Dat was mooi iddquote:Op zondag 15 juli 2007 10:36 schreef Gitanki het volgende:
Die motor die een paar jaar geleden over zo'n dolle toeschouwer heen reed was wel lachen.
Ja, hij kreeg bijna een T-Mobile reclamedingetje in zijn gezicht, die duwde hij weg.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Zag ik nou Weening gisteren een tik aan het publiek uitdelen toen die moest rijden om Rasmussen te lanceren?
Ja dat zag ik ook inderdaad. het gebeurde toen Mayo ontsnapte.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Net iemand keihard van de weg getrokkenWeet niet of het iemand van de tour was of gewoon een toeschouwer maar ik vond het terecht.
Borat was dan wel weer supervet![]()
![]()
Echt mooi.
Wat een te gekke foto. Moet je sommige waaronder Zabel zien lachen.quote:
Volgens mij was het een toeschouwer?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Net iemand keihard van de weg getrokkenWeet niet of het iemand van de tour was of gewoon een toeschouwer maar ik vond het terecht.
Dat noemt men een vooronderstellingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:02 schreef itsme het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan dan? Hij staat niet op de foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |