Volgens mij werkt dat niet als er textiel voor zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:42 schreef kleinzusje het volgende:
Je kunt met zo'n spray toch ook zn piemeltje verdoven, althans daar wijst je politiefoto op
wil je op commando even je sinterklaas plopje doen ?quote:
Heej pubert,quote:
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh![]()
Tsja, dat kan![]()
Veel kindjes zijn op die manier verwekt heb ik ooit eens gehoord. Geloof van mn ouders, maar weet het niet meer zeker![]()
Verveel je je ofzo ???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben trouwens mn caps aan het ordenen
Best een werk
Ik heb nu mapjes gemaakt met namen van de bewoners
Dus : mapje Brian en dan alle foto's van Brain
Als ik een cap heb met een man en een vrouw, gaat hij in het mapje van de vrouw
Bij meer dan 1 persoon op een cap zet ik ze in het mapje: groepjes ( wat ik speciaal daarvoor heb aangemaakt)
[afbeelding]
Huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben trouwens mn caps aan het ordenen
Best een werk
Ik heb nu mapjes gemaakt met namen van de bewoners
Dus : mapje Brian en dan alle foto's van Brain
Als ik een cap heb met een man en een vrouw, gaat hij in het mapje van de vrouw
Bij meer dan 1 persoon op een cap zet ik ze in het mapje: groepjes ( wat ik speciaal daarvoor heb aangemaakt)
[afbeelding]
Je zegt het goed Mannen hebben nix te zeggen, dusss vrouwen zijn belangrijker en moeten dus in een belangrijk mapje gestopt worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh?
Je hebt een map voor meer dan 1 persoon, groepjes.
Maar als er een man en een vrouw opstaan stel je de man niet mee ofzo? omdat je hem in de map van de vrouw stopt
Ofwah?
Achquote:
Wel grappig dat je bij Natasia geen hoofdletter hebt gebruikt en bij Ilona en Bart welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja
Keuzes
Ik maak wel een uitzondering als de vrouw niet goed te zien is en de man wel. Dan mag hij in het mannen mapje. En bij Lesley mag alles bij Bart. Lesley alleen gaat in mn mapje personeel.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat je bij Natasia geen hoofdletter hebt gebruikt en bij Ilona en Bart wel
Alsof ze het niet waard is![]()
I knowquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bent echt erg.......................
![]()
Lieke heeft een oogontsteking en iemand ik weet niet wie heeft de tube leeggeknepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:06 schreef yvonne het volgende:
Helleuh, ik wil de COS niet vervuilen,
wat is er met Liekes oog?
Zijn de medicijnen gegapt?
Wow, da's wel heel gemeen inderdaad. Een oogontsteking vond ik meer pijn doen dan wat dan ook wat ik allemaal gehad heb. Pff!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke heeft een oogontsteking en iemand ik weet niet wie heeft de tube leeggeknepen.
Tis ongelovelijk maar waar. Knoeien met medicatie is wel heel laag en wellicht gevaarlijk
Goeiemiddag iedereen btw![]()
Ola Thera... Ja belachelijk he?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wow, da's wel heel gemeen inderdaad. Een oogontsteking vond ik meer pijn doen dan wat dan ook wat ik allemaal gehad heb. Pff!
Ben ook nog maar een paar uurtjes op... Was weer dag toen ik me nest in ggingquote:
Ook alweer wakker?quote:
Verschrikkelijk hmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ook nog maar een paar uurtjes op... Was weer dag toen ik me nest in gging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |