Ja diner en ontbijtquote:
Hoe laat ist ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
[afbeelding] Heb nu ook trek gekregen
Geen tijd voor een eitje dusquote:
Ik had al gezien dat je je niet had ingelezen, maar dat je zover achter liep....quote:
Wilde voor zonsopgang in bed liggen weer misluktquote:
cijferziekte, het is al 17:15 hierquote:
ik loop juist vooruit op de gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat je je niet had ingelezen, maar dat je zover achter liep....![]()
Morgen weer jetlagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde voor zonsopgang in bed liggen weer mislukt![]()
Ik doe niet aan die stenen tijdperk metingen maar klinkt warm.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
cijferziekte hier, het is al 17:15 hier
Geen tijd voor eieren, daarvoor is het hier veuls te warm87F
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
ik loop juist vooruit op de gebeurtenissen.
Ja nou iig geen werkquote:
omgerekend zo'n 30 graden Celsius.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die stenen tijdperk metingen maar klinkt warm.
sterrenkok in spé?quote:
Maar hier en nu smaakt ut prima
Dat komt goed uit want het wordt geloof ik best mooi weerquote:
Dat had je niet zei je eerderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:25 schreef Soury het volgende:
Zooo dat zit erin ... lekker hoor nog ff een vette joint en ik ben kassie wijle
Ja die gedachte (had) heb ik ook ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want het wordt geloof ik best mooi weer![]()
Dus ik denk dat ik zo maar es moet gaan, anders mis ik dat ook weer
Eerst betalen, dan praten we verderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:26 schreef no1uknow het volgende:
Is er nou nog een manier om DGK gratis via internet te bekijken?
PC eend is het digitale equivalent van WC eend? Ik heb het met je te doen, elke reactie down the drainquote:
Nee zei dat ik nog niet had gerookt ... FF terug lezenquote:
Zorg nou maar eerst eens dat er van jou wat terecht komtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
PC eend is het digitale equivalent van WC eend? Ik heb het met je te doen, elke reactie down the drain!
OK niet goed gelezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zei dat ik nog niet had gerookt ... FF terug lezen![]()
You betterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK niet goed gelezen![]()
Maar ik geloof je zo wel![]()
![]()
Er schijnt dus een manier te zijn, maar daar zal je toch een keer voor moeten betalen.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:28 schreef no1uknow het volgende:
Ies graties?
Ik kijk DGK nooit, heel soms is het wel is leuk. Ik ga niet betalen voor die 1 keer per 2 maanden dat ik kijk.
Ik ben in mijn nopjes in honolulu Hawaiiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst eens dat er van jou wat terecht komt![]()
Op hawaii zijn en dan uitgebreid gaan fokkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben in mijn nopjes in honolulu Hawaii, waar vertoef jij momenteel? Laat ik een gokje wagen: miezerig Nederland
! Gerechtigheid heeft alom gezegenvierd
![]()
Daarom, tijd om de bbq aan te steken en heel de dag geen fuck te doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef Talitha het volgende:
Halloooooooooooo! Wakker worden! Tis lekker weer buiten!![]()
![]()
![]()
Wel lief dat je mn plaatje er in hebt gezetquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
Mogge all![]()
Zo kiddo gelukkig kaartjes Tokio Hotel gelukt!!!![]()
is dat in nederlandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Naar dit kasteel ga ik vanmiddag, morgen is er een bruilofsfeest van vrienden van ons en dan kom ik maandag weer terug en kan ik lekker de kaartenactie meemaken.,
Neuhh kwartiertje internet proberen en bellen. Ze was zelf te bedonderd om naar postkantoor te gaan en ik dacht jij wil zo graag ga lekker zelluf dan!!!! Maar ze is er tussen gekomen en nu dolgelukkig want het is uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
was nog een lange rij dan
?
Goeiemorguh btw
Leukkk LP. Enne mag hopen dta de kaartjes doorkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Naar dit kasteel ga ik vanmiddag, morgen is er een bruilofsfeest van vrienden van ons en dan kom ik maandag weer terug en kan ik lekker de kaartenactie meemaken.,
Je vriend als in de zin van die vriend, waar het poosje geleden mee uit was ??? Offe nieuwe vlam ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee en de omgeving is ook erg mooi..ben echt benieuwd want het zijn vrienden van mijn vriend en die kunnen nogal tja apart zijn als ze allemaal onderling zijn heel erg druk en schreeuwerig en als ik ergens geen zin in heb is het dat wel.
Waar het een tijd terug mee uit was lol daar is het nu weer mee aan en het gaat goed. Hij is nu aan het windsurfen en als hij terugkomt gaan we naar België. Die site met die postkaarten is erg cool. Wat heb jij erop gezet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Je vriend als in de zin van die vriend, waar het poosje geleden mee uit was ??? Offe nieuwe vlam ?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Waar het een tijd terug mee uit was lol daar is het nu weer mee aan en het gaat goed. Hij is nu aan het windsurfen en als hij terugkomt gaan we naar België. Die site met die postkaarten is erg cool. Wat heb jij erop gezet?
Ik een foto van Nadia in haar bikini met iets als "Hoi Huub, ik vind Nadia ook te VET voor haar bikini" dan een verhaaltje dat ze rustig en kalm moeten blijven dat ze heel populair zijn, dat Nadia meer putten in haar buik heeft dan in Nederland in de grond liggen en dat ze Jaap gebruikt.
Elke screenshot die ik wilde plaatsen ging niet te weinig pixels, dus heb standaard kaartje gedaan. En iets opgezet in de trant van Tegen deze kleuterschool *terror* gaan jullie het makkelijk redden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Waar het een tijd terug mee uit was lol daar is het nu weer mee aan en het gaat goed. Hij is nu aan het windsurfen en als hij terugkomt gaan we naar België. Die site met die postkaarten is erg cool. Wat heb jij erop gezet?
Ik een foto van Nadia in haar bikini met iets als "Hoi Huub, ik vind Nadia ook te VET voor haar bikini" dan een verhaaltje dat ze rustig en kalm moeten blijven dat ze heel populair zijn, dat Nadia meer putten in haar buik heeft dan in Nederland in de grond liggen en dat ze Jaap gebruikt.
Beide..volgens mij zit hij nu bij wijk bij duurstede of hoek van holland. Hij gaat ook vaak naar het Oostvoornse meer, de slufter, zandvoort, Hoorn enzovoort. Eigenlijk overal afhankelijk van de wint..en als het mooi weer is ga ik mee. Foto's maken of filmen en lekker zonnen, maar het is me nu te wisselvallig het weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:00 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar surft jou vriend ? Zee of meer ? of beide
Ik had de screencap gewoon 400% vergroot (uiteindelijk word hij toch weer verklein om op het kaartje te passen) en hem toen geupload. Het was die foto van Nada in haar bikini tijdens de modeshow waarbij je haar buik goed ziet en haar superongemakkelijke uitdrukking.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Elke screenshot die ik wilde plaatsen ging niet te weinig pixels, dus heb standaard kaartje gedaan. En iets opgezet in de trant van Tegen deze kleuterschool *terror* gaan jullie het makkelijk redden.
Oh Oostvoornse meer ga ik ook vaak heen, morgen weer trouwens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Beide..volgens mij zit hij nu bij wijk bij duurstede of hoek van holland. Hij gaat ook vaak naar het Oostvoornse meer, de slufter, zandvoort, Hoorn enzovoort. Eigenlijk overal afhankelijk van de wint..en als het mooi weer is ga ik mee. Foto's maken of filmen en lekker zonnen, maar het is me nu te wisselvallig het weer.
Gisteravond uitgeweest met vriendinnen, lekker bij de Turk wezen eten en daarna terrasje gepakt. Vandaag niet veel bijzonders. Morgen Oostvoornse meer en s avonds lekker bbq'enquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik had de screencap gewoon 400% vergroot (uiteindelijk word hij toch weer verklein om op het kaartje te passen) en hem toen geupload. Het was die foto van Nada in haar bikini tijdens de modeshow waarbij je haar buik goed ziet en haar superongemakkelijke uitdrukking.
Jij nog plannen voor 't weekend?
Dat is de slufter, Oostvoornse meer is iets daarvoor bij de Stormvogel, met klein stukje water en dan dam en daarachter grote meer. Jeps ik surf ook, geen kite, kiddo wil dat gaan leren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Surf je ook dan? Hij kite ook.
Oostvoornse meer is toch waar je tot vorig jaar met je auto mocht komen ? Met dat lange zandstrand of is dat de slufter? Ik haal ze altijd door elkaar.
Nope tuin, jongste kid heeft nog geen vakantie en thuis kan ze gewoon haar bed in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgen is het echt bbq weer jah. Ga je op het strand BBQ-en?
Paar weken terug is m'n vriend nog bij hoek van Holland een km uit de zee gehaald met zijn kite. Was op het water geklapt en hij kreeg hem niet meer omhoog (zijn kite dan) en ik lag lekker te zonnen en ik keek op en ik zag die kite niet meer dus ik rustig lopen naar het water, toen sneller lopen, toen rennen. Ik zag wel iets in het water liggen maar ik dacht dat het een bootje was..bleek het m'n vriend dus te zijn hihi..en ik maar rustig doorzonnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is de slufter, Oostvoornse meer is iets daarvoor bij de Stormvogel, met klein stukje water en dan dam en daarachter grote meer. Jeps ik surf ook, geen kite, kiddo wil dat gaan leren.
Nog geen vakantie?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Nope tuin, jongste kid heeft nog geen vakantie en thuis kan ze gewoon haar bed in.![]()
Basisscholen:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nog geen vakantie?
Ik dacht dat alle scholen door het land al vakantie hadden.
Haaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Basisscholen:
Zuid: 30/06 tm 12/08
Noord: 07/07 tm 19/08
Midden: 21/07 tm 02/09
KNIP
Bron
AlohA all![]()
Kutnewbiepubertjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai
Ik heb sinds gister vakantie![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbiepubertje
Dat klopt ook volgens het overzicht hè
Ik mag toch hopen dat je met je 15 jaar niet meer op de basisschool zit tenminste![]()
Ik vind je zo lief johquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind je zo lief joh[afbeelding]
Zekersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai zussepussie nog wat leuks meegemaakt?
Tsja, weet niet of je een klein kloontje bent, maar je post zo lief verdikkemme. Echt mn hart maakt een klein sprongetje als ik je naam zie.quote:
ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, weet niet of je een klein kloontje bent, maar je post zo lief verdikkemme. Echt mn hart maakt een klein sprongetje als ik je naam zie.![]()
Er was eens een meisje uit de grote boze stad. Haar moeder en vader waren hip. Ze blowden er op los. Het meisje was echter verstandig en nam een trekje. Gelukkig bleek zij kotsend naar de plee te moeten rennen en is zich toen maar op andere genotsmiddelen gaan storten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je hebt me aandacht!
nu nog een verhaal
Geen happy endquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit de grote boze stad. Haar moeder en vader waren hip. Ze blowden er op los. Het meisje was echter verstandig en nam een trekje. Gelukkig bleek zij kotsend naar de plee te moeten rennen en is zich toen maar op andere genotsmiddelen gaan storten.
Op een dag ging het meisje om met andere mensjes uit de provincie. Die kwamen naar de grote stad en vonden blowen heel hip. Het meisje wist gelukkig dat er niks hips aanwas, daar zij al van kinds af aan gezien had dat het kon resulteren in wat rare toestanden.
Gelukkig leerde het meisje veel lieve mensjes kennen die haar introduceerde in de wereld van de drank en drugs. Het meisje bleek ook daar niet vies van te zijn en genoot van de gezelligheid.![]()
Toen zij op FOK kwam bleken er heel veel mensjes te zijn die flessen drank nodig hadden om te posten. Zelfs lettertjes werden verkeerd gebruikt, zodat de woordjes niet meer te lezen waren.
Maar ja, het was best wel heel erg stoer.
Het meisje nam ook een keer een slokje te veel en schold er op los. De ochtend er na las zij haar stukjes terug en dacht: oei............. had ik maar warme melk gedronken![]()
Tsjaquote:
Poeh Heyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Dus als ik het allemaal goed heb bijgelezen vindt er nu wilde paardensex plaats op 10 kilometer afstand van Leandra ?
Jemig![]()
Ehm.. ik had gelezen dat dat niet plaats zou vinden... Veulen was daar iig niet op voorbereidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Dus als ik het allemaal goed heb bijgelezen vindt er nu wilde paardensex plaats op 10 kilometer afstand van Leandra ?
Jemig![]()
Okquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. ik had gelezen dat dat niet plaats zou vinden... Veulen was daar iig niet op voorbereid
En ja... het zou wel eens heel dichtbij mijn huis kunnen zijn waar Veulen geen sex heeft![]()
Neuh.. volgens mij plan je dat ook niet, maar je kunt natuurlijk wel op voorhand besluiten dat het niet gaat gebeuren, en hopen dat dat dan ook luktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar volgens Mike plan je zo iets niet![]()
En die kan het weten, een ijsje gaat er altijd wel in. YEP![]()
[afbeelding]
Ohquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. volgens mij plan je dat ook niet, maar je kunt natuurlijk wel op voorhand besluiten dat het niet gaat gebeuren, en hopen dat dat dan ook lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |