Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Krijgen de renners nou een tijdstraf als die randdebielen ook nog gaan duwen?
Vandaag was er iemand (Landaluze) die duidelijk voor het oog van de camera 100 meter geduwd werd.
Wat ik er van begreep krijgen de renners die geduwd worden idd een tijdstraf..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Vandaag was er iemand (Landaluze) die duidelijk voor het oog van de camera 100 meter geduwd werd.
Is er al iets bekend over dat incident van vandaag dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep krijgen de renners die geduwd worden idd een tijdstraf..
Meestal zijn het renners die achteraan fietsen die geduwd worden maar dat was hier niet het geval..
Je bent de eerste die het door heeftquote:
Daar is het hun helaas juist om te doen. Die wielrenners boeit ze niks, als ze maar op tv komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het juist wel amusant, zodat ze hun uitvreterij weer terug kunnen zien op TV.
Overdrijving is ook een kunst, denk je nou echt dat die dikke papzak dat 100 meter lang volhield? Het was hooguit 10 passenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Heb dat wel eens gezien op tv.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef Wackyduck het volgende:
Het is nog afwachten of er een wielrenner is die een keertje een elleboog vol in het gezicht van zo een meeloper plant.![]()
Beter meerennnen dan die gast bij Guerini aantal jaar terug. Maar inderdaad, het is belachelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Randdebielen die denken de renners te steunen door met ze mee te rennen.
Dwazen zijn het.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn zoveel soorten idioten.
Je hebt er ook die al 5 uur langs de linkerkant van de weg staan en die 3 seconden voordat de renners passeren, plots beseffen dat ze liever aan de rechterkant staan en nog snel naar de overkant sprinten.
Wladimir Belli sloeg een keer een toeschouwer in zijn gezicht tijdens de Giro, en werd toen uit de koers gehaald (dat was sowieso een leuke Giro, Simoni, Garzelli en Frigo werden op doping betrapt en Casagrande werd uit koers gehaald nadat hij een renner in de hekken had geduwt)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef Wackyduck het volgende:
Het is nog afwachten of er een wielrenner is die een keertje een elleboog vol in het gezicht van zo een meeloper plant.![]()
Kaschechkin is nog eens teruggeredenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belli had toen een supporter (zelfs neef dacht ik) van Simoni geslagen die wat irritant liep te doen.
Klopt ja, dat was prachtig om te zien, een of andere lozer sloeg hem met een reclamedingetje geloof ik. Volgens mij heeft hij diegene nogal verrot gescholden toen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kaschechkin is nog eens teruggereden![]()
En ze hebben het later goedgemaakt. Was zo'n lieve man. Die de fout van zijn leven maakte.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef itsme het volgende:
was het querini die vooruit was en de laatste kilometer toen er ene idioot voor hem kwam te staan om een foto te nemen. Die gozer schrok zich rot trouwensmaar querini won nog wel.
Telekom dat weet ik nog wel
O ja? Ja hij voelde zich helemaal lullig. Staat me bij dat hij een Duitser was. Snel quierini proberen op te helpen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ze hebben het later goedgemaakt. Was zo'n lieve man. Die de fout van zijn leven maakte.
Da's Jiskefetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef Wackyduck het volgende:
Er zat toch ook geen rolletje in zijn fototoestel ofzo?![]()
Nee, dat was die agent in Armentičres. Nou ja, eigenlijk zat daar ook wel een rolletje in, maar die vergat op het knopje te drukken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef Wackyduck het volgende:
Er zat toch ook geen rolletje in zijn fototoestel ofzo?![]()
Nou ja, allebei de foto's waren een beetje mislukt volgens mij, als ze al genomen waren.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat was die agent in Armentičres. Nou ja, eigenlijk zat daar ook wel een rolletje in, maar die vergat op het knopje te drukken.
Heb het ook nooit begrepen....ik noem ze trouwens geen dwazen maar sukkels...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Randdebielen die denken de renners te steunen door met ze mee te rennen.
Dwazen zijn het.
Die doen ze expres niet in beeld bij de Tour. Hij zal er ongetwijfeld wel weer bij zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:21 schreef Superheld het volgende:
Is die duivel al gesignaleerd?
Yep, vanuit de lucht kon je hem al een keer zien springen toen het peleton langsreed.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:21 schreef Superheld het volgende:
Is die duivel al gesignaleerd?
gisteren zag je 'm heel kort in het begin van de klim van de Colombiere, dus vandaag zal die knakker ook wel weer ergens staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep, vanuit de lucht kon je hem al een keer zien springen toen het peleton langsreed.
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:34 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die doen ze expres niet in beeld bij de Tour. Hij zal er ongetwijfeld wel weer bij zijn.
In de Giro was het wel grappig trouwens, met Perez Cuapio die zijn drietand pakte en een gebaar maakte naar Piepoli dat hij hem in zijn achterwerk stak.
Dat was toch omdat hij een bloedneus had en geholpen moest worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kaschechkin is nog eens teruggereden![]()
Lijkt mij ook niet fijn midden in een sprint te staan, dan druk je ergens anders.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat was die agent in Armentičres. Nou ja, eigenlijk zat daar ook wel een rolletje in, maar die vergat op het knopje te drukken.
Zag het ja, hopelijk krijgen die gasten eens tikken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben altijd weer blij dat ik voor de tv zie als ik die idioten zie, want ik wordt altijd nogal sjagrijnig en agresief van die lui.
Daar werd net ook iemand behoorlijk van de weg getrokken!
Die kerel werd echt eens goed stevig vastgepaktquote:Op zondag 15 juli 2007 17:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zag het ja, hopelijk krijgen die gasten eens tikken.
Dat was mooi iddquote:Op zondag 15 juli 2007 10:36 schreef Gitanki het volgende:
Die motor die een paar jaar geleden over zo'n dolle toeschouwer heen reed was wel lachen.
Ja, hij kreeg bijna een T-Mobile reclamedingetje in zijn gezicht, die duwde hij weg.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Zag ik nou Weening gisteren een tik aan het publiek uitdelen toen die moest rijden om Rasmussen te lanceren?
Ja dat zag ik ook inderdaad. het gebeurde toen Mayo ontsnapte.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Net iemand keihard van de weg getrokkenWeet niet of het iemand van de tour was of gewoon een toeschouwer maar ik vond het terecht.
Borat was dan wel weer supervet![]()
![]()
Echt mooi.
Wat een te gekke foto. Moet je sommige waaronder Zabel zien lachen.quote:
Volgens mij was het een toeschouwer?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Net iemand keihard van de weg getrokkenWeet niet of het iemand van de tour was of gewoon een toeschouwer maar ik vond het terecht.
Dat noemt men een vooronderstellingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:02 schreef itsme het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan dan? Hij staat niet op de foto
Was er vorig jaar niet ergens in de pyreneën een 'wegblokkade' door wat boze boeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Moet het eerlijk zeggen dat het me dit jaar 200% meevalt....tot dusver....Als de spaanse furie straks wel begint wordt het mogelijk een ander verhaal....
Is het niet de 'policy' van de regie om er zo min mogelijk aandacht aan te besteden om niet nog meer idioten op ideeën te brengen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Moet het eerlijk zeggen dat het me dit jaar 200% meevalt....
Hahaha... ik schrok toen het beessie over het schrikdraad sprong, maar blijkbaar ging het daarna toch goed met hem... grappig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef nostra het volgende:
Ging vandaag ook weer bijna mis.![]()
In de criteriums hebben ze tenminste nog paarden.
Keizielig voor wie? Die hond zekerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef annelies80 het volgende:
Ja gisteren zag ik het ook in de avondetappe, die hond waar un T mobile renner overheen ging, kei zielig.
Maar ja, wie laat er nou zomaar zijn hond loslopen als je weet dat er 160 renners je kant op komen!
Dan ben je een beetje dom hoor.
Ja en de mensen die meerennen, ik wou dat er eens een ploegenwagen wat meer gas gaf! wat heb ik daar een hekel aan zeg. Zo achterlijk en straks ga ik me helemaal groen en geel ergeren als ze de Pyreneeën opgaan. Maar voor de rest is de tour geweldig mooi!..... haha
Inderdaad, een paar van die debielen die dachten dat de renners daar rustig langs zouden komen ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:56 schreef Wombcat het volgende:
Die vanmiddag op de laatste col waren echt erg. Ik hoopte dat de wagens over hen heen zouden rijden, maar helaas.
Ik schrok me ook rot. Goed dat Vasseur kwaad werd. (en logisch)quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar van die debielen die dachten dat de renners daar rustig langs zouden komen ofzo![]()
Zet je alleen het geluid aan dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:30 schreef Laton het volgende:
ik erger me aan meerenners, duwers, uberhaupt het hele fucking publiek dat maar 2 meter breedte laat voor de renners, in de weg rijdende auto's en motoren en het feit dat al die kneuzen aan de dope zitten.
gelukkig kijk ik de tour niet.
Die zag ik ook! Zo'n knakker aan een groen shirt rende een hele poos mee, toen zag je zo'n vent met een wit ovehremd opeens op de wegstaan, met z'n borst richting zijn borst zeg maar. Hij steekt z'n rechterarm uit, ter hoogte van z'n schouders, en die knakker met het grone shirt loopt daar vol tegenaan. Die vent met 't witte ovehemd gooit echt heel die knakker naar de zijkantquote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Maarten Ducrot: "Ga toch van die weg af, stomme Bask!!quote:
Nee, dat was Armstrongs eigen schuld, heeft hij toen ook zelf toegegeven: hij reed dicht aan de rand van de weg en haakte toen in een zakje/petje van een nietsvermoedend kind.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maarten Ducrot: "Ga toch van die weg af, stomme Bask!!"
Dat wordt nog wat van het weekend in de pyreneeën, waar het verziekt van die mafketels in oranje shirtjes. Was het ook geen bask die ooit Lance onderuit liet gaan?
Hier spreekt een ex-Tourrennerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef horstjan het volgende:
Ik en anderen ook riepen naar de toeschouwers POUSEZ SVP terwijl we met de hand de duwers afweerden om de indruk te vestigen aan de controleurs dat we het niet wilden.JE ZAL MAAR KAPOT ZITTEN.
Als ik er zelf sta, ga ik meestal in de weg staan van dat soort idioten.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Als je er zelf staat ga je ook helemaal uit je plaat.
ik heb er al regelmatig gestaan, en het enige wat ik doe is KEIkwaad kijken naar die imbecielenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een gehuil hier. Sommige zijn inderdaad een beetje té, maar dit hoort er gewoon bij.
En wat anders, hekken langs de weg![]()
Heb regelmatig bij koersen langs de weg gestaan, ga uit m'n plaat zoals jij het noemt, maar ga me niet als randdebiel gedragen om zelf airtime te krijgen. Zelf ben ik een voorstander van het vooruit sturen van een pickup truck met daarop de Cubaanse honkbal selectie. En dan een mooie geldprijs uitloven voor degene die zo'n randdebiel het diepst het dal in geslagen krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een gehuil hier. Sommige zijn inderdaad een beetje té, maar dit hoort er gewoon bij.
En wat anders, hekken langs de weg![]()
Zelfs dat vind ik soms irritant, toch al te vaak gezien dat renners willen aanvallen en moeten inhouden omdat ze gewoon geen plaats hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ik dus bedoel, is dat met z'n alleen op een berg staan en de ritsmove (voor de renners staan en op tijd naar achter met veel lawaai en geklap) doen het mooiste is wat er bestaat.
Als de mensen gewoon wat discipline hadden, zouden we al ver raken, maar dat schijnt te moeilijk te zijn. Zodra er 1 of 2 wat naar voren gaan staan, dan moet de rest natuurlijk volgen om ook nog wat te zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij wielrennen. Als je dat gaat weghalen op een bepaalde manier (lees: dranghekken) gaat de complete sfeer weg.
Zie maar de TT op de Alpe laatst/
Misschien was het ook wel omdat ze in Engeland nog met 50/60 km/u voorbij flitsten. Op de bergen gaat het allemaal langzamer en vormt zich een trechter van mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als de mensen gewoon wat discipline hadden, zouden we al ver raken, maar dat schijnt te moeilijk te zijn. Zodra er 1 of 2 wat naar voren gaan staan, dan moet de rest natuurlijk volgen om ook nog wat te zien.
De Britten hadden daar bijvoorbeeld geen problemen mee, gewoon allemaal naast elkaar op respectabele afstand, sfeer genoeg en geen nadars nodig.
Dat is een reden waarom ik steeds minder naar veldrijden ga kijken, dan kom je daar aan om 10.00u. of zo (om alle reeksen te zien) en dan hangen er al zo'n stel idioten in de tent die tegen 15.00u, als de profs rijden, stomdronken naar buiten komen om "Brweigwoghyu, Sven!" te wauwelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef -skippybal- het volgende:
Ja maar dat zijn Engelsen
Dat gaat in Vlaanderen en in bergetappes never nooit lukken, waar koers kijken hand in hand gaat met alcohol![]()
Op klimmetjes was het exacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel omdat ze in Engeland nog met 50/60 km/u voorbij flitsten. Op de bergen gaat het allemaal langzamer en vormt zich een trechter van mensen.
dat klopt maar algemene richtlijnen geven kan natuurlijk wel via de TV/Radio/Internet ofzo. Mensen die zich er dan niet aanhouden een boete geven. Want dit gaat nog eens de spuigaten uitlopenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij wielrennen. Als je dat gaat weghalen op een bepaalde manier (lees: dranghekken) gaat de complete sfeer weg.
Zie maar de TT op de Alpe laatst/
Is het nou echt erger dan afgelopen jaren? Opdringerige toeschouwers horen er in deze sport toch gewoon bij. Al jarenlang staat het publiek op de cols op de weg en rennen, schreeuwen en vlaggen ze. Een paar keer gaat het mis in een botsing met een renner, maar dat ligt soms evenzogoed aan de renner als aan de toeschouwer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat klopt maar algemene richtlijnen geven kan natuurlijk wel via de TV/Radio/Internet ofzo. Mensen die zich er dan niet aanhouden een boete geven. Want dit gaat nog eens de spuigaten uitlopen
dit jaar valt het wel mee, vorig jaar op Alpe D'Huez was het erger. Ik zeg ook niet dat de fout 100% bij de toeschouwers zelf ligt, maar uhm de wielrenners moeten de weg gebruiken? een beetje ruimte maken zodat renners kunnen aanvallen mag toch ook wel. Vaak zie je dat het zo vol is dat aanvallen weinig zin meer heeft dat is dan aan ene kant reuze jammer want dan is de spankracht weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Is het nou echt erger dan afgelopen jaren? Opdringerige toeschouwers horen er in deze sport toch gewoon bij. Al jarenlang staat het publiek op de cols op de weg en rennen, schreeuwen en vlaggen ze. Een paar keer gaat het mis in een botsing met een renner, maar dat ligt soms evenzogoed aan de renner als aan de toeschouwer.
Nah, ik denk niet dat ie echt aan wilde vallen tussen al die toeschouwers, maar hij irriteerde zich inderdaad wel zichtbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
vandaag ging er iemand die mee rende op zijn bek op de aubisque , hij klapte vol tegen een geparkeerde auto aan,en daar kan ik nou van genieten..
![]()
wat ze van mij ook anders mogen doen is al die motoren er omheen rasmussen wilde volgens mij vandaag op de aubisque al eerder aanvallen maar dat kon neit vanwege de motoren, hij gebaarde de hele tijd dat ze weg meosten en toch blijven ze gewoon daar vlak voor rijden Stelletje debielen..![]()
![]()
Helemaal mee eens..! Die rennende toeschouwer maakte wel écht een lelijke smak trouwens, het zou me niet verbazen als die serieus met gebroken ribben zit. En terecht ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
vandaag ging er iemand die mee rende op zijn bek op de aubisque , hij klapte vol tegen een geparkeerde auto aan,en daar kan ik nou van genieten..
![]()
wat ze van mij ook anders mogen doen is al die motoren er omheen rasmussen wilde volgens mij vandaag op de aubisque al eerder aanvallen maar dat kon neit vanwege de motoren, hij gebaarde de hele tijd dat ze weg meosten en toch blijven ze gewoon daar vlak voor rijden Stelletje debielen..![]()
![]()
Ik heb het ook gemistquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
heeft er iemand een filmpje van het voorval toevallig
Of bij de Formule 1quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef tong80 het volgende:
Vandaag was weer erg. Laat ze mee rennen bij een massasprint
Evans duwde of sloeg die vent gewoon. Was echt vet om te zien. Liep vol met zijn smoel op een auto.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef fptz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..! Die rennende toeschouwer maakte wel écht een lelijke smak trouwens, het zou me niet verbazen als die serieus met gebroken ribben zit. En terecht ook.
En het verhaal Rasmussen - tsja, helemaal jammer is dat zo ook wel érg zichtbaar wordt wat de plannen van Rasmussen zijn. De andere renners maakten zich er niet druk om - die motoren zorgden er voor dat Rasmussen niet kón ontsnappen. Lekker veilig. Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom die camera's nou echt zo dicht bij moeten rijden om een goed plaatje te kunnen schieten. Dikke onzin, ze kunnen er toch vast wel ietsje mee inzoomen?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Evans duwde of sloeg die vent gewoon. Was echt vet om te zien. Liep vol met zijn smoel op een auto.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beter meerennnen dan die gast bij Guerini aantal jaar terug. Maar inderdaad, het is belachelijk.
quote:
Of van een berg af pleurtquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef OA het volgende:
Dat er eens eentje onder een wagen mag belanden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |