Ja diner en ontbijtquote:
Hoe laat ist ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
[afbeelding] Heb nu ook trek gekregen
Geen tijd voor een eitje dusquote:
Ik had al gezien dat je je niet had ingelezen, maar dat je zover achter liep....quote:
Wilde voor zonsopgang in bed liggen weer misluktquote:
cijferziekte, het is al 17:15 hierquote:
ik loop juist vooruit op de gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat je je niet had ingelezen, maar dat je zover achter liep....![]()
Morgen weer jetlagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde voor zonsopgang in bed liggen weer mislukt![]()
Ik doe niet aan die stenen tijdperk metingen maar klinkt warm.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
cijferziekte hier, het is al 17:15 hier
Geen tijd voor eieren, daarvoor is het hier veuls te warm87F
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
ik loop juist vooruit op de gebeurtenissen.
Ja nou iig geen werkquote:
omgerekend zo'n 30 graden Celsius.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die stenen tijdperk metingen maar klinkt warm.
sterrenkok in spé?quote:
Maar hier en nu smaakt ut prima
Dat komt goed uit want het wordt geloof ik best mooi weerquote:
Dat had je niet zei je eerderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:25 schreef Soury het volgende:
Zooo dat zit erin ... lekker hoor nog ff een vette joint en ik ben kassie wijle
Ja die gedachte (had) heb ik ook ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want het wordt geloof ik best mooi weer![]()
Dus ik denk dat ik zo maar es moet gaan, anders mis ik dat ook weer
Eerst betalen, dan praten we verderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:26 schreef no1uknow het volgende:
Is er nou nog een manier om DGK gratis via internet te bekijken?
PC eend is het digitale equivalent van WC eend? Ik heb het met je te doen, elke reactie down the drainquote:
Nee zei dat ik nog niet had gerookt ... FF terug lezenquote:
Zorg nou maar eerst eens dat er van jou wat terecht komtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
PC eend is het digitale equivalent van WC eend? Ik heb het met je te doen, elke reactie down the drain!
OK niet goed gelezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zei dat ik nog niet had gerookt ... FF terug lezen![]()
You betterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK niet goed gelezen![]()
Maar ik geloof je zo wel![]()
![]()
Er schijnt dus een manier te zijn, maar daar zal je toch een keer voor moeten betalen.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:28 schreef no1uknow het volgende:
Ies graties?
Ik kijk DGK nooit, heel soms is het wel is leuk. Ik ga niet betalen voor die 1 keer per 2 maanden dat ik kijk.
Ik ben in mijn nopjes in honolulu Hawaiiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst eens dat er van jou wat terecht komt![]()
Op hawaii zijn en dan uitgebreid gaan fokkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben in mijn nopjes in honolulu Hawaii, waar vertoef jij momenteel? Laat ik een gokje wagen: miezerig Nederland
! Gerechtigheid heeft alom gezegenvierd
![]()
Daarom, tijd om de bbq aan te steken en heel de dag geen fuck te doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef Talitha het volgende:
Halloooooooooooo! Wakker worden! Tis lekker weer buiten!![]()
![]()
![]()
Wel lief dat je mn plaatje er in hebt gezetquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
Mogge all![]()
Zo kiddo gelukkig kaartjes Tokio Hotel gelukt!!!![]()
is dat in nederlandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Naar dit kasteel ga ik vanmiddag, morgen is er een bruilofsfeest van vrienden van ons en dan kom ik maandag weer terug en kan ik lekker de kaartenactie meemaken.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |