quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen slikken kreng
Doe wel een beetje voorzichtig bij je balkon![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking schurft vegetariërs!
Dat u opgegeten mag worden!
Ik bedoel Theeeeraaaaaaaaaaaaaaquote:
op welke Rudolf Steiner bijeenkomst ben jij geweest?quote:
Hahhaha weer leukquote:
Euh tjaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op welke Rudolf Steiner bijeenkomst ben jij geweest?![]()
Hij deed ook niet lief tegen mij !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg! kutnewbiepuber.Doe s lief tegen Mike
![]()
Da's nog geen reden om ook niet lief terug te zijn.quote:
Buuuufquote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om ook niet lief terug te zijn.![]()
onthoud: alles wat je een ander doet komt in drievoud bij je terug. nou lief zijn verder hè![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe lief tegen iedereen die lief doet tegen mij, en met geldige reden niet lief doet tegen mijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onthoud: alles wat je een ander doet komt in drievoud bij je terug. nou lief zijn verder hè![]()
![]()
![]()
![]()
Nouuuu als ik liev doe tegen mensen krijg ik het helemaal niet in drievoud terug!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
uhm... nee..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik doe lief tegen iedereen die lief doet tegen mij, en met geldige reden niet lief doet tegen mij!
Get it?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nouuuu als ik liev doe tegen mensen krijg ik het helemaal niet in drievoud terug!Of komt dat ooit nog?
IJSJUHH!!![]()
quote:
Ja lekker vroeg in de middagquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Was jij er nog lekker vroeg uit vandaag?
Tuurlijk, wie goed doet goed ontmoetquote:
Ik wíl het heel graag geloven.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja natuurlijk!
ben ik nou de enige die daarin gelooft? ik leer het ook aan mijn kinderen..![]()
Ben me nu aan het bedenken wat ik gedaan heb om dit veel te warme weer en de bijbehorende koppijn te verdienen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja natuurlijk!
ben ik nou de enige die daarin gelooft? ik leer het ook aan mijn kinderen..![]()
Ik gooi er nog maar een spreekwoord in:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben me nu aan het bedenken wat ik gedaan heb om dit veel te warme weer en de bijbehorende koppijn te verdienen.![]()
![]()
Ik ben er zo'n beetje mee opgevoed, maar ben dat vertrouwen een beetje kwijtgeraakt.
het weer kan je niet echt iets doen hè..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben me nu aan het bedenken wat ik gedaan heb om dit veel te warme weer en de bijbehorende koppijn te verdienen.![]()
![]()
Ik ben er zo'n beetje mee opgevoed, maar ben dat vertrouwen een beetje kwijtgeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |