Maakt het ook uit, als er maar een kofferbak in zit...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welke hoek je er naar kijkt...
Ben naaktquote:
Heb geen pyjamaquote:
quote:
Zeikeeendquote:
Now you're talking...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt het ook uit, als er maar een kofferbak in zit...
Wie gaan we afpersen?
Ik heb helemaal geen zolder?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
Soury kruipt in haar slaapzak op Taliha's zolder .....![]()
Hier..... Was ff de route aan het plannenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef FuTilE het volgende:
Ja, waar blijf je nou, Lobasca?
Don't make me go into that COS again!
Die nieuwe header #2quote:Op zondag 15 juli 2007 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ben ik de enige die bloedgeil wordt van dat nieuwe foklogo![]()
Ik F5 500% minder
Het is hier benauwd en plakkerig. Mij krijgen ze de deur niet uit vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Wat een kutweer.
Nu hoef ik de schutting niet te verven.
Welke neus is nu van wie??????quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Er klopt iets niet aan die neusen van die geile wijven![]()
Sr. mag weer autorijden, dus ik heb de papsmobiel weer moeten inleverenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe is het met iedereen bij jou in de buurt?
Leegquote:Op zondag 15 juli 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
Moots.... je inbox is vol.... ik kan niet terugPMmen![]()
Moet je me toch eens uitleggen.... ik heb 500 berichten in m'n inbox staan, en de inbox is nu voor 10 % gevuld. Dan had jij dus zo'n 5000 berichten in je inbox staan. Ben jij echt, naast de SC en de COS (en waarschijnlijk MSN), nog zo enorm intensief aan het PM'en dan?quote:
Als ik hem 'leeg' gooi ik er gewoon een aantal weg, met als gevolg dat hij een week later weer vol zit.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je me toch eens uitleggen.... ik heb 500 berichten in m'n inbox staan, en de inbox is nu voor 10 % gevuld. Dan had jij dus zo'n 5000 berichten in je inbox staan. Ben jij echt, naast de SC en de COS (en waarschijnlijk MSN), nog zo enorm intensief aan het PM'en dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |