Ze hebben in die villa toch niets anders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:26 schreef Marginaal het volgende:
Ik vind de obsessie die Dennis vertoont richting Huub en Lieke gewoon eng. Het lijkt wel of die jongen 24 uur per dag met niets anders bezig is dan haat tegen mensen die hij nog maar net kent.
Voor mij is het streamen ook afgelopen als er vanavond geen exit of andere gepaste straf volgt.quote:
ja stilte voor de stormquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef neehe het volgende:
Ik heb toch het idee dat er straks een brief komt, dat je elkaar niet meer mag aanraken.
En hopenlijk natas eruit of 2000 van de borg eraf.
Voor de rest vindt ik hoe het nu gaat mensonterend, en geestelijke marteling.
Ik hoop dat er een kijker zo gek wordt dat hij er een paar gaat afschieten.
Wie o Wie ?????
Het mooie is dat dat ongedierte het nog echt gelooft ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Nadia: We zijn echt een eenheid geworden he.
lieke staat symbool voor iets wat zij nooit zullen worden en dat wekt afgunstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
lieke is geknutseld, volgens brian
volgens brian stoort huub zich ook enorm aan lieke
dennis vind lieke een achterbakse trut.
ik snap werkelijk niet wat lieke dennis heeft aangedaan, die jongen heeft een aversie tegen haar, dat is niet gewoon meer.
Het zou zo mooi zijn als we zo'n actie een beetje groots kunnen organiseren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Voor mij is het streamen ook afgelopen als er vanavond geen exit of andere gepaste straf volgt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Jaap omhelst Natasia en zegt we zijn de fantastic six
Please please laat hem daar horen dat het exit wordt voor Natas of iig een boete.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Varen het volgende:
Jaap moet ook mee naar buiten van de "dames".
Allemaal bij elkaar voor het groepsgevoel. Huub is naar de buren en Lieke is in kantoor.
Ik heb vandaag al 2 minuten streams gezien, dus eigenlijk is het al over. Als de regels weer wat worden aangescherp zal ik wel weer kijken, maar zolang je mensen nog met emmers modder in hun gezicht mag gooien....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Voor mij is het streamen ook afgelopen als er vanavond geen exit of andere gepaste straf volgt.
Stream 3 is goed te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 2 minuten streams gezien, dus eigenlijk is het al over. Als de regels weer wat worden aangescherp zal ik wel weer kijken, maar zolang je mensen nog met emmers modder in hun gezicht mag gooien....
Voorlopig staat hij bij mij al een uur op mutequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
hellow folks...iedereen alles goed,....hope so...laten we is kijken wat de kooi ons brengt nu....![]()
En laat hem opstappen als er geen actie wordt ondernomen. bye bye teringflensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Please please laat hem daar horen dat het exit wordt voor Natas of iig een boete.
Ja, want die twee vliegtuigen (Nowlive en Vol) lijken me ook niet zoveel hout snijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als we zo'n actie een beetje groots kunnen organiseren.
mee eens. Beetje kinderachtig en is ook al maanden aan de gang.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt een beetje triest elke keer dat Huppeltje.
Iedereen noemt iedereen hier nu bij de normale namen oke niet iedereen alleen Dennix niet, maar Huppeltje is zo ja ik weet niet.
mee eens! mooi gezegd!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef DrsH het volgende:
Als het aan mij ligt blijven als laatste twee Huub en Lieke over want de rest is pulp en te dom om voor de duvel te dansen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
En laat hem opstappen als er geen actie wordt ondernomen. bye bye teringflens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |