Nee, dat was helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
In den beginne, was het behoorlijk iedereen tegen Jaap, met Huub en Erik als aanvoerders
Niet waar. Brian stond sowieso aan Jaap's kant en de rest deed niet echt mee. Maar toen mochten ze elkaar nog niet eens aanraken. Nu mag je blijkbaar met 3 personen iemand in de vijver flikkeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
In den beginne, was het behoorlijk iedereen tegen Jaap, met Huub en Erik als aanvoerders
Ik neem aan de ze bijdehand genoeg zijn om wat leuks te bedenken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef klarelucht het volgende:
[..]
een grote actie???? wat moet ik me daar bij voorstellen???
een taart sturen ofzo????...en an de GROTE vraag...in wiens voordeel moet die actie dan zijn??????
Nooit ontstond er toen iets als wat gisteravond gebeurde. Nooit, geen enkele keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ! zeker gezien de fora die het organiserenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef klarelucht het volgende:
[..]
in wiens voordeel moet die actie dan zijn??????
als huub en lieke weg zijn blijf ik kijken maar dan uit leedvermaak dan ga ik lekker projecteren om al het leed wat mij is aangedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor... Die kaartenactie lijkt me zeer zinvol (áls ze er dinsdag nog inzitten tenminste). Maar een actie om niet meer te gaan kijken gaat niet als 'actie' werken. Maar ik denk dat automatisch 75% zal stoppen als dit nog even doorgaat.
In den beginne, was iedereen tegen Huub. Dat is minder geworden door dat SHE ontstond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Duurt alleen weer een week.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dan bestelt ze toch gewoon een nieuwe....wat is het probleem???
Oh jah, vergeten, de rest maakt absouluut geen rotopmerking, gooien in dronken buien geen glazen kapot en gaan duwen en trekken enzo, vooral Lieke en Huub niet!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was pas toen Jaap straalbezopen rotopmerkingen ging maken, en alles onderkotste
Dan nog vind ik het weinig beschaafd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat toch ook BIJNA !
L E Z E N
Misschien dat zij Jaap tot de orde kan roepen en ze terug naar H%L kan sturen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef farceman het volgende:
Wanneer komt Cora?
Precies. En ze willen het dus vanavond wéér gaan doen. Het is voor mij een laatste test.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit ontstond er toen iets als wat gisteravond gebeurde. Nooit, geen enkele keer.
wat is er opeens zo erg aan als iemand in de vijver wordt gegooit???? het is geen winter ofzo......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet waar. Brian stond sowieso aan Jaap's kant en de rest deed niet echt mee. Maar toen mochten ze elkaar nog niet eens aanraken. Nu mag je blijkbaar met 3 personen iemand in de vijver flikkeren.
dat ze NU last heeft van der ogen.... en het weer een aantal dagen duurt voor er nwe zalf isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dan bestelt ze toch gewoon een nieuwe....wat is het probleem???
en dat betaal jij zeker?? weet je wat dat kost..en het zal maar regenen..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Er komen sowieso 2 vliegtuigen met tekst.
Is daar een Topic over? Is het een pro Huub en Lieke aktie of gewoon een actie tegen het lage niveau in het algemeen en met name toepassen van de regels betreffende fysiek geweld...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
V.O.L en Nowlive hebben onderling al contact gehad om een grote actie te organiseren.
Het zou leuk zijn als Fok daar ook aan mee deed
precies....snap al die ophef opeens echt niet...................quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:11 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh jah, vergeten, de rest maakt absouluut geen rotopmerking, gooien in dronken buien geen glazen kapot en gaan duwen en trekken enzo, vooral Lieke en Huub niet!!!!
maril ik vind je een vreselijke user dus ik ben blij dat je opzoutquote:
Dat doen ze gezamelijk, geloof ik een 10 euro per persoon. 50 man moeten dan mee doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
en dat betaal jij zeker?? weet je wat dat kost..en het zal maar regenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |