tis hier zo'n 20 graden schat ik...quote:
Tis benauwd en klam hier in E'hoven. Kom maar voelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet hè.. tis hier heul niet warm...![]()
en zo groot is Nederland nou ook weer niet..![]()
Bewijsmateriaal!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis hier zo'n 20 graden schat ik...![]()
op zich lekker, maar niet overdreven. Vanmiddag echt een woeste onweersbui..Daarvoor was het wel iets warmer.
tot zover het weer. Over naar jou Soury![]()
Bewolkt maar prettig (hoveel graden weet ik niet )en daar ga ik me ff vermaken met een glas witte wijnquote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis hier zo'n 20 graden schat ik...![]()
op zich lekker, maar niet overdreven. Vanmiddag echt een woeste onweersbui..Daarvoor was het wel iets warmer.
tot zover het weer. Over naar jou Soury![]()
Dreef me slaapzak uitquote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis benauwd en klam hier in E'hoven. Kom maar voelen.![]()
Had jij daarstraks ook een heel achterlijk klein minibuitje, een minuut ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis benauwd en klam hier in E'hoven. Kom maar voelen.![]()
En flossen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even de schutting verven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar eerst even tandenpoetsen![]()
Ik vraag me nog steeds af bij wie je nu op de zolder hebt geslapen. Of bedoelde je soms op het dak hierboven?quote:
Neen! Zelfs dat niet! Was een héél plaatselijk buitje blijkbaar... Weet je zeker dat het niet de sproeier van de buurman was?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Had jij daarstraks ook een heel achterlijk klein minibuitje, een minuut ofzo?
Ik hollen met de was...... voor ik hem binnen had was het alweer droog en scheen de zon.![]()
Het was echt het idiootste buitje ooit! Nog geen minuut, en van die dikke vette druppels.... en hopla, het zonnetje weer.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neen! Zelfs dat niet! Was een héél plaatselijk buitje blijkbaar... Weet je zeker dat het niet de sproeier van de buurman was?
Niet bij mijquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af bij wie je nu op de zolder hebt geslapen. Of bedoelde je soms op het dak hierboven?![]()
Opschepperquote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef Ravii het volgende:
een 21 inch beeldscherm is zoo geyl!!
Vergeleke met me 17 inch!
Wij hebben een plat dak........ ik heb geen ladder anders zou ik even gaan zoeken naar muizekeuteltjes.quote:
die muis is banger voor jou dan andersomquote:Op zondag 15 juli 2007 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben eigenlijk heel bang voor muizen![]()
als in : spring-gillend-op-de-tafel-want-ik-zie-een-muis-bang...![]()
![]()
![]()
![]()
daarom doet ie zo onberekendquote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
die muis is banger voor jou dan andersom!
Ook niet voor een Black Widow?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom doet ie zo onberekend![]()
maar ik ben niet bang voor spinnen...![]()
We zijn hier allemaal stoooooom dus wen er maar aanquote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je mag me al niet, en dan ga je nog om me aandacht vragen ook
zoooooooo stoooooom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |