dat ik zou willen weten hoeveelste fokker ik ben. waar vind ik dat dan??![]()
sorry, ik moet echt slapen, maar vroeg het me zomaar ineens af...![]()
Als hoeveelste jij je aangemeld hebt?? Jij bent de 131983ste FOK!ker....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, stel dat ik zou willen weten hoeveelste fokker ik ben. waar vind ik dat dan??![]()
sorry, ik moet echt slapen, maar vroeg het me zomaar ineens af...![]()
Ze laat nooit wat netjes achter zegt ze net, ik geloof er niks vanquote:
dankjewel lief Talitha en Leandraquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet te zien aan dat nummer in de url, als je je profiel aanklikt?
Dit MOET een val zijnquote:
join the clubquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef noucky het volgende:
Ik heb geen zin meer in de Cos of Huub haten :-)
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik weet al wat ik weten wilde... truste allemaal...![]()
Me to...quote:
Waaaaat?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef noucky het volgende:
Ik heb geen zin meer in de Cos of Huub haten :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |