ja en als die komt hoop ik dat de brief niet om 23.00 uur komtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:10 schreef CoT het volgende:
Wat zou het leuk zijn als de brief straks komt dat Natasia weg moet![]()
En daarna Jaap die oprot
http://www.evilshare.com/0b7a9c38-836b-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:10 schreef SiRojK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xLWI0IIdSh0
Had em nog nooit gehoord, maar dit is toch echt één van de betere rijms van Brian..
de siegujaterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
Gisteren werd geschreven dat Jaap 24 uur had aangevraagd met het verzoek om een snel gesprek met de psych.
Vandaag lees ik dat de psych pas vanavond om 20.30 uur zal komen.
Wie speelt hier een spelletje??
Whaha, ik hoop dat hij hier mee geconfronteerd gaat worden als blijkt dat hijzelf onderaan staatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:10 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Dennis denkt dat Lieke onderaan in de pp staat... haha!
Brian is wat slimmer die denkt dat Huub en Lieke bovenaan staan...
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
http://www.evilshare.com/0b7a9c38-836b-102a-847b-00a0c993e9d6
Juist wel. Die flauwe grapjes zijn makkelijk vol te houden. Als de redactie het gooien met emmers modder en het met 3 man iemand in een vijver gooien blijft goedkeuren is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:54 schreef MissSomebody het volgende:
Dit kunnen Huub en Lieke toch niet volhouden zo, als dit allemaal wordt toegelaten.
een rollade met 3 navelsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef Pavement het volgende:
Als nadia nou lieke weer eens aanvalt over dat ze een jochie is, laat liek dan aub eens overdie rollade onder de tshirt beginnen,
zo weer terug naar de BBQ
Soms moet je wat te dromen hebben om te overleven..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:10 schreef CoT het volgende:
Wat zou het leuk zijn als de brief straks komt dat Natasia weg moet![]()
En daarna Jaap die oprot
Damn.. jammer dat Brian het al verwacht. Dan is de klap niet zo groot meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:10 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Dennis denkt dat Lieke onderaan in de pp staat... haha!
Brian is wat slimmer die denkt dat Huub en Lieke bovenaan staan...
En huppeltje krijgt pammetjes ivm zijn alcoholverbod, dus kan zich misschien beter in de hand houden....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel. Die flauwe grapjes zijn makkelijk vol te houden. Als de redactie het gooien met emmers modder en het met 3 man iemand in een vijver gooien blijft goedkeuren is het een ander verhaal.
Hij kon niets anders zeggen, want ze weten niet dat hij 24-uur heeft aangevraagd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:12 schreef blomst het volgende:
Jaap spreekt het maandag wel in op de productie telefoon.
Hij blijft dus.
heeft hij de 24uur al ingetrokken?
Zijn ze nou weer een en al afkrakende dingen aan het zeggen over Lieke?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
lieke is geknutseld, volgens brian
volgens brian stoort huub zich ook enorm aan lieke
dennis vind lieke een achterbakse trut.
ik snap werkelijk niet wat lieke dennis heeft aangedaan, die jongen heeft een aversie tegen haar, dat is niet gewoon meer.
Ja jammer!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn.. jammer dat Brian het al verwacht. Dan is de klap niet zo groot meer.
Als jij nou eens stopt met dat 'huppeltje', want zonder Huub is Lieke ook niets. Dan ligt ze er ook uit. Net als andersom.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:15 schreef FdW het volgende:
[..]
En huppeltje krijgt pammetjes ivm zijn alcoholverbod, dus kan zich misschien beter in de hand houden....
Ja, maar toch niet dag in dag uit, flauwe grap of niet, het houdt een keer op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel. Die flauwe grapjes zijn makkelijk vol te houden. Als de redactie het gooien met emmers modder en het met 3 man iemand in een vijver gooien blijft goedkeuren is het een ander verhaal.
Dat zijn travo's altijd, denk maar aan de spanning van Eric vooafgaand aan z'n metamorfose.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze zit al 1,5 uur haar gezicht te poederen, mascara op te doen en haar lippen te stiften. Dan ben je wel heel erg onzeker als je elke dag zoveel aan je uiterlijk besteed.
[afbeelding]
ik vind huppetlje wel schattig klinkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij nou eens stopt met dat 'huppeltje', want zonder Huub is Lieke ook niets. Dan ligt ze er ook uit. Net als andersom.
Daar moeten ze haar natuurlijk op pakken. Al die makeup troep gewoon verbranden (of verstoppen). Ook alle stijltangen enz enz.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze zit al 1,5 uur haar gezicht te poederen, mascara op te doen en haar lippen te stiften. Dan ben je wel heel erg onzeker als je elke dag zoveel aan je uiterlijk besteed.
[afbeelding]
Ik vond hem ook niet goed, wou hem eigenlijk ook niet posten...maarja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:13 schreef SiRojK het volgende:
Edit: Beetje jammer dit... Helemaal verkeerd geknipt ook
niet liegen FDW.... je bent mis met Brianquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:15 schreef FdW het volgende:
[..]
En huppeltje krijgt pammetjes ivm zijn alcoholverbod, dus kan zich misschien beter in de hand houden....
Het blijft een heel erg triest meisje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:18 schreef SiRojK het volgende:
Op deze rustige middag kan deze ook nog wel een keer worden gepost:
http://www.youtube.com/watch?v=s0mwJbxtGqM&mode=related&search=
Ben benieuwd of als ze daar aan gaan beginnen (Huub en Lieke) of ze dan terug worden gefloten door achter. Zoals het gisteren bij de medicijnen voor Lieke niet is gedaan. Die kutredactie zal immers niet blij zijn met een onopgemaakte dellie, nada en blablasia (dat kunnen ze nooit uitzenden!)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moeten ze haar natuurlijk op pakken. Al die makeup troep gewoon verbranden (of verstoppen). Ook alle stijltangen enz enz.
Dat is inderdaad het hele punt...terror is leuk, discussie ook...maar dat bedroevende niveau...quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft een heel erg triest meisje.
Als dat wéér wordt goedgekeurd zou ik Natasia een kapotte fles in haar gezicht drukken. Dat mag dan zonder twijfel ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Natas: Lieke moet vandaag de vijver nog in.
Dat is toch niet normaal.
Zoiets en het dan uitleggen van, Natasia liep tegen mijn voet aanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:20 schreef SiRojK het volgende:
Lieke moet Natasia gewoon in haar gezicht trappen als ze haar de vijver in sleuren..
Ze heeft een oogonsteking.... maar de 3 lowlife-dames hebben haar tube met oogzalf leeggeknepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:16 schreef SiRojK het volgende:
Wat ziet Lieke er trouwens enorm slecht uit de laatste dagen
Ik hoop dat Lieke er nog vandaag uitstapt, want ze staat voor een onmogelijke taak om zich continu tegen 6 aso's te moeten verweren, en tegelijk huppeltje ballenbakje te moeten verdedigen en moreel overeind te houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij nou eens stopt met dat 'huppeltje', want zonder Huub is Lieke ook niets. Dan ligt ze er ook uit. Net als andersom.
Die trut zei eerder al dat ze elke dag hetzelfde gaan doen als gisteren totdat ze van achter bellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Natas: Lieke moet vandaag de vijver nog in.
Dat is toch niet normaal.
Ik denk dat Lieke de volgende keer ook niet meer alles maar klaat gebeuren. Als ik haar was krabde ik wel perongeluk iemand een oog uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:20 schreef SiRojK het volgende:
Lieke moet Natasia gewoon in haar gezicht trappen als ze haar de vijver in sleuren..
Ik had al de hele kapsalon ontruimdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moeten ze haar natuurlijk op pakken. Al die makeup troep gewoon verbranden (of verstoppen). Ook alle stijltangen enz enz.
Ik hoop dat ze er samen uitstappen.... zonder 24 uur aan te vragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke er nog vandaag uitstapt, want ze staat voor een onmogelijke taak om zich continu tegen 6 aso's te moeten verweren, en tegelijk huppeltje ballenbakje te moeten verdedigen en moreel overeind te houden.![]()
Is toch zelfverdediging !!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke de volgende keer ook niet meer alles maar klaat gebeuren. Als ik haar was krabde ik wel perongeluk iemand een oog uit.
Ik ook inderdaad. Niet een klein beetje, maar echt ALLES.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik had al de hele kapsalon ontruimd![]()
Het wordt een beetje triest elke keer dat Huppeltje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke er nog vandaag uitstapt, want ze staat voor een onmogelijke taak om zich continu tegen 6 aso's te moeten verweren, en tegelijk huppeltje ballenbakje te moeten verdedigen en moreel overeind te houden.![]()
Wat knap dat ze weet hoe z'n ding werktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:23 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
amanda staat foto's van lieke te maken :S
lieke zei: je moet de flitser erbij gebruiken dat is pas irritant, maarja dat knopje weet je zeker weer niet te vinden he??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat knap dat ze weet hoe z'n ding werkt![]()
Dat zei Lieke ook al. 'Knap dat je het knopje hebt gevonden. Het flitsknopje weet je dan weer niet.'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat knap dat ze weet hoe z'n ding werkt![]()
dat was nada weer, overigensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef tipsch het volgende:
wie fluistert daar?
Eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er samen uitstappen.... zonder 24 uur aan te vragen.
Om al jouw caps staat een dikke zwarte rand. Wel toepasselijk, het normbesef bij het groepje van zes is niet meer.quote:
Dan is het voor mij over en uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ze gaan de eerst emmer water over haar heengooien als lieke straks klaar is
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er samen uitstappen.... zonder 24 uur aan te vragen.
Vast nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
Ze gaan weer de oogcreme van Lieke verstoppen en dit mag allemaal ?
omdat ze een meisje is die hij nooit van zijn leven zal kunnen krijgen, hij zal het altijd met domme snolletjes moeten doen, daarom.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:k snap werkelijk niet wat lieke dennis heeft aangedaan, die jongen heeft een aversie tegen haar, dat is niet gewoon meer.
Zo echt 2007, zo treffend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt een beetje triest elke keer dat Huppeltje.
Iedereen noemt iedereen hier nu bij de normale namen oke niet iedereen alleen Dennix niet, maar Huppeltje is zo ja ik weet niet.
Het is een grof schandaal. Ik hoop dat ze beide 1 bewoner uitkiezen, die helemaal verrot trappen... en dan hand in hand de poort uitlopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
Alle spiegels kapotslaan dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef kybe het volgende:
Ik denk dat Amanda en Nadia naar de poort zouden rennen als er geen spiegels meer in dat huis waren.
Het is de visine van Huub die ze verstoppen; omdat hun denken dat zij de sportkleding van Nadia hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
Nee hoor....om de leuke caps staat een roze rand !!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om al jouw caps staat een dikke zwarte rand.
Wanneer de actie van Natasia geen gevolgen heeft voor haar, hoop ik inderdaad dat H. en L. zo verstandig zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal. Ik hoop dat ze beide 1 bewoner uitkiezen, die helemaal verrot trappen... en dan hand in hand de poort uitlopen.
Ze hebben in die villa toch niets anders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:26 schreef Marginaal het volgende:
Ik vind de obsessie die Dennis vertoont richting Huub en Lieke gewoon eng. Het lijkt wel of die jongen 24 uur per dag met niets anders bezig is dan haat tegen mensen die hij nog maar net kent.
Voor mij is het streamen ook afgelopen als er vanavond geen exit of andere gepaste straf volgt.quote:
ja stilte voor de stormquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef neehe het volgende:
Ik heb toch het idee dat er straks een brief komt, dat je elkaar niet meer mag aanraken.
En hopenlijk natas eruit of 2000 van de borg eraf.
Voor de rest vindt ik hoe het nu gaat mensonterend, en geestelijke marteling.
Ik hoop dat er een kijker zo gek wordt dat hij er een paar gaat afschieten.
Wie o Wie ?????
Het mooie is dat dat ongedierte het nog echt gelooft ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Nadia: We zijn echt een eenheid geworden he.
lieke staat symbool voor iets wat zij nooit zullen worden en dat wekt afgunstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
lieke is geknutseld, volgens brian
volgens brian stoort huub zich ook enorm aan lieke
dennis vind lieke een achterbakse trut.
ik snap werkelijk niet wat lieke dennis heeft aangedaan, die jongen heeft een aversie tegen haar, dat is niet gewoon meer.
Het zou zo mooi zijn als we zo'n actie een beetje groots kunnen organiseren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Voor mij is het streamen ook afgelopen als er vanavond geen exit of andere gepaste straf volgt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Jaap omhelst Natasia en zegt we zijn de fantastic six
Please please laat hem daar horen dat het exit wordt voor Natas of iig een boete.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Varen het volgende:
Jaap moet ook mee naar buiten van de "dames".
Allemaal bij elkaar voor het groepsgevoel. Huub is naar de buren en Lieke is in kantoor.
Ik heb vandaag al 2 minuten streams gezien, dus eigenlijk is het al over. Als de regels weer wat worden aangescherp zal ik wel weer kijken, maar zolang je mensen nog met emmers modder in hun gezicht mag gooien....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Voor mij is het streamen ook afgelopen als er vanavond geen exit of andere gepaste straf volgt.
Stream 3 is goed te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 2 minuten streams gezien, dus eigenlijk is het al over. Als de regels weer wat worden aangescherp zal ik wel weer kijken, maar zolang je mensen nog met emmers modder in hun gezicht mag gooien....
Voorlopig staat hij bij mij al een uur op mutequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
hellow folks...iedereen alles goed,....hope so...laten we is kijken wat de kooi ons brengt nu....![]()
En laat hem opstappen als er geen actie wordt ondernomen. bye bye teringflensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Please please laat hem daar horen dat het exit wordt voor Natas of iig een boete.
Ja, want die twee vliegtuigen (Nowlive en Vol) lijken me ook niet zoveel hout snijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als we zo'n actie een beetje groots kunnen organiseren.
mee eens. Beetje kinderachtig en is ook al maanden aan de gang.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt een beetje triest elke keer dat Huppeltje.
Iedereen noemt iedereen hier nu bij de normale namen oke niet iedereen alleen Dennix niet, maar Huppeltje is zo ja ik weet niet.
mee eens! mooi gezegd!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef DrsH het volgende:
Als het aan mij ligt blijven als laatste twee Huub en Lieke over want de rest is pulp en te dom om voor de duvel te dansen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
En laat hem opstappen als er geen actie wordt ondernomen. bye bye teringflens![]()
Als Huub écht opstapt gaan er koppen rollen bij de redactie. JdM komt ze er persoonlijk afhakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
En laat hem opstappen als er geen actie wordt ondernomen. bye bye teringflens![]()
Ik zou als ik jou was vanavond maar eens lekker gaan stappen. Ik heb om half negen nog een gesprek maar ga daarna naar mijn gouden huis en op non actiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 2 minuten streams gezien, dus eigenlijk is het al over. Als de regels weer wat worden aangescherp zal ik wel weer kijken, maar zolang je mensen nog met emmers modder in hun gezicht mag gooien....
Ja, dan kunnen de 6 helden weer los op 1 meisjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub bij de buren?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat wéér wordt goedgekeurd zou ik Natasia een kapotte fles in haar gezicht drukken. Dat mag dan zonder twijfel ook.
Dat zie ik dan wel op een filmpje. Want blijven kijken terwijl de kans dat dat gebeurt erg klein is, ga ik echt niet doen. Ik heb me de laatste tijd al genoeg zitten verbijten. Het is wat mij betreft genoeg geweest. Het is net alsof je al 50 films hebt gezien die slecht eindigen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Toch zit ik raar in elkaar. Ik zit me dood te ergeren aan wat ik zie en toch blijf ik kijken, gewoon om te zien dat er misschien een iets gaat gebeuren in het voordeel van Huub en Lieke![]()
Dan zouden de forums Nowlive, Fok en V.O.L zich moeten verenigen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als we zo'n actie een beetje groots kunnen organiseren.
daar zit ik nu al maanden op te wachten en was de enige reden dat ik het nog een beetje volgdequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Toch zit ik raar in elkaar. Ik zit me dood te ergeren aan wat ik zie en toch blijf ik kijken, gewoon om te zien dat er misschien een iets gaat gebeuren in het voordeel van Huub en Lieke![]()
Wel als ze er een portie middeleeuws wapentuig uitgooien zodat de bewoners hun vete's eens en voor altijd kunnen uitvechten als er vanvaond geen sancties volgen...einde DGK...klaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, want die twee vliegtuigen (Nowlive en Vol) lijken me ook niet zoveel hout snijden.
Sluit me daar volledig bij aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
kutflens is niet in staat dit programma te maken, da's voor mij allang duidelijk. nul 2-strijd onder 6 bewoners, dan doe je echt iets heel erg foutquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub écht opstapt gaan er koppen rollen bij de redactie. JdM komt ze er persoonlijk afhakken.
Ik denk dat het programma echt instort als een kaartenhuis.
Hier ook!!! Streams staan toch al weinig aan.quote:
Hij moet het inderdaad keihard spelen. Natasia eruit en anders aangeven welke terror, inclusief fysiek geweld hij gaat uitvoeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub écht opstapt gaan er koppen rollen bij de redactie. JdM komt ze er persoonlijk afhakken.
Ik zou het echt mooi vinden als er inderdaad een grote actie plaatsvind, georganiseerd door alle grote fora.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, want die twee vliegtuigen (Nowlive en Vol) lijken me ook niet zoveel hout snijden.
ik ben net zo raar als jij.... blijf om dezelfde reden kijken.. maar vrees het ergstequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat je zo'n actie niet op touw hoeft te zetten. Ik denk dat het automatisch gebeurt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zouden de forums Nowlive, Fok en V.O.L zich moeten verenigen.
En met zijn allen een aktie ondernemen.
Van een handjevol mensen zullen ze niet onder de indruk zijn.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zou het echt mooi vinden als er inderdaad een grote actie plaatsvind, georganiseerd door alle grote fora.
Een gezamelijk statement dat dit niet langer zo kan !![]()
denk het ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n actie niet op touw hoeft te zetten. Ik denk dat het automatisch gebeurt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef ricofromrio het volgende:
Huub en Lieke moeten gewoon dreigen met opstappen als er geen sanctie volgt
Zal dat niet een bepaalde vorm van err bezorgdheid wezen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:38 schreef Zora01 het volgende:
[..]
ik ben net zo raar als jij.... blijf om dezelfde reden kijken.. maar vrees het ergste
Scan man is geen Action man?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n actie niet op touw hoeft te zetten. Ik denk dat het automatisch gebeurt.
Met streams UIT is het nog vrij goed te doen. Eigenlijk ben ik een beetje aan het afbouwen al.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was vanavond maar eens lekker gaan stappen. Ik heb om half negen nog een gesprek maar ga daarna naar mijn gouden huis en op non actief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja jij was hier voor de intellegenten opmerkingen hoog te houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef BarryK het volgende:
Hah mooi, apen die met een meloen rondrennen, en die mongolen met een voetbal..
Ik denk het niet. Huub staat voor agressie en scheldwoorden. Daarnaast brengt hij al een paar maanden totaal niets meer en is hij enkel dominant aanwezig. Vooral dat laatste blokt alle ander bewoners. Zijn vertrek zou veel ruimte geven aan anderen die gewoon goed en leuk met elkaar bezig kunnen zijn, als Huub er niet is. Daarnaast houdt hij Lieke vast, die ook erg saai is. Wel een ideale schoondochter met karakter, maar voor DGK niet attractief naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua intelligentie is het wel vrij eerlijk verdeeld. Alleen als er fysiek geweld bij mag worden gebruikt niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
kutflens is niet in staat dit programma te maken, da's voor mij allang duidelijk. nul 2-strijd onder 6 bewoners, dan doe je echt iets heel erg fout![]()
En jij voor de persoonlijke sneren, toch? OTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
O ja jij was hier voor de intellegenten opmerkingen hoog te houden.
Dat de terror van BANNDJ het niveau van groep 3 niet overstijgt en de discussies daar nog een paar treetjes onder liggen is niet zo erg, noch het feit dat Huub nu eindelijk ook eens slachtoffer is van treiterijen. (Hoewel het nu meer dan ooit een treitershow is geworden en RTL daar juist vanaf wilde).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef maril het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn lieke en Huub wel weerloze zielige mensen, die alles over hun heen krijgen,
ze hebben dat nooit bij andere gedaan triest hoor dat niveau daar.
Ze zijn niet weerloos en zielig, maar dat lijkt me geen reden om iemand met 6 man aan te mogen pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef maril het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn lieke en Huub wel weerloze zielige mensen, die alles over hun heen krijgen,
Je begint echt niets tegen 6 man. Onmogelijk. Ze springen er zo tussen en duwen je aan de kant.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij moet het inderdaad keihard spelen. Natasia eruit en anders aangeven welke terror, inclusief fysiek geweld hij gaat uitvoeren.
Als Natasia geen boete krijgt is de beer los en is de grens van wat mag weer een stukje opgeschoven. Huub moet die grenzen in deze situatie (6 tegen 2) dan gaan opzoeken.
Blijkbaar niet. mensen blijven toch kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe sterk dat handje is...vergeet niet Media is het machtigste medium wat iemand kan gebruiken...geenstijl heeft toch ook macht...inmiddels...en als Natasia geen sanctie krijg krijgt ze die vast wel na de kooi van iemand..want ze moet wel de meest gehate vrouw van nederland zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kaat van VOL en Sly van Nowlife hebben al gesproken om samen te gaan werken.... las ik netquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Daar wordt het lekker schoon van, alleen dat ruik je wel, als de fles open doetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
LOL! Lieke doet bleekwater bij het waspoeder voor de donkere was
Jawel hoor... Die kaartenactie lijkt me zeer zinvol (áls ze er dinsdag nog inzitten tenminste). Maar een actie om niet meer te gaan kijken gaat niet als 'actie' werken. Maar ik denk dat automatisch 75% zal stoppen als dit nog even doorgaat.quote:
Vooral reageer ik op walgelijke uitspraken. maar aangezien het niveau hier op coss hetzelfde is als ik de kooi, kom ik nu echt afscheid ven jullie nemen, en na deze maand ga ik ook de streams niet meer verlengen, jammer dat ik niet ff heb gewacht, afijn veel kijk en leesplezier gewenst allemaal, doegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
En jij voor de persoonlijke sneren, toch? OT
Das nou een leuk idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
'k zie het opeens helemaal voor me. Een grote demonstratie voor het hek. Allemaal spandoeken met teksten zoals "Natasia naar huis !", "oprotten met Flens", "Omhoog met het IQ in de kooi"![]()
Owkee, eerlijk is eerlijk, ik ga er ook niet staan. Maar het lijkt me wel heel grappig![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
LOL! Lieke doet bleekwater bij het waspoeder voor de donkere was
Ze had beter al een scheutje in de wasmachine kunnen doen, maar ook dat ruiken ze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Varen het volgende:
[..]
Daar wordt het lekker schoon van, alleen dat ruik je wel, als de fles open doet
Dit is allemaal zó simpel te weerleggen, maar ik heb er niet eens zin meer aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub staat voor agressie en scheldwoorden. Daarnaast brengt hij al een paar maanden totaal niets meer en is hij enkel dominant aanwezig. Vooral dat laatste blokt alle ander bewoners. Zijn vertrek zou veel ruimte geven aan anderen die gewoon goed en leuk met elkaar bezig kunnen zijn, als Huub er niet is. Daarnaast houdt hij Lieke vast, die ook erg saai is. Wel een ideale schoondochter met karakter, maar voor DGK niet attractief naar mijn smaak.
Dank je! toedeledokiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vooral reageer ik op walgelijke uitspraken. maar aangezien het niveau hier op coss hetzelfde is als ik de kooi, kom ik nu echt afscheid ven jullie nemen, en na deze maand ga ik ook de streams niet meer verlengen, jammer dat ik niet ff heb gewacht, afijn veel kijk en leesplezier gewenst allemaal, doeg![]()
Hoe zit het dan met Danny van Fok?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Kaat van VOL en Sly van Nowlife hebben al gesproken om samen te gaan werken.... las ik net
Ja ik vond die apen met meloenen ook geweldigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan![]()
Echt de beelden waren zo mooi, je had het moeten zien
nou maar hopen dat Tas gaat wassen voordat de huishouding komt,. die verlullen het zeker doorquote:
Ik wel hoor...zeg maar wanneer kom op gaan we....heb een tom tom ..dus de wegvinden no problem...heb genoeg leuke aparatuur om het op beeld te zetten..nu nog de durfallen...en wat wil talpa doen dan..ons laten arresteren....whahaha...en dan....zijn we 4 uur later weer vrij als ze ook maar 1 grijntje intelligentie hebben bij die JdM club tyfen ze natasia er uit...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
'k zie het opeens helemaal voor me. Een grote demonstratie voor het hek. Allemaal spandoeken met teksten zoals "Natasia naar huis !", "oprotten met Flens", "Omhoog met het IQ in de kooi"![]()
Owkee, eerlijk is eerlijk, ik ga er ook niet staan. Maar het lijkt me wel heel grappig![]()
Hoeveel tijd besteed jij aan het kijken naar de streams?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub staat voor agressie en scheldwoorden. Daarnaast brengt hij al een paar maanden totaal niets meer en is hij enkel dominant aanwezig. Vooral dat laatste blokt alle ander bewoners. Zijn vertrek zou veel ruimte geven aan anderen die gewoon goed en leuk met elkaar bezig kunnen zijn, als Huub er niet is. Daarnaast houdt hij Lieke vast, die ook erg saai is. Wel een ideale schoondochter met karakter, maar voor DGK niet attractief naar mijn smaak.
ja ze sturen beide ene vliegtuigje. Enige wat helpt is stoppen met het te volgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Kaat van VOL en Sly van Nowlife hebben al gesproken om samen te gaan werken.... las ik net
En het zal ook wel weer verraden worden door de huishouding, of die onpartijdige Melisaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer humor... jammer dat het niet kleurloos is![]()
ah ja, de huishoudingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:46 schreef Zora01 het volgende:
[..]
nou maar hopen dat Tas gaat wassen voordat de huishouding komt,. die verlullen het zeker door
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef maril het volgende:
[..]
Vooral reageer ik op walgelijke uitspraken. maar aangezien het niveau hier op coss hetzelfde is als ik de kooi, kom ik nu echt afscheid ven jullie nemen, en na deze maand ga ik ook de streams niet meer verlengen, jammer dat ik niet ff heb gewacht, afijn veel kijk en leesplezier gewenst allemaal, doeg![]()
Dat zal nog moeten blijken. Ik kijk zelf al bijna niet meer en kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. mensen blijven toch kijken.
whahaha Ik heb er wel zin in ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik wel hoor...zeg maar wanneer kom op gaan we....heb een tom tom ..dus de wegvinden no problem...heb genoeg leuke aparatuur om het op beeld te zetten..nu nog de durfallen...en wat wil talpa doen dan..ons laten arresteren....whahaha...en dan....zijn we 4 uur later weer vrij als ze ook maar 1 grijntje intelligentie hebben bij die JdM club tyfen ze natasia er uit...
Dag Heintje Davids, tot de volgende keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef maril het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:47 schreef Sharku het volgende:
Volgens mij stond er net ook op het computerscherm toen lieke weg liep "deleting databases".
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:47 schreef Sharku het volgende:
Volgens mij stond er net ook op het computerscherm toen lieke weg liep "deleting databases".
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:47 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan ook echt de streams niet meer kijken.....Had dat indertijd met Eric ook trouwens. Vond dat ook vreselijk. Heb vanmiddag nog 3x2 minuten een poging gedaan. Maar ik krijg het aan mijn hart van ergernis, dus heb nu zoiets....klaar, moet wel leuk blijven en dat is het allang niet meer.
Als ik je gelijk wil geven zou ik nu moeten zeggen : "quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef maril het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik hetzelfde gezien. Martin Gauss op nederland 1 liet bavianen zien die met een watermeloen rondrenden en elkaar niks gunden en ik zag dat stelletje onbenullen met die bal op de streams.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Wel dat het warm is achterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is terug, kan weinig opmaken uit z'n blik.
Jep... ik had het niet verwacht, maar het gaat te ver. Het is over en sluiten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Hardcore streamers zijn aan het afhaken.......
Jammer, maar begrijpelijk, hoor...![]()
Hij kijkt in ieder geval niet zo teneergeslagen als de vorige keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is terug, kan weinig opmaken uit z'n blik.
'k Heb de streams aanstaan, maar het is me nog nooit gebeurd dat ik ze al 2 uur op mute heb staan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Hardcore streamers zijn aan het afhaken.......
Jammer, maar begrijpelijk, hoor...![]()
Ik wil ook zo'n fatboy... die zijn wel cool (en m'n ligbed is toch pas kapot gegaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:50 schreef dgk_fan het volgende:
Daar waar lelijkheid ophoudt............
[afbeelding]
Zo niet, dan gooide ik haar echt knalhard met diezelfde bloempot tegen de kop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kijkt in ieder geval niet zo teneergeslagen als de vorige keer.
Ik denk dat viswijf wel een boete gaat krijgen vanavond.
Ik zat net te denken, die fatboy met bloemen is helemaal geweldig, toch es ff gaan slijmen bij een klant van mn bedrijf waar ze vandaan komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n fatboy... die zijn wel cool (en m'n ligbed is toch pas kapot gegaan)
Ze kunnen het nooit maken om dit ongestraft te laten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo niet, dan gooide ik haar echt knalhard met diezelfde bloempot tegen de kop.... en liet ik Nadia het water uit de wcpot opzuipen.
Ik zie allemaal cry babies hier. Huub en Eric hebben niets anders gedaan dan iedere dag Jaap pesten. Nu zijn Lieke en Huub aan de beurt, das al. Zodra hij Lieke los laat is het denk ik over. Enne, ze kunnen ook gewoon de poort uitwandelen hoor. Het is maar 100 meter.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hij heeft meerdere plannen.... Eentje was dat hij met een smoes de laatste 12 uur wilde opmaken en dan een avondje gaan stappen in Oldenzaal....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef tipsch het volgende:
Huub's plan is al bekend? Welk plan? (Iets met internet?)
Helemaal, ik zit weer te wachten op de terror van Dennix... die doet altijd zulke leuke terror, zulke leuke tv maakt die jongen...ben benieuwd waar hij vanavond weer mee komtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef Dennisfan het volgende:
Haallloooo iedereen, fijne zaterdagmiddag gehad ???? en er weer helemaal klaar voor ????
Hij zegt ook ik blijf bij je in de buurt, ik word je bodyguard.... hehehe, dat kleine ventjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef tipsch het volgende:
hmm Huub, je kan het wel leuk vinden, maar da's makkelijk gezged - Lieke is target no.1.
Daar gaat het denk ik niet over, aangezien achter hem (volgens mij) nog tips gaf over wat voor smoes hij kon gebruikenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere plannen.... Eentje was dat hij met een smoes de laatste 12 uur wilde opmaken en dan een avondje gaan stappen in Oldenzaal....
Precies... als ze maar met de poten van elkaar blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie allemaal cry babies hier. Huub en Eric hebben niets anders gedaan dan iedere dag Jaap pesten. Nu zijn Lieke en Huub aan de beurt, das al. Zodra hij Lieke los laat is het denk ik over. Enne, ze kunnen ook gewoon de poort uitwandelen hoor. Het is maar 100 meter.
Ik ben het helemaal met je eens, en na jaap ging die met meerdere ineens Erik terroriseren, dus ik snap niet helemaal waar al die verbolging hiero vandaan komt!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie allemaal cry babies hier. Huub en Eric hebben niets anders gedaan dan iedere dag Jaap pesten. Nu zijn Lieke en Huub aan de beurt, das al. Zodra hij Lieke los laat is het denk ik over. Enne, ze kunnen ook gewoon de poort uitwandelen hoor. Het is maar 100 meter.
Over 12 uur gesproken... is die oma van vislip al dood?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere plannen.... Eentje was dat hij met een smoes de laatste 12 uur wilde opmaken en dan een avondje gaan stappen in Oldenzaal....
Dit zit in Suriname... dus die heeft geen 12 uur nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over 12 uur gesproken... is die oma van vislip al dood?
Als dat zo zou zijn ,dan zou het mooi zijn als Huub en Lieke die 12 uur zouden tegenhouden.
Dat ben ik met je eens, ze zijn inderdaad aan de beurt nu. Maar acties als stenen en ijzeren bloempotten naar ze gooien gaat gewoon te ver. En zeker als daar geen gevolgen aan vastzitten. De waarschuwing voor Natasia was vrij duidelijk lijkt me..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PPPFFF hij laat Lieke continu alles voor haar opknappen!!!!!!!! en dan maar beweren dat ze verbaal zo sterk is, valt wel mee, in ieder geval wel sterker dan hij is. Maar je moet toegeven, met een vriendin als Lieke voel je je als vent errug veilig, ze knapt alles voor je opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij zegt ook ik blijf bij je in de buurt, ik word je bodyguard.... hehehe, dat kleine ventje![]()
"ineens" ,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, en na jaap ging die met meerdere ineens Erik terroriseren, dus ik snap niet helemaal waar al die verbolging hiero vandaan komt!!!
Als Huub en Lieke verstandig zijn houden ze alle stemmingen tegen die er gaan komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over 12 uur gesproken... is die oma van vislip al dood?
Als dat zo zou zijn ,dan zou het mooi zijn als Huub en Lieke die 12 uur zouden tegenhouden.
Daar had ze het toen wel overquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit zit in Suriname... dus die heeft geen 12 uur nodig.
Gratis tip, drink een paar glazen Beerenburgquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef DrsH het volgende:
Ik laat vanavond Erica maar eens aardbeien en Frambozen oogsten
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub en Lieke verstandig zijn houden ze alle stemmingen tegen die er gaan komen.
Zelf krijgen ze toch niets meer van de rest.
Laat de rest eerst hun maar iets toewijzen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ze het toen wel over![]()
Jammer, maar misschien krijgt Kenneth dan wel een ongeluk, of die zus van Amandel![]()
Ik zit nog na te huiveren van het bosje bloemen dat hij tegen Huubs rug gooide op een meter of drie bij hem vandaan. (onderhandse worp ook nog als ik mij het goed herinner)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef BarryK het volgende:
[..]
Helemaal, ik zit weer te wachten op de terror van Dennix... die doet altijd zulke leuke terror, zulke leuke tv maakt die jongen...ben benieuwd waar hij vanavond weer mee komt
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef yvonne het volgende:
Ik las iets over FOK!-aktie.
Stuur Danny en Flugel even een pm met de bedoeling
Softballer, hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit nog na te huiveren van het bosje bloemen dat hij tegen Huubs rug gooide op een meter of drie bij hem vandaan. (onderhandse worp ook nog als ik mij het goed herinner)![]()
()
Dan heb jij de discussie van afgelopen donderdag niet gehood.... Hij was verbaal echt wel de sterkste van allemaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
PPPFFF hij laat Lieke continu alles voor haar opknappen!!!!!!!! en dan maar beweren dat ze verbaal zo sterk is, valt wel mee, in ieder geval wel sterker dan hij is. Maar je moet toegeven, met een vriendin als Lieke voel je je als vent errug veilig, ze knapt alles voor je op
Hebben ze met haar medicijnen zitten kutten? En natuurlijk geen enkel geluid van achter?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef farceman het volgende:
ZO he die ogen van Lieke ,echt belachelijk dat haar medicijnen zijn vernield
ja gelukkig ben jij de enige hier die er zo over denktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef maril het volgende:
Wat ik gister zag was eng, gewoon eng, het werd een groepsproces, en dát is noch Jaap noch Eric ooit overkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub en Eric tegen Jaap, was 2 tegen 1. 6 tegen 2 is wel even wat anders hè.... en 3 emmers modder over iemand leeggooien is ook wel wat anders. Maar ik vraag me echt af waarom ik nog in godsnaam op dit soort onzin reageer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
V.O.L en Nowlive hebben onderling al contact gehad om een grote actie te organiseren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef yvonne het volgende:
Ik las iets over FOK!-aktie.
Stuur Danny en Flugel even een pm met de bedoeling
Inderdaad heel eng ja. Als er geen regels waren, hadden Huub en Lieke nu aan een boom gehangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik gister zag was eng, gewoon eng, het werd een groepsproces, en dát is noch Jaap noch Eric ooit overkomen.
Precies. Check zijn/haar nick.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Eric tegen Jaap, was 2 tegen 1. 6 tegen 2 is wel even wat anders hè.... en 3 emmers modder over iemand leeggooien is ook wel wat anders. Maar ik vraag me echt af waarom ik nog in godsnaam op dit soort onzin reageer.
Als Lieke er een blijvende schade aan overhoudt heeft TIEN echt een enorm probleem. Je gaat het bijna hopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze met haar medicijnen zitten kutten? En natuurlijk geen enkel geluid van achter?
Nadia heeft de tube volledig geleegd.. inderdaad geen geluid van achterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze met haar medicijnen zitten kutten? En natuurlijk geen enkel geluid van achter?
ja, tube leeg geknepenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
In den beginne, was het behoorlijk iedereen tegen Jaap, met Huub en Erik als aanvoerdersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Eric tegen Jaap, was 2 tegen 1. 6 tegen 2 is wel even wat anders hè.... en 3 emmers modder over iemand leeggooien is ook wel wat anders. Maar ik vraag me echt af waarom ik nog in godsnaam op dit soort onzin reageer.
Niet doen, slecht voor je bloeddrukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je wel Scanman 01.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Lieke er een blijvende schade aan overhoudt heeft TIEN echt een enorm probleem. Je gaat het bijna hopen.
En als je het nu droog bekijkt heeft Lieke , Nadia en Nix echt niks misgedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad heel eng ja. Als er geen regels waren, hadden Huub en Lieke nu aan een boom gehangen.
een grote actie???? wat moet ik me daar bij voorstellen???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
V.O.L en Nowlive hebben onderling al contact gehad om een grote actie te organiseren.
Het zou leuk zijn als Fok daar ook aan mee deed
Dat was pas toen Jaap straalbezopen rotopmerkingen ging maken, en alles onderkotstequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
In den beginne, was het behoorlijk iedereen tegen Jaap, met Huub en Erik als aanvoerders
Er komen sowieso 2 vliegtuigen met tekst.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef klarelucht het volgende:
[..]
een grote actie???? wat moet ik me daar bij voorstellen???
een taart sturen ofzo????...en an de GROTE vraag...in wiens voordeel moet die actie dan zijn??????
Nee, dat was helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
In den beginne, was het behoorlijk iedereen tegen Jaap, met Huub en Erik als aanvoerders
Niet waar. Brian stond sowieso aan Jaap's kant en de rest deed niet echt mee. Maar toen mochten ze elkaar nog niet eens aanraken. Nu mag je blijkbaar met 3 personen iemand in de vijver flikkeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik neem aan de ze bijdehand genoeg zijn om wat leuks te bedenken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef klarelucht het volgende:
[..]
een grote actie???? wat moet ik me daar bij voorstellen???
een taart sturen ofzo????...en an de GROTE vraag...in wiens voordeel moet die actie dan zijn??????
Nooit ontstond er toen iets als wat gisteravond gebeurde. Nooit, geen enkele keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ! zeker gezien de fora die het organiserenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef klarelucht het volgende:
[..]
in wiens voordeel moet die actie dan zijn??????
als huub en lieke weg zijn blijf ik kijken maar dan uit leedvermaak dan ga ik lekker projecteren om al het leed wat mij is aangedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor... Die kaartenactie lijkt me zeer zinvol (áls ze er dinsdag nog inzitten tenminste). Maar een actie om niet meer te gaan kijken gaat niet als 'actie' werken. Maar ik denk dat automatisch 75% zal stoppen als dit nog even doorgaat.
In den beginne, was iedereen tegen Huub. Dat is minder geworden door dat SHE ontstond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Duurt alleen weer een week.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dan bestelt ze toch gewoon een nieuwe....wat is het probleem???
Oh jah, vergeten, de rest maakt absouluut geen rotopmerking, gooien in dronken buien geen glazen kapot en gaan duwen en trekken enzo, vooral Lieke en Huub niet!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was pas toen Jaap straalbezopen rotopmerkingen ging maken, en alles onderkotste
Dan nog vind ik het weinig beschaafd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat toch ook BIJNA !
L E Z E N
Misschien dat zij Jaap tot de orde kan roepen en ze terug naar H%L kan sturen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef farceman het volgende:
Wanneer komt Cora?
Precies. En ze willen het dus vanavond wéér gaan doen. Het is voor mij een laatste test.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit ontstond er toen iets als wat gisteravond gebeurde. Nooit, geen enkele keer.
wat is er opeens zo erg aan als iemand in de vijver wordt gegooit???? het is geen winter ofzo......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet waar. Brian stond sowieso aan Jaap's kant en de rest deed niet echt mee. Maar toen mochten ze elkaar nog niet eens aanraken. Nu mag je blijkbaar met 3 personen iemand in de vijver flikkeren.
dat ze NU last heeft van der ogen.... en het weer een aantal dagen duurt voor er nwe zalf isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dan bestelt ze toch gewoon een nieuwe....wat is het probleem???
en dat betaal jij zeker?? weet je wat dat kost..en het zal maar regenen..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Er komen sowieso 2 vliegtuigen met tekst.
Is daar een Topic over? Is het een pro Huub en Lieke aktie of gewoon een actie tegen het lage niveau in het algemeen en met name toepassen van de regels betreffende fysiek geweld...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
V.O.L en Nowlive hebben onderling al contact gehad om een grote actie te organiseren.
Het zou leuk zijn als Fok daar ook aan mee deed
precies....snap al die ophef opeens echt niet...................quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:11 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh jah, vergeten, de rest maakt absouluut geen rotopmerking, gooien in dronken buien geen glazen kapot en gaan duwen en trekken enzo, vooral Lieke en Huub niet!!!!
maril ik vind je een vreselijke user dus ik ben blij dat je opzoutquote:
Dat doen ze gezamelijk, geloof ik een 10 euro per persoon. 50 man moeten dan mee doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
en dat betaal jij zeker?? weet je wat dat kost..en het zal maar regenen..
helemaal mee eens....................zou zelfs zielig zijn een pro Huub en Lieke aktie............is al dat geld niet waardquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Is daar een Topic over? Is het een pro Huub en Lieke aktie of gewoon een actie tegen het lage niveau in het algemeen en met name toepassen van de regels betreffende fysiek geweld...
Een pro Lieke en Huub aktie vind ik onzin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |